abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103906388
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS ging vanmorgen net zoals elke werkdag zich begeven naar zijn stageplek op de fiets. Dit is lekker gezond en dat vindt TS ook zeer belangrijk.

TS kwam wat fietsers en wat wandelaars etc tegen. Ik kwam bij een rotonde en wat schetste mijn verbazing? :'(

SPOILER
HOER. Je bent NIET aan het skiën. Je bent NIET aan het langlaufen. JE WANDELT GEWOON OVER DE STRAAT. WAAROM DAN DIE FUCKING STOKKEN? BEN JE ZWAK OFZO? :X

De caps laten mijn emotie zien zoals jullie kunnen zien 14.gif

Dit was mijn klacht.

gr gr
pi_103906411
Mijn zootnje van 6 vroeg er ook naar toen hij deze stoklopende mensen tegenkwam.

Mijn reactie: die mensen zijn oud en kunnen niet gewoon lopen.

De nordics vonden dat niet zo leuk.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Forum Admin donderdag 3 november 2011 @ 09:02:42 #3
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_103906413
PM me maar een OP zonder al die overbodige rommel en spoilers dan heropen ik dit topic weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')