Fannetje, voorkomen kun je t ms niet, maar ik zou wel graag horen welke acties de leiding neemt... en zo'n kind moet je bijna tegen zichzelf in bescherming nemen... en zeer dicht volgen lijkt me?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Arme Dyon, wat sneu zeg
Helaas snap ik ook wel dat het KDV ook een beetje met de handen in het haar zit. Ik heb wel eens een kind in de klas gehad die kinderen keihard sloeg en krabde en dat kon ik ook echt niet altijd voorkomen. Maar ook zo'n kind moet je in bescherming nemen en dat was soms best moeilijk om naar ouders toe te 'verkopen'.
Ik ben wel beetje boosquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef Meimeltje het volgende:
Edit: Ow en ik ben helemaal niet boos of leidsters of ouders hoor, absoluut nietAlleen jammer dat Dyon nu steeds de dupe lijkt te zijn
Ja maar ouders/ leidsters kunnen er toch ook niet altijd wat aan doen? Tuurlijk kunnen ze actie ondernemen, maar het niet kunnen voorkomen dat een kindje nog blijft bijten neem ik hen niet kwalijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ik ben wel beetje boos3 keer is wel echt veel/vaak....toch?
Ik ben echt benieuwd welke actie het kdv/leidsters nemen in zo'n situatie, ik ga het donderdag ns bij ons kdv vragen
Fijn he al die verjaardagenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Elmo76 het volgende:
En verder hebben we daarna nog mijn verjaardag, die van brabo en m'n vader en daarna Tirza zelf, dus dat is allemaal al druk genoeg!!
Ow, ja ook al zo'n handige data!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Fijn he al die verjaardagen![]()
Hier mijn vader 16 dec, Dyon 18 dec en mn moeder 23 dec.
Ik ben 2 jaar geleden in mn uppie thuis gebleven. Ik was toen 6 dec uitgerekend van Dyon, maar neehoor sinterklaasviering is gewoon altijd daar. D is er met Kyllian naartoe geweest, mama's kindjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje, ik wil het graag thuis vieren en wie er mee wil doen, ook goed![]()
ik snap heel goed dat je je niet wilt laten vastleggen.
ik vier het hier trouwens "altijd" smiddags, kunnen ze daarna nog met de buit spelen.
Namen van de kattenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef wickie het volgende:
Son, dexter en deedeekijkt hij dat graag, of heten de katten zo?
En pssst, dit is het dreumes topic, je hebt al heel lang geen baby meer maar een superschattige en olijke dreumes
Nou, precies! Wat voor actie zou je zelf kunnen of willen ondernemen? De ouders in elkaar timmeren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef Meimeltje het volgende:
Edit: Ow en ik ben helemaal niet boos of leidsters of ouders hoor, absoluut nietAlleen jammer dat Dyon nu steeds de dupe lijkt te zijn
Maar Claudia, jij verwacht toch ook wel een actie/plan vh kdv? naast praten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies! Wat voor actie zou je zelf kunnen of willen ondernemen? De ouders in elkaar timmeren?
Het is heel rot voor Dyon, maar we moeten het wel in perspectief zien. Blijf er inderdaad gewoon met het kinderdagverblijf en de leidsters over praten.
Hé dat is een goed idee. Moeten de kids het wel zien he, want dan kunnen ze het voortaan zelf gewoon uitvechten door elkaar in elkaar te timmerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies! Wat voor actie zou je zelf kunnen of willen ondernemen? De ouders in elkaar timmeren?
ok dan opgelopstquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hé dat is een goed idee. Moeten de kids het wel zien he, want dan kunnen ze het voortaan zelf gewoon uitvechten door elkaar in elkaar te timmeren
Hier wat ik al zei, meestal max 2x in de week schoen zetten. Denk wel dat de eerste dag dat hij in Nederland is de schoen gezet wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef Cooki het volgende:
en schoenen zetten? hier al vanaf dat sint op tv is, als t aan mn oudste ligt... maar we doen dan vanaf dat ie in t durp is aangekomen...
ik heb trouwens wel eens iets in een schoen gedaan die hij in augustus in de kamer had laten slingeren...
gheghe... is toch leuk, grote-mensen-surprises... the horrorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef Elmo76 het volgende:
Schoen zetten gaan we hier ook nog niet doen.Wat niet weet wat niet deert!
En bij mijn schoonouders is dat hele sinterklaas gebeuren ook echt traditie.![]()
Ik heb er gelukkig wel al wat verandering in weten aan te brengen wat betreft het grote-mensen-surprise gedeelte!
Het gaat om een dreumes die bijt. Tja, dreumesjes zijn nu eenmaal ongecivilizeerde wezentjes. Je kunt het hem niet volledig aanrekenen, al heeft hij wel de leeftijd om gecorrigeerd te worden. Dat corrigeren doen ze op ons kinderdagverblijf ook en dat is denk ik het enige wat ik zou verwachten. En ik zou natuurlijk verwachten dat de leidsters het met de ouders van het kind bespreken om te vragen of het normaal gedrag is voor hem en hoe zij er thuis mee omgaan of zo. Maar je kunt het hen waarschijnlijk ook niet echt aanrekenen (zoals Meimeltje al schreef).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef Cooki het volgende:
[..]
Maar Claudia, jij verwacht toch ook wel een actie/plan vh kdv? naast praten?
Graag! Ik pm wel ffquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Meimeltje het volgende:
Ahhh Oona, wat ligt ze er lief bijHeerlijk dat je uit hebt kunnen slapen!
Zal ik donderdag nog een slaapzak meenemen of heb je ze ondertussen al?
Hier vanmorgen trouwens ook 2 kinderen wakker moeten maken, komt niet vaak voor
Hmpff.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Cooki het volgende:
[..]
gheghe... is toch leuk, grote-mensen-surprises... the horror![]()
t.a.v. akties/plan richt ik me niet op het aanrekenen (v. kdv/ouders/kind), maar op het oplossen/voorkomen... en consequent aanspreken én voor het gebeten-kind een veilige omgevingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het gaat om een dreumes die bijt. Tja, dreumesjes zijn nu eenmaal ongecivilizeerde wezentjes. Je kunt het hem niet volledig aanrekenen, al heeft hij wel de leeftijd om gecorrigeerd te worden. Dat corrigeren doen ze op ons kinderdagverblijf ook en dat is denk ik het enige wat ik zou verwachten. En ik zou natuurlijk verwachten dat de leidsters het met de ouders van het kind bespreken om te vragen of het normaal gedrag is voor hem en hoe zij er thuis mee omgaan of zo. Maar je kunt het hen waarschijnlijk ook niet echt aanrekenen (zoals Meimeltje al schreef).
Er zitten hier ook enkele ouders die door hun dreumes gebeten worden en die niet goed weten hoe ze daarmee om moeten gaan omdat alles grappig wordt gevonden. Het is niet altijd even eenvoudig om tot zo'n jong kind door te dringen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef Cooki het volgende:
oeh Kyllian, wat schattigMeimeltje, wat klink je lief
![]()
Meimel, wat je schrijft lijkt alsof het al een traditie is, bij je schoonouders?
Jeumig allemaal wat een data... wij hebben zoiets in oktober, maar dat is minder erg![]()
Spewey, komt ie dit jaar weer in harderwijk aan dan ?is toch niet eerlijk voor die kinderen die ergens anders wonen
![]()
Sonnetje: hij heeft ook van die mooie ogen en zo'n guitige blik, je dreumes![]()
Ja echt, dat smiddags vieren is echt hendig... om 4 uur is het hier donker (toch asy?) en ach dit jaar gelooft toch niemand dus hell, dan kunnen we t ook sochtends doen
Wij kregen vroeger altijd een kaart van mn moedersinterklaas dat we onze schoen mochten zetten. Was altijd de dag dat ie aankwam in nederland.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier wat ik al zei, meestal max 2x in de week schoen zetten. Denk wel dat de eerste dag dat hij in Nederland is de schoen gezet wordtOp school wordt er natuurlijk ook veel over gepraat.
goed zo floris, lekker slapen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hier ook, half 11 werd ie wakker en ook rond 7,45 dat we m hoorde. Helaas was k om half 9 al gedouched...das wel t nadeel dat k m nergens kan laten als k douche. En samen douchen is niet handig. Maar ja
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wij kregen vroeger altijd een kaart van mn moedersinterklaas dat we onze schoen mochten zetten. Was altijd de dag dat ie aankwam in nederland.
Dyon heeft ze vorig jaar al gegeten, bij 11 maanden dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:14 schreef Cooki het volgende:
vanaf welke leeftijd geven jullie je kindje pepernoten? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Taaaaaaiiiiii taai... wat denk je zelf?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef pessie het volgende:
Nathan krijgt nog niet eens een speculaasje, pepernoten lijken me echt nog een stap verder. Maar zou taai taai kunnen?
Ik vind Sinterklaas ook superleuk! Heb er echt helemaal zin in! Vorig jaar hebben we een foto van Nathan bij Sinterklaas op schoot kunnen maken, hoop dat dat dit jaar weer mogelijk is!
maar Asy, dan is t toch duidelijk voor je schoonvader (bij de makro), werd ie er zelf hebberig van misschienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:14 schreef Asyniur het volgende:
becky, dan lever je toch een lijstje in wat je graag wil hebben voor Noortje?
Wij hoeven geen playmobil, maar wel graag duplo dus wij zetten altijd precies wat we willen hebben van de duplo.
En zolang mijn kind er geen kilo's van eet, mag hij best een pepernoot (ook al zitten er wat extra's e-nummers bij).
Voeg muntdrop maar toe voor de zekerheid. Hoe vaak mijn moeder/vader/broer wel niet mijn mijn jongste broertje ondersteboven heeft gelopen weet ik niet meer, maar muntdrop was altijd de boosdoener.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef simmu het volgende:
ravi eet alles wat er te eten valt hier in huis. gaat by default, want zodra selene ziet dat ravi niet heeft stopt ze hem toch wel iets toe danenige wat hier echt niet binnen kinderbereik komt is nootjes. verder eten ze gewoon alles wat wij ook eten.
lolly's trouwens ook niet. vind ik maar ondingen. daar letten we wel op. geen lolly's, pinda's, nootjes en van die kleine zuurtjes enzo
Eens! Je kunt een kind er beter van het begin af aan aan leren wennen dat het iets lekkers is dat af en toe kan, in plaats van dat er een wereld voor het kind opengaat wanneer deze 12 is en van zn zakgeld al het snoep koopt wat ie maar kan vinden!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef Keshet het volgende:
Ik probeer haar wel echt een gezond eet en beweegpatroon aan te wennen. In mijn ogen horen daar ook af en toe chippies of een ijsje ofzo bij. Ik ben er wel erg blij mee dat de meeste mensen nog steeds even vragen of ze een bepaald iets mag hebben.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef Keshet het volgende:
Zo. Dat was een lange post.Bedankt voor 't lezen.
frietjes en knakworstjes zijn ook vet lekkerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:48 schreef Fannetje het volgende:
Mijn dreumesje heeft vanavond gewoon een paar frietjes en een knakworstje gegetenZe at het zo weg, hoewel ze normaal gesproken best moeilijk doet over stukjes. Muppet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezellig vind ik, maar soms amper bij te houdenquote:
quote:Oh en hebben jullie die Playmobile stoomboot gezien in Intertoys boek?![]()
![]()
die wil ik echt graag hebben om neer te zetten!
ow.. so cutequote:Wolf wou trouwens vandaag alweer niet slapen overdag, met als gevolg dat hij van het een op andere moment in slaap viel op de grond om 18.30, kon hem slapend verschonen en zo overtillen in bed, klein lief mannetje is het toch
Wat schattig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:04 schreef Poppejans het volgende:
Wolf wou trouwens vandaag alweer niet slapen overdag, met als gevolg dat hij van het een op andere moment in slaap viel op de grond om 18.30, kon hem slapend verschonen en zo overtillen in bed, klein lief mannetje is het toch
oooh jij hebt m al!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef Cooki het volgende:
leuk he, zit hier ook al in de kadootjes-krat, k weet nog niet wie m krijgt: ik of thomas of lucas
Deze keer niet. Zag er wel erg vertederend uit, zo klein en breekbaar lijken ze dan ineens weer (en zijn ze natuurlijk ook nog best wel)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat schattig!Heb je niet eerst een foto ervan gemaakt?
