en homo's.quote:
Bij jou niet misschien ja.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef lurf_doctor het volgende:
Mannen met stijl en mannen met sieraden gaan niet zo goed samen
Misschien een cockring om de hele dag te neuken. Uiteraard heb ik dat hulpmiddel niet nodigquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef BierKlapper het volgende:
wtf![]()
Enige sierraad dat een man kan dragen is een horloge en dan heb ik het niet over je neppe blingbling zooi.
Jij komt na 5 secondes al klaar?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef valek het volgende:
[..]
Misschien een cockring om de hele dag te neuken. Uiteraard heb ik dat hulpmiddel niet nodig
Beckham?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef lurf_doctor het volgende:
Mannen met stijl en mannen met sieraden gaan niet zo goed samen
quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Terechte klacht. Oorbellen, horloges en kettingen.
Niks puberaal gedrag, het kan ook gewoon je manier van kleden zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:00 schreef cvboer het volgende:
Puberaal gedrag, geeft niks, dat mag op die leeftijd. naarmate ze ouder worden, worden de meesten vanzelf verstandig.
Maargoed, TS mag een zijn foto posten zodat de Fokkertjes hier een eerlijk oordeel kunnen geven.
Nee, door mijn ervaring kan ik zelf bepalen wanneer ik klaar kom. En als ik wil al na 5 seconden ja.quote:
De meeste FOK!kers hebben een heel bekrompen wereldbeeld en vinden vrijwel alles homo want ze zelf niet hebben of kennen. Kortom stelletje autisten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:03 schreef w0nderboi het volgende:
Volgens FOK! zijn alle mannen met sieraden homo, dus:
Man vindt vrouw
Man trouwt vrouw
Man draagt ring
Man is Homo
Al draagt een aap een gouden ring..quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Zo ben ik zelf ook iemand die sieraden draagt. Twee ringen,
compensatie, me dunktquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:05 schreef Cyaa het volgende:
het is zo ironisch dat je met al die dure sieraden er alleen maar goedkoper uit gaat zien
Vlak voordat ik mijn tweede gaatje in mijn oor ging laten schieten las ik hier ook topics waarin iedereen vond dat oorbellen voor homo's of paupers waren.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
De meeste FOK!kers hebben een heel bekrompen wereldbeeld en vinden vrijwel alles homo want ze zelf niet hebben of kennen. Kortom stelletje autisten.
Anaalridderquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:06 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Vlak voordat ik mijn tweede gaatje in mijn oor ging laten schieten las ik hier ook topics waarin iedereen vond dat oorbellen voor homo's of paupers waren.
Toch gedaan.
That's the spirit. Doen wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:06 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Vlak voordat ik mijn tweede gaatje in mijn oor ging laten schieten las ik hier ook topics waarin iedereen vond dat oorbellen voor homo's of paupers waren.
Toch gedaan.
Zou me pas lelijk voelen wanneer ik rond loop als een manwijf, maar daar weet jij alles van.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja man jij? Of voel je je nog te lelijk?
Kijk als je nou toevoegt dat jij dat vindt, kan ik je evt. gelijk geven maar FOK!kers lopen hier altijd maar rond te spuien dat het net een wet is o.i.d.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:09 schreef Flurry het volgende:
Wat mag:
• Zegelring
• Verlovings- of trouwring
• Manchetknopen
• Horloge (ZONDER diamanten - nep of echt)
Geen dank!
ja man jammer dat ik zo lelijk ben met mijn sieraden yo, gelukkig krijg jij ook zoveel complimenten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou me pas lelijk voelen wanneer ik rond loop als een manwijf, maar daar weet jij alles van.
Dank. Gelukkig behoor ik daar niet toequote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
De meeste FOK!kers zijn kapotlelijk, dus troost je TS.
Sup dawg, kan je er niet mee omgaan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
ja man jammer dat ik zo lelijk ben met mijn sieraden yo, gelukkig krijg jij ook zoveel complimenten.
kneusje
waarmee omgaan? ik geef je gewoon advies dat jouw mening erg bekrompen overkomtquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sup dawg, kan je er niet mee omgaan?
Moet vast een gevoelige snaar hebben geraakt, je wordt boos enzo.
Kijk eens aan, eindelijk eens iemand die een mening verkondigd door niet te doen alsof hetgene dat die FOK!kers zegt een wet is.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:11 schreef AlexanderC het volgende:
jongens met een zilveren ietwat dikke ketting vind ik vaak wel tof.
verder vind ik ringen en mooie horloges bij mannen wel classy, maar het moet niet teveel zijn.
deze topic mist fotos
Je eigen OP wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:12 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
waarmee omgaan? ik geef je gewoon advies dat jouw mening erg bekrompen overkomt
nergens boos hoor.
En die hebben geen stijl? Ga maar eens gauw meer in verdiepen dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef bas-beest het volgende:
Je hebt het in je TT over mannen met stijl en in je OP noem je zowel Jersey Shore als Jokertje?
Dikke faal...
Nee die hebben geen stijl, die moeten hun pauperigheid compenseren met nep diamanten.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
En die hebben geen stijl? Ga maar eens gauw meer in verdiepen dan.
Die hebben zeker geen echte stijl.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
En die hebben geen stijl? Ga maar eens gauw meer in verdiepen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |