Oh kut, dit is het topic om grappig in te doen in KLB, sorry vergeten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:15 schreef Ikhebtrek het volgende:
Lemmings melden .... dat is pas niet grappig
Wellicht moet ik je het wat directer uitleggen: dit soort acties worden niet gewaardeerd. Zegt ook iets over de melder in kwestie ..... slechte zaakquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh kut, dit is het topic om grappig in te doen in KLB, sorry vergeten.
Eerder iets over de lemming in kwestie, als binnen twee posts al duidelijk is dat het een lemming isquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Wellicht moet ik je het wat directer uitleggen: dit soort acties worden niet gewaardeerd. Zegt ook iets over de melder in kwestie ..... slechte zaak
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik geniet ook van dat soort kwaliteitslemmings!quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Eerder iets over de lemming in kwestie, als binnen twee posts al duidelijk is dat het een lemming is
'Lemmings' zijn niet leuk omdat ze de topictitel een klein beetje veranderen en twee woorden in de OP verdraaien, lemmings zijn leuk als je je na twee pagina's pas realiseert dat je in de val bent gelokt
Kan me best indenken dat iemand het vervelend vindt als zijn KLB onleesbaar wordt door vijftig lemmings die gezellig op je scherm in een rij staanquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:11 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens. Ik geniet ook van dat soort kwaliteitslemmings!
Maar ook van de overduidelijke lemmings kan ik gerust genieten ... vooral als mensen er steeds met een nieuwe draai op inspringen. Humor hoeft niet altijd diepzinnig te zijn .... althans niet voor mij (ik hou van beide soorten).
Dank voor je meningquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:25 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Wellicht moet ik je het wat directer uitleggen: dit soort acties worden niet gewaardeerd. Zegt ook iets over de melder in kwestie ..... slechte zaak
Hoeveel mensen verwacht jij op KLB die komen voor puur serieus discussieren? En die zich dan ook nog druk maken over te veel lemmings?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kan me best indenken dat iemand het vervelend vindt als zijn KLB onleesbaar wordt door vijftig lemmings die gezellig op je scherm in een rij staan
Dat. Verder is KLB helemaal niet de plaats voor dat soort bagger. Het is o.a. de reden geweest dat KLB een tijd op slot is gegaan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef OverRated het volgende:
Het probleem is denk ik dat lemmings nieuwe lemmings uitlokken. En die zijn vaak niet grappig.
Goed plan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:37 schreef Jadusable het volgende:
NVU
Mag eigenlijk wel dicht post hem beter in nieuws ofzo
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde die slecht kunnende speller nog even pesten, maar die hapt niet meer.
Mêh.
Daar hebben we [Centraal] Kleine Klachten Topic #7 voor.quote:
Als je notes oplopen dan doe je iets niet goed. Dit kan je zelf in de gaten houden door op http://shop.fok.nl/ te klikken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:47 schreef Snuwerd het volgende:
mag ik hier trouwens vragen of ik toevallig opvallend gedrag vertoon? zoals te veel posten of te veel crap of wa
want soms weet ik niet of ik ergens nou misschien bijna een beetje over de schreef ga met iets
forum@fok.nlquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:02 schreef Jadusable het volgende:
Wat is het fok! email adress?![]()
serieuse vraag btw
Ben je tussen 14-16 jaar (jonger mag niet van de reclassering) met blond haar en tetten?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:40 schreef Klojo120 het volgende:
Oh en Opa Bakkebaard, wil jij mijn vriend zijn?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben je tussen 14-16 jaar (jonger mag niet van de reclassering) met blond haar en tetten?
Ja, Ja en neequote:Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ben je tussen 14-16 jaar (jonger mag niet van de reclassering) met blond haar en tetten?
en waarom dan¿ Als hij dood is mag het zeker weer wel. Hypocriet gedoe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef Ritmo het volgende:
Geen iPhone 5
Kan deze weg? Smakeloos en gaat toch te ver.
Dan al helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:07 schreef wise het volgende:
[..]
en waarom dan¿ Als hij dood is mag het zeker weer wel. Hypocriet gedoe.
quote:
Gone.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:05 schreef Ritmo het volgende:
Geen iPhone 5
Kan deze weg? Smakeloos en gaat toch te ver.
Je vergeet er wel bij te melden dat zulke grappen dan een apart topic krijgen en in lopende topics ook niet op prijs gesteld worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Ouqz het volgende:
Meestal is het zo op FOK! dat als grappen te dichtbij komen, Steve Jobs blijkbaar, het ineens niet meer kan. Japan heeft een prachtig centraal grappen topic en referenties met grappige bedoelingen worden overal gebruikt, maar ho ho als er iets aan de hand is in een winkelcentrum in Apeldoorn of op een eiland ergens in Europa! Grappen daar over is respectloos en kan echt niet tegenover de slachtoffers. Hypocriet, sowieso.
Je ziet de reacties toch? Ik heb ze bewust laten staan. Je zit in KLB. Als je een serieuze discussie zoekt ga dan naar NWS.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
Opsporing verzocht
Komop opa beetje kort door de bocht. Ik bracht een redelijke OP met daarin feiten en dat was een klacht. Doe gewoon weer open en doe niet zo flauw
Dat is slechts een gentlemen rule, ben ik op de harde manier achter gekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Boomstronk- het volgende:
Verenigde Staten van Amerika #2
Deze kan dicht aangezien ik als laatste had gepost in #1.
Ik poste op:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:14 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat is slechts een gentlemen rule, ben ik op de harde manier achter gekomen.
Dicht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:11 schreef Boomstronk- het volgende:
Verenigde Staten van Amerika #2
Deze kan dicht aangezien ik als laatste had gepost in #1.
We zijn sowieso niet zo van de reeksen in KLB. En als de reacties in het nieuwe deel dan alleen maar wat onliners, smilies en offtopic plaatjes zijn dan al helemaal niet.quote:
Mwah. Niet zo zwart wit. Is actueel en loopt best aardig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik wou zeggen: Dan mag deze ook dicht: Geen iPhone 5 #2
Niet alles meteen weggooien opa
Opsommingen, waarvan een aantal offtopic, en allemaal gevolgd door smilies. Ook wel gekwalificeerd als bagger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef Snuwerd het volgende:
hue, waarom is mijn 2de post in iphone 5 verwijderd (en eigenlijk niet de eerste), over quarks
te flamberend?
Thnx, gesloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Steve Jobs is dood :)
Denk niet dat dit de bedoeling is, sowieso omdat het het vervolg is op een topic met een andere insteek
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
Is er nog iemand aanwezig?
edit: laat maar, GGMM![]()
Valt tegen, sorry dat ik het zeg
VInd je? Valt me niet direct op eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Internepper het volgende:
Wat is KLB eigenlijk rustig geworden, in tegenstelling tot (zelfs nog) een paar maanden geleden. Hoe is dat zo gekomen? Flink wat users weg of bans?
Ja, vooral een veel lager troll-gehalte. Of ligt het aan het tijdstipquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
[..]
VInd je? Valt me niet direct op eigenlijk.
forum@fok.nl.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef Jadusable het volgende:
zou ik even jullie mail adress mogen?
Zou kunnen. Dat soort posts mis ik sowieso niet zo snel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja, vooral een veel lager troll-gehalte. Of ligt het aan het tijdstip.
Dat is natuurlijk ook onzin. Als je kijkt naar topics over actuele onderwerpen of topics over kraakpanden barsten daar meestal wel serieuze discussies uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je een serieuze discussie zoekt ga dan naar NWS.
Ik had vanmorgen nog een serieuze discussie in een apple-topic.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook onzin. Als je kijkt naar topics over actuele onderwerpen of topics over kraakpanden barsten daar meestal wel serieuze discussies uit.
Opgeschoond.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:52 schreef magneetstrip het volgende:
Bristol Leiden (modewinkel)
Wordt verbaggerd door mensen die off topic gaan
Oh? De meeste posts waren vrij ontopic.quote:
Dat soort topics zijn al vaak genoeg langs geweest, en bovendien is de OP veel te beperkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh? De meeste posts waren vrij ontopic.
Oh, zeg dát dan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat soort topics zijn al vaak genoeg langs geweest, en bovendien is de OP veel te beperkt.
Dank. Verwijderd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:37 schreef Pharkus het volgende:
doder jennefer van oostende staat nog een link in naar facebook account van de vermoedelijke dader, lijkt me niet handig om te laten staan.
Schelden, bashen, nutteloze plaatjes, nutteloze offtopic reacties, topics verstieren, etc etc. Kortom vervelend gedrag.quote:
Het is meer een dossier wat bijgehouden wordt over een user. En nee er is geen vast aantal voor een ban.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef OverRated het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met notes?Krijg je na elke 10 notes een ban of zo?
Neem een abo, zie je het welquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:22 schreef Snuwerd het volgende:
Verdomme, dus dan weet je nooit of je je te goed of te slecht hebt gedragen.
Positieve notes krijg je dus als je slijmt?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef appje het volgende:
Wat een kk ouders heb jij!!
Toen ik drie was mocht ik al uit!!!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:23 schreef appje het volgende:
Deze topic is speciaal voor mensen die op vadsige vrouwen vallen!!!!
Dikke troll dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:18 schreef appje het volgende:
Draag de hele dag een zak over je lelijke kk hoofd
Alleen mongolen hebben puistjes.
SUKKEL!!!!!
Is inmiddels van het forum verdwenen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:27 schreef OverRated het volgende:
Volgens mij kan appje wel in de prullenbak.
Fijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Is inmiddels van het forum verdwenen.
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Snuwerd het volgende:
Is het mij trouwens toegestaan om te vragen/weten waarom P_z geband is? No trollo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2011 20:09:05 ]
Een topic van een regeltje over "iets" wat eigenlijk niet boeit? Blijf dan gewoon van de nieuw topic knop af.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:26 schreef Maanvis het volgende:
opa bakkebaard sloot mijn topique met de melding 'wat een non-nieuws'. maar dat was juist mijn klacht!
Ik kan er een heel epistel aan wijden, maar ik doe dat niet omdat de essentie van het verhaal in 1 regel samen is te vatten. Scheelt lezers ook weer leestijd. Maar blijkbaar wil jij wel een epistel. Mijn volgende topique zal over niets gaan maar toch 10 regels lang zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een topic van een regeltje over "iets" wat eigenlijk niet boeit? Blijf dan gewoon van de nieuw topic knop af.
Zonde van je tijd. Gaat ook gewoon dicht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:30 schreef Maanvis het volgende:
Mijn volgende topique zal over niets gaan
maakt niet uit, ik open het toch niet voor de reacties.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zonde van je tijd. Gaat ook gewoon dicht.
Je weet dat je hier op een forum zit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik open het toch niet voor de reacties.
Jij schakelt bij mijn topique de reacties uit, ik heb er mee leren leven dat KLB voor mij geen forum is maar meer een soort twitter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je weet dat je hier op een forum zit?
Je kan de bal ook eens bij jezelf leggen. Wijzen naar anderen is altijd zo makkelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij schakelt bij mijn topique de reacties uit, ik heb er mee leren leven dat KLB voor mij geen forum is maar meer een soort twitter.
er zijn maar weinig KLB topiques die überhaupt inhoud hebben. Ik leg de vorm alleen vaak wat anders omdat ik geen zin heb om een heel verhaal eromheen te tikken, omdat je toch alles sluit wat ik plaats doe ik geen moeite meer voor topiques. Dus als je wat meer van mijn topiques een kans geeft worden ze vanzelf beter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kan de bal ook eens bij jezelf leggen. Wijzen naar anderen is altijd zo makkelijk.
Misschien zijn je gesloten topics gewoon niet goed genoeg / geschikt voor KLB?
Op een topic als bovenstaand kunnen alleen maar baggereacties volgen. Inhoudelijke reacties zijn niet mogelijk omdat het topic überhaupt geen inhoud heeft. Baggereacties hebben we al genoeg.
Omgedraaide wereld, Maanvis. Andere topics met weinig tot geen inhoud gaan ook gewoon dicht als we ze zien. Jouw topic viel me op en ging dus dicht. Als je geen zin hebt om er wat van je topic te maken, maak het dan gewoon niet? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zijn maar weinig KLB topiques die überhaupt inhoud hebben. Ik leg de vorm alleen vaak wat anders omdat ik geen zin heb om een heel verhaal eromheen te tikken, omdat je toch alles sluit wat ik plaats doe ik geen moeite meer voor topiques. Dus als je wat meer van mijn topiques een kans geeft worden ze vanzelf beter.
Kleine klachten kun je hier kwijt:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het enige commentaar wat ik heb is dat het kut herfstweer is.
De groetjes.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:41 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kan de bal ook eens bij jezelf leggen. Wijzen naar anderen is altijd zo makkelijk.
Misschien zijn je gesloten topics gewoon niet goed genoeg / geschikt voor KLB?
Op een topic als bovenstaand kunnen alleen maar baggereacties volgen. Inhoudelijke reacties zijn niet mogelijk omdat het topic überhaupt geen inhoud heeft. Baggereacties hebben we al genoeg.
Opa.Bakkebaard, mag ik een kleine opmerking maken over je taalgebruik. Het valt me op dat het vaker nogal aanvallend/defensief en ongenuanceerd is. Je modereert opzich okay, maar persoonlijk ik vind je taalgebruik/uitleg af en toe best wel irritant. Het kan best wat neutraler. Als je iemand zijn woorden verwijderd/weggooid, wekt dat weerstand op. Als je feedback daarna niet neutraal is, dan escaleert/provoceert dat onnodig lijkt mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Omgedraaide wereld, Maanvis. Andere topics met weinig tot geen inhoud gaan ook gewoon dicht als we ze zien. Jouw topic viel me op en ging dus dicht. Als je geen zin hebt om er wat van je topic te maken, maak het dan gewoon niet? Zo moeilijk is het toch niet?
Maak een topic met een duidelijke klacht. Kweek wat herkenbaarheid, gebruik humor en het blijft heus wel open hoor.
Euh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Snuwerd het volgende:
Opa.Bakkebaard, mag ik een kleine opmerking maken over je taalgebruik. Het valt me op dat het vaker nogal aanvallend/defensief en ongenuanceerd is. Je modereert opzich okay, maar persoonlijk ik vind je taalgebruik/uitleg af en toe best wel irritant. Het kan best wat neutraler. Als je iemand zijn woorden verwijderd/weggooid, wekt dat weerstand op. Als je feedback daarna niet neutraal is, dan escaleert/provoceert dat onnodig lijkt mij.
my 2 cents
Niet zo trollenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
[..]
Opa.Bakkebaard, mag ik een kleine opmerking maken over je taalgebruik. Het valt me op dat het vaker nogal aanvallend/defensief en ongenuanceerd is. Je modereert opzich okay, maar persoonlijk ik vind je taalgebruik/uitleg af en toe best wel irritant. Het kan best wat neutraler. Als je iemand zijn woorden verwijderd/weggooid, wekt dat weerstand op. Als je feedback daarna niet neutraal is, dan escaleert/provoceert dat onnodig lijkt mij.
my 2 cents
Dat is gewoon goed onderboude feedback. Als je dat al verkeerd opvat kun je beter in een hoekje in de gangkast gaan zitten huilen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
[..]
my 2 cents
Je reageert wel inhoudelijk, maar je voegt er vaak ook een oordeel over de user aan toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Euh.Ik probeer altijd inhoudelijk te reageren in dit topic. Natuurlijk lukt dit niet altijd maar ik zie eerlijk gezegd helemaal niets verkeerds aan je quote's en zou het een volgende keer precies weer zo zeggen.
Dat maak jij ervan. Als je aan dit soort opmerkingen al aanstoot neemt dan stel ik voor dat je uitwijkt naar het libelleforum. Wellicht dat je daar meer gelijkgestemden vindt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:12 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
Je reageert wel inhoudelijk, maar je voegt er vaak ook een oordeel over de user aan toe.
Kan ik je verblijden met een zakdoekje? Kan ook voorstellen je username aan te passen naar Sneuerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:18 schreef Snuwerd het volgende:
Ok, misschien had ik niet moeten verwachten dat alle mods professioneel en neutraal zijn.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kan ook voorstellen je username aan te passen naar Sneuerd?
Hoe was het onder je steen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Hey lekkere jongens,
Waar is het banmeldtopic van het forum gebleven?
Geile kussens,
Bowa
Is je moeder niet thuis?quote:
Ja, voor die pan, niet voor de verzending.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef destrovel het volgende:
Dit "Gratis" poffertjespan lijkt me een niet geheel terecht slotje. De actie meldt "spaar voor een poffertjespan" en "gratis verzending", maar vreemd genoeg mag je toch 4 euro betalen.
Doordat jij niet goed leest wordt het een baggertopic, door eindeloze quotes van hetzelfde bericht.quote:Lijkt me nogal misplaatst, temeer omdat het ook geen baggertopic is.
Je spaart zegels voor een pan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, voor die pan, niet voor de verzending.
Je spaart voor korting op een pan die normaliter meer kost, je spaart niet voor een gratis pan, Dat wordt ook nergens aangegeven. Gaat dus nergens over, je hebt het niet goed gelezen; zie ook de reacties.
[..]
Doordat jij niet goed leest wordt het een baggertopic, door eindeloze quotes van hetzelfde bericht.
Voor die pan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je spaart zegels voor een pan.
Je krijgt gratis verzending.
Waar betaal ik 3,99 voor?
Denk je dat die pan normaliter 3,99 kost? Kom op, gebruik je hersenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar spaar ik dan zegels voor?
Al vind ik het in dat topic allemaal wel meevallen is het ons inderdaad opgevallen dat het TSje bashen weer toenam. Willen we niet en modereren we dus strenger op. Als we users het vaak zien doen in meerdere topics dan gaat het ook de notes in. Ik zal het topic wat opschonen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:06 schreef Ritmo het volgende:
Ligt het nou aan mij of begint het trieste 'laten we TS bashen, ongeacht de inhoud van de klacht' weer een beetje in de mode te raken?
Het gaat ons vooral om de, bijna standaard, eerste 10 reacties die we vaak tegenkomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:42 schreef Ritmo het volgende:
Top, was dus niet de enige die het opviel.
Nu bash ik zelf ook vaak genoeg, maar dat gaat dan over de inhoud van de OP. Ben het ook net zo vaak wel eens met de klacht, en dan ga ik de TS niet aanvallen.
Deze vraag staat nog open.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En nu even een serieuze reactie aub.
Weet het echt niet. Is er wat veranderd?
Mwah. Staat mij niet in de weg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:22 schreef Rectum het volgende:
[WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Socios
Wellicht iets voor ONZ
Ik ga het niet eens vragen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:57 schreef Stokstaart het volgende:
Mag Kababzaken waar weinig vlees in broodje zit [PICS] op de een of andere manier naar CUL ?
Mjah, tis slowchat. Daar hebben we hier genoeg van.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef LompeHork het volgende:
Onz users alleen nog maar in udowu komen.
Kon toch wel open blijven? Op zich wel een terechte klacht, mits de nutteloze bullshit achterwege blijft natuurlijk.
De mensen die posten hebben ook wel een dikke huid, dus het zal ze een worst wezen. (ik bedoel, ik post er ook mee, dus ze kunnen wel wat hebben)
Andere dag, ander tijdstip en ik sta je niet in de weg bij een vervolg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:03 schreef LompeHork het volgende:
Ah, dat had ik niet helemaal door blijkbaar (laatste paar pagina's niet gelezen), zonde wel. Vond het wel een geslaagde klacht.
Ik welquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Andere dag, ander tijdstip en ik sta je niet in de weg bij een vervolg.
Kan je die topics dan meenemen en even renamen ofzo? Weet alleen even geen geschikte naam nogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
Zal ik het anders meenemen naar ONZ? Een klacht is het niet echt.
Wat mij betreft een prima idee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
+1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beste,
Bij deze pleit ik voor een heropening van de SC-reeks, gebaseerd op het serieuze eerste topic Fernandes. , met deel 2 Fernandes. en 3 Fernandes. als vervolg. Zoals men wellicht heeft opgemerkt zijn lekker eten, multiculturaliteit (), muziek en humor de hoofdzaken in deze topics waarin voor het overgrote deel jong-volwassenen hebben gepost.
De animo voor deze nieuw te creëren niche is er in ieder geval al, tussen dinsdag 18 oktober 2011 @ 00:35:04 en woensdag 19 oktober 2011 @ 18:12:24 zijn er om precies te zijn 615 posts geplaatst door verscheidene mensen met verschillende culturele achtergronden.
Deze 3 topics zijn te breed van stof voor een plek in CUL, Surinamers op FOK! is te afgebakend en niet dynamisch genoeg, met de mensen in de reguliere KLB SC heeft men niet veel gemeen en daarnaast is KLB inmiddels volgens mij groter dan ooit, dus moet er toch wel ruimte zijn voor dit soort mensen met dezelfde interesses/hobby's/voorliefdes?
Voor de duidelijkheid, de nieuw te openen reeks is voor iedereen toegankelijk, zo lang je maar een passie hebt voor de Surinaamse (dus de Creoolse, maar natuurlijk ook de Chinese, Indonesische, Hindoestaanse) keuken, cultuur, muziek, you name it.
Mocht het na een tijdje geen succes (meer) zijn o.i.d., dan kan 'ie toch gewoon doodbloeden? Baat het niet, dan schaadt het niet.
Zo, dit was mijn betoog omdat het moest van GGMM, omdat het slotje op het 3e (en tot nu toe laatste) deel mijns inziens onterecht is, alleen omdat "reeksen in KLB niet gewenst zijn en het inmiddels een SC was geworden".
Wat deze bazin zegtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:47 schreef yvonne het volgende:
Zo'n betoog honoreer je toch?
Fernandespineapple
Schaafijs ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Een zaaltje, houseband, een tafel vol met eten en lekkere dranken, en een kotomesi voor Yvonne.
[..]
Kan je die topics dan meenemen en even renamen ofzo? Weet alleen even geen geschikte naam nog.
Goed idee!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:48 schreef yvonne het volgende:
Mooi neem ik ze mee, en hoor ik wel wat de naam moet worden, alhoewel Fernandes de lading wel dekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat mij betreft een prima idee.
Mwah, beter een andere naam + 'schone lei' toch? De rest sluit maar aanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:50 schreef krioro het volgende:
Ik zeg noem het AA SC en we gaan op de oude voet verder!
Voorbeeldtopic uit die immer gezellige reeks: [AA SC] Allochtonen zijn geil.
Als het moet huur ik zo'n heel wagentjequote:
dWc's levenssap?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi neem ik ze mee, en hoor ik wel wat de naam moet worden, alhoewel Fernandes de lading wel dekt.
Wil jij anders renamen als ze een naam weten? Ik moet zo werken, vandaar,
Okiedokie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi neem ik ze mee, en hoor ik wel wat de naam moet worden, alhoewel Fernandes de lading wel dekt.
Wil jij anders renamen als ze een naam weten? Ik moet zo werken, vandaar,
Hmmm, veeg me op, ja nu heb ik daar trek inquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Geen schaafijs, wel heerlijke, ijskoude dawet
Het is mij om het even hoor, gezellig is het toch wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mwah, beter een andere naam + 'schone lei' toch? De rest sluit maar aan.
Remlof 4 Presidentquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah. Remlof is al bezig. Ik zie de boel ineens gereekst worden.
Dat was het ideequote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude, ik kreeg er hele andere ideeën bij!
Natural Harvest - A Collection of Semen-Based Recipesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dude, ik kreeg er hele andere ideeën bij!
Zoiets gingen ze ook maken bij Spuiten & Slikken ooit, nastyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Natural Harvest - A Collection of Semen-Based Recipes
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:51 schreef remlof het volgende:
[Fernandes #3] Broodje hete kip met kouseband staat nu in ONZ en is weer open.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Prachtig om te zien dat je er nu nog mee zit dat je zo finaal op je plek gezet bent. Eerst de stoere jongen uithangen en nu als een onderkruipsel de laffe snitch uithangen. Wat moet jij jezelf haten. Trek maar snel een zak over je hoofd en laat het lichtje uitgaan, dit is teveel voor je. Dit verlies kan jij namelijk niet verdragen, dat blijkt wel weer. Ontzettende faalhaas dat je bent.
Past jouw gigantische ego wel in je lijf?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het is nu wel duidelijk dat je niets meer te bieden hebt, geef het gewoon op en druip af. Ik ben duidelijk teveel voor je, je kan nog als laatste poging de FA's proberen te mailen, helaas voor jou kunnen ook zij het topic gewoon teruglezen. Ook als je het nu nog probeert te editen, het is gedaan met je. Je bent op je plaats gezet en volledig begraven. Je oogst wat je zaait. Je kan nog meer gaan schelden via direct message maar daar zal ik niet op reageren, het is gewoon aandoenlijk hoe jij met deze afgang in de knoop zit. Neem het mee naar bed vanavond en leer er wat van.
Hehe, ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Past jouw gigantische ego wel in je lijf?
Waarom is dat topic over mij dicht??quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom is dat topic over mij dicht??
Ik weet niet hoe ik je anders weer eens te zien krijg... Elke keer als ik niet braaf ben verschijn jij ineens om orde op zaken te stellen. Je zou dit kunnen zien als een schreeuw om aandacht; het is in werkelijkheid gewoon een compliment naar jou toe.quote:
Hee moppie, waarom dicht?quote:
Terecht complimentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik je anders weer eens te zien krijg... Elke keer als ik niet braaf ben verschijn jij ineens om orde op zaken te stellen. Je zou dit kunnen zien als een schreeuw om aandacht; het is in werkelijkheid gewoon een compliment naar jou toe.
Deze.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:10 schreef Nikmans het volgende:
Overigens zijn die posts van Hyperviper echt belachelijk vet
Opgeschoond.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:50 schreef Ritmo het volgende:
Vergeten wat je ging doen...
TS'je bashen weer in volle gang.
Vreemd figuur ja. We gaan hem even doorlichten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef andreas612 het volgende:
matige kloon:
http://forum.fok.nl/user/history/358742
Link? Geen idee waar je het over hebt namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef Paralectic het volgende:
Ik durft het niet met zekerheid te zeggen maar het geopende topic van sex-ezeltje
"politie denkt leuk te zijn"
Dat moet wel een troll zijn want heb dit eerder gelezen maanden terug.
Iniedergeval excuus als ik je tijd verdoe maartoch, kan trouwens link niet plaatsen ivm ipad
Groet para
Politie denkt leuk te zijn!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Link? Geen idee waar je het over hebt namelijk.
Laatste topic gesloten met een verwijzing naar de eerste.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef daruk het volgende:
VI wint de ring
VI wint de Ring
Merge die topics o.i.d, twee topics met dezelfde naam is nogal vervelend.
Tja, geen best topic / user maar daar hebben we er wel meer van hier.quote:
ok, maar 'k dacht plaats ff de linkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
.
Tja, geen best topic / user maar daar hebben we er wel meer van hier.
Waarvoor dank!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef andreas612 het volgende:
ok, maar 'k dacht plaats ff de link
ben trouwens al weer weg hier
Fijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:46 schreef utopie het volgende:
lekker lullig... ik was met pietkanarie ofzo en o.us on-topic aan het praten over mijn koksopleiding wat ze beiden interesseerden, en iedereen was voor de rest on-topic aan het postten.
Klopt, aan haar manier van reageren en de tig spelfouten denk ik dat het een kind van 12/13 isquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik word gek van DolfijntjesLovekickt tig topics omhoog en is onbeschrijflijk irritant.
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:41 schreef Ritmo het volgende:
@Opa.Bakkebaard: doe dat andere troll-topic dan ook dicht.
quote:
Het is sneu inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Blijkt wel weer dat jij subjectief mod. Als iets jou aanstaat (tegen 'hippe'/populaire dingen aanschoppen) dan mag het open blijven, anders is het trollen.Triest.
Dat slaat nergens op Ritmo. Het is gewoon weer een topic met als insteek om een tegen een groot gedeelte van de FOK!users aan te schoppen. Dat kennen we inmiddels wel én zeker van jou. Wat dat betreft blijft je plaat een 'beetje' hangen. Laat andere mensen gewoon eens in hun waarde.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Blijkt wel weer dat jij subjectief mod. Als iets jou aanstaat (tegen 'hippe'/populaire dingen aanschoppen) dan mag het open blijven, anders is het trollen.Triest.
Dus je geeft het gewoon toe?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:00 schreef LudoSanders het volgende:
tegen een groot gedeelte van de FOK!users
done.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef destrovel het volgende:
Zou een modje Wasdroger past niet door deur #2 even willen linken aan Wasdroger past niet door deur?
Daar heb je helemaal gelijk in, was begonnen met opruimen, maar had nagenoeg hele topic weg kunnen mieteren. Dus nu maar gesloten. Bedankt voor 't melden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:23 schreef Strani het volgende:
Wellicht moet Bruggers met een grote bek maar eens geruimd worden. Vooral op pagina drie wordt het wel heel agressief. Een beetje backfire is prima, doe ik zelf ook aan mij, maar om een (minderjarige) TS meteen als snol te bestempelen en het over haar 'lelyke tits' te hebben lijkt me wat ver gaan.
Done.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
Kan iemand de tt van mijn topic veranderen in Bert vd Veer verantwoordelijk voor geen uitreiking Televizierring 1976?
Yup. Is gesloten.quote:
Check.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:07 schreef rubje het volgende:
Kan iemand de tt van mijn topic veranderen in Bert vd Veer verantwoordelijk voor geen uitreiking Televizierring 1976?
je was sneller dan het licht met het sluiten van dat topic.quote:
Dicht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:35 schreef stevenmac26 het volgende:
FOK! faalt met adverteren
Echt veel slechter dan dit krijg je ze niet hoor
Gaan we doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Bakkebaarden die maar aan één kant groeien
Misschien kan jij antwoord geven opa
Alles is wel gezegd lijkt me. Een deel twee is dan dus ook niet nodig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:39 schreef Tchock het volgende:
Die kut donor acties #2 vergeten. Van mij hoefde het niet eens, maar ik had per ongeluk de Lapo
Ik zou er voor tekenen, maar deze is dicht in ieder geval.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Hel donshaar op mijn gezicht!
kan deze meuk van deze kuttroll niet gewoon een keertje stoppen?
Met een geweldige sluitpost ook nogquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou er voor tekenen, maar deze is dicht in ieder geval.
b-b-b-buurnquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met een geweldige sluitpost ook nog
Het heeft helemaal niets met een hekel hebben te maken. Vreemd dat je het meteen persoonlijk maakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:07 schreef GeileHond het volgende:
Liederen van vroeger
Waarom is dit nou weer linkdump? Slaat nergens op, ik upload veel goede Nederlandse liederen van vroeger, niet één filmpje van dumpert of dat soort onzin. Dit heeft te maken met onze nederlandse cultuur en het wordt afgedaan als linkdump.
Ik vind het onzin.
En volgens mij opa, heb jij een hekel aan me
Anders zet je dat in je sluitpost en niet linkdumpquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niets met een hekel hebben te maken. Vreemd dat je het meteen persoonlijk maakt.
Je topic is in deze vorm niet geschikt voor KLB. Het heeft geen enkele discussiewaarde. Vandaar dat ik je verwijs naar MUZ. Doe dan wel wat meer moeite voor een duidelijke OP.
Het staat in de sluitpost. En moderators kunnen helemaal niet bannen, daar gaan de forum admins over.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:10 schreef GeileHond het volgende:
Anders zet je dat in je sluitpost en niet linkdump![]()
O, dacht ik omdat je veel van me sluit, me notes geeft en me hebt gebanned
Zolang er geen mensen herkenbaar opstaan en de foto's daadwerkelijk nodig zijn om je verhaal te ondersteunen lijkt het mij in principe niet verboden. Als het gewoon een 1001ste OV bash topic wordt met foto's om nog even wat meer af te zeiken dan gaat ie op slot.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:42 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik vraag me af als je nou bijvoorbeeld je onjuist bejegend hebt gevoeldt door mensen van laten we zeggen het OV en je maakt een foto van die medewerkers en je opent een KLBtopic over het OV met fotos van hen. We hebben het over service van een bedrijf die wordt uitgevoerd door mensen, niet over hun persoonlijke kenmerken zoals uiterlijk e.d. , staat FOK! dat toe? Geen naam en adres, geen hyves, geen facebook, maar alleen een foto.
Dus de gezichten dienen altijd onherkenbaar te worden gemaakt? ok.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zolang er geen mensen herkenbaar opstaan en de foto's daadwerkelijk nodig zijn om je verhaal te ondersteunen lijkt het mij in principe niet verboden. Als het gewoon een 1001ste OV bash topic wordt met foto's om nog even wat meer af te zeiken dan gaat ie op slot.
We gaan niet zomaar wat wildvreemden op foto's zitten bashen hier.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:50 schreef mymoodfentje het volgende:
Dus de gezichten dienen altijd onherkenbaar te worden gemaakt? ok.
Als het een kleine klachten opsomming gaat worden doe het dan in het kleine klachten topic.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil een verzameltopic starten met alles waar ik me aan stoor de laatste tijd.
Mag dat?
Top.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:22 schreef de_boswachter het volgende:
Het is meer een opsomming van 100 woorden zo ongeveer.
Valt weinig over te discussieren.
Ik verzamel wel even weiter, kijken of ik er ooit nog eens een verhaal van maak.
Loopt uit de hand ja. Topic is weg. We gaan e.a. eens even nalopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:11 schreef qwox het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1732629/1/50#103898218
is wel me eigen schuld maar ze lopen nogal te kloten, zie het liefst hele topic verwijderd.
thanksquote:Op woensdag 2 november 2011 23:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Loopt uit de hand ja. Topic is weg. We gaan e.a. eens even nalopen.
En wat hebben we hier van geleerd?quote:
Mag ik het zeggen mag ik het zeggen?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En wat hebben we hier van geleerd?
We zijn het verwachte reacties tijdperk allang voorbij. Sommigen blijven er alleen wat in hangen.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:04 schreef FL_Freak het volgende:
Wandelstokken
Opa ik neem aan dat je weet dat mensen dat soort dingen altijd posten? Als ik het doe, dan ben ik hun allemaal voor.
Ow ik had al een nieuwe ge-opend. Zonder troepquote:Op donderdag 3 november 2011 09:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
We zijn het verwachte reacties tijdperk allang voorbij. Sommigen blijven er alleen wat in hangen.
Een dergelijke OP lokt juist bagger en ofttopic geleuter uit. Willen we niet meer.
Je kan me, zoals in de sluitpost staat, een normale OP PM-en waarna ik je topic heropen.
Je hebt wat moeite met begrijpend lezen? Maar soit.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:08 schreef FL_Freak het volgende:
Ow ik had al een nieuwe ge-opend. Zonder troep
Soms expres.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt wat moeite met begrijpend lezen? Maar soit.
Ah. Jij bent het jongetje dat graag uit de pas loopt. Wat er voor altijd voor zorgde dat de hele klas moest nablijven omdat hij "per ongeluk maar toch expres" iets stuk had gemaakt. Het jongetje dat door de hele groep wordt uitgekotst en gepest. Het jongetje waarvan zijn leren boekentas met gouden sloten "spontaan" volgeschreven was met scheldwoorden en het jongetje dat bij thuiskomst met tranen in zijn ogen zijn gebroken geodriehoek ontdekte. Zo'n jongetje. Geeft niets hoor vent. Pispaaltjes moeten er ook zijn voor het vermaak.quote:
Omdat het nergens over gaat. Het komt een beetje treurig over dat je hier al 3 dagen mee rondloopt, dat je en foto hebt genomen als bewijs en dat je je registreert op een forum op de prijs van de chocoladenootjes aan te pakken.quote:Op donderdag 3 november 2011 16:01 schreef Winkelaar01 het volgende:
Hallo,
Waarom wordt dit ( AH huismerk duurder dan A-merk ) gesloten het is een serieus probleem/klacht.
Ze adverteren met 15% goedkoper en dat wordt niet gedaan, waarschijnlijk is dit bij veel meer producten aan de hand. Een forum is toch een plek om daar over te praten?
Ik zou graag horen waarom dit topic wordt gesloten.
Als dat zand echt zo schuurt in je vagina zou je dat zelfde verhaal in een briefje naar de AH kunnen sturen om er zo een gratis pakje choco crunch uit te slepenquote:Op donderdag 3 november 2011 16:01 schreef Winkelaar01 het volgende:
Hallo,
Waarom wordt dit ( AH huismerk duurder dan A-merk ) gesloten het is een serieus probleem/klacht.
Ze adverteren met 15% goedkoper en dat wordt niet gedaan, waarschijnlijk is dit bij veel meer producten aan de hand. Een forum is toch een plek om daar over te praten?
Ik zou graag horen waarom dit topic wordt gesloten.
tldr delete ik altijd al, de rest valt me niet zo op eigenlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:55 schreef Ritmo het volgende:
Kunnen die 4chan-termen niet verboden worden hier? Dat 'u mad', 'tldr' en 'shitstorm' en dat soort autisten-taal is behoorlijk irritant.
Met name dat 'u mad' zie je toch aardig vaak hoor. Het slaat ook nergens op, en is alleen maar irritant.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
tldr delete ik altijd al, de rest valt me niet zo op eigenlijk.
u mad?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met name dat 'u mad' zie je toch aardig vaak hoor. Het slaat ook nergens op, en is alleen maar irritant.
Idd. Je kunt er ook op geen antwoord op geven en zo verneuk je een topic.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef themole het volgende:
[..]
u mad?
Nee even serieus, vrij irritant ja. Kan wat mij betreft geen kwaad om te verbieden, voegt helemaal niks toe.
Mja. Links laten liggen maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:30 schreef wise het volgende:
Haten op mannen met sieraden en/of stijl
is dit voor getroll van de TS
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mja. Links laten liggen maar.
Gewoon niet meer reageren, zakt wel weg.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef Ritmo het volgende:
Softe, asociale wereld tegenwoordig.
Troll verraadt zichzelf nu. Topic kan dicht denk ik.
Sowieso een ontiegelijk vervelende userquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:49 schreef Ritmo het volgende:
Softe, asociale wereld tegenwoordig.
Troll verraadt zichzelf nu. Topic kan dicht denk ik.
quote:Op zondag 6 november 2011 13:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Die iPhonefappers
svp ff opschonen. er zitten een paar android gebruikers daar die denken onware informatie de wereld in te kunnen helpen. elke stelling die suggereert dat android beter is dan ios svp ff verwijderen.
Het topic is bijna vol, lijkt me daarna mooi geweestquote:Op zondag 6 november 2011 13:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Die iPhonefappers
svp ff opschonen. er zitten een paar android gebruikers daar die denken onware informatie de wereld in te kunnen helpen. elke stelling die suggereert dat android beter is dan ios svp ff verwijderen.
Een dergelijk magere OP lokt alleen maar uit tot bagger zoals je ziet.quote:Op zondag 6 november 2011 17:41 schreef poo het volgende:
Alleen maar kip bij de KFC
Enkel dicht omdat die ene user wat negerplaatjes post?
Het is toch gewoon van de zotte dat de KFC in Nederland zo weinig variatie heeft!
quote:Op maandag 7 november 2011 11:57 schreef mymoodfentje het volgende:
Ehm ik kan niet meer quoten. De functie lijkt verdwenen. Help?
Niet toevallig een ad-blocker draaien?quote:
Dank je, ik ben een noobquote:Op maandag 7 november 2011 11:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
Niet toevallig een ad-blocker draaien?
Kan je beter naar ONZ FB gaan, daar is het erger qua topics.quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Wordt het niet eens tijd om een wat permanentere oplossing te bedenken voor de kutusers die denken (denken, let op!) grappig te zijn met hun duitsers/luchtalarm topics?
Ik kom niet in ONZ, ik heb een IQ van boven de 60 en een leven.quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Kan je beter naar ONZ FB gaan, daar is het erger qua topics.
Oh ja, andere mensen zien het gewoon in nieuwe topics. Sorry voor het storen.quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom niet in ONZ, ik heb een IQ van boven de 60 en een leven.
Die gaan gewoon dicht, niets aan het handje.quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Wordt het niet eens tijd om een wat permanentere oplossing te bedenken voor de kutusers die denken (denken, let op!) grappig te zijn met hun duitsers/luchtalarm topics?
Dat snap ik. En volgende maand zijn het dezelfde niet grappige users die het weer doen. Vandaar de permanentere oplossing zoektocht.quote:Op maandag 7 november 2011 12:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die gaan gewoon dicht, niets aan het handje.
En zo hebben we ook iedere dag te maken met dezelfde uitgekauwde grappen en topics. Het hoort er een beetje bij en doe je niets aan.quote:Op maandag 7 november 2011 12:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat snap ik. En volgende maand zijn het dezelfde niet grappige users die het weer doen. Vandaar de permanentere oplossing zoektocht.
Thanks.quote:Op maandag 7 november 2011 17:51 schreef Klojo120 het volgende:
JDerksen dezen user post alleen maar dit topic is baas plaatjes.
Zijn we nu vrienden?quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had ook al de spamuserservice ingeschakeld
Hij is er op aangesproken. En die UI is al jaren oud en zeker niet relevant om te bespreken in FB.quote:Op maandag 7 november 2011 18:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Zijn we nu vrienden?
Tevens, uw ui, heeft een andere afbeelding die soms verschijnt... Wat is deze?
We zijn het een keer eens.quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Sowieso een ontiegelijk vervelende user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |