I can speak Netherlands very good.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:18 schreef timmmmm het volgende:
Goede avond meneer Bush, ik wist niet dat u Nederlands kon!
Laat gaan joh.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:24 schreef Nikmans het volgende:
Anders hou je eens op met overal je verknipte ideeën te posten
Shame you lack on English.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
I can speak Netherlands very good.
Voor mij was het vooral een standaard. Ik mis het spreken van Engels thuisquote:Op zaterdag 5 november 2011 03:28 schreef dikkebroekzak het volgende:
Is Engels spreken de nieuwe hype?
Je bent nu erg asociaal bezig, lees OP maar even, dan zie je dat ik asociale mensen niet echt mag. Ik heb veel aandacht besteed aan het maken van dit topic, en jij denkt even met een liedje over poezen dit topic om zeep te kunnen helpen? Nee, dankje. Daar heb ik dit topic niet voor gemaakt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:33 schreef Phantomesse het volgende:
Be careful what you wish for caus you just might get it!
Ik ga dit topic redden met lekkere chickies
Get the picture?quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent nu erg asociaal bezig, lees OP maar even, dan zie je dat ik asociale mensen niet echt mag. Ik heb veel aandacht besteed aan het maken van dit topic, en jij denkt even met een liedje over poezen dit topic om zeep te kunnen helpen? Nee, dankje. Daar heb ik dit topic niet voor gemaakt.
Batman Arkham City is een tof spel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
- Als gevangenissen te vol worden, een speciaal stad ontwerpen en alle criminelen hierin stoppen. Lekker gezellig bijelkaar, zoeken ze het maar uit. Natuurlijk de stad afgesloten van de buitenwereld. Wel word er om de zoveel tijd een paar kilo drugs & drugs en een lading wapens & munitie gedropt boven het rampgebied. Zo versnellen ze het proces onderling maar.
Maak er lekker een topic over in het Games subforum of zo.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:46 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Batman Arkham City is een tof spel.
Vergeet niet die buurhond te pakken!quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:48 schreef Phantomesse het volgende:
In ieder geval, vorige week was ik opgepakt want ik heb een agent in zijn bek gemept. Toen heb ik voordat ik mijn spullen in moest leveren nog ff snel gevraagd ofik naar de wc mocht en daar al mijn coke en pillen snel naar binnen gewerkt. Toen heb ik de hele nacht wappie in de cel gezeten en agentes geprobeerd aan te randen. Eentje was bi die keek de hele tijd naar mijn tetten, echt een kankerhoer.
Zo nog een lijntje en dan ga ik ff kijken wat de buren allemaal voor waardevols in hun huiskamer hebben liggen grgr.
Ik heb even gekeken en er is al een actief topic over.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Maak er lekker een topic over in het Games subforum of zo.
Nee die hou ik nog in leven tot ik in Belgie ben geweest. Ik ga namelijk al mijn gesealde drugs in zijn buik doen want het is een dikke hond, dat naai ik dicht weer en als zijn vacht weer gegroeid is en de seal niet gebroken dan neem ik de hond mee naar Belgie en daar verkoop ik die drugs.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:49 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Vergeet niet die buurhond te pakken!
Mensen die drugs gebruiken, verkrachters, moordenaars, asociale mensen, dieven, etc.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:46 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel super sociaal van je dat je mensen die graag drugs gebruiken in een stad wil opsluiten waar je met regelmaat gratis drug naar binnen gooit.
Je bent een toffe peer ts.
Dus omdat ik af en toe een jointje rook, een pilletje slik en door mensen heen praat gun je het mij om in zo'n stad maar lekker verkracht te worden door jan en alleman?quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mensen die drugs gebruiken, verkrachters, moordenaars, asociale mensen, dieven, etc.
Allemaal in een stad stoppen van zo'n 100 vierkante kilometer (zodat het wel controleerbaar blijft).
De stad komt niet op een normaal grond level, maar er wordt eerst zo'n 15 meter gegraven en daarop komt de stad. Dat bespaart kosten voor het bouwen van een hoge muur, maar een muur komt er ook wel, beveiligd met allerlei technische snufjes.
Stad word dichtbij de kust gebouwd en de dijken/beschermingen die er zijn worden verwijderd, zodat de stad een groot risico loopt.
