abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 oktober 2011 @ 19:03:13 #276
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_102658001
Thera...WHO WANTS THIS!! held _O_

Nieuwe Zatox... beetje space rstijl maar hij heeft wel iets voor zover je dat kunt horen...:Y

Klinkt erg goed :Y

Hij moet er echt iets mee gaan doen, deze plaat is zo dik dat ik hem gewoon nog eens post :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_102659687
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Thera...WHO WANTS THIS!! held _O_

Nieuwe Zatox... beetje space rstijl maar hij heeft wel iets voor zover je dat kunt horen...:Y

Heb ff dat nummer als mp3 gedownload en in mixmeister gegooid. En jaar hoor 156 bpm. Vond het al zo snel gaan zaterdag. Stond bijna te hakken ipv te stampen... Mixed feelings. :{

Tatanka liet dat nummer van Zany en Bruno Mars horen, maar eigenlijk klonk het niet verkeerd. Hij liet precies het juiste stuk horen zonder het gejammer ervoor. Ik kon 'm wel waarderen eigenlijk :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Fok Hardstyletopic prijsvraag oktober 2011 *

Nieuwe vraag, zelfde regels. Ik heb 10 korte fragmenten uit bekende hardstyle nummers geknipt, degene die er het meeste raadt (of als het er meerdere zijn, via een loting) wint....

15 years of Mysteryland: the documentary dvd, persoonlijk gesigneerd door Mind.Illusion en Geck-o *O*

[ afbeelding ]

Download de geluiden hier: http://www32.zippyshare.com/v/46809611/file.html

Inzenden kan per pm aan mij, precies 1 week de tijd vanaf nu.

Moet toch te doen zijn dacht ik zo ;)
Weet er 6 waarvan 1 alleen niet de naam. De 5 waren makkelijk alleen de andere kan ik echt niks van maken.... Zullen vast ow ja momenten worden...
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_102661081
Hard Nation staat hier ook op de planning :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:19:40 #279
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_102662089
't lijkt idd alsof ik vaak dezelfde HC tracks draai, maar t valt op zich wel mee. Ik moet gewoon heel erg vaak afsluiten hahah! En de ene keer draai ik helemaal geen HC of Industrial dan en soms maar 1tje. Dat ik dan snel neig naar Gucci is gewoon omdat ie zo vet te mixen is haha! Verder is t bij Oh my sun zo leuk om mee te zingen dus ja die twee pak ik dan wat sneller bij een wat groter feest ;)

Thnx voor de tips in ieder geval T-Force al kende ik ze dus al wel en Life Blood Pain Death draai ik ook regelmatig ja :P haha
pi_102663872
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef DjThera het volgende:
't lijkt idd alsof ik vaak dezelfde HC tracks draai, maar t valt op zich wel mee. Ik moet gewoon heel erg vaak afsluiten hahah! En de ene keer draai ik helemaal geen HC of Industrial dan en soms maar 1tje. Dat ik dan snel neig naar Gucci is gewoon omdat ie zo vet te mixen is haha! Verder is t bij Oh my sun zo leuk om mee te zingen dus ja die twee pak ik dan wat sneller bij een wat groter feest ;)

Thnx voor de tips in ieder geval T-Force al kende ik ze dus al wel en Life Blood Pain Death draai ik ook regelmatig ja :P haha
Als je als afsluiter dit nummer gebruikt ben je echt een held :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102666193
Oh crap.. Is Strangerz nou op vrijdag? Dat zuuuuuigt. :(
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:46:40 #282
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_102667259
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef DjThera het volgende:

Als we dan toch nog bezig zijn; als je deze draait ga ik op m'n kop staan van gekheid! *O* *O* *O*

Oja, en die tracklist is om te kwijlen :9~ :9~ :9~
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_102667512
Meccano Twins - Dominated kan je trouwens ook prima in een hardstyle set draaien :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:22:14 #284
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_102669702
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Meccano Twins - Dominated kan je trouwens ook prima in een hardstyle set draaien :)
0 hits op Youtube, 2 hits op Google waarvan 1 een set van jou is (Mind.Illusion @ Spamhoeren Radio 15-12-2008, download staat aan) :P weet je zeker dat ie officieel zo heet?
Dit topic is de laatste tijd meer een alles-behalve-hardstyle-topic.. maar vind ik niet erg, beetje verbreden naar andere stijlen is wel leuk ;)
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:30:24 #286
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_102669745
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:22 schreef DjThera het volgende:
Aftermovie van mn set op Syndicate ;)

Ik heb je helaas gemist maar bij Inception was je geweldig _O_
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_102669810
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

0 hits op Youtube, 2 hits op Google waarvan 1 een set van jou is (Mind.Illusion @ Spamhoeren Radio 15-12-2008, download staat aan) :P weet je zeker dat ie officieel zo heet?
Dit topic is de laatste tijd meer een alles-behalve-hardstyle-topic.. maar vind ik niet erg, beetje verbreden naar andere stijlen is wel leuk ;)
Volgens mij heet ie officieel Domin-hated :P
pi_102669985
Ja dan vind ik hem wel, raar dat ie dat niet als suggestie geeft.. slechte zoekmachine.
Hij is langzaam, maar verder vind ik niet dat ie echt in een hardstyle setje thuis past... dan is dat industrial beter :Y
Kick Type 2 daarentegen zou ik niet erg vinden, dat vond ik altijd een mooi nummertje vroega :9 :9
pi_102678464
quote:
Vanaf 5.40 Punk Fanatic TNT Remix: Heerlijke track al vraag je het mij!
Mixes onder de naam Khadber
pi_102680296
quote:
Daar wil ik zeker ook heen. _O_ Alleen ook nog even de vraag of ik mensen meekrijg, maar dat zien wel wel.

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
Oh crap.. Is Strangerz nou op vrijdag? Dat zuuuuuigt. :(
Dan kan je én naar Strangerz én naar 25 YRS Prophet. ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Precies dat bedacht ik me ook toen ik hem gisteren terug luisterde :D

Maar zo moeilijk is het toch niet? Ik heb misschien makkelijk praten maar alles behalve 9 is toch meteen te herkennen? 9 ook wel als ie ietsjes langer was ;)
Ik vind het echt wel lastig. :P Ik was al blij dat ik 3 herkende. Ik denk dat ik er maximaal 3 bij naam kan noemen. :')

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Toegevoegd aan persoonlijke agenda als optie. :Y

Welke zalen zijn dat dan, want boven is er maar 1 'grote' toch? En 1 'open' zaal maar dat zal wel niet? Want die 2 kleine zalen in de kelder zijn wel 99 graden...
Dat vroeg ik mij dus ook al af. In de grote zaal boven zal wel de mainstage zijn en de Theracords stage 1 van de zaaltjes onder?
Misschien kan Thera zelf dit verduidelijken? O-)
gr gr
pi_102680405
quote:
Leuke filmpjes zijn dat altijd, die HD vanuit achterin :)
Dat Andre van Duin stukje doet me aan XQ NL denken c_/
TnT zijn zeker goed bezig _O_
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 09:35 schreef ElDani het volgende:

[..]

Vanaf 5.40 Punk Fanatic TNT Remix: Heerlijke track al vraag je het mij!
Zeker, klinkt een stuk beter dan het origineel ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]

Ik vind het echt wel lastig. :P Ik was al blij dat ik 3 herkende. Ik denk dat ik er maximaal 3 bij naam kan noemen. :')
In namen ben ik ook niet zo goed, maar vind het zelf best herkenbare stukjes :@ had ze zelfs achteraf nog iets korter gemaakt omdat ik dacht dat het te makkelijk was, maar heb pas 1 inzending binnen dus valt toch mee :@

[ Bericht 9% gewijzigd door Deeltjesversneller op 04-10-2011 11:00:06 ]
pi_102680913
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:

In namen ben ik ook niet zo goed, maar vind het zelf best herkenbare stukjes :@ had ze zelfs achteraf nog iets korter gemaakt omdat ik dacht dat het te makkelijk was, maar heb pas 1 inzending binnen dus valt toch mee :@
Denk dat iedereen rustig afwacht tot er iets naar binnenschiet. Heb ik nu ook.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_102680979
quote:
Wat een vette laser show :9~ Ziet er prachtig uit, hoor.

Hoe was het geluid in de HMH eigenlijk? Weer als vanouds of wissevallig net als op Fusion?
pi_102681500
Wat vind iedereen van Radical Redemption hier? Ik vind het namelijk helemaal niets, maar er schijnen best wel wat fans te zijn.
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 11:38:37 #296
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_102681711
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef ElDani het volgende:
Wat vind iedereen van Radical Redemption hier? Ik vind het namelijk helemaal niets, maar er schijnen best wel wat fans te zijn.
Wie?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_102681859
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef T-Force het volgende:

[..]

Wat een vette laser show :9~ Ziet er prachtig uit, hoor.

Hoe was het geluid in de HMH eigenlijk? Weer als vanouds of wissevallig net als op Fusion?
Tering die lasers idd :o
En meerkleurige lasers schijnen nogal wat te kosten! Kiek ze goan tijdens 12:25
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_102682457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan kan je én naar Strangerz én naar 25 YRS Prophet. ^O^
Heb geen kaartje voor 25 YRS en als ik om 7:00 moet werken na Strangerz, is dat best akelig. Jaja, call me a pussy
pi_102682521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef ElDani het volgende:
Op XXlerator draaide ie samen met de hele Minus is More crew, dus niet echt iets van zijn draaikunsten meegekregen. Maar hij straalt wel een berg energie uit (andere woorden: Hij gaat goed los :P)
  FOK!fotograaf dinsdag 4 oktober 2011 @ 12:12:50 #300
159915 -Menn0-
MNO
pi_102682825
Zaterdag 25 yrs :D
,,/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')