quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil net zeggen, aan mij ligt het niet.
quote:

quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik wil net zeggen, aan mij ligt het niet.

Ik drink per biertje nu al een week een jaar minder!quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:18 schreef poo het volgende:
Ik merk het wel degelijk. Dit compenseer ik wel door een biertje per week minder te drinken.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga sowieso niet meer naar de griek, eerst kreeg je vet veel eten op je bord en nu niet meer, schrale hufters

quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:
ik ga sowieso niet meer naar de griek, eerst kreeg je vet veel eten op je bord en nu niet meer, schrale hufters

Die change of mind is puur dat mensen liever voor kwaliteit gaan (en een goede club ofzo opzoeken of een goed feest). Blijkbaar voldoen ze niet aan die kwaliteit, of in elk geval niet aan die prijs-kwaliteit verhouding.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Discotheken sluiten door een change of mind bij het publiek" yeah right, die belachelijke prijzen maken geen fuck uit

Nou het is wel degelijk zo dat discotheken uit de mode zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Discotheken sluiten door een change of mind bij het publiek" yeah right, die belachelijke prijzen maken geen fuck uit

ik vind fokken en chill de club in toch nog wel een redelijk groot verschilquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou het is wel degelijk zo dat discotheken uit de mode zijn.
En de jeugd communiceert heel veel via sociale media, dat bestond vroeger niet. Dus er is minder behoefte om de deur uit te gaan

Ik was laatst uit eten geweest bij de Griek, toen het op betalen aan kwam zei ik dat wij vast gratis mochten eten ivm al die sponsoring aan zijn oude landgenoten. Als blikken konden doden ....quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:20 schreef stevenmac26 het volgende:

Dat sowieso, mensen willen niet meer naar die grote boerententen waar resident DJ Kees elke week staat te draaien en Mooi Wark gedraaid wordt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou het is wel degelijk zo dat discotheken uit de mode zijn.
Dat laatste klopt denk ik niet. Het is niet zo dat mensen tegenwoordig de hele vrijdag/zaterdag avond achter Facebook of Twitter gaan zitten, of de hele avond op de bank gaan zitten te what's appen.quote:En de jeugd communiceert heel veel via sociale media, dat bestond vroeger niet. Dus er is minder behoefte om de deur uit te gaan

Het is gewoon zo dat de jeugd minder behoefte heeft om ergens te chillen nu ze hele dagen kunnen facebooken en whatsappen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik vind fokken en chill de club in toch nog wel een redelijk groot verschil
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |