abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:12:21 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_103987231
Mensen hebben geen waarden meer, mensen zijn te soft. De wereld heeft harde politici nodig, nieuwe regels en de waarden en normen van vroeger moeten weer gelden.

Aantal voorbeelden:
- Mensen die drugs gebruiken :r.
Meteen een verbod op drugs. Onzin dat het daardoor toeneemt. Het enige wat zal toenemen is het aantal doden als gevolg van het gebruik van drugs. Er moet een keiharde klopjacht komen op drugs gebruikers. Er moeten gewoon speciale eenheden opgericht worden en er moet gewoon minimaal 20 jaar komen op het in bezit hebben van drugs. Hoeveelheid maakt niet uit, 1 gram of 2 kilo, je bent gewoon fucked als je drugs in bezit hebt.

- Mensen die crimineel gedrag vertonen :r.
Mensen die stelen of andere kleine criminele vergrijpen begaan, KEIHARD straffen. Angst inboezemen, speciale zwaar bewapende eenheden door de centrums rond laten lopen en een dief pakken en ter plaatse kapot slaan om hem vervolgens voor minstens 3 jaar in een gevangenis te gooien.

- Mensen die asociaal gedrag vertonen :r.
Mensen die denken alles te kunnen flikken zonder ervoor vervolgd worden. Deze mensen zijn erg gevaarlijk en een groot gevaar voor de maatschappij en de wereld. Er moet een geheime dienst komen om extreem asociale mensen op te sporen.

- Softe wetgeving moet veranderd worden.
Geen doodstraf is gewoon slecht. De doodstraf moet opnieuw ingevoerd worden. Wel gecontroleerd, niet dat er elke dag een executie plaats vind of zo. Mensen die schuldig bevonden zijn aan moord moeten minstens levenslang krijgen, geen pussy-straffen als 14 jaar, waarvan een aantal voorwaardelijk en meestal komen ze nog eerder vrij. Dat is gewoon slecht, je laat op deze manier pedofielen, moordenaars etc. hun gang gaan. Neem een voorbeeld aan de Verenigde Staten.

- Als gevangenissen te vol worden, een speciaal stad ontwerpen en alle criminelen hierin stoppen. Lekker gezellig bijelkaar, zoeken ze het maar uit. Natuurlijk de stad afgesloten van de buitenwereld. Wel word er om de zoveel tijd een paar kilo drugs & drugs en een lading wapens & munitie gedropt boven het rampgebied. Zo versnellen ze het proces onderling maar.

Politic moeten eerlijker en harder zijn. Niet selectief zijn in waar wel- en niet ingrijpen. Voorbeeld met Libië. Tuurlijk is daar olie, maar je moet dan ook gewoon al die andere schurkenstaten aanvallen en kapot maken. Geen oorlogen lopen vermijden, want zonder oorlog geef je schurkenstaten de mogelijkheid om zichzelf te ontwikkelen. En wanneer er dan 60 jaar geen oorlog is geweest en de schurkenstaat door de stabiliteit een atoombom heeft ontwerpen en een land in zijn reet nuked, dan is het in één keer een totale oorlog en is de hele wereld fucked.

Dus liever om de zoveel tijd een harde oorlog om de schurken in de wereld onder de duim te houden, i.p.v. 'lekker sociaal bezig te zijn en de mensheid een kans te bieden om zichzelf te ontwikkelen' om vervolgens allemaal afgeslacht te worden door de schurk die geen reet geeft om sociaal gedrag en zelfs bereid is zijn eigen volk af te slachten.

Ik hoop dat Israël binnenkort Iran aanvalt, dan zijn we daar ook vanaf. Iran is een ernstig gevaarlijk land namelijk. Israël is een vredig en democratisch land, een van de weinige in het Midden-Oosten. Daarnaast is Israël gelukkig het sterkste en machtigste land in het Midden-Oosten, waardoor ze de wilden schurken in bedwang kunnen houden.

Nou, dat was mijn klacht dan.
pi_103987248
Een soort Escape from L.A.
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:15:23 #3
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_103987253
Amerikaanse toestanden moet je niet willen! Daar is het ellendig genoeg.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:18:58 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103987279
Goede avond meneer Bush, ik wist niet dat u Nederlands kon!
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:22:37 #5
344644 computerprobleem
pi_103987293
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:18 schreef timmmmm het volgende:
Goede avond meneer Bush, ik wist niet dat u Nederlands kon!
I can speak Netherlands very good.
pi_103987303
Anders hou je eens op met overal je verknipte ideeën te posten
Ga weg
pi_103987307
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:24 schreef Nikmans het volgende:
Anders hou je eens op met overal je verknipte ideeën te posten
Laat gaan joh.
pi_103987317
Ticket naar drugs stad :9~
pi_103987324
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:22 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

I can speak Netherlands very good.
Shame you lack on English.
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:28:10 #10
354945 dikkebroekzak
pi_103987333
Is Engels spreken de nieuwe hype?
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_103987341
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:28 schreef dikkebroekzak het volgende:
Is Engels spreken de nieuwe hype?
Voor mij was het vooral een standaard. Ik mis het spreken van Engels thuis ;(
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:30:35 #12
354945 dikkebroekzak
pi_103987346
Maar TS snapt niet wat hij wenst naar NL te brengen.

Be careful what you wish for, TS, it just might cum true...
― Albert Einstein
pi_103987359
TS moet geen politicus worden.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_103987360
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ik vind dat je wat pessimistisch bent. De slechten dienen voor ons als een voorbeeld van hoe het niet moet. 'Goed' en 'slecht' horen bij elkaar, er is geen balans meer als er geen asocialen zijn. Als zulke mensen zouden bestaan, zou men niet meer weten wat goed is en zullen slechten weer erbij komen; de natuur zal altijd naar die balans blijven zoeken. Als je een goed gelukt (slim/sterk) wezen bent, is de kans klein dat je last zult hebben van deze 'slechterikken'. Om je wat blijer te maken: we leven in de meest sociale, vreedzame tijdperk van de mensgeschiedenis, ook al zou je de 2 Wereldoorlogen erbij nemen. Ik had overigens alleen iets op jouw perspectief. Ik heb natuurlijk niet gezegd dat het slechte niet aangepakt moest worden. Matigheid is het woord.
pi_103987363
Be careful what you wish for caus you just might get it!

Ik ga dit topic redden met lekkere chickies :9~

zaterdag 5 november 2011 @ 03:43:16 #16
344644 computerprobleem
pi_103987407
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:33 schreef Phantomesse het volgende:
Be careful what you wish for caus you just might get it!

Ik ga dit topic redden met lekkere chickies :9~

Je bent nu erg asociaal bezig, lees OP maar even, dan zie je dat ik asociale mensen niet echt mag. Ik heb veel aandacht besteed aan het maken van dit topic, en jij denkt even met een liedje over poezen dit topic om zeep te kunnen helpen? Nee, dankje. Daar heb ik dit topic niet voor gemaakt.
pi_103987411
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:43 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je bent nu erg asociaal bezig, lees OP maar even, dan zie je dat ik asociale mensen niet echt mag. Ik heb veel aandacht besteed aan het maken van dit topic, en jij denkt even met een liedje over poezen dit topic om zeep te kunnen helpen? Nee, dankje. Daar heb ik dit topic niet voor gemaakt.
Get the picture?

:D
pi_103987418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
- Als gevangenissen te vol worden, een speciaal stad ontwerpen en alle criminelen hierin stoppen. Lekker gezellig bijelkaar, zoeken ze het maar uit. Natuurlijk de stad afgesloten van de buitenwereld. Wel word er om de zoveel tijd een paar kilo drugs & drugs en een lading wapens & munitie gedropt boven het rampgebied. Zo versnellen ze het proces onderling maar.
Batman Arkham City is een tof spel.

Ik vind het trouwens wel super sociaal van je dat je mensen die graag drugs gebruiken in een stad wil opsluiten waar je met regelmaat gratis drug naar binnen gooit.
Je bent een toffe peer ts.
Er is een poepstorm op komst.
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:48:10 #19
344644 computerprobleem
pi_103987426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:46 schreef Wapperbaard het volgende:

[..]

Batman Arkham City is een tof spel.
Maak er lekker een topic over in het Games subforum of zo.
pi_103987429
In ieder geval, vorige week was ik opgepakt want ik heb een agent in zijn bek gemept. Toen heb ik voordat ik mijn spullen in moest leveren nog ff snel gevraagd ofik naar de wc mocht en daar al mijn coke en pillen snel naar binnen gewerkt. Toen heb ik de hele nacht wappie in de cel gezeten en agentes geprobeerd aan te randen. Eentje was bi die keek de hele tijd naar mijn tetten, echt een kankerhoer.

Zo nog een lijntje en dan ga ik ff kijken wat de buren allemaal voor waardevols in hun huiskamer hebben liggen grgr.
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:49:37 #21
354945 dikkebroekzak
pi_103987432
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:48 schreef Phantomesse het volgende:
In ieder geval, vorige week was ik opgepakt want ik heb een agent in zijn bek gemept. Toen heb ik voordat ik mijn spullen in moest leveren nog ff snel gevraagd ofik naar de wc mocht en daar al mijn coke en pillen snel naar binnen gewerkt. Toen heb ik de hele nacht wappie in de cel gezeten en agentes geprobeerd aan te randen. Eentje was bi die keek de hele tijd naar mijn tetten, echt een kankerhoer.

Zo nog een lijntje en dan ga ik ff kijken wat de buren allemaal voor waardevols in hun huiskamer hebben liggen grgr.
Vergeet niet die buurhond te pakken!
― Albert Einstein
pi_103987439
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:48 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Maak er lekker een topic over in het Games subforum of zo.
Ik heb even gekeken en er is al een actief topic over.
Gewoon leuk dat je plan recent is uitgebeeld in een spelleke.
Er is een poepstorm op komst.
pi_103987444
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:49 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Vergeet niet die buurhond te pakken!
Nee die hou ik nog in leven tot ik in Belgie ben geweest. Ik ga namelijk al mijn gesealde drugs in zijn buik doen want het is een dikke hond, dat naai ik dicht weer en als zijn vacht weer gegroeid is en de seal niet gebroken dan neem ik de hond mee naar Belgie en daar verkoop ik die drugs.
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:53:02 #24
344644 computerprobleem
pi_103987447
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2011 03:46 schreef Wapperbaard het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens wel super sociaal van je dat je mensen die graag drugs gebruiken in een stad wil opsluiten waar je met regelmaat gratis drug naar binnen gooit.
Je bent een toffe peer ts.
Mensen die drugs gebruiken, verkrachters, moordenaars, asociale mensen, dieven, etc.
Allemaal in een stad stoppen van zo'n 100 vierkante kilometer (zodat het wel controleerbaar blijft).
De stad komt niet op een normaal grond level, maar er wordt eerst zo'n 15 meter gegraven en daarop komt de stad. Dat bespaart kosten voor het bouwen van een hoge muur, maar een muur komt er ook wel, beveiligd met allerlei technische snufjes.

Stad word dichtbij de kust gebouwd en de dijken/beschermingen die er zijn worden verwijderd, zodat de stad een groot risico loopt.

Er is de mogelijkheid tot landbouw, maar wel zeer beperkt. Er word geen voedsel gedropt boven de stad. Wel mogen internationale organisaties dit doen, maar de kans is klein dat dit gebeurd, want niemand mag zulk tuig.

Drugs, alcohol, wapens en munitie zal wel gedropt worden boven de stad, maar dit is niet uit medelijden o.i.d. Die dingen zijn namelijk gewoon dodelijk en zeer gewild onder zulk tuig. Zo ruimen ze zichzelf maar op en dat voorkomt dat de staat extra ruimte moet maken voor nieuwe criminelen.
  zaterdag 5 november 2011 @ 03:53:43 #25
164607 sc00p
D66-rechter
pi_103987450
Poentje!
Ik ook, bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')