Dat had ik met paardenvleesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef Spewey het volgende:
Ja, hoge aaibaarheidsfactor... (daarom eet ik ook geen lam, hert, haas etc)
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef Vlindur het volgende:
En Rienk eet eerst zn vlees en daarna hoeft hij niet meer. Dus die krijgt nu eerst zn eten en daarna pas zijn vleesWij moeten dat ook, want anders weigert hij alsnog te eten
Ohja, dat heb ik met paarden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef Spewey het volgende:
Lastig Sola, ik weet nog wel dat Rienk dat ook wel eens had, dan namen we hem naar beneden en dan speelde hij toch ineens lief!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Solagratia het volgende:
Iemand nog tips om een dreumes in bed te krijgen die geen afscheid kan nemen van de dag? Ze heeft geslapen van half 8 tot en met 10 uur en is nu aan het stuiteren beneden. Ontzettend vrolijk, hyper en druk aan het spelen. Echt heel intens aan het spelen met schepjes en gedoetjesMaar ik wil ondertussen wel naar bed
Ik ben dol op wild, vooral een goed reerugje of hertenbiefstukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:57 schreef Spewey het volgende:
Hier bij de dreumesen volgens mij Leah van Lily, maar die post niet zoveel meer, bij de peuters zit de mijne, Ko eet vega. Oh en de kinderen van She-Wolf geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef Reilain het volgende:
Oona eet volledig vega met ons mee... Zijn hier nog andere kids die vega eten??
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:15 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik ben dol op wild, vooral een goed reerugje of hertenbiefstuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:14 schreef wickie het volgende:
Dus als ik chips eet doe ik dat als zij op bed ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en mijn kind roept tegenwoordig heel enthausiast PITZA!!! als de dokter oetker reclame op tv langs komt... vindt ze ook erg lekker (mini's van oetker met salami voor haar).![]()
wowquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:15 schreef Lijnloos het volgende:
Hier was ze 8 maanden oud, volledige pannekoek weggewerkt:
[ afbeelding]
Ja, ik zou ook denken dat hij helemaal zou instorten rond etenstijd, maar hij was echt helemaal niet mieperig, en de 5 minuten voordat hij ineens in slaap viel was hij ook nog druk aan het rennen en spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:40 schreef Claudia_x het volgende:
Poppejans, we hebben het hier nog nooit meegemaakt dat Ivan op een raar moment of een gekke plek in slaap viel. Het lijkt me heel vertederend inderdaad.Maar begrijp ik nu goed dat hij de laatste tijd overdag niet wil slapen? Ivan zou dan echt de hele middag vervelend en zeurderig zijn.
Lijkt mij toch logisch, dergelijke dingen eet ik 's avonds als ik op de bank hang, dan ligt Nathan te slapen. Nathan eet als tussendoortjes fruit, rozijntjes, mariabiscuitjes en nijntjekoekjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:30 schreef Cooki het volgende:
[..]hier ook! ik eet chips/ijs/snoep in het geheim / stiekem
![]()
en wat ik eet in hun bijzijn, mogen zij meestal ook
leer haar dat in bed spelen ook leuk isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:05 schreef Solagratia het volgende:
Iemand nog tips om een dreumes in bed te krijgen die geen afscheid kan nemen van de dag? Ze heeft geslapen van half 8 tot en met 10 uur en is nu aan het stuiteren beneden. Ontzettend vrolijk, hyper en druk aan het spelen. Echt heel intens aan het spelen met schepjes en gedoetjesMaar ik wil ondertussen wel naar bed
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik vond het hier net enorm warm worden, ik denk dat Zoë het koud had want ze heeft de thermostaat op 34 graden gezet.
Geniaal kind....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ik vond het hier net enorm warm worden, ik denk dat Zoë het koud had want ze heeft de thermostaat op 34 graden gezet.
Wickie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:15 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik ben dol op wild, vooral een goed reerugje of hertenbiefstuk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat trouwens totaal niet achter jou gezocht, wild eten!
Ontopic: geven jullie je dreumes biefstuk? Dat doe ik niet, ook niet well done. Het lijkt me zo lastig te kauwen maar op zich kan Ivan dat heel goed.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
OMG!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:38 schreef Spewey het volgende:
Ivan accepteert heel goed dat sommige dingen alleen voor ons zijn en niet voor hem, bijvoorbeeld nootjes, koffie en chocola. Ik zat me dat een tijdje geleden wel af te vragen, hoe je aan je kind moet 'verkopen' dat hij iets niet mag wat jij wel mag. Maarja, dat zul je altijd blijven houden. Als wij wijn drinken mag hij ook geen slokje. Of het met Ivans acceptatie zo blijft valt te bezien natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:49 schreef Lijnloos het volgende:
Ze wil ook heel graag cola (Lolaaaaa) van ons, maar hebben haar inmiddels om door te zeggen dat sinaasappelsap haar cola is
Minke accepteerd het "liever" niet... Ik roep een paar keer dat ze het niet mag, dat dat alleen voor papa's en mama's is, maar op een gegeven moment ben ik het gedram/gezeur/geschreeuw/gejank gewoon zat en dan wordt bv. sinaasappelsap Cola... Iedereen weer blijquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan accepteert heel goed dat sommige dingen alleen voor ons zijn en niet voor hem, bijvoorbeeld nootjes, koffie en chocola. Ik zat me dat een tijdje geleden wel af te vragen, hoe je aan je kind moet 'verkopen' dat hij iets niet mag wat jij wel mag. Maarja, dat zul je altijd blijven houden. Als wij wijn drinken mag hij ook geen slokje. Of het met Ivans acceptatie zo blijft valt te bezien natuurlijk.
Stamppot appelsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Geniaal kind....
Twinkly, wij eten eigenlijk altijd (zomer of winter) wel een keer in de week stampot omdat we het alledrie gewoon erg lekker vinden. En dan wisselen we de groente af (boerenkool, zuurkool, rauwe andijvie, peen&ui).... heerlijk!
Met appelmoesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ongetwijfeld, pessie. Voor je het weet wil 'ie alleen nog maar aardappel eten.
Mette vindt spaghetti stom, dat eten we dus eigenlijk nooit meer. Maar Noodles en mie eet ze dan weer welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:45 schreef Twinkly het volgende:
Wij eten regelmatig stamppot rauwe andijvie, maar Niels haat sliertjes (spaghetti en mie ook bijvoorbeeld), dus ik moet het dan staafmixen voor hem
Chocola enzo eten wij alleen als Niels er niet bij is
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wickie!Je maakt Leia niet blijer dan met een stukje biefstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dat trouwens totaal niet achter jou gezocht, wild eten!
Ontopic: geven jullie je dreumes biefstuk? Dat doe ik niet, ook niet well done. Het lijkt me zo lastig te kauwen maar op zich kan Ivan dat heel goed.(alhoewel, misschien dat ze haring nóg lekkerder vind, gek kind..) ze krijgt dan wel het randje van mijn biefstuk zeg maar, die is 'gaar'.. en vaak is dat mals genoeg. Kleine stukjes en ze eet ze met smaak op!
![]()
Maar mijn kind eet de 'raarste' dingen en is er helemaal gek op (olijven, garnalen noem het maar op... tot zelfs nasi met een beetje pit.. bekkie blijft maar open gaan![]()
)
Daar stond (met de nadruk op stond) hun kleine tafeltje van Ikea onder en klimmen is het helemaal momenteel. Ze ziet totaal geen gevaar, de sidetables heb ik al moeten verplaatsen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:28 schreef Claudia_x het volgende:
Spewey, hoe is ze bij de thermostaat gekomen?
Can't wait. <3quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:44 schreef Spewey het volgende:
Je hebt 2 meiden dus catfights liggen wel in het verschiet.
quote:
Je je kan niet snel heen en weer? Of klinkt dat raar?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:56 schreef Spewey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blegh, Zoë slaapt pas een half uur () moet haar echter zo weer wekken want Ryan moet
opgehaald worden van de psz.
Gewekt worden kan ze niet zo waarderen dus die is zo goed chagerijnig, yay.
Idd, ben ook binnen 10 minuten weer terug, dank!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Hmz... Leyla kan toch niet uit haar bedje.. Kdv is hier aan het einde van de straat. Binnen 10 minuten ben ik heen en weer. Ergste wat kan gebeuren is dat ze wakker wordt zodra ik de deur dichtrek en ze 10 minuten ligt te miepen.
mijn man vroeg of ik wel helemaal spoorde dat ik het zo deed...:')quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:08 schreef Spewey het volgende:
[..]
Idd, ben ook binnen 10 minuten weer terug, dank!
doe ik hier ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Hmz... Leyla kan toch niet uit haar bedje.. Kdv is hier aan het einde van de straat. Binnen 10 minuten ben ik heen en weer. Ergste wat kan gebeuren is dat ze wakker wordt zodra ik de deur dichtrek en ze 10 minuten ligt te miepen.
gave naamquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:03 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:
Dan meld ik hier mijn zoon Tijmen Ravi 13-05-2010 ook maar aan
Meneer zijn 1ste verjaardag, met taart uiteraard...
[ afbeelding ]
Straf me maar, vanavondquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:13 schreef Spewey het volgende:
Ik moet het ook niet tegen mijn man zeggen want die begint er meteen over dat het strafbaar is etc. Normaal gesproken is ze ook gewoon wakker dus is het ook geen probleem.
Haha, dank voor het compliment..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef Cooki het volgende:
Welkom Tijmen, je bent idd een mooierd!(eerst dacht ik dat het een modellenfoto was
)
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:24 schreef leonieke het volgende:
Ik denk niet dat hij veel heeft aan cadeaus. Dat is ook de reden waarom ik het nog een jaartje zou uitstellen. Al kijk ik wel uit naar de intocht, die volg ik nog altijd bij jullieHier is het toch minder.
En cadeaus krijgt hij idd wel rond nieuwjaar
kort vind ik leukerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef Tjabbobabbekaai het volgende:
[..]
Haha, dank voor het compliment..
Hier nog een wat recenterer foto, hier heeft hij nog lang haar, hij is nu gekortwiekt...
[ afbeelding ]
Gewoon niet te veel geven?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Cooki het volgende:
[..]vertel ns? misschien heb je wel de gouden tip
voor mijn rupsjes-nooit-genoeg hier
![]()
deze cooki: Scrapboek verzameling #2quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:19 schreef Cooki het volgende:
Oww..Noortjegauw beter worden hoor
![]()
Niels: gesjellig awww schattig![]()
Spewey: ben je al afgekoeld of gestraft?![]()
en je hebt een ondernemend meiske, zo te lezen!
Welkom Tijmen, je bent idd een mooierd!(eerst dacht ik dat het een modellenfoto was
)
Simmu:voor je hobbykamertje (btw welke hobby?)
Hoi Leonieke, als thomas kadoos krijgt heeft ie er toch wat aan?
en jij krijgt mooie fotos om hier te posten
Ja daar zit ie (de gouden tip): gewoon niet te veel gevenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gewoon niet te veel geven?
Thomas is natuurlijk nog maar 19 maanden, maar het aantal stukken speelgoed wordt hier toch beperkt. Ook het aantal stukken waar hij tegelijkertijd kan mee spelen (we wisselen regelmatig eens wat stukken, maar er staat geen berg speelgoed waar hij kan uit kiezen). Variatie genoeg, ook omdat hij bij de onthaalmoeder ook nog keuze heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
makkelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris heeft 1grote speelgoed bak. Hele huiskamer ligt vaak volmaar hij kan net zo makkelijk de hele dag stofzuigen
hij heeft zn eigen miele...
* octopussy kijken gaat of ze een echt werkende ministofzuiger kan kopen...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja helaas is t een speelgoed ding, maar als k stofzuig moet ie per se helpen. Hij is ook heel fanatiek in stofzuigen
Dat was bij floris TOT een maand geleden ook zo. Hij rende echt weg...op vakantie ging hij samen met opa stofzuigen en sindsdien is ie fan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef simmu het volgende:
maakt niet uit; je kan rustig (semi dan) stofzuigen met kind erbij! ravi gaat al krijsen als ik aan de andere kant van de kamer met de kruimeldief bezig ben
Ik heb het ook nog gevraagdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Meimeltje het volgende:
Vanmiddag nog heel even op het kdv gevraagd hoe ze omgaan met kindjes die bijv. bijten. Een leidster gaf aan dat ze het ook wel lastig vond, maar ze daar eigenlijk dan altijd het bijtertje apart zetten en eerst aandacht geven aan het 'slachtoffer'. Eigenlijk ook hoe ik het zou doen, want veel meer dan corrigeren kun je denk ik niet.
pics?quote:![]()
Op vrijdag 7 oktober 2011 11:09 schreef Fannetje het volgende:
Het lijkt trouwens wel of hier een speelgoedbom ontploft is!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:50 schreef Vlindur het volgende:
Die serie van de Ikea wil ik ook, maar mijn man niet
Wij hebben nu de megagrote plasticbak als speelgoedkist en die doet het ook wel, maar ik zou het ook wel wat willen sorteren enzoAlles zit nu doorelkaar.
Als je dat al een bom noemtquote:
als ik eraan denk zal ik vanavond vlak voor het eten eens een foto van onze huiskamer makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:10 schreef Fannetje het volgende:
Hmm, ik ben gewoon nog niet zoveel troep gewend denk ik
Mijn muppet was net alweer wakker met een enorme poepbroek... heb haar verschoond en terug in bed gelegd. Kijken of ze erin trapt (gok van niet)
jij hebt zo'n lief kindquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:28 schreef Asyniur het volgende:
Onze bom en dat is dit nog bescheiden en nog maar de helft van de kamer!
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahaahahahah, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:25 schreef Cooki het volgende:
@Spewey: respect hoor, je weet toch dat volgens de boekjes ze t beste met 1 ding tegelijk kunnen spelen (as if...
)
![]()
![]()
Ja en ik ben t niet met "de boekjes" eens.. in die zin dat het "mixen" van verschillende soorten speelgoed hele creatieve uitkomsten heeft (vooral blokken met playmobil enzo)... thomas heeft hier ns een wii spelletje (donkey kong) nagebouwd van speelgoed van lucas (zal ns kijken of ik nog een foto kan vinden).... dusss..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:36 schreef Spewey het volgende:
na 43235 keer "eerst het ene opruimen voor je iets nieuws pakt" gezegd te hebben, ben ik daar mee gestopt, kreeg altijd een appelige blik en een big smile maar luisteren ho maar. Ze helpen zo wel mee met opruimen, dat dan weer wel.
Whahahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:50 schreef Spewey het volgende:
Rienk
![]()
(of heb je hem al in geen tijden gewassen en snap je z'n hint niet?)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:56 schreef Vlindur het volgende:
Oh, Cooki, dat doe ik nooit. Ik ben een bange poepert op de trap en neem 1 ding tegelijk mee naar beneden. Rienk eerst en daarna de was.
Hij heeft 2uur geslapenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:46 schreef Cooki het volgende:
Simmu: super foto![]()
Evie: grote meid zeg![]()
Gordijnen: wij hebben rolgordijntjes, vanaf dat de kraamhulp weg washebben we de rolgordijntjes naar beneden gedaan als lucas ging slapen
![]()
en Sonnetje: slaapt Floris?![]()
Lucas heeft net van 11.30-14.15 uur geslapen.... jammer dat ik dat ook niet "even" heb gedaan
![]()
Twee tegelijkertijd is ook leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
whaahaa wat beeldend omschreven vlindur!!! maar wel heftig als hoogzwangere mama..
Er begonnen mensen boos te kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:51 schreef Vlindur het volgende:
Ja, ik wist ook niet zo goed wat ik moest doen. Ben maar rustig gebleven en heb niet met hem gesleept. (Als ik niet zo'n buik had had ik hem over mn schouder gegooid en zo in de auto gezet. Maar nu was dat wel heel ver lopen)
En ik ben blij met die jongen met die brommer. Maar graag de volgende keer gelijk strarten, dat had een eind gescheeld![]()
Troel, dat jok je toch? Dan doen twee toch helemaal niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |