Al jou post bevatten wel iets ''deprimerends'' / zelfmedelijden achtigsquote:Op woensdag 9 november 2011 02:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Alleen de armen merken het denk' Maar die gaan zowiezo nooit uit eten. En ik al helemaal Als ik uit eten ga dan is dat in mn eentje en koop ik een broodje donner.
[..]
Zoiezo zijn Nederlanders de éckte zeikerds. ze kunnen nog maar 1 ipv 2x op vakantie p/jaar en dan hoor je ze al klagen...
Als je werkloos bent, kan je 16 uur per dag in de keuken staan.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:18 schreef Schenkstroop het volgende:
Alleen de armen merken het denk' Maar die gaan zowiezo nooit uit eten. En ik al helemaal Als ik uit eten ga dan is dat in mn eentje en koop ik een broodje donner.
[..]
Zoiezo zijn Nederlanders de éckte zeikerds. ze kunnen nog maar 1 ipv 2x op vakantie p/jaar en dan hoor je ze al klagen...
Doe jij serieus hogeschool/uni ?quote:
Iedereen zoekt erkenning in het leven niet waar. Alle kleine beetjes erkenning die ik krijg bij elkaar opgeteld en ik kan weer even vooruit. Ik zit nu op zo'n 80% van mijn behoefte.. Heeft wel 6 jaar geduurd om het te vergaren dat wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Al jou post bevatten wel iets ''deprimerends'' / zelfmedelijden achtigs![]()
Als ik vandaag de dag geen last had van allerlei lichamelijke ongemakken had ik zeker wel zwart gewerkt. Lekker bij de ho-chi-min-whatever mn landgenoten dienen en dik betaald krijgen..quote:Op woensdag 9 november 2011 02:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je werkloos bent, kan je 16 uur per dag in de keuken staan.
Dan moet je toch wel met iets smaakvollers aan tafel kunnen komen dan wat laffe slappe doner.
Het is maar een tip, ik moet nog 4 keer op vakantie dit jaar dus ik klaag verder niet.
Nee, natuurlijk niet joh.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:50 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Doe jij serieus hogeschool/uni ?
Vrouwelijke vakkenvullerquote:Op woensdag 9 november 2011 03:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet joh.
Maar mijn basisschool deelt tegenwoordig een ingenieurstitel uit en zometeen ga ik naar het vmbo voor mijn doctorandus. Enfin, jij was vroeger een soort ster in het vakkenvullen en ze spraken over jou als een vakkenvul-ster?
sarcastisch, hautain, patsen met studie, hoogmoedig. wat een triest figuur ben jij eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 03:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet joh.
Maar mijn basisschool deelt tegenwoordig een ingenieurstitel uit en zometeen ga ik naar het vmbo voor mijn doctorandus. Enfin, jij was vroeger een soort ster in het vakkenvullen en ze spraken over jou als een vakkenvul-ster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op woensdag 9 november 2011 03:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
sarcastisch, hautain, patsen met studie, hoogmoedig. wat een triest figuur ben jij eigenlijk.Er werd me iets gevraagd, dan geef ik een sarcastisch antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond mezelf tamelijk behulpzaam en nederig. Maar goed, internetheld, jij vindt vrijwel iedereen triest, is het niet?
Die dash krijg je cadeau
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ik dacht dat ambitieuze rechtse broekies zoals jij die taak altijd op zich namen?quote:Op woensdag 9 november 2011 03:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er werd me iets gevraagd, dan geef ik een sarcastisch antwoord.
Ik vond mezelf tamelijk behulpzaam en nederig. Maar goed, internetheld, jij vindt vrijwel iedereen triest, is het niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Een vakkenvuller met tieten, da's een cassière toch?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 03:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik dacht dat ambitieuze rechtse broekies zoals jij die taak altijd op zich namen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uw dagelijkse portie links-rechts discussies graag naar een ander forum, vrind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uw gedrag kan als zuigerig worden bestempeld. Just sayin'.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
quote:Op woensdag 9 november 2011 03:28 schreef Schenkstroop het volgende:
'Zuigerig' heb je in allerlei vormen en maten hah... Just sayin'Dat klopt, zuigerig gedrag is in the eye of the beholder, toch zal een neutrale toeschouwer hetgeen jij hier laat zien eerder kwalificeren als zuigen dan de antwoorden die ik geef op je vragen of reacties op je altijd spannende verborgen boodschappen in de spoilers. Maar goed, misschien kan je dat wormvormige maatje van je een keer echt laten zuigen, dan wordt je wat minder zuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef Aukje83 het volgende:
verrassend, ritmo trapt weer eens een open deur in.
Minder mensen die uitgaan = minder mensen die werken in de horeca.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:31 schreef SoraAoi het volgende:
Mooi zo. Is die crisis toch nog ergens goed voor. Minder mensen die uitgaan = meer mensen die werken. Meer mensen die werken is beter voor onze maatschappij. Ik zie niet wat daar zo slecht aan is
dan betaal je toch niet? Ik betaal nooit voor t pissen ergens.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:03 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ga minder uit door het vervelende publiek, de karige service, de schofterige prijzen en tig andere redenen.
Je kan beter gewoon voor 99 euro een retourtje KLM naar Praag boeken, en dan een weekendje los gaan. Ben je nog goedkoper uit ook als je meer dan 2 jills drinkt. En je hoeft niet te betalen als je moet pissen, op zich is dat ook wel een aparte klacht waard. Die betaalde toiletten in Nederland.. ik betaal net 2,50 voor een schraal halflauw biertje en mag vervolgens losse muntjes bij me gaan houden voor het geval ik moet pissen
+ meer mensen die elders werken. 3 man die werken in het cafe vs die 30 gasten die komenquote:Op woensdag 9 november 2011 08:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Minder mensen die uitgaan = minder mensen die werken in de horeca.
Of ja. Of probeer maar eens een hypotheek van 2500 euro in de maand op te hoesten als je geen 50 maar 30% belasting moet betalen.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar wat is s er gebeurt met het geld dat zij wel verdiend hebben dan. alles uitgegeven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |