He we zouden toch weer aardig doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het daar allemaal begonnen jongen?
deze damequote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wat ben je ook een kutuser met inhoudsloze kutposts.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:43 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He we zouden toch weer aardig doen?
Pareltjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:44 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Lees het topic eens door?
ja, buiten geweestquote:
Weer een inhoudsloze kutpost. Lees het topic eens door? Als ik dat doe, kom ik uitspraken als ''hoer'' en ''Pics van je tieten'' tegen, die worden geuit richting een brugklasser.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Idd wat een hater die computerfluisteraarTrek je maar niets van hem aan
![]()
Ik ben geen brugger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Weer een inhoudsloze kutpost. Lees het topic eens door? Als ik dat doe, kom ik uitspraken als ''hoer'' en ''Pics van je tieten'' tegen, die worden geuit richting een brugklasser.
Schandalig inderdaad, KLB is geen speeltuin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Weer een inhoudsloze kutpost. Lees het topic eens door? Als ik dat doe, kom ik uitspraken als ''hoer'' en ''Pics van je tieten'' tegen, die worden geuit richting een brugklasser.
Hm zeg, wat doe jij normaal in een speeltuin?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad, KLB is geen speeltuin.
Oh en ze is geen brugger, let eens op.
Oke ik geef het op..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm zeg, wat doe jij normaal in een speeltuin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |