Niet dapper doen, jij zal TS net zo hard doen als de rest hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Voor sommige kutautisten die niet kunnen lezen.
Veel plezier bij Ad in de cel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Niet dapper doen, jij zal TS net zo hard doen als de rest hier
Harder zelfs aangezien zij internetridderactiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Niet dapper doen, jij zal TS net zo hard doen als de rest hier
Sommige posters zijn in hun puberteit een paar keer gedumpt en menen zich nu af te moeten reageren op de eerste de beste minderjarige, gok ik.quote:
iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Sommige posters zijn in hun puberteit een paar keer gedumpt en menen zich nu af te moeten reageren op de eerste de beste minderjarige, gok ik.
Hoe je dat zegtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Sommige posters zijn in hun puberteit een paar keer gedumpt en menen zich nu af te moeten reageren op de eerste de beste minderjarige, gok ik.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:38 schreef Crack_ het volgende:
GODVERDOMME ZEG, MOET DIT NOU. HOU NOU EENS OP ALLEMAAL.
ÉÉN EN AL VREDE OP AARDE.
Ja als je lief doet welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je me even vast willen houden?I need it
=)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
Welkom of FOK! trouwens TS. De meeste andere subforums zijn wat relaxter hoor.
Idd Smurfinnetje we zien je wel verschijnen in KPDquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
welke danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat ze er al een paar had, vooral met klachten over de manier waarop jongeren opgevoed worden. Ik mag TS nu al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
In je eerste topic weggepest worden, 't is toch wat...
We've all been there.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Idd moet er bijna van huilenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Smooth.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat ze er al een paar had, vooral met klachten over de manier waarop jongeren opgevoed worden. Ik mag TS nu al.
Mag ik er met je over praten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het daar allemaal begonnen jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |