Jep. Al wel eens vaker geweest?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Night of the DJ's geweest? Damn ik kon er niet heen maar anders was ik sowieso gegaan
Jaquote:
Vroegaaah ginger er bussen vanuit Hoogeveen. Godsamme nu niet meer. Dus nu moeten we 3 kwartier fietsen of de taxi pakken. Beetje jammer. Ik wou volgende maand weer heen maar ben dan weekend weg. Prophet komt danquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Jep. Al wel eens vaker geweest?
We misten trouwens wel de halve set van Zatox omdat die verdomde bus terug naar Zwolle ging toen we op nog geen 10 minuten rijden van Takens waren.
Bleek nog een groep te staan die het verkeerd had begrepen waar die bus vandaan vertrok. Meteen met Takens gebeld, konden een tegemoetkoming verwachten. Eenmaal bij de ingang moest ik vragen naar de eigenaar, maar die kon het geen fuck schelen en wenste ons een fijne avond.
[..]
Hmm, jammer is dat ja. Kleine kans dat ik volgende maand ga.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Vroegaaah ginger er bussen vanuit Hoogeveen. Godsamme nu niet meer. Dus nu moeten we 3 kwartier fietsen of de taxi pakken. Beetje jammer. Ik wou volgende maand weer heen maar ben dan weekend weg. Prophet komt dan
Naja dan maar over 2 weken naar noisecontrollers. Kijken of dat lekker beuktquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmm, jammer is dat ja. Kleine kans dat ik volgende maand ga.
Waarquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:50 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Naja dan maar over 2 weken naar noisecontrollers. Kijken of dat lekker beukt
Ik weet er welgeteld eentje..quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef robuust89 het volgende:
Quiz is tof, wat handig is (en lastig) is dat je brein het geluidje automatisch afmaakt, als je tenminste iets kan opmaken uit sommige obscure geluidjes
Hahaha! Geef me een melodie en ik weet 9 van de 10 keer de naam van het nummer wel. Maar met 1 zo`n kort geluidje, nah.. Ik denk dat m`n brein gewoon niet zover ontwikkeld is, of misschien was 'ie ooit wel zo ontwikkeld maar heb ik dat al weer verklootquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Dan verzoeken we je vriendelijk doch dringend dit topic te verlaten![]()
Scantraxx perst 1 a 2 x per maand 4 tracks op een vinyl. Misshcien interessant? Want de sublabels worden ook geperst.quote:
Zitten bij de Scantraxx Samplers.quote:
Daar koop ik m'n vinyls ook!quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef stoeltafel het volgende:
Genoeg te koop als k hier kijk
https://www.recess.nl/vinyl/products_list/hardstyle/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |