Ga hun nou niet goed praten met het feit dat het geen nazi`s zijn he?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
De NVU heeft niks met 'nazi's' te maken. Er zitten wel een paar mensen bij met die ideologie, maar voor de rest staan ze gewoon voor hun standpunten en gaan ze altijd voor een vreedzame demonstratie.
Al keur ik natuurlijk niet veel goed van ze, maar toch hebben ze het recht om te demonstreren.
Je hebt in een achterstand`s wijk gewoond hoor ik zo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Helmond
TS, beter ga je op een bak pils in je voortuin zitten te ouwehoeren met je buren, veel meer gaat er in de rest van je leven toch niet gebeuren.
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:34 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n demonstratie gezien, maar eigenlijk gebeurde er niks bijzonders. De rellen en vernielingen kwamen uitsluitend van de linkse tegendemonstranten.
Nee, ik woon in een prima wijk, bovendien ook nog eens buiten Helmond.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:34 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Je hebt in een achterstand`s wijk gewoond hoor ik zo?
Haagje![]()
maar even on-topic hebben meer mensen dit in hun buurt gehad?
Er staat toch WOONDENquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik woon in een prima wijk, bovendien ook nog eens buiten Helmond.
Maar kom op, Helmond.
Nee, dat staat er niet. Is tevens ook niet het geval, gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |