Heb je dan ook wijken waar wietgebruikers bij elkaar zitten? Count me in.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er komen sub-gebieden binnen de stad.
Verkrachters worden bij verkrachters gestopt, moordenaars bij moordenaars, etc.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:48 schreef Phantomesse het volgende:
In ieder geval, vorige week was ik opgepakt want ik heb een agent in zijn bek gemept. Toen heb ik voordat ik mijn spullen in moest leveren nog ff snel gevraagd ofik naar de wc mocht en daar al mijn coke en pillen snel naar binnen gewerkt. Toen heb ik de hele nacht wappie in de cel gezeten en agentes geprobeerd aan te randen. Eentje was bi die keek de hele tijd naar mijn tetten, echt een kankerhoer.
Zo nog een lijntje en dan ga ik ff kijken wat de buren allemaal voor waardevols in hun huiskamer hebben liggen grgr.
Andries Knevel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent een probleem voor de samenleving door drugs te gebruiken.
Drugs zijn slecht voor je en beïnvloeden je gedrag sterk. De kans is groot dat je zomaar iemand vermoord, omdat je drugs hebt gebruikt.
Daarom is zo'n stad goed voor je, want bijna iedereen gebruikt drugs en dat neutraliseert het effect, want jullie gedrag komt dan overeen.
neen, dan heb je er uberhaupt nooit wat van begrepen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:27 schreef SomePerson het volgende:
Straffen op softdrugs
Dan begrijp je weinig meer van de wereld.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:28 schreef Postalz het volgende:
[..]
neen, dan heb je er uberhaupt nooit wat van begrepen.
Ik hoorde dat het vooral in Groot-Brittannië erg aanslaat!quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:28 schreef dikkebroekzak het volgende:
Is Engels spreken de nieuwe hype?
Werkt niet, zie Amerikaquote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen hebben geen waarden meer, mensen zijn te soft. De wereld heeft harde politici nodig, nieuwe regels en de waarden en normen van vroeger moeten weer gelden.
Aantal voorbeelden:
- Mensen die drugs gebruiken.
Meteen een verbod op drugs.
Wat wordt verstaan onder "sociaal gedrag" is relatief.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
- Mensen die asociaal gedrag vertonen.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
- Als gevangenissen te vol worden, een speciaal stad ontwerpen en alle criminelen hierin stoppen. Lekker gezellig bijelkaar, zoeken ze het maar uit. Natuurlijk de stad afgesloten van de buitenwereld. Wel word er om de zoveel tijd een paar kilo drugs & drugs en een lading wapens & munitie gedropt boven het rampgebied. Zo versnellen ze het proces onderling maar.
- dit stukje verkeerd gelezen hier mijn herschereven antwoord:quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Politic moeten eerlijker en harder zijn. Niet selectief zijn in waar wel- en niet ingrijpen. Voorbeeld met Libië. Tuurlijk is daar olie, maar je moet dan ook gewoon al die andere schurkenstaten aanvallen en kapot maken. Geen oorlogen lopen vermijden, want zonder oorlog geef je schurkenstaten de mogelijkheid om zichzelf te ontwikkelen. En wanneer er dan 60 jaar geen oorlog is geweest en de schurkenstaat door de stabiliteit een atoombom heeft ontwerpen en een land in zijn reet nuked, dan is het in één keer een totale oorlog en is de hele wereld fucked.
Geen commentaar., wel linksquote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Ik hoop dat Israël binnenkort Iran aanvalt, dan zijn we daar ook vanaf. Iran is een ernstig gevaarlijk land namelijk. Israël is een vredig en democratisch land, een van de weinige in het Midden-Oosten. Daarnaast is Israël gelukkig het sterkste en machtigste land in het Midden-Oosten, waardoor ze de wilden schurken in bedwang kunnen houden.
Vet man.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Nou, dat was mijn klacht dan.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:46 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Batman Arkham City is een tof spel.
Kijk, jij snapt het. Jij zou een trouweling zijn bijvoorbeeld als ik mijn politieke partij opricht later.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:47 schreef Holvocht het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik het met je eens TS. Prachtige OP
Ik denk een autistische trollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedrag wordt binnen de ideale wereld, die ik beschreven heb, natuurlijk beloond.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef Zenato het volgende:
Die stad is best wel een goed idee TS, mits er gewoon goed over nagedacht word, en hoe de mensheid geen last kan hebben van zulk opgesloten puin etc.
Alleen ja (no homo) TS, mensen hebben gevoelens, zo ook mannen kunnen af en toe eens een traan laten, misschien 1 keer in de 30 jaar, misschien 1 keer in een week/maand/jaar.
Hoe zorgen we dan dat mensen gelukkig zijn in jouw idee van de "harde maatschappij"
Als je dit allemaal wilt invoeren in de wereld dan gaat de mensheid bijvoorbeeld een beetje overleven...van binnen zijn ze niet gelukkig, waarom? Omdat ze mensen zijn, mensen willen normaal behandeld worden, dat mag met geweld, schoppen en slaan.
Maar we zullen ons nooit meer een mens voelen, meer een dier.
Correct if i am wrong, ik kan het ook fout hebben natuurlijk.
Prachtig, zie het al helemaal voor me.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Goed gedrag wordt binnen de ideale wereld, die ik beschreven heb, natuurlijk beloond.
Mensen die zich aan de wet houden en respect hebben voor al hun leiders en gewoon hun leventje leiden zoals het hoort, krijgen genoeg vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. Ook moet er natuurgebieden komen waar de staats beveiliging minder is dan in de stedelijke gebieden. Mensen die geen risico voor de maatschappij vormen en die geen andere kwade bedoelingen hebben, kunnen hier wonen. Mensen die in steden wonen, kunnen naar deze plekken op vakantie.
Er is wel vrijheid van meningsuiting natuurlijk, het is geen dictatuur waarbij een iemand de macht heeft. Alles word wel door de staat gecontroleerd, maar niet alles word veroordeeld. Het gaat vooral om de mensen die een bedreiging vormen voor anderen en de staat. Terroristen die opgepakt worden, worden bijvoorbeeld niet eens in zo'n stad geplaatst. Die krijgen dan gewoon de hoogst mogelijke straf, want stel dat ze ontsnappen... de kans dat ze opnieuw opgepakt worden is klein, en daardoor willen ze wraak nemen en zijn ze nóg gevaarlijker dan dat ze al waren.
Mensen die een minimale bedreiging vormen voor de samenleving en staat worden niet meteen in zo'n stad geplaatst. Die worden eerst naar een geïsoleerd eiland gedeporteerd waarbij ze voor een bepaalde tijd onder toezicht komen te staan van staats beveiliging & medici. Zij moeten deze mensen heropvoeden en wanneer ze de tests doorstaan, mogen ze terug de samenleving in. Wel blijven ze extra gecontroleerd worden voor onbepaalde tijd, om te zien of ze ook echt daadwerkelijk herstelt zijn. Mochten ze opnieuw de fout in gaan, worden ze meteen opgepakt en meteen in zo'n stad geplaatst.
Dus jij zou wel op mij stemmen als ik een nieuwe politieke partij opricht en achter de standpunten in de OP en hierboven sta?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Zenato het volgende:
[..]
Prachtig, zie het al helemaal voor me.
Nee, ik ben nu niet aan het trollen. Jij bent best asociaal bezig. Je gaat er zomaar vanuit dat ik een troll ben. Beoordeel jij iedereen op wat ze zeggen of hoe ze eruit zien? Je bent zeker zo'n persoon die dacht dat Susan Boyle keihard af zou gaan tijdens haar auditie, maar toen ze begon te zingen... NEE, TOEN DACHT JE DAAR OPEENS ANDERS OVER, HÉ!?quote:
Overduidelijk een troll.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu niet aan het trollen. Jij bent best asociaal bezig. Je gaat er zomaar vanuit dat ik een troll ben. Beoordeel jij iedereen op wat ze zeggen of hoe ze eruit zien? Je bent zeker zo'n persoon die dacht dat Susan Boyle keihard af zou gaan tijdens haar auditie, maar toen ze begon te zingen... NEE, TOEN DACHT JE DAAR OPEENS ANDERS OVER, HÉ!?
Asociale mensen
Jij zou in zo'n stad gestopt worden. Zeker weten.quote:
Zou best eens kunnen, de mensen hebben vrijheid en striktheid tegelijkertijd. Misschien om het minder te laten lijken (we leven in een net tijdperk) nog een beetje wat aan de stad doen zo dat het geen rottige bende word. (Voor de rest mogen ze elkaar natuurlijk afslachten)quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus jij zou wel op mij stemmen als ik een nieuwe politieke partij opricht en achter de standpunten in de OP en hierboven sta?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij zou in zo'n stad gestopt worden. Zeker weten.
Of verstandelijk beperkt.quote:
Zo snel hoeft iemand een stad niet inquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij zou in zo'n stad gestopt worden. Zeker weten.
Nee, want alcohol is niet schadelijk voor de mens (vergeleken met drugs dan, en het gebruik word ook gecontroleerd).quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:42 schreef Ritmo het volgende:
En ow ja, TS: wie denk je wel niet dat je bent om te bepalen of anderen een jointje mogen roken. En wou je alcohol dan ook gaan verbieden?
Kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |