TS is waarschijnlijk 14.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit topic![]()
Vooral die sneue sneue ridders hier die de TS proberen te regelen door het voor haar op te nemen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit topic![]()
Vooral die sneue sneue ridders hier die de TS proberen te regelen door het voor haar op te nemen
Is het in jouw gedachtengang normaal dat volwassen mannen achter meisjes van 14 of 15 aan zitten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit topic![]()
Dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het in jouw gedachtengang normaal dat volwassen mannen achter meisjes van 14 of 15 aan zitten?
Gatverdamme, jullie zijn nog volwassen ook, dat maakt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het in jouw gedachtengang normaal dat volwassen mannen achter meisjes van 14 of 15 aan zitten?
Oh, jouw kant kies ik nooit meer op dit forum, zelfs niet als ik het met je eens ben!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gatverdamme, jullie zijn nog volwassen ook, dat maakt het alleen maar erger
Je neemt het echt veel te serieusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, jouw kant kies ik nooit meer op dit forum, zelfs niet als ik het met je eens ben!
Zie je, je realiseert je dat je een krachtig bondgenoot hebt verloren en nou probeer je het te downplayen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je neemt het echt veel te serieus
Ik heb eigenlijk geen idee wie jij bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je, je realiseert je dat je een krachtig bondgenoot hebt verloren en nou probeer je het te downplayen.
Voor 20 kamelen wil ik m'n verklaring nog wel intrekken.
Kan gebeuren, dat geldt voor heel veel mensen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wie jij bent
OOhhh shit nu ben je zuur!!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, jouw kant kies ik nooit meer op dit forum, zelfs niet als ik het met je eens ben!
Inderdaad, wanneer hou je daar nou eens mee opquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:50 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De inhoudsloze, niveauverlagende posts van kutusers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |