Heb je dan ook wijken waar wietgebruikers bij elkaar zitten? Count me in.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er komen sub-gebieden binnen de stad.
Verkrachters worden bij verkrachters gestopt, moordenaars bij moordenaars, etc.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:48 schreef Phantomesse het volgende:
In ieder geval, vorige week was ik opgepakt want ik heb een agent in zijn bek gemept. Toen heb ik voordat ik mijn spullen in moest leveren nog ff snel gevraagd ofik naar de wc mocht en daar al mijn coke en pillen snel naar binnen gewerkt. Toen heb ik de hele nacht wappie in de cel gezeten en agentes geprobeerd aan te randen. Eentje was bi die keek de hele tijd naar mijn tetten, echt een kankerhoer.
Zo nog een lijntje en dan ga ik ff kijken wat de buren allemaal voor waardevols in hun huiskamer hebben liggen grgr.
Andries Knevel?quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent een probleem voor de samenleving door drugs te gebruiken.
Drugs zijn slecht voor je en beïnvloeden je gedrag sterk. De kans is groot dat je zomaar iemand vermoord, omdat je drugs hebt gebruikt.
Daarom is zo'n stad goed voor je, want bijna iedereen gebruikt drugs en dat neutraliseert het effect, want jullie gedrag komt dan overeen.
neen, dan heb je er uberhaupt nooit wat van begrepen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:27 schreef SomePerson het volgende:
Straffen op softdrugs
Dan begrijp je weinig meer van de wereld.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:28 schreef Postalz het volgende:
[..]
neen, dan heb je er uberhaupt nooit wat van begrepen.
Ik hoorde dat het vooral in Groot-Brittannië erg aanslaat!quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:28 schreef dikkebroekzak het volgende:
Is Engels spreken de nieuwe hype?
Werkt niet, zie Amerikaquote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Mensen hebben geen waarden meer, mensen zijn te soft. De wereld heeft harde politici nodig, nieuwe regels en de waarden en normen van vroeger moeten weer gelden.
Aantal voorbeelden:
- Mensen die drugs gebruiken.
Meteen een verbod op drugs.
Wat wordt verstaan onder "sociaal gedrag" is relatief.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
- Mensen die asociaal gedrag vertonen.
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
- Als gevangenissen te vol worden, een speciaal stad ontwerpen en alle criminelen hierin stoppen. Lekker gezellig bijelkaar, zoeken ze het maar uit. Natuurlijk de stad afgesloten van de buitenwereld. Wel word er om de zoveel tijd een paar kilo drugs & drugs en een lading wapens & munitie gedropt boven het rampgebied. Zo versnellen ze het proces onderling maar.
- dit stukje verkeerd gelezen hier mijn herschereven antwoord:quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Politic moeten eerlijker en harder zijn. Niet selectief zijn in waar wel- en niet ingrijpen. Voorbeeld met Libië. Tuurlijk is daar olie, maar je moet dan ook gewoon al die andere schurkenstaten aanvallen en kapot maken. Geen oorlogen lopen vermijden, want zonder oorlog geef je schurkenstaten de mogelijkheid om zichzelf te ontwikkelen. En wanneer er dan 60 jaar geen oorlog is geweest en de schurkenstaat door de stabiliteit een atoombom heeft ontwerpen en een land in zijn reet nuked, dan is het in één keer een totale oorlog en is de hele wereld fucked.
Geen commentaar., wel linksquote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Ik hoop dat Israël binnenkort Iran aanvalt, dan zijn we daar ook vanaf. Iran is een ernstig gevaarlijk land namelijk. Israël is een vredig en democratisch land, een van de weinige in het Midden-Oosten. Daarnaast is Israël gelukkig het sterkste en machtigste land in het Midden-Oosten, waardoor ze de wilden schurken in bedwang kunnen houden.
Vet man.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Nou, dat was mijn klacht dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |