Heb ff dat nummer als mp3 gedownload en in mixmeister gegooid. En jaar hoor 156 bpm. Vond het al zo snel gaan zaterdag. Stond bijna te hakken ipv te stampen... Mixed feelings.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Thera...WHO WANTS THIS!! held
Nieuwe Zatox... beetje space rstijl maar hij heeft wel iets voor zover je dat kunt horen...:Y
Weet er 6 waarvan 1 alleen niet de naam. De 5 waren makkelijk alleen de andere kan ik echt niks van maken.... Zullen vast ow ja momenten worden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
* Fok Hardstyletopic prijsvraag oktober 2011 *
Nieuwe vraag, zelfde regels. Ik heb 10 korte fragmenten uit bekende hardstyle nummers geknipt, degene die er het meeste raadt (of als het er meerdere zijn, via een loting) wint....
15 years of Mysteryland: the documentary dvd, persoonlijk gesigneerd door Mind.Illusion en Geck-o
[ afbeelding ]
Download de geluiden hier: http://www32.zippyshare.com/v/46809611/file.html
Inzenden kan per pm aan mij, precies 1 week de tijd vanaf nu.
Moet toch te doen zijn dacht ik zo
Als je als afsluiter dit nummer gebruikt ben je echt een heldquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef DjThera het volgende:
't lijkt idd alsof ik vaak dezelfde HC tracks draai, maar t valt op zich wel mee. Ik moet gewoon heel erg vaak afsluiten hahah! En de ene keer draai ik helemaal geen HC of Industrial dan en soms maar 1tje. Dat ik dan snel neig naar Gucci is gewoon omdat ie zo vet te mixen is haha! Verder is t bij Oh my sun zo leuk om mee te zingen dus ja die twee pak ik dan wat sneller bij een wat groter feest
Thnx voor de tips in ieder geval T-Force al kende ik ze dus al wel en Life Blood Pain Death draai ik ook regelmatig jahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Als we dan toch nog bezig zijn; als je deze draait ga ik op m'n kop staan van gekheid!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:19 schreef DjThera het volgende:
't lijkt idd alsof ik vaak dezelfde HC tracks draai, maar t valt op zich wel mee. Ik moet gewoon heel erg vaak afsluiten hahah! En de ene keer draai ik helemaal geen HC of Industrial dan en soms maar 1tje. Dat ik dan snel neig naar Gucci is gewoon omdat ie zo vet te mixen is haha! Verder is t bij Oh my sun zo leuk om mee te zingen dus ja die twee pak ik dan wat sneller bij een wat groter feest
Thnx voor de tips in ieder geval T-Force al kende ik ze dus al wel en Life Blood Pain Death draai ik ook regelmatig jahaha
0 hits op Youtube, 2 hits op Google waarvan 1 een set van jou is (Mind.Illusion @ Spamhoeren Radio 15-12-2008, download staat aan)quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Meccano Twins - Dominated kan je trouwens ook prima in een hardstyle set draaien
Ik heb je helaas gemist maar bij Inception was je geweldigquote:
Volgens mij heet ie officieel Domin-hatedquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
0 hits op Youtube, 2 hits op Google waarvan 1 een set van jou is (Mind.Illusion @ Spamhoeren Radio 15-12-2008, download staat aan)weet je zeker dat ie officieel zo heet?
Dit topic is de laatste tijd meer een alles-behalve-hardstyle-topic.. maar vind ik niet erg, beetje verbreden naar andere stijlen is wel leuk
Vanaf 5.40 Punk Fanatic TNT Remix: Heerlijke track al vraag je het mij!quote:
Daar wil ik zeker ook heen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:03 schreef 16meter het volgende:
Wie gaan hier heen:
https://partyflock.nl/party/202058:Hardnation.html ?
Dan kan je én naar Strangerz én naar 25 YRS Prophet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef Levitas het volgende:
Oh crap.. Is Strangerz nou op vrijdag? Dat zuuuuuigt.
Ik vind het echt wel lastig.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Precies dat bedacht ik me ook toen ik hem gisteren terug luisterde
Maar zo moeilijk is het toch niet? Ik heb misschien makkelijk praten maar alles behalve 9 is toch meteen te herkennen? 9 ook wel als ie ietsjes langer was
Dat vroeg ik mij dus ook al af. In de grote zaal boven zal wel de mainstage zijn en de Theracords stage 1 van de zaaltjes onder?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Toegevoegd aan persoonlijke agenda als optie.
Welke zalen zijn dat dan, want boven is er maar 1 'grote' toch? En 1 'open' zaal maar dat zal wel niet? Want die 2 kleine zalen in de kelder zijn wel 99 graden...
Leuke filmpjes zijn dat altijd, die HD vanuit achterinquote:
Zeker, klinkt een stuk beter dan het origineelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
Vanaf 5.40 Punk Fanatic TNT Remix: Heerlijke track al vraag je het mij!
In namen ben ik ook niet zo goed, maar vind het zelf best herkenbare stukjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel lastig.Ik was al blij dat ik 3 herkende. Ik denk dat ik er maximaal 3 bij naam kan noemen.
Denk dat iedereen rustig afwacht tot er iets naar binnenschiet. Heb ik nu ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
In namen ben ik ook niet zo goed, maar vind het zelf best herkenbare stukjeshad ze zelfs achteraf nog iets korter gemaakt omdat ik dacht dat het te makkelijk was, maar heb pas 1 inzending binnen dus valt toch mee
Wat een vette laser showquote:
Wie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef ElDani het volgende:
Wat vind iedereen van Radical Redemption hier? Ik vind het namelijk helemaal niets, maar er schijnen best wel wat fans te zijn.
Tering die lasers iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wat een vette laser showZiet er prachtig uit, hoor.
Hoe was het geluid in de HMH eigenlijk? Weer als vanouds of wissevallig net als op Fusion?
Heb geen kaartje voor 25 YRS en als ik om 7:00 moet werken na Strangerz, is dat best akelig. Jaja, call me a pussyquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan kan je én naar Strangerz én naar 25 YRS Prophet.
Op XXlerator draaide ie samen met de hele Minus is More crew, dus niet echt iets van zijn draaikunsten meegekregen. Maar hij straalt wel een berg energie uit (andere woorden: Hij gaat goed losquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:31 schreef ElDani het volgende:
Wat vind iedereen van Radical Redemption hier? Ik vind het namelijk helemaal niets, maar er schijnen best wel wat fans te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |