Nou! Komt ie hoor!
Mijn man vond het niks, Rienk sjeesde alle kanten op en J. er maar achteraan knoffelen. Hij wilde halverwege Rienk zijn karretje gewoon wegzetten en Rienk in de wagen parkeren, maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Dat is gemeen en bovendien begon Rienk alweer te flippen "nee-nee-nee-nee-neeNEEEEH!" Dus toen heeft J. onze boodschappen maar gedaan en ik ben bij Rienk gebleven. Of Rienk bij mij, want hij mocht van alles in zn karrteje doen

En de pakken yogho en chocomelk zijn heel zwaar dus dat is heel speciaal

Hij zette ze ook zo lief in zn karretje! Keurig op een rijtje

Bij de kassa kwam er een terugval, hij wilde de winkel weer in. Hij lag al bijna op de grond, maar heb hem bij me genomen en verteld dat we naar huis gingen en hij zo de kar weg mocht zetten. Nou, dat kwam aan en hij kalmeerde.
Dus ik met Rienk de kar wegzetten. Geen probleem! Hij bracht het muntje terug naar J. helemaal glunderend

Maar daarna waren we dus klaar en hij sjeesde weer naar de kinderkarren, maar hij wilde nu niet duwen, maar dat bakbeest van een auto-duwding hebben! En dus weer drama!

aangekeken, gauw bedacht wat ik ging doen en heb Rienk toen gepakt. 'Schat, we gaan naar huis, dit kan niet we zijn al klaar en heit is al bij de auto' in die trant. Rienk rukt zich los, stoot met zn hoofd tegen de karren aan (

) en huilt nog harder. Ik troost hem en besef dan dat hij gewoon nog steeds in zn bui hangt. Dus opgetild en mee naar de auto gelopen. Kwijl en snot aan alle kanten van het boosdoen. Maar ik vond het goed hoor. In de auto koelde hij gauw weer af en onderweg was hij weer net zo vrolijk als anders.
Pfft
De ellende is dus nu. Hij gaat NOOIT meer normaal mee in de wagen. Elke keer wil hij nu een kar hebben of los lopen. Er waren ook karretjes met vlaggenmasten, maar die stonden verder in de rij en aangezien je met een muntje die dingen los moet maken hadden we dus weer pech met deze.
En ik baal nog meer dat die vent van me zo'n kort lontje heeft
Magoe. verder alles leuk en aardig. Rienk slaapt nog en ik ga nu gauw een tweede poging doen om Grey's te kijken voor Rienk weer wakker is

Wat toevallig Twinkly! En dat is zo fijn aan dat kinderen kunnen praten, Rienk praat echt nog amper en ik heb ook niet de indruk dat hij altijd snapt wat wij bedoelen. Of hij is oost-indisch doof. Zou ook nog kunnen natuurlijk
Nou doei!