Er is de mogelijkheid tot landbouw, maar wel zeer beperkt. Er word geen voedsel gedropt boven de stad. Wel mogen internationale organisaties dit doen, maar de kans is klein dat dit gebeurd, want niemand mag zulk tuig.
Drugs, alcohol, wapens en munitie zal wel gedropt worden boven de stad, maar dit is niet uit medelijden o.i.d. Die dingen zijn namelijk gewoon dodelijk en zeer gewild onder zulk tuig. Zo ruimen ze zichzelf maar op en dat voorkomt dat de staat extra ruimte moet maken voor nieuwe criminelen.
Alleen is het niet zo zwart-wit. Er is een enorm grote grijs gebied.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mensen die drugs gebruiken, verkrachters, moordenaars, asociale mensen, dieven, etc.
Allemaal in een stad stoppen van zo'n 100 vierkante kilometer (zodat het wel controleerbaar blijft).
De stad komt niet op een normaal grond level, maar er wordt eerst zo'n 15 meter gegraven en daarop komt de stad. Dat bespaart kosten voor het bouwen van een hoge muur, maar een muur komt er ook wel, beveiligd met allerlei technische snufjes.
Stad word dichtbij de kust gebouwd en de dijken/beschermingen die er zijn worden verwijderd, zodat de stad een groot risico loopt.
Er is de mogelijkheid tot landbouw, maar wel zeer beperkt. Er word geen voedsel gedropt boven de stad. Wel mogen internationale organisaties dit doen, maar de kans is klein dat dit gebeurd, want niemand mag zulk tuig.
Drugs, alcohol, wapens en munitie zal wel gedropt worden boven de stad, maar dit is niet uit medelijden o.i.d. Die dingen zijn namelijk gewoon dodelijk en zeer gewild onder zulk tuig. Zo ruimen ze zichzelf maar op en dat voorkomt dat de staat extra ruimte moet maken voor nieuwe criminelen.
Jij bent een probleem voor de samenleving door drugs te gebruiken.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dus omdat ik af en toe een jointje rook, een pilletje slik en door mensen heen praat gun je het mij om in zo'n stad maar lekker verkracht te worden door jan en alleman?
Jij bent de eerste die ze daar moeten droppen dus, engerd.
Er komen sub-gebieden binnen de stad.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:56 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Alleen is het niet zo zwart-wit. Er is een enorm grote grijs gebied.
Mensen zijn niet simpelweg te onderverdelen in goed en kwaad. Dat alleen al laat zien dat je redenering veel te veel simpel is.
Klaar voor een inrichting jijquote:Op zaterdag 5 november 2011 03:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent een probleem voor de samenleving door drugs te gebruiken.
Drugs zijn slecht voor je en beïnvloeden je gedrag sterk. De kans is groot dat je zomaar iemand vermoord, omdat je drugs hebt gebruikt.
Daarom is zo'n stad goed voor je, want bijna iedereen gebruikt drugs en dat neutraliseert het effect, want jullie gedrag komt dan overeen.
Ga jij daar als eerste, sukkel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er komen sub-gebieden binnen de stad.
Verkrachters worden bij verkrachters gestopt, moordenaars bij moordenaars, etc.
Ik durf buiten te lopen ja. Gelukkig zijn er nog heel veel mensen zoals ik die wél sociaal zijn en dezelfde meningen hebben over bepaalde zaken in het leven. Kijk maar naar Amerika en Israël.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klaar voor een inrichting jij
Durf je nog wel naar buiten? Al die drugs gebruikende mensen die jou zomaar even zouden kunnen vermoorden![]()
Door deze zwart/wit beelden van jou en je toon in vele posts denk ik dat je autistisch bent of probeert te trollen als autist.
Ja want daar gebruikt niemand drugs, worden geen mensen vermoord en lopen geen verkrachters rond?quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik durf buiten te lopen ja. Gelukkig zijn er nog heel veel mensen zoals ik die wél sociaal zijn en dezelfde meningen hebben over bepaalde zaken in het leven. Kijk maar naar Amerika en Israël.
Leiders worden niet getest en familie van de leiders zijn ook vrij van zulke maatregelen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:00 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Ga jij daar als eerste, sukkel.
Trouwens ik stel voor dat we ook domheid (aka lage IQ) bestraffen en daardoor TS bewijst ons graag hoe zijn gevangenissysteem gaat werken. Opgelost!
Heeft ie dat nou echt gepost? Hoe heb ik zulke domheid gemist?quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:59 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klaar voor een inrichting jij
Durf je nog wel naar buiten? Al die drugs gebruikende mensen die jou zomaar even zouden kunnen vermoorden![]()
Door deze zwart/wit beelden van jou en je toon in vele posts denk ik dat je autistisch bent of probeert te trollen als autist.
Eerlijk gezegd ik heb soms veel meer last gekregen van non-gebruikers dan junks.quote:Op zaterdag 5 november 2011 03:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij bent een probleem voor de samenleving door drugs te gebruiken.
Drugs zijn slecht voor je en beïnvloeden je gedrag sterk. De kans is groot dat je zomaar iemand vermoord, omdat je drugs hebt gebruikt.
Daarom is zo'n stad goed voor je, want bijna iedereen gebruikt drugs en dat neutraliseert het effect, want jullie gedrag komt dan overeen.
Nee, de politiek is daar goed bezig. Er is tenminste een doodstraf en als je word gepakt met drugs, word je keihard gestraft. Daarnaast zijn de slechte buurten zeer goed gescheiden van de goede buurten. In de achterstandswijken zoeken ze het daar maar lekker zelf uit, want ze moorden elkaar toch wel uit.quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:01 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja want daar gebruikt niemand drugs, worden geen mensen vermoord en lopen geen verkrachters rond?
Ik begrijp je punt wel hoor TS maar je verwoord het op 1 crappy manier. Je wilt meisjes op een eiland droppen waar ze verkracht worden enzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 04:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik durf buiten te lopen ja. Gelukkig zijn er nog heel veel mensen zoals ik die wél sociaal zijn en dezelfde meningen hebben over bepaalde zaken in het leven. Kijk maar naar Amerika en Israël.
TS is gewoon een autist met crap idee, kut ventjequote:Op zaterdag 5 november 2011 04:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, de politiek is daar goed bezig. Er is tenminste een doodstraf en als je word gepakt met drugs, word je keihard gestraft. Daarnaast zijn de slechte buurten zeer goed gescheiden van de goede buurten. In de achterstandswijken zoeken ze het daar maar lekker zelf uit, want ze moorden elkaar toch wel uit.
Zelfde als het stad-concept dus.
Nu ben je niet meer serieus te nemen. Je valt aardig door de mand met jouw 'grappige' getroll.quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Leiders worden niet getest en familie van de leiders zijn ook vrij van zulke maatregelen.
De regels gelden alleen voor de normale burgers, want de leiders moeten ervoor zorgen dat zei zich daaraan houden.
Ik ben dan zo'n leider, want als het leiderschap aan jullie word overgelaten, word het een groot drugs paradijs in dit land en dat willen wij niet hebben.
Dan ga je lekker in Amerika wonenquote:Op zaterdag 5 november 2011 04:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, de politiek is daar goed bezig. Er is tenminste een doodstraf en als je word gepakt met drugs, word je keihard gestraft. Daarnaast zijn de slechte buurten zeer goed gescheiden van de goede buurten. In de achterstandswijken zoeken ze het daar maar lekker zelf uit, want ze moorden elkaar toch wel uit.
Zelfde als het stad-concept dus.
Ben ik ook van plan. Al zie ik liever de Republikeinen aan de macht dan de softe Democraten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dan ga je lekker in Amerika wonen
Of in Thailand. Maar of ze hem echt willen, dat valt uitermate te betwijfelen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:05 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dan ga je lekker in Amerika wonen
Jij moest nou gaan slapen of niet he, schat?!?quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
..Als ts toch de baas was...zakte hij ook weg in zijn zakken met poet..en dacht ook niet meer na over een bevolking meer of minder!
Bazen hebben geld...stikken erin en dan komt die berusting die gedachte van oh...ach!
Ik een zwembad of die klotenmensen meer ziekenfonds betalen?
nu de keus is niet moeilijk....zulke mensen die de baas zijn denken enkel aan zichzelf!
Niet aan jou of een ander.....!
je telt niet mee nml als een ander die beslissen mag zwemt in zijn gelden!
Onthou dit aub
Die projecterende kleuterkens hier toch ook allemaal!quote:Op zaterdag 5 november 2011 04:07 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Jij moest nou gaan slapen of niet he, schat?!?
Wat doe je nog op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |