SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Sloeber94 het volgende:
Ik ga soberzo de 4S dus halen he. BOHhh wat een telefoon
GSM én CDMA. Dat kan alleen apple, en een 8 megapixel camera. De innovatie!
Ik twijfel tussen 60 euro per maand 2 jaar met 250 euro bijbetaling of toch de 40 euro per maand 2 jaar met 430 euro bijbetaling.
AppleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Apple berust al eeuwen op gebruik ipv specs...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Masterboy het volgende:
Apple kan de concurrentie niet meer aan
quote:2:38PM Sorry folks, no iPhone 5... yet....
2:38PM Wow, that's it!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef gogosweden het volgende:
haha
* gogosweden voelt zich enorm baas met zijn samsung galaxy S II
galaxy s2quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef gogosweden het volgende:
haha
* gogosweden voelt zich enorm baas met zijn samsung galaxy S II
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Ouqz het volgende:
PARTY HARD. Nu is het grote wachten natuurlijk op de dood van Steve Jobs. Ik hoop dat hij in een publieke begraafplaats wordt begraven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |