abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2011 @ 04:31:56 #51
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_103987601
--> BNW :')
Tics van je petten.
  zaterdag 5 november 2011 @ 07:43:27 #52
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_103987829
Ga de politiek in, ik zou op je stemmen TS.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 5 november 2011 @ 07:56:22 #53
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_103987870
Gevangenen naar een speciale stad sturen? Zullen we gelijk de gaskraan opendraaien dan?
Je lijkt Hitler wel.
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  zaterdag 5 november 2011 @ 08:05:24 #54
359872 bouwesuperman
Vrees niet, mens en dier!
pi_103987906
ts wil weer terug naar de middeleeuwen wat een noob is ts met zijn bestuur van een land als een dictator
Ik ben bouwesuperman en red wat er te redden valt, zoals kuttopics.
pi_103987948
pfff dat 'tegenwoordig' roepen :r

de mensheid is kut en dat is altijd al zo geweest.
pi_103988136
TS wil een kloon van de VS maar dan nog erger :r
pi_103988221
Wereld is gewoon fucked up. 10 jaar geleden zeken ze er al over, 10 jaar daarvoor ook en 50 daarvoor ook. Er is altijd wel wat te zeiken, stel je niet aan.
Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef bosi_wa het volgende:
Hammetje is op dreef met zn topics
pi_103988490
Wat schattig, TS heeft net z'n eerste lesje maatschappijleer op school gehad.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_103988742
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:58 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Er komen sub-gebieden binnen de stad.
Verkrachters worden bij verkrachters gestopt, moordenaars bij moordenaars, etc.
Heb je dan ook wijken waar wietgebruikers bij elkaar zitten? Count me in.
pi_103989980
Doe dan ook een speciale stad voor bejaarden :P
Twiddel
pi_103990095
TS is een gefrustreerde kneus die PVV stemt.
-
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:01:27 #62
245691 missU
Same shit, different day?
pi_103990116
Dit topic :')
WcPot is my bottom bitch!
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:02:23 #63
351780 Piye
King of Kush
pi_103990128
Punt 2 tot en met 4 vind ik nog niet eens zo slecht.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_103990252
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:48 schreef Phantomesse het volgende:
In ieder geval, vorige week was ik opgepakt want ik heb een agent in zijn bek gemept. Toen heb ik voordat ik mijn spullen in moest leveren nog ff snel gevraagd ofik naar de wc mocht en daar al mijn coke en pillen snel naar binnen gewerkt. Toen heb ik de hele nacht wappie in de cel gezeten en agentes geprobeerd aan te randen. Eentje was bi die keek de hele tijd naar mijn tetten, echt een kankerhoer.

Zo nog een lijntje en dan ga ik ff kijken wat de buren allemaal voor waardevols in hun huiskamer hebben liggen grgr.
:')
pi_103990438
Best een goed topic geworden toch. Op zich.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_103990600
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:57 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij bent een probleem voor de samenleving door drugs te gebruiken.
Drugs zijn slecht voor je en beïnvloeden je gedrag sterk. De kans is groot dat je zomaar iemand vermoord, omdat je drugs hebt gebruikt.

Daarom is zo'n stad goed voor je, want bijna iedereen gebruikt drugs en dat neutraliseert het effect, want jullie gedrag komt dan overeen.
Andries Knevel?
pi_103990613
Straffen op softdrugs :')

Dan begrijp je weinig meer van de wereld.
pi_103990628
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:27 schreef SomePerson het volgende:
Straffen op softdrugs :')

Dan begrijp je weinig meer van de wereld.
neen, dan heb je er uberhaupt nooit wat van begrepen.
Ik doe niet aan signaure's
pi_103990776
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:28 schreef Postalz het volgende:

[..]

neen, dan heb je er uberhaupt nooit wat van begrepen.
Eigenlijk wel ja.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:35:22 #70
357641 Vulcanic
Zeer weinig is zeker
pi_103990789
Ts is een Amerikaanse, republikeinse spion.
Zeer weinig is zeker, maar alles is mogelijk.
pi_103990862
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:28 schreef dikkebroekzak het volgende:
Is Engels spreken de nieuwe hype?
Ik hoorde dat het vooral in Groot-Brittannië erg aanslaat!
Oh, and that's a bad miss!
pi_103990880
Meid toch!
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:46:00 #73
357641 Vulcanic
Zeer weinig is zeker
pi_103991046
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen hebben geen waarden meer, mensen zijn te soft. De wereld heeft harde politici nodig, nieuwe regels en de waarden en normen van vroeger moeten weer gelden.

Aantal voorbeelden:
- Mensen die drugs gebruiken :r.
Meteen een verbod op drugs.
Werkt niet, zie Amerika

quote:
- Mensen die asociaal gedrag vertonen :r.
Wat wordt verstaan onder "sociaal gedrag" is relatief.

quote:
- Als gevangenissen te vol worden, een speciaal stad ontwerpen en alle criminelen hierin stoppen. Lekker gezellig bijelkaar, zoeken ze het maar uit. Natuurlijk de stad afgesloten van de buitenwereld. Wel word er om de zoveel tijd een paar kilo drugs & drugs en een lading wapens & munitie gedropt boven het rampgebied. Zo versnellen ze het proces onderling maar.
Is dit serieus?

quote:
Politic moeten eerlijker en harder zijn. Niet selectief zijn in waar wel- en niet ingrijpen. Voorbeeld met Libië. Tuurlijk is daar olie, maar je moet dan ook gewoon al die andere schurkenstaten aanvallen en kapot maken. Geen oorlogen lopen vermijden, want zonder oorlog geef je schurkenstaten de mogelijkheid om zichzelf te ontwikkelen. En wanneer er dan 60 jaar geen oorlog is geweest en de schurkenstaat door de stabiliteit een atoombom heeft ontwerpen en een land in zijn reet nuked, dan is het in één keer een totale oorlog en is de hele wereld fucked.
- dit stukje verkeerd gelezen hier mijn herschereven antwoord:

Laten we dit gaan doen, hoe denk je dat de de rest van de wereld europa en de US gaan zien?
Als onderdrukkers, oorlog liefhebbers en tirannen.

Dát gaat helpen

quote:
Ik hoop dat Israël binnenkort Iran aanvalt, dan zijn we daar ook vanaf. Iran is een ernstig gevaarlijk land namelijk. Israël is een vredig en democratisch land, een van de weinige in het Midden-Oosten. Daarnaast is Israël gelukkig het sterkste en machtigste land in het Midden-Oosten, waardoor ze de wilden schurken in bedwang kunnen houden.
Geen commentaar., wel links

http://judaism.about.com/library/1_peaceprocess/bl_peaceprocess2000_a.htm
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-14606772
http://www.reuters.com/article/2011/05/15/us-palestinians-palestinians-idUSTRE74E1NT20110515
http://www.euronews.net/2011/08/19/israel-gaza-violence-escalates/

quote:
Nou, dat was mijn klacht dan.
Vet man.

Nu terug naar de werkelijkheid:
1: De wereld is niet simpel
2: De problemen zijn niet simpel
3: De oplossingen zijn niet simpel
4: Niet iedere oplossing werkt voor ieder gebied
5: Als dit wel zo was zaten we nu op een aardkloot zonder problemen.
Zeer weinig is zeker, maar alles is mogelijk.
pi_103991077
Je zegt dat politici eerlijker moeten zijn, en vervolgens wil je dat Israël Iran aanvalt? Als er 1 politicus is die eerlijk zegt wat hij denkt, dan is dat Ahmadinejad wel. Maar ik snap best dat zijn uitlatingen over Israël pijn doen.
pi_103991095
Om eerlijk te zijn ben ik het met je eens TS. Prachtige OP
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_103991119
ah ik zie het al, de Iphone van ts is gestolen
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:53:55 #77
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_103991248
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:46 schreef Wapperbaard het volgende:

[..]

Batman Arkham City is een tof spel.

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:55:04 #78
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103991284
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:47 schreef Holvocht het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik het met je eens TS. Prachtige OP
Kijk, jij snapt het. Jij zou een trouweling zijn bijvoorbeeld als ik mijn politieke partij opricht later.
pi_103991343
Troll of autist?
pi_103991471
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:57 schreef Mr.King het volgende:
Troll of autist?
Ik denk een autistische troll

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103993633
Die stad is best wel een goed idee TS, mits er gewoon goed over nagedacht word, en hoe de mensheid geen last kan hebben van zulk opgesloten puin etc.

Alleen ja (no homo) TS, mensen hebben gevoelens, zo ook mannen kunnen af en toe eens een traan laten, misschien 1 keer in de 30 jaar, misschien 1 keer in een week/maand/jaar.

Hoe zorgen we dan dat mensen gelukkig zijn in jouw idee van de "harde maatschappij"
Als je dit allemaal wilt invoeren in de wereld dan gaat de mensheid bijvoorbeeld een beetje overleven...van binnen zijn ze niet gelukkig, waarom? Omdat ze mensen zijn, mensen willen normaal behandeld worden, dat mag met geweld, schoppen en slaan.

Maar we zullen ons nooit meer een mens voelen, meer een dier.

Correct if i am wrong, ik kan het ook fout hebben natuurlijk.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_103994502
Als je werkelijk in de dystopia waar jij voor pleit zou wonen dan piepte je wel anders troll.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:22:41 #83
344644 computerprobleem
pi_103999369
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef Zenato het volgende:
Die stad is best wel een goed idee TS, mits er gewoon goed over nagedacht word, en hoe de mensheid geen last kan hebben van zulk opgesloten puin etc.

Alleen ja (no homo) TS, mensen hebben gevoelens, zo ook mannen kunnen af en toe eens een traan laten, misschien 1 keer in de 30 jaar, misschien 1 keer in een week/maand/jaar.

Hoe zorgen we dan dat mensen gelukkig zijn in jouw idee van de "harde maatschappij"
Als je dit allemaal wilt invoeren in de wereld dan gaat de mensheid bijvoorbeeld een beetje overleven...van binnen zijn ze niet gelukkig, waarom? Omdat ze mensen zijn, mensen willen normaal behandeld worden, dat mag met geweld, schoppen en slaan.

Maar we zullen ons nooit meer een mens voelen, meer een dier.

Correct if i am wrong, ik kan het ook fout hebben natuurlijk.
Goed gedrag wordt binnen de ideale wereld, die ik beschreven heb, natuurlijk beloond.
Mensen die zich aan de wet houden en respect hebben voor al hun leiders en gewoon hun leventje leiden zoals het hoort, krijgen genoeg vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. Ook moet er natuurgebieden komen waar de staats beveiliging minder is dan in de stedelijke gebieden. Mensen die geen risico voor de maatschappij vormen en die geen andere kwade bedoelingen hebben, kunnen hier wonen. Mensen die in steden wonen, kunnen naar deze plekken op vakantie.

Er is wel vrijheid van meningsuiting natuurlijk, het is geen dictatuur waarbij een iemand de macht heeft. Alles word wel door de staat gecontroleerd, maar niet alles word veroordeeld. Het gaat vooral om de mensen die een bedreiging vormen voor anderen en de staat. Terroristen die opgepakt worden, worden bijvoorbeeld niet eens in zo'n stad geplaatst. Die krijgen dan gewoon de hoogst mogelijke straf, want stel dat ze ontsnappen... de kans dat ze opnieuw opgepakt worden is klein, en daardoor willen ze wraak nemen en zijn ze nóg gevaarlijker dan dat ze al waren.

Mensen die een minimale bedreiging vormen voor de samenleving en staat worden niet meteen in zo'n stad geplaatst. Die worden eerst naar een geïsoleerd eiland gedeporteerd waarbij ze voor een bepaalde tijd onder toezicht komen te staan van staats beveiliging & medici. Zij moeten deze mensen heropvoeden en wanneer ze de tests doorstaan, mogen ze terug de samenleving in. Wel blijven ze extra gecontroleerd worden voor onbepaalde tijd, om te zien of ze ook echt daadwerkelijk herstelt zijn. Mochten ze opnieuw de fout in gaan, worden ze meteen opgepakt en meteen in zo'n stad geplaatst :).
pi_103999460
TS kijkt naar Bill O'Reilly :')
pi_103999486
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:22 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Goed gedrag wordt binnen de ideale wereld, die ik beschreven heb, natuurlijk beloond.
Mensen die zich aan de wet houden en respect hebben voor al hun leiders en gewoon hun leventje leiden zoals het hoort, krijgen genoeg vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. Ook moet er natuurgebieden komen waar de staats beveiliging minder is dan in de stedelijke gebieden. Mensen die geen risico voor de maatschappij vormen en die geen andere kwade bedoelingen hebben, kunnen hier wonen. Mensen die in steden wonen, kunnen naar deze plekken op vakantie.

Er is wel vrijheid van meningsuiting natuurlijk, het is geen dictatuur waarbij een iemand de macht heeft. Alles word wel door de staat gecontroleerd, maar niet alles word veroordeeld. Het gaat vooral om de mensen die een bedreiging vormen voor anderen en de staat. Terroristen die opgepakt worden, worden bijvoorbeeld niet eens in zo'n stad geplaatst. Die krijgen dan gewoon de hoogst mogelijke straf, want stel dat ze ontsnappen... de kans dat ze opnieuw opgepakt worden is klein, en daardoor willen ze wraak nemen en zijn ze nóg gevaarlijker dan dat ze al waren.

Mensen die een minimale bedreiging vormen voor de samenleving en staat worden niet meteen in zo'n stad geplaatst. Die worden eerst naar een geïsoleerd eiland gedeporteerd waarbij ze voor een bepaalde tijd onder toezicht komen te staan van staats beveiliging & medici. Zij moeten deze mensen heropvoeden en wanneer ze de tests doorstaan, mogen ze terug de samenleving in. Wel blijven ze extra gecontroleerd worden voor onbepaalde tijd, om te zien of ze ook echt daadwerkelijk herstelt zijn. Mochten ze opnieuw de fout in gaan, worden ze meteen opgepakt en meteen in zo'n stad geplaatst :).
Prachtig, zie het al helemaal voor me.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_103999514
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:27:58 #87
344644 computerprobleem
pi_103999522
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Zenato het volgende:

[..]

Prachtig, zie het al helemaal voor me.
Dus jij zou wel op mij stemmen als ik een nieuwe politieke partij opricht en achter de standpunten in de OP en hierboven sta?
pi_103999533
Leuke troll dit. :')
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:31:29 #89
344644 computerprobleem
pi_103999622
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:28 schreef Stoeprand het volgende:
Leuke troll dit. :')
Nee, ik ben nu niet aan het trollen. Jij bent best asociaal bezig. Je gaat er zomaar vanuit dat ik een troll ben. Beoordeel jij iedereen op wat ze zeggen of hoe ze eruit zien? Je bent zeker zo'n persoon die dacht dat Susan Boyle keihard af zou gaan tijdens haar auditie, maar toen ze begon te zingen... NEE, TOEN DACHT JE DAAR OPEENS ANDERS OVER, HÉ!?

Asociale mensen :N
pi_103999673
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, ik ben nu niet aan het trollen. Jij bent best asociaal bezig. Je gaat er zomaar vanuit dat ik een troll ben. Beoordeel jij iedereen op wat ze zeggen of hoe ze eruit zien? Je bent zeker zo'n persoon die dacht dat Susan Boyle keihard af zou gaan tijdens haar auditie, maar toen ze begon te zingen... NEE, TOEN DACHT JE DAAR OPEENS ANDERS OVER, HÉ!?

Asociale mensen :N
Overduidelijk een troll.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:37:38 #91
344644 computerprobleem
pi_103999813
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:33 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Overduidelijk een troll.
Jij zou in zo'n stad gestopt worden. Zeker weten.
pi_103999814
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:27 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dus jij zou wel op mij stemmen als ik een nieuwe politieke partij opricht en achter de standpunten in de OP en hierboven sta?
Zou best eens kunnen, de mensen hebben vrijheid en striktheid tegelijkertijd. Misschien om het minder te laten lijken (we leven in een net tijdperk) nog een beetje wat aan de stad doen zo dat het geen rottige bende word. (Voor de rest mogen ze elkaar natuurlijk afslachten)

Als er nog voldoende belangstelling is aan zorg en psychiaters (voor mensen die het even niet meer zien zitten) Dan zou ik best eens op je kunnen stemmen ja.

Zolang je de vrijheid/privacy/economie maar stabiel houd ^O^
pi_103999834
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:33 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Overduidelijk een troll.
Of verstandelijk beperkt.
pi_103999905
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:25 schreef SomePerson het volgende:
TS kijkt naar Bill O'Reilly :')
Als ze 1 figuur van de tv af moesten halen, is het die psychopaat wel.
-
pi_104000006
TS maakt speciaal topics over

:')
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104000027
En ow ja, TS: wie denk je wel niet dat je bent om te bepalen of anderen een jointje mogen roken. En wou je alcohol dan ook gaan verbieden?

Kneus.
-
pi_104000063
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zo snel hoeft iemand een stad niet in :')
De stad is voor psychopaten die mensen uit moorden en dus een gevaar vormen voor de maatschappij.
pi_104000068
TS :') ^10000
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:44:24 #99
344644 computerprobleem
pi_104000088
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:42 schreef Ritmo het volgende:
En ow ja, TS: wie denk je wel niet dat je bent om te bepalen of anderen een jointje mogen roken. En wou je alcohol dan ook gaan verbieden?

Kneus.
Nee, want alcohol is niet schadelijk voor de mens (vergeleken met drugs dan, en het gebruik word ook gecontroleerd).
pi_104000103
Verder ben ik het niet eens met je drugsbeleid/alcohol wet, dat is een eigen keuze en behoort dus ook bij vrijheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')