Ze heeft geen ban maar zegt gelukkig ook niks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef Chillerd het volgende:
Dolfijntjeslove2? Waar is die slet trouwens of heeft die ban?
Die Dolfijnenlover was toch zogenaamd naar de havo toe? Zeker heel de dag huiswerk aan het maken ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ze heeft geen ban maar zegt gelukkig ook niks.
Dan vraag ik me toch af TS, welke middelbareschool stroming heb jij niet afgemaakt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
TS moet bij de Bristol winkelen
Ik zit in 5vwo en doe het profiel NT met Frans, tekenen en algemene kunst.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:43 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af TS, welke middelbareschool stroming heb jij niet afgemaakt?
en dan moet je winkelen in de bristolquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:44 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Ik zit in 5vwo en doe het profiel NT met Frans, tekenen en algemene kunst.
Zo goed?
Achjoh er zijn ergere winkels, en als ik op wugly kijk is het eigenlijk vooral de vestiging in Leiden die slecht isquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:58 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
en dan moet je winkelen in de bristolman ik zou nog niet een stap buiten de deur zetten met iets van de bristol aan
Hé, ben jij de bedrijfsleidster?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef pinine het volgende:
pas ben ik ook daar bij die Bristol in Leiden geweest en werd vriendelijk begroet door meerdere medewerksters en zeer beleefd naar waar ik zijn wilde gestuurd, uiteindelijk niets gekocht maar bij vertrek weer vriendelijk gegroet door marrokaanse medewerksters, kom ik zeker nog eens terug
Nou wees er maar trots op dat je vaker naar de Bristol gaatquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef pinine het volgende:
pas ben ik ook daar bij die Bristol in Leiden geweest en werd vriendelijk begroet door meerdere medewerksters en zeer beleefd naar waar ik zijn wilde gestuurd, uiteindelijk niets gekocht maar bij vertrek weer vriendelijk gegroet door marrokaanse medewerksters, kom ik zeker nog eens terug
Bristol, mode voor het hele gezinquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:41 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
Nou wees er maar trots op dat je vaker naar de Bristol gaat
Werken bij de Bristol? Nooit!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef Democritus. het volgende:
Ik ben wel eens in een Bristol in leiden geweest. Wat een kutmensen werken daar. Een dik wijf met kort pittig haar, toevallig een collega van je, TS? Krab haar ogen er aub uit.
Terechte klacht, in ieder geval.
pics?quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:47 schreef koffiepot het volgende:
Bristol, daar verkochten ze vroeger O'Hara schoenen. Als je daar op liep werd je er 5 jaar later nog mee gepest
jawel ik kreeg perosneelskorting en de bazin dacht dat deze een hippe winkel isquote:
De bazin kan wel zoveel denken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:29 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
jawel ik kreeg perosneelskorting en de bazin dacht dat deze een hippe winkel is
op een paar na zijn de bristol collega's ook geak ze ging een keer uit eten tijdens werk gelijk dikke party in da shopquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |