quote:
Op zondag 11 september 2011 17:32 schreef -B100- het volgende:Ok ik was thuis aan het zitten, maar ik had wel zin om weer eens uit te gaan. Ik voelde aan mijn neus dat daar wel leuke chicka's zoude zijn. Ik wou dus gaan! Ik ga dus naar mijn ouders en vraag of het goed is. Ja het is prima ga maar B100! Dus ik ga mij verzorgen nog wat flirten op msn met de meid die ik daar zou treffen. Het ging perfect.
Lekker tandjes poetsen kleding uitzoeken, die chicka vertellen dat ik eraan kom. Ik spring op mijn fiets en wat denk je dat er gebeurd? Mijn hele familie begint me uit te vragen en heeft liever dat ik thuis blijf.
Nu ben ik nog jong en ik zie mezelf het huis niet uitgaan voor 27. Dit betekent dat ik nooit een cougar of wat dan ook aan de haak kan slaan. Ik heb ook altijd pech!
Klacht: De hele hossel scene moeten missen omdat ouders paranoïde zijn.
TS, wat zeur je nou? Je geeft zelf aan dat jouw ouders jouw toestemming hebben gegeven om uit te gaan. Dat daarna familieleden vragen of je iets met hen wilt doen, betekent niet dat je dan ook daadwerkelijk die tijd bij hen moet zijn en het betekent niet dat je niet meer uit mag.
Klacht geheel onterecht!!