Zie liever de HTC-lovers sterven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef ukga het volgende:
Steve Jobs is stervende, nu die kut iphones nog
Dan ben je lekker gek en anders.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
En wat als je geen mobiel wilt hebben?
Een voorkeur hebben voor een merk ok, dat verdedigen omdat je niets beters te doen hebt op FOK!, ook ok.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:36 schreef ukga het volgende:
Steve Jobs is stervende, nu die kut iphones nog
Hé, handen af van de mesonen, die zijn mij lief...quote:
Pertinent onwaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoek maar op.
De kleine letter i voor een woord zetten is al veel langer een bekend begrip in de gadgetwereld.
Ach, er zijn alweer blogs verschenen waarin wordt vermeldt hoe toch de 4s te herkennen (aan de antenne).. Dus met de posers zit het wel goed...quote:
De haat zit zo diep dat zelfs de (ex-)baas van het bedrijf dat het heeft uitgevonden dood moet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een voorkeur hebben voor een merk ok, dat verdedigen omdat je niets beters te doen hebt op FOK!, ook ok.
Maar dit soort debiele dingen uiten is echt te zielig voor woorden.
Schaamteloze picdiefstal, ik vond m zo goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ach, er zijn alweer blogs verschenen waarin wordt vermeldt hoe toch de 4s te herkennen (aan de antenne).. Dus met de posers zit het wel goed...
Er komt dan vast de één of andere kit (liefst van Apple zelf voor ¤ 6721,95 oid) om je iPhone 4 er uit te laten zien als een iPhone 4S.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:55 schreef The_stranger het volgende:
Ach, er zijn alweer blogs verschenen waarin wordt vermeldt hoe toch de 4s te herkennen (aan de antenne).. Dus met de posers zit het wel goed...
Toen hadden ze nog een klepje en waren ze retedikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef Mozy het volgende:
Trouwens. Ik verveel me. Hier wordt altijd gehaat op het feit dat apple zo "innovatief is met design enzo" en dat ze dat helemaal niet zijn blabla.
Kom eens met plaatjes van hoe smartphones eruitzagen voor de iphone en na de iphone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |