Ik weet het, hij was zwakquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:20 schreef Piye het volgende:
Onterechte klacht, een goede lemming is een kunst. Helaas worden hier alleen slechte lemmings gemaakt.
Je onderdrukt die kloppende plasser van je net iets te erg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:19 schreef EnterToets het volgende:
Mensen die alleen maar lemmings kunnen maken en geen originele content kunnen verzinnen
PS: IK HEB GEEN SEKSUELE GEVOELENS VOOR DIE JONGEN
Ik denk dat de publieke opinie anders oordeelt .... je ontkent het wel heel erg! Als je je zo aangevallen voelt op dit onderwerp, dan is dat meestal omdat je wel homoseksuele gevoelens hebt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:19 schreef EnterToets het volgende:
Mensen die alleen maar lemmings kunnen maken en geen originele content kunnen verzinnen
PS: IK HEB GEEN SEKSUELE GEVOELENS VOOR DIE JONGEN
Precies, luister naar deze manquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:24 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Ik denk dat de publieke opinie anders oordeelt .... je ontkent het wel heel erg! Als je je zo aangevallen voelt op dit onderwerp, dan is dat meestal omdat je wel homoseksuele gevoelens hebt.
Ik vermoed dat we hier zowaar een kast-geval hebben op FOK!
Tuurlijk knul.quote:PS: IK HEB GEEN SEKSUELE GEVOELENS VOOR DIE JONGEN
Had het geschmakt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |