Oke, het valt mij de laatste tijd erg veel op dat andere FOK!kers lopen te haten op mannen die sieraden dragen en/of om hun uiterlijk geven.
Zo ben ik zelf ook iemand die sieraden draagt. Twee ringen, zilvere schakelarmband, dikke schakelketting, twee van die diamantjes(oorbellen) en een groot horloge met (nep)diamanten om de klok heen. Gister zelfs nog een nieuwe dikke zilvere armband besteld.
Nou had ik dus ruim drie maanden geleden al eens een topic gemaakt voor mannen die sieraden dragen, natuurlijk is dit FOK! en krijg je allemaal reacties van 'mannen met sieraden

', 'alles behalve horloge en ring is niet toegestaan

' nog het meest kansloze wat ik las was iemand die beweerde dat mannen die sieraden dragen homo's zijn. Oke ik kan het zeker begrijpen als je zelf liever geldt besteed aan games o.i.d. dan aan sieraden maar beweer niet zulke dingen. Ik zeg ook niet dat je een nerd bent als je game't.
Vaak zijn de mensen die zo lopen te zeuren of nog de mensen die zelf totaal niet bezig met hun uiterlijk. Ongeschoren, skijas, bergschoenen, oftewel kort gezegd niet goedgekleed, rondlopen. Geen eigen stijl/swagg of wat dan ook.
Ook al zeg ik het zelf, ik zie er zeker niet slecht uit, heb zeker wel die goeie stylo/swagg. Wel is waar zie ik er wel degelijk uit als een patser/pooier/ macho (wat ik wel eens te horen krijg), krijg ik verder ook erg veel complimenten op mijn swagg. En dat eerste vat ik ook nog een op als compliment, als Jersey Shore, Jokertje aanhanger.
Klacht: Mensen die bang zijn om er enigszins patserig uit te zien.