Denk wel dat die hoge prijzen één van de grondvesten zijn van die change of mind. MAar er zijn wel meer/andere oorzaken denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Discotheken sluiten door een change of mind bij het publiek" yeah right, die belachelijke prijzen maken geen fuck uit
Ik geloof best dat je de waarheid vertelt, maar moest je post toch ff 3 keer lezen. Mensen gaan liever op social media zitten dan vrouwen regelen in een discotheek? Of lekker met je maten de dansvloer onveilig makenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou het is wel degelijk zo dat discotheken uit de mode zijn.
En de jeugd communiceert heel veel via sociale media, dat bestond vroeger niet. Dus er is minder behoefte om de deur uit te gaan
Ik denk wel dat de jeugd pas veel later de stad in gaat, na 23 uur omdat ze nog heel laat kunnen sms'en om iets af te spreken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat sowieso, mensen willen niet meer naar die grote boerententen waar resident DJ Kees elke week staat te draaien en Mooi Wark gedraaid wordt.
[..]
Dat laatste klopt denk ik niet. Het is niet zo dat mensen tegenwoordig de hele vrijdag/zaterdag avond achter Facebook of Twitter gaan zitten, of de hele avond op de bank gaan zitten te what's appen.
Social media heeft wel degelijk invloed op het uitgaansgedrag, maar dan meer de invloed op de manier hoe goed een feest en tent gepromoot wordt, via die wegen.
Ik moest zelfs meer betalen voor minder gyros gierige kutgriekquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:27 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik was laatst uit eten geweest bij de Griek, toen het op betalen aan kwam zei ik dat wij vast gratis mochten eten ivm al die sponsoring aan zijn oude landgenoten. Als blikken konden doden ....
Ik ben zelfs vergeten te kijken toen, misschien heeft hij mij er ook wel bijgenaaid, op zijn Grieks!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest zelfs meer betalen voor minder gyros gierige kutgriek
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:31 schreef leeell het volgende:
Is wel beter voor die buik van je Ritmo
Eens met TS, is me al 2 keer over komen en niet bij de pizzeria om de hoek, gewoon luxe restaurants.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:26 schreef Pharkus het volgende:
Wat nou crisis, heb 5 restaurants moeten bellen om een tafeltje te krijgen. (in de ochtend gebeld)
Dit klopt idd wel. Maar het is niet zo dat ze minder uitgaan. Ze gaan later, maar blijven ook langerquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de jeugd pas veel later de stad in gaat, na 23 uur omdat ze nog heel laat kunnen sms'en om iets af te spreken.
In mijn jeugd spraken we al om half 9 ergens af, omdat we geen mobieltjes hadden en je anders de hele avond niemand meer kon bereiken
Yup inderdaad, de kroegen met net dat beetje extra of de goedkopere zuipketen zitten hier nog steeds vol. De grotere toko's die hun zogenaamd passieve klanten denken uit te persen komen van een koude kermis thuisquote:Op woensdag 9 november 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
Mensen zoeken gewoon kwaliteit, restaurants die goede service en goed eten bieden hebben het nog steeds druk. Kroegen waar het tof is en die niet te duur (ook belangrijk) zijn zitten ook vaak nog wel vol (van wat ik er van kan zien dan).
Discotheken zijn een beetje "uit de mode" maar ik denk dat het grootste probleem daar inderdaad de prijzen zijn. Ik ga geen 3 euro voor een biertje betalen + 10 euro entree als ik in de kroeg 100 meter verderop voor 1 a 2 euro bier kan drinken.
In wat voor contreien begeef jij jequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat sowieso, mensen willen niet meer naar die grote boerententen waar resident DJ Kees elke week staat te draaien en Mooi Wark gedraaid wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op woensdag 9 november 2011 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Zoiezo zijn Nederlanders de éckte zeikerds. ze kunnen nog maar 1 ipv 2x op vakantie p/jaar en dan hoor je ze al klagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Maar wat is s er gebeurt met het geld dat zij wel verdiend hebben dan. alles uitgegeven?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:32 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat is wel een heel beperkte weergave van de werkelijkheid.
Een hele hoop freelancers zijn in de afgelopen 3 jaar op straat komen te staan.
Allemaal mensen die tenminste de 100.000 euro per jaar wel haalden.
Die mensen, daar rolt een aanzienlijk deel van de economie op. En je kunt er vanuit gaan dat een groot deel van die groep gestopt is met uitgeven.
Was jij niet die rechtse ambitieuze vakkenvulster die al zijn vaste lasten door zijn pa liet betalen. Dat was jij toch ?quote:Op woensdag 9 november 2011 02:38 schreef GSbrder het volgende:
Zolang studenten nog uiteten kunnen, moet de rest, inclusief AOWertjes en bijstandsmoeders, niet janken.
Wat is een vakkenvulster?quote:Op woensdag 9 november 2011 02:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Was jij niet die rechtse ambitieuze vakkenvulster die al zijn vaste lasten door zijn pa liet betalen. Dat was jij toch ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |