Heb m al eerder gepost, vind dit een lekker nummer. Ben benieuwd wat Radical Redemption nog meer gaat releasen op MiM. Straalt in ieder geval zeker veel energie uit wanneer hij draait.quote:
Groningen jonge!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:21 schreef -Menn0- het volgende:
Nog meer mensen die zaterdag naar Utrecht gaan?
De proffert?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:21 schreef -Menn0- het volgende:
Nog meer mensen die zaterdag naar Utrecht gaan?
Huize Maas? Moet ik ook nog 's eenquote:
quote:
bloedheet, en stervensdruk bij de bar. Normaal waren wij ook gegaan, maar ben dan een weekendje wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Esenes het volgende:
Maar heb stiekem meer zin in 22 oktober, A2 records, lijkt me echt een leuk feestHoorde wel dat het bloedheet is in outland dus m'n waaier dan maar niet vergeten.
Vind je het gek? De fanboys staan in de rij om alles waar de sticker "raw" op geplakt wordt te bestormen., dan volgt de rest vanzelf. Zij zien ook wel het succes van een Loudness, opgevolgd door een grotere locatie en een flinke tent op Decibel, een XX Raw die uitverkoopt, een raw area op Dreamfields etcetera.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef 16meter het volgende:
had al nooit gehoord van Eclipse
Alpha Twins dan een eigen XQ? Denk dat Q-dance wel geld ziet in dat zogenaamde raw van G4H, A2 etc.. Omdat ze bij Qlimax ook al verwezen naar duister, hard blabla.
Ja klopt inderdaad, staat ook nog fout op de flyerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
bloedheet, en stervensdruk bij de bar. Normaal waren wij ook gegaan, maar ben dan een weekendje wegOverigens heet Outland nu Eclipse
Blijkbaar worden de zaaltjes beneden toch niet gebruikt!quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toegevoegd aan persoonlijke agenda als optie.
Welke zalen zijn dat dan, want boven is er maar 1 'grote' toch? En 1 'open' zaal maar dat zal wel niet? Want die 2 kleine zalen in de kelder zijn wel 99 graden...
quote:01. TNT – Yeah (Oldschool Mix)
02. Builder – Her Voice (Super Bass Mix)
03. Zanzalabs – Zanzarisimo
04. A-Lusion – Guidelinez
05. The Machine – Butterfly
06. Frontliner – Rock That Thing
07. Clive King – Pure Cocaine
08. Noisecontrollers – Revolution Is Here
09. Geck-O – It’s What We Are
10. Headhunterz – Scantraxx Reloaded Part 2
11. Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer – The Stage Is Our Home
12. A-Lusion – Just Ask
13. R3zonance – Music Is My Weapon (Zatox & The R3bels Remix)
14. TNT – Tritolo (Yellow Compound Mix)
15. Frontliner – Green House
16. Alphaverb – Got It! (Unoriginal Mix)
17. Zatox & Activator – Can’t Stop
18. Floorcrusherz – Psycho Stylez
19. Ran-D ft. Redixx – My Sound
Oke, apart. Die open zaal leek me nou niet echt goed qua akoestiek.. was er toen alleen de laatste 10 min tijdens de happy hardcore geweest dus niet echt op gelet verder. Maar het scheelt wel dat de warmte daar tenminste weg kan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Blijkbaar worden de zaaltjes beneden toch niet gebruikt!
http://www.hardtraxx.nl/f(...)5705-75.html#p692067
Slechte ontwikkeling wmbquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind je het gek? De fanboys staan in de rij om alles waar de sticker "raw" op geplakt wordt te bestormen., dan volgt de rest vanzelf. Zij zien ook wel het succes van een Loudness, opgevolgd door een grotere locatie en een flinke tent op Decibel, een XX Raw die uitverkoopt, een raw area op Dreamfields etcetera.
Ik vind het ook wel wat hebben, beetje allerlei stijlen door elkaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef 16meter het volgende:
Vette Subground set van Acti @ Magic Show.
Liefhebbers van early hardstyle/hardtrance moeten het zeker een kans geven.
Tja, zo gaat het nou eenmaal, de hype wordt opgepikt. Rauwe sounds waren wel weer nodig, maar gaan nu af en toe te ver. Die Radical Redemption bijvoorbeeld, slaat nergens meer op. Als het maar hard gaat is het leuk ofzo.quote:
Schijnen namen van Diesel-kleding te zijn.quote:Ik vind het ook wel wat hebben, beetje allerlei stijlen door elkaarmaar op een echt hardstylefeest lijkt het me niks, Defqon bijvoorbeeld weer wel. Wat is het idee achter die titels eigenlijk?
Ja man, laatste Cloud9!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Huize Maas? Moet ik ook nog 's een
voor mij is thrillogy 10 minuutjes lopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Esenes het volgende:
Wij hoeven ook alleen maar een bus naar Utrecht te pakken,en terug worden we waarschijnlijk opgehaald door een vriend van onsEcht ideaal
Maar heb stiekem meer zin in 22 oktober, A2 records, lijkt me echt een leuk feestHoorde wel dat het bloedheet is in outland dus m'n waaier dan maar niet vergeten.
Op een dag zal het weer over zijn (hoop ik) Want dat rauwe is niet bijzonder. Het is een zooitje opgeraapte horror geluidjes en in een nummer geplakt. Er zitten uitzonderingen tussen natuurlijk. Voordat ik iemand voor het hoofd stoot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vind je het gek? De fanboys staan in de rij om alles waar de sticker "raw" op geplakt wordt te bestormen., dan volgt de rest vanzelf. Zij zien ook wel het succes van een Loudness, opgevolgd door een grotere locatie en een flinke tent op Decibel, een XX Raw die uitverkoopt, een raw area op Dreamfields etcetera.
Degos & Re-Donequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:04 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
jeu, nieuwe degos & re-done!
Bite my shit klinkt vet
Zag de namen, niet verkeerdquote:
Heeft zeker een paar vette tracksquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef ElDani het volgende:
Wat vind iedereen van Radical Redemption hier? Ik vind het namelijk helemaal niets, maar er schijnen best wel wat fans te zijn.
Lekkere plaat, origineel is ook lekker. Verder ben ik het eens met je punt over het gebruiken van 'horror' geluidjes puur voor het 'raw' maken van een track. Er zijn zeker goede raw tracks, en die Darkness is calling van Radical redemption vind ik daar een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Op een dag zal het weer over zijn (hoop ik) Want dat rauwe is niet bijzonder. Het is een zooitje opgeraapte horror geluidjes en in een nummer geplakt. Er zitten uitzonderingen tussen natuurlijk. Voordat ik iemand voor het hoofd stoot.
Doe mij maar rauwe met een lekkere drive zoals bovenstaand vanaf 2:35
dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Er zijn zeker goede raw tracks, en die Darkness is calling van Radical redemption vind ik daar een voorbeeld van.
Hmm.. Magic zou kunnen ja. Maar als je die "raw" tracks van nu ziet (G4H, B-Front, etc.), klinkt dat toch wel anders dan Magic vind ik.quote:Waar is het 'raw' eigenlijk mee begonnen?
Welke plaat is daar eigenlijk echt de beginner van?
Voor mij is dat Magic.. En wat daarna is gekomen zijn toch een aantal vette 'raw' platen maar ook een boel <vul eigen mening maar in>
Ik vind het nog steeds zo ironisch dat die plaat veruit het minst Raw was van die hele release..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef Levitas het volgende:
Het labeltje 'rawstyle' is volgens mij gekomen na Zatox - Rawstyle.
Toen hij vorig jaar ergens uit kwam vond ik 'm top. En eigenlijk niet nog steeds. Toen was Zatox zo goed bezig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds zo ironisch dat die plaat veruit het minst Raw was van die hele release..En dat daarna heel de stroming daar naar is vernoemd..
Ik vind het persoonlijk niet zo'n hele goede plaat...
Voldoet er precies aan hoor. "Raw hardstyle" = kut, Zatox - Rawstyle = kutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toen hij vorig jaar ergens uit kwam vond ik 'm top. En eigenlijk niet nog steeds. Toen was Zatox zo goed bezig.Alleen nou de term is overgenomen (ok je mag niet in hokjes denken en een naam geven, want hardstyle = hardstyle. Maar er ontstaat nu echt wel onderscheid.) en is er een criteria aan verbonden aan deze term. Daardoor is de plaat de negatieve kant op gegaan omdat het zelf niet voldoet aan deze criteria.
Niet alles over een kamp scheren johquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Voldoet er precies aan hoor. "Raw hardstyle" = kut, Zatox - Rawstyle = kut
Ik denk wel omstreeks die periode idd, maar die plaat was niet de origine van de term. Ik ben trouwens ook niet zo van het labeltje Raw Hardstyle, het duwt een artiest een bepaald hokje in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het labeltje 'rawstyle' is volgens mij gekomen na Zatox - Rawstyle.
Ik bedoel te zeggen dat alles wat zo nodig raw genoemd moet worden meestal zo gemaakt is dat het nergens naar klinkt. Sinds die hokjes er zijn gekomen is het ook heel snel bergafwaarts gegaan vind ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Niet alles over een kamp scheren joh![]()
Zit tegenwoordig behoorlijk wat troep tussen alle "rauwere" platen maar ook genoeg prima plaatjes:
Dat is altijd toch al geweest?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Echter zit er gewoon een megagroot verschil tussen Da Tweekaz & B-Front.
Had ik een keer een discussietje mee met Dizzorder..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk wel omstreeks die periode idd, maar die plaat was niet de origine van de term. Ik ben trouwens ook niet zo van het labeltje Raw Hardstyle, het duwt een artiest een bepaald hokje in.
Echter zit er gewoon een megagroot verschil tussen Da Tweekaz & B-Front. Beiden kun je hardstyle noemen, maar toch zou ik dan eerder Da Tweekaz Happy Hardstyle noemen dan B-Front Raw Hardstyle
quote:quote:
RAWSTYLE bestaat niet!!!!! Hardstyle is Hardstyle en niet anders
quote:
@TheDizZorder RawStyle bestaat!. Kom op! Er is ook ooit uit Harcore verschillende type hardcore ontstaan, waarom zou dat niet kunnen bij HS?
quote:
@DailymomentsNL waarom wel in de hardcore hoor je echt duidelijk verschil tussen ind. en main. Maar in de Hardstyle vind ik dat tegenvallen
quote:
@TheDizZorder Jij hoort geen verschil tussen bijv. Catatonic Overload - The Sexual Thrill en Josh en Wesz - Like thiz als voorbeeld..
quote:
@DailymomentsNL in gebruik van kicks en melodie etc, maar tis allebei hardstyle. Waarom wordt er nu na 10jr ineens een label aan gehangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Nachtje doorhalen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:01 schreef T-Force het volgende:
Overigens niet meer aanwezig op StrangerzMoet zaterdag werken om 6.30u
![]()
Sorry M.I., had je graag weer eens zien draaien, dan de volgende keer maar
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef nattermann het volgende:
VrijdagDie poster ziet er uit als een schaamteloze rip-off, herkende het meteen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://depthcore.com/chapter/temple/3776/
Schande
Edit: Klacht gestuurd naar organisatie, zoiets hoort gewoon niet
[ Bericht 3% gewijzigd door em-dee-em-aa op 05-10-2011 11:13:32 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Groot gelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die poster ziet er uit als een schaamteloze rip-off, herkende het meteen:
Schande
Nu je het zegtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die poster ziet er uit als een schaamteloze rip-off, herkende het meteen:
Schande
Ik ga naar het 9e wolkjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Ey, ga jij zaterdag nog wat doen?
Voorop gesteld, het is een 13 in een dozijn-plaat. Het probleem met deze 13 in een dozijn-plaat is dat het een slechte 13 in een dozijn-plaat isquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:01 schreef T-Force het volgende:
Overigens niet meer aanwezig op StrangerzMoet zaterdag werken om 6.30u
![]()
Tja eigenlijk heb je ook wel gelijk wat betreft die spookhuis geluidjes enzo, maar het is wel helemaal Solutio & The I's. Ik vind de melodie helemaal niet random, maar ik ken dat gevoel welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:17 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voorop gesteld, het is een 13 in een dozijn-plaat. Het probleem met deze 13 in een dozijn-plaat is dat het een slechte 13 in een dozijn-plaat is![]()
De kick is nogal hol ofzo, intro doet me niks. De melodie is nogal random en de break zit vol met spookhuisgeluidjes...
Oohja, en bovendien komt het geforceerd "raw" over op mij![]()
I know, moest gewoon even lachen om het korte zinnetjequote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja eigenlijk heb je ook wel gelijk wat betreft die spookhuis geluidjes enzo, maar het is wel helemaal Solutio & The I's en zeker ook FUSION producers. Ik vind de melodie helemaal niet random, maar ik ken dat gevoel wel
[..]
I know, moest gewoon even lachen om het korte zinnetje
MC DV8quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:48 schreef Spaulding het volgende:
Ene Peter van Fusion Records nu op 3FM bij Popduel Rabradio
Mooi ook hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:48 schreef Spaulding het volgende:
Ene Peter van Fusion Records nu op 3FM bij Popduel Rabradio
Morgen mag ie nog een keerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:35 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Mooi ook hahaHeeftie gewonnen of nog iets over fusion kunnen vertellen?
Echt interessant is het alleen nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier kan je Peter terugluisteren:
http://www.3fm.nl/gemist
Hahaha je was me net voor!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Echt interessant is het alleen niet
Die Australische jongens beginnen na mijn mening ook steeds beter te producerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Toneshifterz - Darken Your Mind
wat een heerlijke hardstyle track!! Zit echt super in elkaar. Nog geen YT filmpje ervan. Alleen maar in de liveset te vinden van Defqon Australië
Prachtig nummer, die sidechain in de intro geeft me kippenvel!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Nieuwe van Thera, net op Youtube gegooit:
I LIKE!!![]()
Promoboygirlquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef Krulliewullie het volgende:
(maar ik heb de promo al een uurtje![]()
hihi!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:31 schreef T-Force het volgende:
Setje van Degos & Re-Done @ Theracords Radioshow ziet er strak uitAltijd fijn om te beginnen met een fijne pot early hardstyle om vervolgens flink te gaan klapperen
Ooeh die ziet er idd leuk uit! Daar ga ik zo mee fietsen denk ik zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Vette track inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Prachtig nummer, die sidechain in de intro geeft me kippenvel!!
Dat vind ik ook altijd zó vet in nummersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef T-Force het volgende:Prachtig nummer, die sidechain in de intro geeft me kippenvel!!
Binnen 10 seconden gevonden mbv Google (titel + "hardstyle" erachter)...kende het hele nummer niet eens...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:30 schreef Sqoudson het volgende:
Iemand die weet welke track deze tekst in voorkomt:
Hey, did you hear something? FIREEEEEEE
bvd/
Missie mislukt doordat laptop fout aangeeft, iets met schijf die niet is geplaatst... grrr...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Daar ga ik zo mee fietsen denk ik zo!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:41 schreef robuust89 het volgende:
Even kijken welke promowzzz ik gemist heb met hard with style 5, als ik dat tenenkrommende intro kan overleven
Edit: Ik trek het niet meer
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Fok Hardstyletopic prijsvraag oktober 2011 *
Nieuwe vraag, zelfde regels. Ik heb 10 korte fragmenten uit bekende hardstyle nummers geknipt, degene die er het meeste raadt (of als het er meerdere zijn, via een loting) wint....
15 years of Mysteryland: the documentary dvd, persoonlijk gesigneerd door Mind.Illusion en Geck-o
[ afbeelding ]
Download de geluiden hier: http://www32.zippyshare.com/v/46809611/file.html
Inzenden kan per pm aan mij, precies 1 week de tijd vanaf nu.
Moet toch te doen zijn dacht ik zo
Ben dr mee bezig, maar t is n moeilijke dit keer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Compress it, equalize it!
Tevens een herinnering voor de prijsvraag, nog iets van 2 dagen? weet niet meermaar nog steeds slechts 1 inzending
Volgende keer mag hij ook wel wat makkelijker, ga geen inzending doen als ik er maar 3 weetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Tevens een herinnering voor de prijsvraag, nog iets van 2 dagen? weet niet meermaar nog steeds slechts 1 inzending
Ja wat?!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dubstyle achtige dingen met een lage toon.. Zit er niet om te springen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:45 schreef Levitas het volgende:
Hmm.. Vandeweek had Bas (Noisecontrollers) toch een tweet dat 'ie een remix/collab met zichzelf heeft gedaan? Kwam toevallig dit topic (http://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=144844) tegen. Misschien verband, en dus een snelle dubstep track?
Word er niet warm of koud van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:01 schreef eQuaL het volgende:
Gratis release van Da Tweekaz, 15k aan fans op FB:
http://www.wtrns.fr/ocfs5K476xtEJ7
Nog niet geluisterd, want huisgenoot slaapt al
Het is idd verdomd kutweer!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:13 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jammer.. Had wel wat warmte kunnen gebruiken. Wat is het koud, zeg!
Weet er maar vier zeker en van twee kan ik maar niet op de titel komen. Las dat sommige hier al veel meer titels wisten, behoorlijk kansloos dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
Hollandersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij is gratis, dus tja
Beetje de lezer(s) erbij betrekkentwitter:PartyReviewsNL twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 14:01:02Ben jij hard-dance liefhebber en wil je jouw ervaring van een evenement verwoorden? Check dan http://t.co/iXcRfmJv #hardstyle #harddance reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:09 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist voor het eerst lose the style gehoord... 99% van de huidige releases
*Zucht*
Die intro is nog tot daar aan toe, maar wat daarna komtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:09 schreef NLS04 het volgende:
Zojuist voor het eerst lose the style gehoord...
*Zucht*
Heb m'n antwoorden ook ingestuurd, 4 zeker 1 twijfel. Heb het gevoel dat de fragmentjes nèt 1 sec te kort zijn voor me om ze echt te herkennen. Mja leuke quiz iig weer. Ben benieuwd naar de antwoorden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef NLS04 het volgende:
* NLS04 gaat een poging wagen voor de DV quiz![]()
EDIT:
4 stuks weet ik zeker, de rest zijn allemaal gokjes![]()
Ik heb wel 2 fokkers erin staan bij Hardclassics, een of andere Tommel met z'n vriendinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef T-Force het volgende:
Beste FOK!-vriendjes,
Waarom zie ik op PF dat er niemand Hard Classics op zaterdag 12 november op zeker heeft staan?
Vorige editie in The Sand was zooooooo fijn. Die sfeer, onovertrefbaar. Die muziek, zo hard en zuiver. Met afstand met mijn beste feest tot nu toe(XQ Holland als goede tweede)
Wat doe je hier nog?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:31 schreef Levitas het volgende:
Oh ja.. Ook ik begin langzaam maar zeker een trance liefhebber te worden. Eigenlijk begonnen @ Frequence. Daarvoor had ik echt 0,0 met trance..
Rambambam, ik zag m zojuist ook alquote:
Yellow minute remix is volgens mij wel de meest bekende. En ik vind 'm ook nog eens heel vet. Maar ze hebben nog veel meer pareltjes (heb er nu zo snel even geen tijd voor om te kijken. Druk bezig met school :S)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga vanavond naar http://partyflock.nl/party/206409:Harder.html
Maar vrienden willen niet tot het einde blijven. Aplha ² sluit af. Kan iemand de meest koninklijke platen van hem sturen, dan overtuig ik m'n vrienden dat we tot t einde moeten blijven
Omdat we wachten op een feestje die verder gaat dan 2003-2004quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef T-Force het volgende:
Beste FOK!-vriendjes,
Waarom zie ik op PF dat er niemand Hard Classics op zaterdag 12 november op zeker heeft staan?
Vorige editie in The Sand was zooooooo fijn. Die sfeer, onovertrefbaar. Die muziek, zo hard en zuiver. Met afstand met mijn beste feest tot nu toe(XQ Holland als goede tweede)
En helemaal nu , , ,
luna en pavo in de line-up staan![]()
16-meterin gespot op 3:33quote:
Volgens mij heb ik die al gehoord, en die valt onder die ene procent...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef NLS04 het volgende:
Code Black - F.E.A.R kan jij denk ik wel waarderen
Code Black is tot nu toe heel vet (wat betreft de producties). Tot zover is het wel duidelijk wie de creatieve geest achter Bioweapon was. Maar, let op: Ik zeg 'tot zover'! Daarom wil ik eigenlijk ook eerst de nieuwe Bioweapon tracks horen, maar dat duurt nog even ben ik bang: BRK3 gaat op dit moment voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die al gehoord, en die valt onder die ene procent...
optie hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef T-Force het volgende:
Beste FOK!-vriendjes,
En helemaal nu , , ,
Hey, daar ga ik ook heenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga vanavond naar http://partyflock.nl/party/206409:Harder.html
Maar vrienden willen niet tot het einde blijven. Aplha ² sluit af. Kan iemand de meest koninklijke platen van hem sturen, dan overtuig ik m'n vrienden dat we tot t einde moeten blijven
Veel plaatjes van hoge kwaliteit, is geen enkel probleem. Maar helaas is dat vaak niet het geval, dus laat ze er maar wat langer over doen om pareltjes uit te poepenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:13 schreef ElDani het volgende:
Volgende Fusion release: en een verdomd fijne moet ik zeggen! Word alleen een beetje geklaagd over dat er meer plaatjes tegelijkertijd moeten komen, maar daar ben ik het eigenlijk niet zo mee eens.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Omdat we wachten op een feestje die verder gaat dan 2003-2004
Kom je nu welquote:De organisatie heeft heel bewust voor een brede lijn van hardclassics gekozen, die met name tussen de jaren 1999 tot 2005 velen wist te beinvloeden.
Twijfel echt erg om daarheen te gaan, ekte early trek ik niet. Wordt er veel afgewisseld qua tijdlijn van de platen? Alles voor 2004 trek ik namelijk niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef T-Force het volgende:
Beste FOK!-vriendjes,
En helemaal nu , , ,
De week ervoor is remember:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef T-Force het volgende:
Beste FOK!-vriendjes,
En helemaal nu , , ,
En die gaan vaak net wat langer door kwa jaren... En Hardclassics valt weer samen met XXlerator · Matrixx 10 Years waarvan de linup ook niet bepaald verkeerd is.quote:Beholder
Clive King
Derb
Technoboy
Toyax
Vortex
Zany
MC: Da Syndrome
Download eens wat setjes van Hard Classics on the Beach. Setjes van Pavo, Luna, Coldfusion en DHHD staan vol leuke plaatje (Luna = wel hitjesparade, maar is Early, dus keivet)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef poiuytr het volgende:
Twijfel echt erg om daarheen te gaan, ekte early trek ik niet. Wordt er veel afgewisseld qua tijdlijn van de platen? Alles voor 2004 trek ik namelijk niet.
Nee, is heel simpel. Remember is een slap aftreksel van Hard Classics. XXL 10 years wordt kei- maar dan bedoel ik ook kei-druk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:26 schreef StM het volgende:
De week ervoor is remember:
En die gaan vaak net wat langer door kwa jaren... En Hardclassics valt weer samen met XXlerator · Matrixx 10 Years waarvan de linup ook niet bepaald verkeerd is.
Lastig...
Deepack kan het echt niet maken om hetzelfde te flikken als op Decibel. Bij de organisatie van Hard Classics zijn ze echt heel duidelijk over hun idee van early. Ik verwacht dat de heren mogen afsluiten, en dat ze ook echt maar tot 2005 gaan en geen nummers zoals Stampuhhh!! gaan draaienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:47 schreef StM het volgende:
Deepack kan HEEL vet zijn als ze niet zoals op decibel draaien, Luna en Pavo zijn vrijwel altijd vet.
Ook 2002 had al retevette platen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Twijfel echt erg om daarheen te gaan, ekte early trek ik niet. Wordt er veel afgewisseld qua tijdlijn van de platen? Alles voor 2004 trek ik namelijk niet.
Mja dat verwachtte ik op Decibel ook :xquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:49 schreef T-Force het volgende:
[..]
Deepack kan het echt niet maken om hetzelfde te flikken als op Decibel. Bij de organisatie van Hard Classics zijn ze echt heel duidelijk over hun idee van early. Ik verwacht dat de heren mogen afsluiten, en dat ze ook echt maar tot 2005 gaan en geen nummers zoals Stampuhhh!! gaan draaien
Oordoppen paraat voor het brakke geluid daarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
BaasEn Limburger natuurlijk bam
Zie je straks in de Pepermolen!
Ik hoorde van een vriend dat ze nu nieuw geluid hebben aangeschaft en dat het echt dik en zuiver klinkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:06 schreef nattermann het volgende:
[..]
Oordoppen paraat voor het brakke geluid daar
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:31 schreef Levitas het volgende:
Oh ja.. Ook ik begin langzaam maar zeker een trance liefhebber te worden. Eigenlijk begonnen @ Frequence. Daarvoor had ik echt 0,0 met trance..
Twijfel twijfel twijfelquote:
Gast...Hard Classics!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Twijfel twijfel twijfel![]()
moet m'n oordoppen toch een keer uittesten he?
Ik vind je net iets teveel spammen voor hardclassics.. dus biecht maar op hoeveel ze je betalen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gast...Hard Classics!Geen Remember
Ja ik kom even langs in mijn eentje waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nog leute naar Strangerz vanavond?
Nee, oke, ik overdrijf wel een beetje, maar Hard Classics is gewoon echt te vet. De laatste (eerste?) editie van Remember ben ik geweest en die viel echt een beetje in het niets bij Hard Classics. Misschien omdat ik ongeveer hetzelfde had verwacht, maar er werd minder "spannend" gedraaid en de sfeer was echt zoveel minder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik vind je net iets teveel spammen voor hardclassics.. dus biecht maar op hoeveel ze je betalen?![]()
En ben je wel eens op remember geweest dat je het zo kan afschrijven?
Ik heb beide nog als optie maar daar is het eigenlijk wel mee gezegd. eerst morgen weer naar de westergas en dan over 2 weken naar plastikman en border community night.
Ja ik zei dat ook voornamelijk voor de lineup, al is die van Hard Classics eigenlijk ook helemaal niet slecht... de afstand maakt het niet uit, allebei verquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee, oke, ik overdrijf wel een beetje, maar Hard Classics is gewoon echt te vet. De laatste (eerste?) editie van Remember ben ik geweest en die viel echt een beetje in het niets bij Hard Classics. Misschien omdat ik ongeveer hetzelfde had verwacht, maar er werd minder "spannend" gedraaid en de sfeer was echt zoveel minder.
De line-ups van Remember vind ik aan de andere kant wel spannender (dan reken ik ook de line-ups van Decibel mee). Afgelopen Decibel briljante set van Derb gezien en een aardige set van Super Marco May en een schandalig slechte set van Deepack.
Is morgen Awakenings ofzo? Dat is toch in de westergasfabriek?
Heb je nou niet erg hoge verwachtingen waardoor het straks alleen maar tegen kan vallen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:09 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nee, oke, ik overdrijf wel een beetje, maar Hard Classics is gewoon echt te vet. De laatste (eerste?) editie van Remember ben ik geweest en die viel echt een beetje in het niets bij Hard Classics. Misschien omdat ik ongeveer hetzelfde had verwacht, maar er werd minder "spannend" gedraaid en de sfeer was echt zoveel minder.
De line-ups van Remember vind ik aan de andere kant wel spannender (dan reken ik ook de line-ups van Decibel mee). Afgelopen Decibel briljante set van Derb gezien en een aardige set van Super Marco May en een schandalig slechte set van Deepack.
Is morgen Awakenings ofzo? Dat is toch in de westergasfabriek?
Misschienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb je nou niet erg hoge verwachtingen waardoor het straks alleen maar tegen kan vallen?
Ik moet ook nog een keer naar Awakenings. Maar ik ga wel als ze weer in EHV zijn, dan hebben ze ook een Hardtechno/Schranz zaal erbij, dus als ik de gewone Techno niet 'dig' dan vlieg ik snel die zaal inquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vanavond & morgen is Awakenings jamoet ik ook nog een keertje heen... kwartiertje geleden is trouwens de Chris Liebing gastmix op xt3 begonnen voor de liefhebbers.
Had 'm al op optie staan! 28 januariquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Eindhoven is als volgens mij al gepland moet je even op pf kijken...
Moet wel lukken denk ik. Fok HS meet @ Awakeningsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Had 'm al op optie staan! 28 januari37,50, dat valt nog best mee
![]()
Ik denk wel dat dat 'm gaat worden! DV, ga je mee?
Vrijdags? Zaterdag vind ik maar een matige lineup, tenminste ik ken niemandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:19 schreef 16meter het volgende:
pak awake in november, gewoon in Mokum natuurlijk
Daar is de vrijdagavond ook nog een optie... maar het is druk qua feestjes die periode dus we zien eht wel...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:19 schreef 16meter het volgende:
pak awake in november, gewoon in Mokum natuurlijk
Viel spass!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wob, zometeen komen m'n matties me ophalen, kwartiertje later staan we te stampen
* T-Force doet meequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:50 schreef robuust89 het volgende:
* robuust89 wacht met smart op de quiz uitslag
Ik was te laat, maar toch nog ff snel ingezonden.....quote:
Stuur hem dan opquote:
Nee je bent niet te laat, kan tot morgenmiddag ergensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik was te laat, maar toch nog ff snel ingezonden.....
ik wist nr: 1, 2,5,7 en 10.... de rest was niks van te maken.
Calculating chance of playing, less than 5 percent.. your enjoyment can no longer be guaranteedquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wob, zometeen komen m'n matties me ophalen, kwartiertje later staan we te stampen
Ik hoop er nog steeds op. Ik baal er echt enorm van dat ik niet naar Reset kan. Daar draaien Thera & Alpha Twins een Early Hardstyle setquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Calculating chance of playing, less than 5 percent.. your enjoyment can no longer be guaranteed
De Maassilo wel ja, de locatie van Reset niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:00 schreef stoeltafel het volgende:
Reset is alleen wel tegelijk met Loudness en Loudness is in de Maassilo, schijnt echt geweldig te zijn die locatie, kan iemand dit bevestigen ?
Factory 010, dus de 10e verdieping van Massilo is echt heeel vet ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:00 schreef stoeltafel het volgende:
Reset is alleen wel tegelijk met Loudness en Loudness is in de Maassilo, schijnt echt geweldig te zijn die locatie, kan iemand dit bevestigen ?
Maassilo is zelf ook erg bruut. Is wat groter dan Factory 010, vorige Loudness was echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Factory 010, dus de 10e verdieping van Massilo is echt heeel vet ja!
Nog steeds hetzelfde brakke kutgeluid daarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Holy fucking shit!! Oordoppen gaan aangeschaft worden. Wat een hard geluidecht niet normaal meer.
Noisecontrollers en Alpha2 helden van de avond. Jammer dat ik tijdens Ran-D harde kramp kreeg dat gewoon een kwartier bleef aanhouden. Schrok me kapot. Daarna dus geen voetjes van de vloer meeren een hele aangename verrassing dat Alpha2 nog een paar goed harde hardcore platen er tegenaan gooide
Topavond gehad!
Agree, echt nu nog steeds een dikke piep in m'n horen. Maak me dit keer wel een beetje druk. Kutzooi. Next time oordoppen, ga er echt in investeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde brakke kutgeluid daar
Verder leuke avond gehad
Die bus is volquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:41 schreef StM het volgende:
Waarom boek je dan niet gewoon enkel een los busticket bij eventtravel?
Kun je m vasthouden tot maandag? Dan weet ik meer of ik ben aangenomen op mijn werk. Dan kan ik dus ook zeggen of zo'n uitgave voor mij verantwoord isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:45 schreef -tape- het volgende:
[..]
Die bus is volEn het is zeg maar een samenvoeging van 2 vriendengroepen, waarvan 'mijn' vriendengroep volledig is afgehaakt. En het geld wat ik totaal kwijt ben kan ik wel beter besteden aan mijn vakantie in het voorjaar.
Al met al, samenloop van omstandigheden.
Jahoor, heb er geen haast mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kun je m vasthouden tot maandag? Dan weet ik meer of ik ben aangenomen op mijn werk. Dan kan ik dus ook zeggen of zo'n uitgave voor mij verantwoord is
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:39 schreef -tape- het volgende:
Ik wil er gewoon de aanschafprijs voor hier
Ja en dan ook nog transactiekosten in rekening brengenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef -tape- het volgende:
¤71,12. Administratiekosten zijn abnormaal tegenwoordig
Had 't niet tegen jou bedoeld, maar dat Q-Dance/Pay-Logic naast die ¤3,50 ook nog eens 62 eurocent transactiekosten in rekening brengtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:07 schreef -tape- het volgende:
Hoezo zou ik de transactiekosten niet in rekening brengen? Wees blij dat ik er niet 100 euro voor vraag, wat ik er binnen 10minuten voor krijg op partyflock of marktplaats.
Ik heb voor 2 kaartjes ¤142,12 betaalt en dat delen door 2 is ¤71,06 (excuus voor de 6 cent). Dit wil ik er ook voor hebben, geen cent meer of minder.
De antwoorden:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Fok Hardstyletopic prijsvraag oktober 2011 *
Nieuwe vraag, zelfde regels. Ik heb 10 korte fragmenten uit bekende hardstyle nummers geknipt, degene die er het meeste raadt (of als het er meerdere zijn, via een loting) wint....
15 years of Mysteryland: the documentary dvd, persoonlijk gesigneerd door Mind.Illusion en Geck-o
[ afbeelding ]
Download de geluiden hier: http://www32.zippyshare.com/v/46809611/file.html
Inzenden kan per pm aan mij, precies 1 week de tijd vanaf nu.
Moet toch te doen zijn dacht ik zo
De eindstand:quote:1. DJ Phil TY – Miami Belch (Unpolite Mix)
2:02
2. DJ Zany - Thugs
2:29
3. Project One - The Zero Hour
3:36
4. Brennan Heart - Just As Easy
3:15
5. t4t4nk4 - GTP (Technoboy Remix)
0:56
6. Donkey Rollers - The Last City On Earth
2:03
7. Raine - Dominating
1:35
8. Crypsis and Kold Konexion - Sonic Sabotage
2:30
9. 2-Sidez - Afraid
1:02
10. Frontliner - Spacer
1:22
robuust alwéér laatstequote:1. Baronpilsener: 9 goed
2. T-Force: 7 goed
3. NLS04 / Boy_Snakeye: 5 goed
5. T_Killer: 4 goed
6. robuust89: 2 goed
Thanks Baronpilsener & Deeltjesversneller!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Omdat Baronpilsener heeft aangegeven de prijs niet te hoeven omdat ie al eerder heeft gewonnen, gaat ie naar de nr 2...:T-Force
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
Even trololol hier
Gister hoorde ik just as easy en ik ben gewoon losgegaan, wetende dat ik dat hier neer kon gaan zetten
Viel spass!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef haakon het volgende:
Op naar Groningen, Cloud9!
Tot vanavond Tim! en Jeroen???
Congratsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:00 schreef ElDani het volgende:
Ik heb 12 november mijn eerste booking!
Mind.Illusion is ook op die party te vinden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:00 schreef ElDani het volgende:
Ik heb 12 november mijn eerste booking!
Mind.Illusion is ook op die party te vinden.
Ik heb een demotje gestuurd. Ik sta in Aalsmeer, Hardnoize.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]waar? hoe hebben ze je gevonden?
Ben ik tenminste niet de enigequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef Levitas het volgende:
Haha, enige die ik 100% zeker wist was de laatste. Rest wist ik ook echt niet, en had ik zo ook echt niet geweten![]()
Was zeker een leuke avond!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah leuke uitslag! Ik had die echt niet kunnen raden man. Veel te moeilijk voor mij.
Gisteren ook nog even gekeken bij Strangerz. Was wel leuk om na een tijdje weer eens een hardstylefeestje bij te wonen. Respect dat Mind.Illusion Gangsta Shit draaide en ook nog Tat and Zat - Gold Medley With Strange.Die laatste had ik (ook) nog nooit live gehoord. Verder nog even gepraat met M.I. Chille gozer.
Wordt beukenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb een demotje gestuurd. Ik sta in Aalsmeer, Hardnoize.
Hoofdact is Mind.Illusion vs. Tartaros
Zo zeg, die is lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness Lineup!100% aanwezig nu, wanneer begint de verkoop?
Area 1quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Loudness Lineup!100% aanwezig nu, wanneer begint de verkoop?
Nette lijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Area 1
Zany
Activator
B-Front
Chris One
The Rebelz
Adaro
MC Nolz
Area 2
Catatonic Overload
Jack of Sound
E-Force
Radical Redemption
Degos & Re-Done
MC Axys
wel zo makkelijk om te vermelden
Die houden we erinquote:
Wuuuut? Nu nog aan het afteren? Daaaaamnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Respect voor Haakon trouwens die na Cloud9 nog steeds ergens aan het afteren is
Aan de sms'jes te zien gaat t mooi daar
Easy....quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Utca het volgende:
Hmm twijfel hier welk feest te pakken het tweede weekend van november, Try Before You Die (kut met OV), XXlerator 10 Years (te druk) of Hardclassics. Ik neig naar de laatste, nu de rest van de groep nog. En dan nog de vraag Loudness of Reset op 10 december, keuzes...
Van die 3 zou ik zeker voor Hard Classics gaan jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Utca het volgende:
Hmm twijfel hier welk feest te pakken het tweede weekend van november, Try Before You Die (kut met OV), XXlerator 10 Years (te druk) of Hardclassics. Ik neig naar de laatste, nu de rest van de groep nog. En dan nog de vraag Loudness of Reset op 10 december, keuzes...
Ik vind het zo kut om overdag te slapen (omdat dan je hele dag weg is), dat wanneer ik pas laat thuis ben, ik liever wakker blijf en de zondagavond maar mooi op tijd naar bed gaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wuuuut? Nu nog aan het afteren? Daaaaamn
Voor mij gaat het ook of Hardclassics worden dat weekend of geen van die 3 had ik al besloten. Loudness of Reset ben ik nog niet over uit, wie weet me te overtuigenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Easy....
Hardclassics + Loudness
Loudness:quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef Utca het volgende:
[..]
Voor mij gaat het ook of Hardclassics worden dat weekend of geen van die 3 had ik al besloten. Loudness of Reset ben ik nog niet over uit, wie weet me te overtuigen
twitter:djtechnoboy twitterde op zondag 09-10-2011 om 03:34:13Bodypainting... http://t.co/PYSOwRtD reageer retweet
Ik zou wel wat vrolijker zijn als Tby aan mijn tieten zou zitten. Ze kijkt niet zo blij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
DJ zijn is soms zoooo vervelendtwitter:djtechnoboy twitterde op zondag 09-10-2011 om 03:34:13Bodypainting... http://t.co/PYSOwRtD reageer retweet
Net thuis. Godver helemaal naar de tering.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Respect voor Haakon trouwens die na Cloud9 nog steeds ergens aan het afteren is
Aan de sms'jes te zien gaat t mooi daar
opnieuw moet afstuderen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:23 schreef Sc0tTy het volgende:
Zoo ik meld me ook weer , nadat ik tehoren heb gekregem dat ik opnieuw moet afstuderen had ik ff wat andere di gen aan me hoofd...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kzit zo een XQ IT setje te luisteren, is de Ivan Carsten remix van Nasty Boyz - Angel echt 155 bpm ofzo.. klinkt voor geen 16meter zo snel, die break
U heeft fans! Grappig!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat ik nou weer tegenkom ... http://www.youtube.com/user/breakwindow#p/u
niet zo best, iddquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kzit zo een XQ IT setje te luisteren, is de Ivan Carsten remix van Nasty Boyz - Angel echt 155 bpm ofzo.. klinkt voor geen 16meter zo snel, die break
Jup... Dat krijg je als jeje scriptie vrneuktquote:
Oohja Daniel! Gefeliciteerd met je boekingquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef ElDani het volgende:
Ik hoor sinds kort ook in de artiestenbase van Partyflock. http://partyflock.nl/artist/64783:El_Dani.html
Ben wel benieuwd hoe het gaat met publiek.
Hardclassics en Reset (Thera & Alpha Twins die een Early set gaan verzorgen + Anagenetic/Bioweapon/Crypsis in de andere zaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Utca het volgende:
What happened? Is miss een beetje OT, maar ben wel benieuwdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jup... Dat krijg je als jeje scriptie vrneukt
lijkt me ook ja, maar wat kan je zo hard verneuken aan je scriptie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Jup... Dat krijg je als jeje scriptie vrneukt
After bij eQualquote:
quote:
shitquote:
Boh dat wordt weer een leukequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... vanavond nieuwe Magic Show
20:00 – 21:00 Mind.Illusion
21:00 – 22:00 Kodex
22:00 – 23:00 Luna & E-Force
Ditquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oohja Daniel! Gefeliciteerd met je boeking![]()
Als je een keertje in de buurt moet draaien, laat het maar even weten. Wil graag eens komen kijken
Nicequote:Op maandag 10 oktober 2011 14:28 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... vanavond nieuwe Magic Show
20:00 – 21:00 Mind.Illusion
21:00 – 22:00 Kodex
22:00 – 23:00 Luna & E-Force
Niice! En wat een mooie foto'squote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Levitas het volgende:
Pssst.. Hier is de eerste!
Het interview!
Enneh, binnenkort maar eens kaartje bestellen voor Thrillogy!
Leuk interview! En die foto's zijn idd mooiquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Niice! En wat een mooie foto's![]()
haha herkenbaar ja..zo heb ik ooit de wk-finale gemist de zondagavond na black 2006..tijdens de volksliederen patsboem KOquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Van die 3 zou ik zeker voor Hard Classics gaan ja
[..]
Ik vind het zo kut om overdag te slapen (omdat dan je hele dag weg is), dat wanneer ik pas laat thuis ben, ik liever wakker blijf en de zondagavond maar mooi op tijd naar bed ga
Waardoor ik de laatste keer om 7 uur 's avonds even vlug kort op bed ging liggen, en 12 uur later pas wakker werd... nog nooit zo vast geslapen
Ja hoor, want ik wist alleen Sonic sabotage en Spacerquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ja hoor, want ik wist alleen Sonic sabotage en Spacerdus als ik het mag dan mag jij het ook
Weet niet precies tot welke jaartallen ze doen, maar ooit Alpha Twins live @ In Qontrol 2006 of Alpha² @ Qlubtempo 2005 ofzoiets geluisterd??quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:47 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Zit ook opeens te twijfelen tussen Reset en Luidheid, omdat Thera en AlphaTwins
Hehe leuk interviewquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Levitas het volgende:
Pssst.. Hier is de eerste!
Het interview!
Enneh, binnenkort maar eens kaartje bestellen voor Thrillogy!
Je bent wel goed in het mensen aan het twijfelen brengen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Oja, en voor de mensen die twijfelen tussen Loudness en Reset... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Reset écht heel erg vet en vooral uniek gaat worden!!
Dat zegt iedereen over zijn/haar feest of iemand die naar dat ene feest gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef Krulliewullie het volgende:
Oja, en voor de mensen die twijfelen tussen Loudness en Reset... ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Reset écht heel erg vet en vooral uniek gaat worden!!
Neee neee ik zeg het alleen in speciale gevallenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen over zijn/haar feest of iemand die naar dat ene feest gaat.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Krulliewullie het volgende:
Alpha Twins live @ In Qontrol 2006
2004-2006 set?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Weet niet precies tot welke jaartallen ze doen
Helemaal mee eens. Maar, eerlijk gezegd is "Fear FM" natuurlijk véél bekender dan "Envy our style". Toch is Envy our style onderdeel van Fear FM, en zit één van de twee heren (onofficieel?) in het bestuurquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:52 schreef StM het volgende:
[..]
Hehe leuk interviewMaar eigenlijk is het geen interview met Fear.FM he
Ook al staan hun er dicht bij en kunnen ze veel volgen, treden de mensen die er echt achter zitten vrijwel niet op de voorgrond...
Even downloadenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Weet niet precies tot welke jaartallen ze doen, maar ooit Alpha Twins live @ In Qontrol 2006 of Alpha² @ Qlubtempo 2005 ofzoiets geluisterd??
x2. Sowieso een van de weinige platen waarvan de break zo geniaal in elkaar zit dat zelfs een grote breakhater als ik overstag gaatquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die was toch een stuk beter... (maar niet beter dan de hs masterz cut)
Yumieyum! Heb deze mix echt nog noooit gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef NLS04 het volgende:
[..]
x2. Sowieso een van de weinige platen waarvan de break zo geniaal in elkaar zit dat zelfs een grote breakhater als ik overstag gaat
quote:
Daar wil ik ook nog een keer heen jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yumieyum! Heb deze mix echt nog noooit gehoord![]()
Mis wel de "Get together with your friends and join them in the Qountdown". Iets te vaak naar de 2008-2009 aftermovie gekeken denk ik
Oh tering.. Nu zit ik die aftermovies te kijken van Qountdown. No way dat ik dat dit jaar ga missen![]()
Hijs vet hequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef eQuaL het volgende:
Woaaah R3belz & Vamper - Cosmik! Nice one M.I!
Yup, Qlimax is nu een zekerheidjequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog een keer heen ja
Ga jij nog naar Qlimax? Anders schrijf ik daar een verslag over
Jep! Je hebt toch wel een aantal mooie promotjes kunnen vergaren nu zeg.quote:
Eventuele liefhebbers?quote:01. TNT - The First Match (Geck-o Remix)
02. Unknown Analoq - Age Of Love (Defqon.1 2007 DJ Tool)
03. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
04. The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up
05. Dark Oscillators - Food For Woofers (Ivan Carsten Remix)
06. Brooklyn Bounce & Dj Zealot - Break The Rules (Scope DJ & A-lusion Remix)
07. Noisecontrollers - Club Jumper
08. Pavo - Classic
09. Headhunterz & Wildstylez - Project One
10. Slim Shore - Scars
11. Da Tweekaz - Funky Get Looze
12. Noisecontrollers - Unbroken
13. Frequencerz - Driver
14. Max Enforcer - Loudness
15. Digital Punk & MC Jeff - Warriors Redemption
16. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
17. Ivan Carsten - Unexpected
18. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
19. Degos & Re-Done - Madley
Gewoon de youtubeversie gebruiken. Als je via speedyshare wil downloaden moet je op de link zelf rechts klikken en opslaan als.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef Convict het volgende:
waar staat the listen now knop van de magic show ik kan hem niet vinden.......
Luisteren kun je gewoon van 8 tot 11 op maandag op http://radio.q-dance.nlquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:13 schreef Convict het volgende:
huh ik dacht dat het live was![]()
ik probeer the magic show elke keer te beluisteren maar komt elke keer wat tussen waardoor ik het vergeet
Het duurt altijd van 20.00 tot 23.00 dus je bent weer te laatquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef Convict het volgende:
waar staat the listen now knop van de magic show ik kan hem niet vinden.......
Geef ff door dat hij niet steeds door de climaxen heen moet pratenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het duurt altijd van 20.00 tot 23.00 dus je bent weer te laat
Ken je Showtek - FTS? Die heeft ook zo'n mooie tekst waar ik elke keer weer kippenvel van krijg! I live for the weekend, I live for Hardstyle baby!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Back off back off and let me lose my mind!
Geen trololol, maar dat stukje tekst vind ik gewoon zo heerlijk'rot op! en laat me lekker helemaal in het moment opgaan'
En als je dan op zo'n feest staat en gewoon alles even loslaat, al je kopzorgen laat gaan en niets anders doet dan gewoon keihard uit je plaat gaan is dat eigenlijk wel dé tekst die je moet hebben.
Daarom vind ik het ook een heldenplaat
Dat nummer vind ik minder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ken je Showtek - FTS? Die heeft ook zo'n mooie tekst waar ik elke keer weer kippenvel van krijg! I live for the weekend, I live for Hardstyle baby!!
wel trololo
Ja sorry hoor, maar met zo'n tekst vragen ze erom. Zonder die lyrics was het nummer best lekker geweest, maar het moet allemaal weer zo popie-jopie gemaakt worden. Brennan Heartquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik minder.
Jammer dat er gewoon zoveel gehaat wordt op een deel van de hardstyle. In plaats van gewoon ingaan op de inhoud...
Dat gehaat komt juist door de (ontbrekende) inhoud.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik minder.
Jammer dat er gewoon zoveel gehaat wordt op een deel van de hardstyle. In plaats van gewoon ingaan op de inhoud...
Hoezo vragen ze erom? Het is toch zo dat je op een feest gewoon alles even loslaat en gaat feesten. Waarom mag dat niet terugkomen in een nummer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar met zo'n tekst vragen ze erom. Zonder die lyrics was het nummer best lekker geweest, maar het moet allemaal weer zo popie-jopie gemaakt worden. Brennan HeartWildstylez van nu
Alsof elk nummer van Ran-D Alpha² of Thera bol staat van de diepgaande tekstenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat gehaat komt juist door de (ontbrekende) inhoud.
Omdat dat voor 15-jarigen is. "mdmable to shine"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoezo vragen ze erom? Het is toch zo dat je op een feest gewoon alles even loslaat en gaat feesten. Waarom mag dat niet terugkomen in een nummer?
Slecht voorbeeldquote:
Lees eens welk stukje ik opnoemde. Geloof niet dat ik daar met mdmable to shine aan kom zetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Omdat dat voor 15-jarigen is. "mdmable to shine"![]()
![]()
[..]
Slecht voorbeeld
Ik denk dat je wel snapt wat we bedoelen maar ons maar al te graag weg wil zetten als hokjesdenkers...toch jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lees eens welk stukje ik opnoemde. Geloof niet dat ik daar met mdmable to shine aan kom zetten.
Maar bestempel maar alles lekker jaHardstyle moet inderdaad diepzinnig zijn. Het is dan ook typische muziek wat je aan het denken zet en een fylosofisch gedachtegoed.
Ik snap de haat tegen zulke nummers niet.
Good for you!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maargoed, waar ik 90% van de tijd los kan gaan, kunnen jullie dus maar 50%, want de rest is toch voor 15-jarigen als ik jullie moet geloven.
50% is wel erg optimistisch. Ligt natuurlijk ook aan het event, maar bij Qlimax bijvoorbeeld is het aantal nummers dat voor 15-jarigen is bestemd eerder 90%.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maargoed, waar ik 90% van de tijd los kan gaan, kunnen jullie dus maar 50%, want de rest is toch voor 15-jarigen als ik jullie moet geloven.
Denk je niet dat hij juist probeert om een feeststemming in het nummer te brengen. Het werk/studie wordt vaak doordeweeks gezien als een sleur. In het weekend ga je los om de sleur te doorbreken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het hoeft niet diepzinning te zijn.. sterker nog, onzinteksten kunnen juist wel grappig zijn (dikke bleek) maar die emoteksten zijn om te huilen.
"Forget about mondays to fridays, Cuz I be working like a slave"Het leven is zwaar hoor matties jeweet.
Garppig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef Levitas het volgende:
Maar het is wel zo.. Hele week werken/studeren/whatever, in 't weekend lekker feesten, je mind verliezen en MDMAble to snine jwz.
Je voelt je nogal op je teentjes getrapt he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:37 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel snapt wat we bedoelen maar ons maar al te graag weg wil zetten als hokjesdenkers...toch jammer.
[..]
Good for you!
Maar wel een aantal FOK!kers die in de wachtrij staan om kaartjes te kopen. Kun je uitleggen waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef mstx het volgende:
[..]
50% is wel erg optimistisch. Ligt natuurlijk ook aan het event, maar bij Qlimax bijvoorbeeld is het aantal nummers dat voor 15-jarigen is bestemd eerder 90%.
Fout! Een aantal FOK!'ers dat al een kaartje heeft!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar wel een aantal FOK!kers die in de wachtrij staan om kaartjes te kopen. Kun je uitleggen waarom?
Levitas heeft nu eenmaal geen smaakquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Maar wel een aantal FOK!kers die in de wachtrij staan om kaartjes te kopen. Kun je uitleggen waarom?
Aangezien hij reviews voor zijn site schrijft heeft hij een geldige reden. Een review van Qlimax zorgt voor veel bezoekers (15-jarigen die nog niet mogen).quote:
Stonden* Maargoed, kom je nog met uitleg...?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Fout! Een aantal FOK!'ers dat al een kaartje heeft!
Geloof niet dat hij de enige FOK!ker is die een kaartje kochtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:43 schreef mstx het volgende:
[..]
Aangezien hij reviews voor zijn site schrijft heeft hij een geldige reden. Een review van Qlimax zorgt voor veel bezoekers (15-jarigen die nog niet mogen).
Ik voel me helemaal niet op mijn tenen getrapt! Het zal mij een worst wezen wat jij vindt, maar zoals je hier discussieert komt op mij over als een troll, of in elk geval iemand niet wil geloven dat andere mensen niet zo van mainstream houden...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Je voelt je nogal op je teentjes getrapt he?
Ik lees al een hele tijd mee, maar dat geklaag over bepaalde stroming binnen de hardstyle slaat gewoon nergens op. Ik probeer je niet in een hokje te duwen maar voor te houden dat het nergens op slaat om een bepaalde soort nummers constant te moeten afzeiken. Of kun je me echt keihard bewijzen dat mensen boven de 18 zulke nummers niet mooi horen te vinden?
Ook al geen humorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:45 schreef Levitas het volgende:
Ik lach ook de ballen uit m`n broek.. Hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |