quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:46 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Batman Arkham City is een tof spel.
Kijk, jij snapt het. Jij zou een trouweling zijn bijvoorbeeld als ik mijn politieke partij opricht later.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:47 schreef Holvocht het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik het met je eens TS. Prachtige OP
Ik denk een autistische trollquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedrag wordt binnen de ideale wereld, die ik beschreven heb, natuurlijk beloond.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef Zenato het volgende:
Die stad is best wel een goed idee TS, mits er gewoon goed over nagedacht word, en hoe de mensheid geen last kan hebben van zulk opgesloten puin etc.
Alleen ja (no homo) TS, mensen hebben gevoelens, zo ook mannen kunnen af en toe eens een traan laten, misschien 1 keer in de 30 jaar, misschien 1 keer in een week/maand/jaar.
Hoe zorgen we dan dat mensen gelukkig zijn in jouw idee van de "harde maatschappij"
Als je dit allemaal wilt invoeren in de wereld dan gaat de mensheid bijvoorbeeld een beetje overleven...van binnen zijn ze niet gelukkig, waarom? Omdat ze mensen zijn, mensen willen normaal behandeld worden, dat mag met geweld, schoppen en slaan.
Maar we zullen ons nooit meer een mens voelen, meer een dier.
Correct if i am wrong, ik kan het ook fout hebben natuurlijk.
Prachtig, zie het al helemaal voor me.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Goed gedrag wordt binnen de ideale wereld, die ik beschreven heb, natuurlijk beloond.
Mensen die zich aan de wet houden en respect hebben voor al hun leiders en gewoon hun leventje leiden zoals het hoort, krijgen genoeg vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. Ook moet er natuurgebieden komen waar de staats beveiliging minder is dan in de stedelijke gebieden. Mensen die geen risico voor de maatschappij vormen en die geen andere kwade bedoelingen hebben, kunnen hier wonen. Mensen die in steden wonen, kunnen naar deze plekken op vakantie.
Er is wel vrijheid van meningsuiting natuurlijk, het is geen dictatuur waarbij een iemand de macht heeft. Alles word wel door de staat gecontroleerd, maar niet alles word veroordeeld. Het gaat vooral om de mensen die een bedreiging vormen voor anderen en de staat. Terroristen die opgepakt worden, worden bijvoorbeeld niet eens in zo'n stad geplaatst. Die krijgen dan gewoon de hoogst mogelijke straf, want stel dat ze ontsnappen... de kans dat ze opnieuw opgepakt worden is klein, en daardoor willen ze wraak nemen en zijn ze nóg gevaarlijker dan dat ze al waren.
Mensen die een minimale bedreiging vormen voor de samenleving en staat worden niet meteen in zo'n stad geplaatst. Die worden eerst naar een geïsoleerd eiland gedeporteerd waarbij ze voor een bepaalde tijd onder toezicht komen te staan van staats beveiliging & medici. Zij moeten deze mensen heropvoeden en wanneer ze de tests doorstaan, mogen ze terug de samenleving in. Wel blijven ze extra gecontroleerd worden voor onbepaalde tijd, om te zien of ze ook echt daadwerkelijk herstelt zijn. Mochten ze opnieuw de fout in gaan, worden ze meteen opgepakt en meteen in zo'n stad geplaatst.
Dus jij zou wel op mij stemmen als ik een nieuwe politieke partij opricht en achter de standpunten in de OP en hierboven sta?quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Zenato het volgende:
[..]
Prachtig, zie het al helemaal voor me.
Nee, ik ben nu niet aan het trollen. Jij bent best asociaal bezig. Je gaat er zomaar vanuit dat ik een troll ben. Beoordeel jij iedereen op wat ze zeggen of hoe ze eruit zien? Je bent zeker zo'n persoon die dacht dat Susan Boyle keihard af zou gaan tijdens haar auditie, maar toen ze begon te zingen... NEE, TOEN DACHT JE DAAR OPEENS ANDERS OVER, HÉ!?quote:
Overduidelijk een troll.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu niet aan het trollen. Jij bent best asociaal bezig. Je gaat er zomaar vanuit dat ik een troll ben. Beoordeel jij iedereen op wat ze zeggen of hoe ze eruit zien? Je bent zeker zo'n persoon die dacht dat Susan Boyle keihard af zou gaan tijdens haar auditie, maar toen ze begon te zingen... NEE, TOEN DACHT JE DAAR OPEENS ANDERS OVER, HÉ!?
Asociale mensen
Jij zou in zo'n stad gestopt worden. Zeker weten.quote:
Zou best eens kunnen, de mensen hebben vrijheid en striktheid tegelijkertijd. Misschien om het minder te laten lijken (we leven in een net tijdperk) nog een beetje wat aan de stad doen zo dat het geen rottige bende word. (Voor de rest mogen ze elkaar natuurlijk afslachten)quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:27 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus jij zou wel op mij stemmen als ik een nieuwe politieke partij opricht en achter de standpunten in de OP en hierboven sta?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij zou in zo'n stad gestopt worden. Zeker weten.
Of verstandelijk beperkt.quote:
Zo snel hoeft iemand een stad niet inquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij zou in zo'n stad gestopt worden. Zeker weten.
Nee, want alcohol is niet schadelijk voor de mens (vergeleken met drugs dan, en het gebruik word ook gecontroleerd).quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:42 schreef Ritmo het volgende:
En ow ja, TS: wie denk je wel niet dat je bent om te bepalen of anderen een jointje mogen roken. En wou je alcohol dan ook gaan verbieden?
Kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |