abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102703733
De dreumesjes:

28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
pi_102703772
Ik zei dus...

Jeetje, arme Dyon. Ik weet niet of ik het er wel zo mee eens ben dat ze er niet te veel over mogen zeggen. Dwz, ik snap het idee erachter wel, maar dat vind ik alleen gelden wanneer er voldoende actie wordt ondernomen om het voorkomen. Wanneer ze dit blijkbaar niet doen waardoor het keer op keer gebeurt, zou ik er toch wel op staan om de benodigde info te krijgen om zelf actie te kunnen ondernemen.
pi_102704131
Arme Dyon, wat sneu zeg :{

Helaas snap ik ook wel dat het KDV ook een beetje met de handen in het haar zit. Ik heb wel eens een kind in de klas gehad die kinderen keihard sloeg en krabde en dat kon ik ook echt niet altijd voorkomen. Maar ook zo'n kind moet je in bescherming nemen en dat was soms best moeilijk om naar ouders toe te 'verkopen'.
pi_102704231
Ik heb zelf nu niet echt doorgervaagd eerlijk gezegd aangezien ik bij een client was (nog aan het werk dus). Ze waren het vergeten aan papa door te geven bij het ophalen, maar die kregen ze niet te pakken.
Ik ga er donderdag zeker wel naar vragen. Ben benieuwd of het hetzelfde kindje is geweest en of het ook bij andere kindjes gedaan wordt. Gisteren zei de leidster wel dat ze er mee bezig waren, maar ik weet dus niet op wat voor manier.
Ik weet trouwens wel welk kindje het gisteren is geweest aangezien Dyon me dat zelf bleef vertellen ("D... bijtuh"). Misschien dat hij vanavond ook iets aan papa heeft verteld. Het kindje wordt deze maand 2 jaar, dus lijkt me wel dat de ouders/leidsters er iets aan kunnen doen of iig aandacht aan kunnen besteden.

Edit: Ow en ik ben helemaal niet boos of leidsters of ouders hoor, absoluut niet :D Alleen jammer dat Dyon nu steeds de dupe lijkt te zijn :P
pi_102704564
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Fannetje het volgende:
Arme Dyon, wat sneu zeg :{

Helaas snap ik ook wel dat het KDV ook een beetje met de handen in het haar zit. Ik heb wel eens een kind in de klas gehad die kinderen keihard sloeg en krabde en dat kon ik ook echt niet altijd voorkomen. Maar ook zo'n kind moet je in bescherming nemen en dat was soms best moeilijk om naar ouders toe te 'verkopen'.
Fannetje, voorkomen kun je t ms niet, maar ik zou wel graag horen welke acties de leiding neemt... en zo'n kind moet je bijna tegen zichzelf in bescherming nemen... en zeer dicht volgen lijkt me?
en voor de overige kinderen moet het ook een veilige situatie blijven :@
ik krijg flashbacks van mijn werk in het sbo.. andere leeftijdscategorie/andere acties vd kinderen, maar toch }:|
pi_102704688
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef Meimeltje het volgende:
Edit: Ow en ik ben helemaal niet boos of leidsters of ouders hoor, absoluut niet :D Alleen jammer dat Dyon nu steeds de dupe lijkt te zijn :P
Ik ben wel beetje boos :@ 3 keer is wel echt veel/vaak....toch?

Ik ben echt benieuwd welke actie het kdv/leidsters nemen in zo'n situatie, ik ga het donderdag ns bij ons kdv vragen :Y
pi_102704918
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Cooki het volgende:

[..]

Ik ben wel beetje boos :@ 3 keer is wel echt veel/vaak....toch?

Ik ben echt benieuwd welke actie het kdv/leidsters nemen in zo'n situatie, ik ga het donderdag ns bij ons kdv vragen :Y
Ja maar ouders/ leidsters kunnen er toch ook niet altijd wat aan doen? Tuurlijk kunnen ze actie ondernemen, maar het niet kunnen voorkomen dat een kindje nog blijft bijten neem ik hen niet kwalijk.

Als Dyon andere kindjes duwt (wat hij vast weleens doet) zou ik ook niet willen dat andere ouders mij dat kwalijk gaan nemen. Ik leer het hem echt niet aan en doe er heus wel iets mee als ik zie dat hij iets doet wat niet mag.
pi_102705057
Nee, want hoe je ook bovenop een kind zit (en dat is echt niet constant mogelijk, er lopen nog meer kinderen rond) mis je echt nog weleens bepaalde acties.
pi_102705364
Meimeltje/Fannetje, snap ik, ik bedoel dat ik mis welke actie er nu opgezet wordt, 3 x vind ik echt veel/vaak...
niemand doet t express, iedereen doet zn best :Y
ok, ik kuis mn woorden : ik ben niet boos, maar wel ontstemd }:|

edit: en ik weet echt te weing van kinderen in kdv-leeftijd... op sbo zette ik kinderen in veilige situatie en daar bleven ze ook, omdat ze al konden luisteren 8)7
pi_102705737
Cooki, ja 3x is wel vaak als het door hetzelfde kindje is gedaan. Ik zou denken dat het kindje iets niet krijgt wat hij wil en op een verkeerde manier aandacht vraagt, maar ik moet niet gaan analyseren want ik weet het gewoon niet :P

Wordt vast vervolgd ;)
Nu ga ik snel naar huis, want ik ben allang uitgewerkt :P
pi_102705839
ja ;) , wordt vervolgd :*
en nog een keer :* O+ voor Dyon!
pi_102707270
Arme Dyon.
pi_102711150
rustig hier :D

vraagje: hebben jullie al sinterklaasplannen voor de dreumesjes of slaan jullie nog even over?
hier doen we kadootjes en paar keer iets in de schoen, ook van lucas O+
pi_102711455
Ik geloof dat we dit jaar sinterklaas gaan vieren.
Vorig jaar was dat,al de planning, maar nadat nichtje een nacht niet geslapen heeft toen ze dr schoen mocht zetten hebben we maar bedacht t maar over te slaan en dus kado's met kerst. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

Mijn kind kan poes zeggen :o eerste.woord waar hij begin en eindletter zegt (nja op papa, mama, dexter en deedee na), hij weet wat een vis is, wat zn buik is, eat een schaap doet. Waar is mn baby? Hij gaat opeens hard!
pi_102711750
sonnetje, knappe baby bijna peuter heb je toch *O*
die van mij O+ zegt auto tegen alles wat rond is... (ook mn bril :|W )

sinterklaas: och sneu voor dat nichtje, hier is thomas ook altijd megavroeg wakker geweest na het schoenzetten }:|
pi_102711886
Son, dexter en deedee :D kijkt hij dat graag, of heten de katten zo?

En pssst, dit is het dreumes topic, je hebt al heel lang geen baby meer maar een superschattige en olijke dreumes O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102711907
Hier moeten we toch echt iets aan Sinterklaas doen ;) Als Kyllian er maar niet weer een half jaar erna nog mee bezig is :P
Meestal is het zo'n max 2x in de week een schoen zetten, totaal dus iets van 5x.
Sinterklaasavond (middag) vierden we eigenlijk altijd bij schoonouders, maar die drongen het eigenlijk altijd zo'n beetje op. Vorig jaar tijdens sinterklaasavond wilden ze dus al voor dit jaar gaan afspreken en toen heb ik ze een beetje afgekapt :@ Ik wil iets niet een jaar van te voren gaan plannen en al zeker niet elk jaar een vaste verplichting hebben.

Sonnetje, wat leuk dat hij nu meer gaat praten!!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:14:00 #18
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102712041
Wij vieren sinterklaas bij de ouders van brabo. Dan krijgen de kleinkinders kadootjes!
We zitten dan met z'n allen in de kamer, gordijnen alvast dicht, zodat niemand ziet dat de buurman/vrouw door de garage komt en een hand vol snoep naar binnen gooit!

Zelf doen we denk ik niks aan sinterklaas.

Bij mijn ouders vieren we kerst, dus dan is het daar feest!

En verder hebben we daarna nog mijn verjaardag, die van brabo en m'n vader en daarna Tirza zelf, dus dat is allemaal al druk genoeg!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102712169
Meimeltje, ik wil het graag thuis vieren en wie er mee wil doen, ook goed :Y
ik snap heel goed dat je je niet wilt laten vastleggen.

ik vier het hier trouwens "altijd" smiddags, kunnen ze daarna nog met de buit spelen.
pi_102712262
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Elmo76 het volgende:
En verder hebben we daarna nog mijn verjaardag, die van brabo en m'n vader en daarna Tirza zelf, dus dat is allemaal al druk genoeg!!
Fijn he al die verjaardagen :P
Hier mijn vader 16 dec, Dyon 18 dec en mn moeder 23 dec.
pi_102712329
Vorig jaar was het zo sneu, de dag voor de tvsinterklaas in Harderwijk zou aankomen werd Ryan met uitdrogingsverschijnselen opgenomen in het ziekenhuis (ook in Harderwijk :') )
Hoop dat hij dit jaar samen met z'n zusje lekker op de kade kan staan.
En de schoen zetten en zingen en pakjesavond en..... ik word helemaal blij en hyper. *;
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:19:58 #22
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102712412
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Fijn he al die verjaardagen :P
Hier mijn vader 16 dec, Dyon 18 dec en mn moeder 23 dec.
Ow, ja ook al zo'n handige data! :')
Hier zitten we zo: Kerst, 28 dec ik (en dochtertje van brabo's zus), Oud en nieuw, 4 jan brabo en m'n vader, 15 jan zoontje van m'n zus en 22 jan Tirza. Heel handig! Pffff
pi_102712464
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Cooki het volgende:
Meimeltje, ik wil het graag thuis vieren en wie er mee wil doen, ook goed :Y
ik snap heel goed dat je je niet wilt laten vastleggen.

ik vier het hier trouwens "altijd" smiddags, kunnen ze daarna nog met de buit spelen.
Ik ben 2 jaar geleden in mn uppie thuis gebleven. Ik was toen 6 dec uitgerekend van Dyon, maar neehoor sinterklaasviering is gewoon altijd daar. D is er met Kyllian naartoe geweest, mama's kindje ;)
's Middags vieren is idd wel beter, ik zie nu nog die avonden voor me met meestal een ziek kind (kyllian is vaak rond die periode ziek geweest).
pi_102712644
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef wickie het volgende:
Son, dexter en deedee :D kijkt hij dat graag, of heten de katten zo?

En pssst, dit is het dreumes topic, je hebt al heel lang geen baby meer maar een superschattige en olijke dreumes O+
Namen van de katten :+
En psychisch heb k nog een baby! En helemaal geen bijna peuter cooki :(
Maar leuk is ie wel! Vandaag in t dorp van zo'n beetje iedereen te horen gekregen 'wat ben jij een leukerd, vrolijkerd'
Kleine flirt dat ie is O+
pi_102712709
Nu krijg ik zin in de feestdagen O+
pi_102713378
oeh Kyllian, wat schattig O+ Meimeltje, wat klink je lief :W

Meimel, wat je schrijft lijkt alsof het al een traditie is, bij je schoonouders?

Jeumig allemaal wat een data... wij hebben zoiets in oktober, maar dat is minder erg :@

Spewey, komt ie dit jaar weer in harderwijk aan dan ? :+ is toch niet eerlijk voor die kinderen die ergens anders wonen :{w

Sonnetje: hij heeft ook van die mooie ogen en zo'n guitige blik, je dreumes O+

Ja echt, dat smiddags vieren is echt hendig... om 4 uur is het hier donker (toch asy? :7 ) en ach dit jaar gelooft toch niemand dus hell, dan kunnen we t ook sochtends doen :Y)
pi_102713552
Neehee de neppert gewoon in Zeewolde, wij hebben hier ook een kade. :6
pi_102713766
Hier komt ie ook aan de kade aan :P Een week later dan op televisie, want hij kan niet tegelijk hier en op televisie zijn he :P Alhoewel we eigenlijk meestal Sinterklaas in Nieuwegein (Vreeswijk) binnen gaan halen, want jeugdherinneringen enzo :P Helaas moet ik dit jaar het weekend van aankomst werken, dus dan maar weekje later hier de Sint binnen halen.
pi_102713817
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef Meimeltje het volgende:

Nou, precies! Wat voor actie zou je zelf kunnen of willen ondernemen? De ouders in elkaar timmeren? :+

Het is heel rot voor Dyon, maar we moeten het wel in perspectief zien. Blijf er inderdaad gewoon met het kinderdagverblijf en de leidsters over praten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_102713915
en schoenen zetten? hier al vanaf dat sint op tv is, als t aan mn oudste ligt... maar we doen dan vanaf dat ie in t durp is aangekomen...
ik heb trouwens wel eens iets in een schoen gedaan die hij in augustus in de kamer had laten slingeren... *;
pi_102714033
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nou, precies! Wat voor actie zou je zelf kunnen of willen ondernemen? De ouders in elkaar timmeren? :+

Het is heel rot voor Dyon, maar we moeten het wel in perspectief zien. Blijf er inderdaad gewoon met het kinderdagverblijf en de leidsters over praten.
Maar Claudia, jij verwacht toch ook wel een actie/plan vh kdv? naast praten?
pi_102714054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hé dat is een goed idee. Moeten de kids het wel zien he, want dan kunnen ze het voortaan zelf gewoon uitvechten door elkaar in elkaar te timmeren :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:47:42 #33
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102714110
Schoen zetten gaan we hier ook nog niet doen. :N Wat niet weet wat niet deert!

En bij mijn schoonouders is dat hele sinterklaas gebeuren ook echt traditie. ;(
Ik heb er gelukkig wel al wat verandering in weten aan te brengen wat betreft het grote-mensen-surprise gedeelte! :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:48:25 #34
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102714158
Ohhh Wat een leuk filmpje Meimel!!! ~:)
Wat vervelend dat hij weer is gebeten zeg! Ben ook heel benieuwd wat de acties zijn van t kdv *Verstrengelde belangen :Y) * Oona gaat morgen pas weer... Zij is het iig niet ;)

Hier vanmorgen een uber lief cadeautje van Oona gekregen.. Uitslapen!
Ze werd rond half 7 wakker... melk, broodje.. en daarna weer terug gelegd & zelf ook gaan liggen weer... Om 09.45 hoorde ik haar pas weer!! en ze lag nog te snoozen tot na 10en ;)
Owowow wat lekker!

;) mijn slaapkoppie
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102714169
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hé dat is een goed idee. Moeten de kids het wel zien he, want dan kunnen ze het voortaan zelf gewoon uitvechten door elkaar in elkaar te timmeren :P
ok dan opgelopst :7
pi_102714182
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef Cooki het volgende:
en schoenen zetten? hier al vanaf dat sint op tv is, als t aan mn oudste ligt... maar we doen dan vanaf dat ie in t durp is aangekomen...
ik heb trouwens wel eens iets in een schoen gedaan die hij in augustus in de kamer had laten slingeren... *;
Hier wat ik al zei, meestal max 2x in de week schoen zetten. Denk wel dat de eerste dag dat hij in Nederland is de schoen gezet wordt :P Op school wordt er natuurlijk ook veel over gepraat.
pi_102714235
Oh oona... wat heeeeerlijk oO< :Z , das pas een kadootje ^O^
pi_102714280
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef Elmo76 het volgende:
Schoen zetten gaan we hier ook nog niet doen. :N Wat niet weet wat niet deert!

En bij mijn schoonouders is dat hele sinterklaas gebeuren ook echt traditie. ;(
Ik heb er gelukkig wel al wat verandering in weten aan te brengen wat betreft het grote-mensen-surprise gedeelte! :)
gheghe... is toch leuk, grote-mensen-surprises... the horror :@ }:|
pi_102714314
Ahhh Oona, wat ligt ze er lief bij O+ Heerlijk dat je uit hebt kunnen slapen!
Zal ik donderdag nog een slaapzak meenemen of heb je ze ondertussen al?

Hier vanmorgen trouwens ook 2 kinderen wakker moeten maken, komt niet vaak voor :D
pi_102714329
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:46 schreef Cooki het volgende:

[..]

Maar Claudia, jij verwacht toch ook wel een actie/plan vh kdv? naast praten?
Het gaat om een dreumes die bijt. Tja, dreumesjes zijn nu eenmaal ongecivilizeerde wezentjes. Je kunt het hem niet volledig aanrekenen, al heeft hij wel de leeftijd om gecorrigeerd te worden. Dat corrigeren doen ze op ons kinderdagverblijf ook en dat is denk ik het enige wat ik zou verwachten. En ik zou natuurlijk verwachten dat de leidsters het met de ouders van het kind bespreken om te vragen of het normaal gedrag is voor hem en hoe zij er thuis mee omgaan of zo. Maar je kunt het hen waarschijnlijk ook niet echt aanrekenen (zoals Meimeltje al schreef).

Er zitten hier ook enkele ouders die door hun dreumes gebeten worden en die niet goed weten hoe ze daarmee om moeten gaan omdat alles grappig wordt gevonden. Het is niet altijd even eenvoudig om tot zo'n jong kind door te dringen.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:53:31 #41
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102714472
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Meimeltje het volgende:
Ahhh Oona, wat ligt ze er lief bij O+ Heerlijk dat je uit hebt kunnen slapen!
Zal ik donderdag nog een slaapzak meenemen of heb je ze ondertussen al?

Hier vanmorgen trouwens ook 2 kinderen wakker moeten maken, komt niet vaak voor :D
Graag! Ik pm wel ff :)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:58:53 #42
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102714802
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Cooki het volgende:

[..]

gheghe... is toch leuk, grote-mensen-surprises... the horror :@ }:|
Hmpff. }:| Op zich vind ik het wel leuk, maarrrrrrrrrrrr, niet als je weet dat het jaar in jaar uit hetzelfde zal zijn, met de zelfde personen enz enz. Ik heb er na een paar jaar samen met brabo voor gezorgd dat we per koppel zouden doen. Naderhand moesten ze toch wel toegeven dat ze (ouders, broer, zus) dat erg leuk vonden! Maar ja, de traditie verbreken, oeh!!! Eng hoor!
pi_102715027
gheghe... ^O^
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:08:35 #44
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102715401
Ik ben wel erg benieuwd wat Tirza van Sinterklaas vindt! Vorig jaar waren we bij een viering van de buurt vereniging en Tirza was de jongste, dus die mocht als eerste naar de Sint toe! Ze vond het allemaal wel lachen geloof ik!
Heb zo het vermoeden dat ze 'm aan z'n baard gaat trekken ofzo! :')
pi_102715462
^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het gaat om een dreumes die bijt. Tja, dreumesjes zijn nu eenmaal ongecivilizeerde wezentjes. Je kunt het hem niet volledig aanrekenen, al heeft hij wel de leeftijd om gecorrigeerd te worden. Dat corrigeren doen ze op ons kinderdagverblijf ook en dat is denk ik het enige wat ik zou verwachten. En ik zou natuurlijk verwachten dat de leidsters het met de ouders van het kind bespreken om te vragen of het normaal gedrag is voor hem en hoe zij er thuis mee omgaan of zo. Maar je kunt het hen waarschijnlijk ook niet echt aanrekenen (zoals Meimeltje al schreef).

Er zitten hier ook enkele ouders die door hun dreumes gebeten worden en die niet goed weten hoe ze daarmee om moeten gaan omdat alles grappig wordt gevonden. Het is niet altijd even eenvoudig om tot zo'n jong kind door te dringen.
t.a.v. akties/plan richt ik me niet op het aanrekenen (v. kdv/ouders/kind), maar op het oplossen/voorkomen... en consequent aanspreken én voor het gebeten-kind een veilige omgeving ^O^
dus vb ervoor zorgen dat Dyon kan spelen zonder zich om t bijtertje druk te hoeven maken, voor de eerste week ofzo... (hij is nu geloof ik 3 keer gebeten in twee weken ;( )...

over grappig: daar heb ik wel iets over gezegd: dat je soms op je verkeerde been staat als het gebeurt: schrikreactie met geluidje ):O en dan lijkt het voor t kind een grappige reactie ms .

en doordringen tot een dreumes: is idd niet altijd eenvoudig: als je je omdraait, doen ze het weer }:|

magoe, dat is mijn leken-idee... ik vraag het donderdag ns bij t kdv, wieweet hebben zij nog een andere blik en ik ben wel benieuwd hoe t evt wordt aangepakt als t lucas betreft :Y .

[ Bericht 3% gewijzigd door -Caroline- op 04-10-2011 23:21:59 ]
pi_102716863
Ik zou ook wel benieuwd zijn hoe de leidsters corrigeren. Eigenlijk weet ik daar bar weinig van en dat siert me niet.
pi_102716986
;) ok, wordt vervolgd O+ (ik rapporteer donderdag terug :7 )
pi_102718493
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef Cooki het volgende:
oeh Kyllian, wat schattig O+ Meimeltje, wat klink je lief :W

Meimel, wat je schrijft lijkt alsof het al een traditie is, bij je schoonouders?

Jeumig allemaal wat een data... wij hebben zoiets in oktober, maar dat is minder erg :@

Spewey, komt ie dit jaar weer in harderwijk aan dan ? :+ is toch niet eerlijk voor die kinderen die ergens anders wonen :{w

Sonnetje: hij heeft ook van die mooie ogen en zo'n guitige blik, je dreumes O+

Ja echt, dat smiddags vieren is echt hendig... om 4 uur is het hier donker (toch asy? :7 ) en ach dit jaar gelooft toch niemand dus hell, dan kunnen we t ook sochtends doen :Y)
O+ ja he O+

En uitslapende oona O+ fijn is dat he. Hier ook, half 11 werd ie wakker en ook rond 7,45 dat we m hoorde. Helaas was k om half 9 al gedouched...das wel t nadeel dat k m nergens kan laten als k douche. En samen douchen is niet handig. Maar ja

En nu ga k slapen. Morgen weer (halve dag) werken.
pi_102718652
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hier wat ik al zei, meestal max 2x in de week schoen zetten. Denk wel dat de eerste dag dat hij in Nederland is de schoen gezet wordt :P Op school wordt er natuurlijk ook veel over gepraat.
Wij kregen vroeger altijd een kaart van mn moedersinterklaas dat we onze schoen mochten zetten. Was altijd de dag dat ie aankwam in nederland.
pi_102722054
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Hier ook, half 11 werd ie wakker en ook rond 7,45 dat we m hoorde. Helaas was k om half 9 al gedouched...das wel t nadeel dat k m nergens kan laten als k douche. En samen douchen is niet handig. Maar ja
goed zo floris, lekker slapen! ^O^
Sonnetje: badkamer op slot, speelgoed bak erbij en spelen maar? :7 hier lukt dat ook niet hoor, dan trekt Lucas steeds de deur vd douchecabine open, leuk joh oO<
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:09 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Wij kregen vroeger altijd een kaart van mn moedersinterklaas dat we onze schoen mochten zetten. Was altijd de dag dat ie aankwam in nederland.
O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')