Zo zien zij zichzelf serieus, er hangt een bordje bij de kassa waarop dat staatquote:
Goede reclame hoor ahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:48 schreef toenie het volgende:
Nee, dit moet een troll zijn![]()
![]()
Bristol; de klanten en de bazin
Iemand plaatste net een link naar dit topic Bristol; de klanten en de bazin zelfs de werknemers klagen over hun collega'squote:
Die ik niet heb, die trut vroeg niet eens of ik de bon wouquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef Ouqz het volgende:
Dan zat je vast bij een verkeerde Bristol. Leiden staat sowieso bekend om de slechte winkelstraat. Bij de main stream Bristols kun je gewoon fashionable kleding kopen. Zo hebben ze zeer fijne overhemden van goed geïsoleerd materiaal en stevig genaaide stiksels.
Als ik jou was zou ik een klacht indienen bij het overkoepelende Bristol-bedrijf over dit filiaal. Het filiaal nummer ter identificatie, wat je wel even moet vermelden in je aangetekende brief, kun je vinden op je kassabon.
Het was al bijna 5 uur en ik zag een bordje hangen met 35% korting op allesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ga dan ook naar fatsoenlijke winkels, muts.
Gewoon op hun website.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:55 schreef magneetstrip het volgende:
Die ik niet heb, die trut vroeg niet eens of ik de bon wouKan ik dat nummer ergens anders vinden?
Boeiend, al hangt er een bordje dat je er geld bij krijgt, naar zulke winkels ga je gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:00 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Het was al bijna 5 uur en ik zag een bordje hangen met 35% korting op alles
Denk je dat ik zomaar binnenloop als er korting is bij de BRISTOL? Ik had een nieuwe gymbroek nodig, anders kwam ik hier nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeiend, al hangt er een bordje dat je er geld bij krijgt, naar zulke winkels ga je gewoon niet.
Ga dan naar een intersport of een andere sportzaak. Toch niet naar de BRISTOL.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:22 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Denk je dat ik zomaar binnenloop als er korting is bij de BRISTOL? Ik had een nieuwe gymbroek nodig, anders kwam ik hier niet
Dit is Leiden, hier mag je blij zijn als je een normale winkel vindt, laat staan met redelijke producten in de juiste maatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga dan naar een intersport of een andere sportzaak. Toch niet naar de BRISTOL.
Arme schat je mag bij mij wel wat kledingstukjes mogen passen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:30 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dit is Leiden, hier mag je blij zijn als je een normale winkel vindt, laat staan met redelijke producten in de juiste maat
ja tog of je neemt gewoon die g-star shit, jwzquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
ga naar de score dan met je bristol
gweoon mooie chasin' halen tog?
Verhuizen dan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:30 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Dit is Leiden, hier mag je blij zijn als je een normale winkel vindt, laat staan met redelijke producten in de juiste maat
Das lief van je :$ Geen kledingstukjes van de Bristol hoop ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Arme schat je mag bij mij wel wat kledingstukjes mogen passen.
Natuurlijk niet alleen het beste van het beste voor jou.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:03 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Das lief van je :$ Geen kledingstukjes van de Bristol hoop ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |