abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103991119
ah ik zie het al, de Iphone van ts is gestolen
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:53:55 #77
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_103991248
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:46 schreef Wapperbaard het volgende:

[..]

Batman Arkham City is een tof spel.

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  zaterdag 5 november 2011 @ 11:55:04 #78
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103991284
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:47 schreef Holvocht het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik het met je eens TS. Prachtige OP
Kijk, jij snapt het. Jij zou een trouweling zijn bijvoorbeeld als ik mijn politieke partij opricht later.
pi_103991343
Troll of autist?
pi_103991471
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 11:57 schreef Mr.King het volgende:
Troll of autist?
Ik denk een autistische troll

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103993633
Die stad is best wel een goed idee TS, mits er gewoon goed over nagedacht word, en hoe de mensheid geen last kan hebben van zulk opgesloten puin etc.

Alleen ja (no homo) TS, mensen hebben gevoelens, zo ook mannen kunnen af en toe eens een traan laten, misschien 1 keer in de 30 jaar, misschien 1 keer in een week/maand/jaar.

Hoe zorgen we dan dat mensen gelukkig zijn in jouw idee van de "harde maatschappij"
Als je dit allemaal wilt invoeren in de wereld dan gaat de mensheid bijvoorbeeld een beetje overleven...van binnen zijn ze niet gelukkig, waarom? Omdat ze mensen zijn, mensen willen normaal behandeld worden, dat mag met geweld, schoppen en slaan.

Maar we zullen ons nooit meer een mens voelen, meer een dier.

Correct if i am wrong, ik kan het ook fout hebben natuurlijk.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_103994502
Als je werkelijk in de dystopia waar jij voor pleit zou wonen dan piepte je wel anders troll.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:22:41 #83
344644 computerprobleem
pi_103999369
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 13:18 schreef Zenato het volgende:
Die stad is best wel een goed idee TS, mits er gewoon goed over nagedacht word, en hoe de mensheid geen last kan hebben van zulk opgesloten puin etc.

Alleen ja (no homo) TS, mensen hebben gevoelens, zo ook mannen kunnen af en toe eens een traan laten, misschien 1 keer in de 30 jaar, misschien 1 keer in een week/maand/jaar.

Hoe zorgen we dan dat mensen gelukkig zijn in jouw idee van de "harde maatschappij"
Als je dit allemaal wilt invoeren in de wereld dan gaat de mensheid bijvoorbeeld een beetje overleven...van binnen zijn ze niet gelukkig, waarom? Omdat ze mensen zijn, mensen willen normaal behandeld worden, dat mag met geweld, schoppen en slaan.

Maar we zullen ons nooit meer een mens voelen, meer een dier.

Correct if i am wrong, ik kan het ook fout hebben natuurlijk.
Goed gedrag wordt binnen de ideale wereld, die ik beschreven heb, natuurlijk beloond.
Mensen die zich aan de wet houden en respect hebben voor al hun leiders en gewoon hun leventje leiden zoals het hoort, krijgen genoeg vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. Ook moet er natuurgebieden komen waar de staats beveiliging minder is dan in de stedelijke gebieden. Mensen die geen risico voor de maatschappij vormen en die geen andere kwade bedoelingen hebben, kunnen hier wonen. Mensen die in steden wonen, kunnen naar deze plekken op vakantie.

Er is wel vrijheid van meningsuiting natuurlijk, het is geen dictatuur waarbij een iemand de macht heeft. Alles word wel door de staat gecontroleerd, maar niet alles word veroordeeld. Het gaat vooral om de mensen die een bedreiging vormen voor anderen en de staat. Terroristen die opgepakt worden, worden bijvoorbeeld niet eens in zo'n stad geplaatst. Die krijgen dan gewoon de hoogst mogelijke straf, want stel dat ze ontsnappen... de kans dat ze opnieuw opgepakt worden is klein, en daardoor willen ze wraak nemen en zijn ze nóg gevaarlijker dan dat ze al waren.

Mensen die een minimale bedreiging vormen voor de samenleving en staat worden niet meteen in zo'n stad geplaatst. Die worden eerst naar een geïsoleerd eiland gedeporteerd waarbij ze voor een bepaalde tijd onder toezicht komen te staan van staats beveiliging & medici. Zij moeten deze mensen heropvoeden en wanneer ze de tests doorstaan, mogen ze terug de samenleving in. Wel blijven ze extra gecontroleerd worden voor onbepaalde tijd, om te zien of ze ook echt daadwerkelijk herstelt zijn. Mochten ze opnieuw de fout in gaan, worden ze meteen opgepakt en meteen in zo'n stad geplaatst :).
pi_103999460
TS kijkt naar Bill O'Reilly :')
pi_103999486
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:22 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Goed gedrag wordt binnen de ideale wereld, die ik beschreven heb, natuurlijk beloond.
Mensen die zich aan de wet houden en respect hebben voor al hun leiders en gewoon hun leventje leiden zoals het hoort, krijgen genoeg vrijheid om zichzelf te ontwikkelen. Ook moet er natuurgebieden komen waar de staats beveiliging minder is dan in de stedelijke gebieden. Mensen die geen risico voor de maatschappij vormen en die geen andere kwade bedoelingen hebben, kunnen hier wonen. Mensen die in steden wonen, kunnen naar deze plekken op vakantie.

Er is wel vrijheid van meningsuiting natuurlijk, het is geen dictatuur waarbij een iemand de macht heeft. Alles word wel door de staat gecontroleerd, maar niet alles word veroordeeld. Het gaat vooral om de mensen die een bedreiging vormen voor anderen en de staat. Terroristen die opgepakt worden, worden bijvoorbeeld niet eens in zo'n stad geplaatst. Die krijgen dan gewoon de hoogst mogelijke straf, want stel dat ze ontsnappen... de kans dat ze opnieuw opgepakt worden is klein, en daardoor willen ze wraak nemen en zijn ze nóg gevaarlijker dan dat ze al waren.

Mensen die een minimale bedreiging vormen voor de samenleving en staat worden niet meteen in zo'n stad geplaatst. Die worden eerst naar een geïsoleerd eiland gedeporteerd waarbij ze voor een bepaalde tijd onder toezicht komen te staan van staats beveiliging & medici. Zij moeten deze mensen heropvoeden en wanneer ze de tests doorstaan, mogen ze terug de samenleving in. Wel blijven ze extra gecontroleerd worden voor onbepaalde tijd, om te zien of ze ook echt daadwerkelijk herstelt zijn. Mochten ze opnieuw de fout in gaan, worden ze meteen opgepakt en meteen in zo'n stad geplaatst :).
Prachtig, zie het al helemaal voor me.
Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.
pi_103999514
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:27:58 #87
344644 computerprobleem
pi_103999522
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:26 schreef Zenato het volgende:

[..]

Prachtig, zie het al helemaal voor me.
Dus jij zou wel op mij stemmen als ik een nieuwe politieke partij opricht en achter de standpunten in de OP en hierboven sta?
pi_103999533
Leuke troll dit. :')
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:31:29 #89
344644 computerprobleem
pi_103999622
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:28 schreef Stoeprand het volgende:
Leuke troll dit. :')
Nee, ik ben nu niet aan het trollen. Jij bent best asociaal bezig. Je gaat er zomaar vanuit dat ik een troll ben. Beoordeel jij iedereen op wat ze zeggen of hoe ze eruit zien? Je bent zeker zo'n persoon die dacht dat Susan Boyle keihard af zou gaan tijdens haar auditie, maar toen ze begon te zingen... NEE, TOEN DACHT JE DAAR OPEENS ANDERS OVER, HÉ!?

Asociale mensen :N
pi_103999673
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, ik ben nu niet aan het trollen. Jij bent best asociaal bezig. Je gaat er zomaar vanuit dat ik een troll ben. Beoordeel jij iedereen op wat ze zeggen of hoe ze eruit zien? Je bent zeker zo'n persoon die dacht dat Susan Boyle keihard af zou gaan tijdens haar auditie, maar toen ze begon te zingen... NEE, TOEN DACHT JE DAAR OPEENS ANDERS OVER, HÉ!?

Asociale mensen :N
Overduidelijk een troll.
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:37:38 #91
344644 computerprobleem
pi_103999813
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:33 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Overduidelijk een troll.
Jij zou in zo'n stad gestopt worden. Zeker weten.
pi_103999814
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:27 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dus jij zou wel op mij stemmen als ik een nieuwe politieke partij opricht en achter de standpunten in de OP en hierboven sta?
Zou best eens kunnen, de mensen hebben vrijheid en striktheid tegelijkertijd. Misschien om het minder te laten lijken (we leven in een net tijdperk) nog een beetje wat aan de stad doen zo dat het geen rottige bende word. (Voor de rest mogen ze elkaar natuurlijk afslachten)

Als er nog voldoende belangstelling is aan zorg en psychiaters (voor mensen die het even niet meer zien zitten) Dan zou ik best eens op je kunnen stemmen ja.

Zolang je de vrijheid/privacy/economie maar stabiel houd ^O^
pi_103999834
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:33 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Overduidelijk een troll.
Of verstandelijk beperkt.
pi_103999905
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:25 schreef SomePerson het volgende:
TS kijkt naar Bill O'Reilly :')
Als ze 1 figuur van de tv af moesten halen, is het die psychopaat wel.
-
pi_104000006
TS maakt speciaal topics over

:')
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104000027
En ow ja, TS: wie denk je wel niet dat je bent om te bepalen of anderen een jointje mogen roken. En wou je alcohol dan ook gaan verbieden?

Kneus.
-
pi_104000063
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zo snel hoeft iemand een stad niet in :')
De stad is voor psychopaten die mensen uit moorden en dus een gevaar vormen voor de maatschappij.
pi_104000068
TS :') ^10000
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
  zaterdag 5 november 2011 @ 16:44:24 #99
344644 computerprobleem
pi_104000088
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 16:42 schreef Ritmo het volgende:
En ow ja, TS: wie denk je wel niet dat je bent om te bepalen of anderen een jointje mogen roken. En wou je alcohol dan ook gaan verbieden?

Kneus.
Nee, want alcohol is niet schadelijk voor de mens (vergeleken met drugs dan, en het gebruik word ook gecontroleerd).
pi_104000103
Verder ben ik het niet eens met je drugsbeleid/alcohol wet, dat is een eigen keuze en behoort dus ook bij vrijheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')