Nee. En ja, iPhones scrollen wel allemaal soepel. Zeker de iPhone4, die toch echt een mindere processor heeft dan de Desire.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:56 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dit is wel het geval bij iPhones die jij vast mag houden? Jij bent zeker een app junk die alle QR codes inscanned, deze continu in de achtergrond laat draaien en vervolgens gaat klagen als je de logge hyves desktop website niet smoothless kan draaien? Dan ligt het probleem bij jou.
"Hier heeft de iPhone geen last van!" - Maar deze kan dan ook niet multitasken.
Omdat je voorbeeld van zojuist geen belofte is die men niet waarmaakt, maar een leugentje om een stormvloed aan kritiek even af te zwakken. Is niet echt netjes natuurlijk, maar het is geen voorbeeld van een belofte die ze niet waarmaken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:26 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Wat maakt mijn volgende voorbeeld niet slap? Zo kan je alles afstempelen als niet kloppend, simpelweg omdat het niet in je straatje past.
@iets verder hier boven Ik durft te wedden dat een iPhone niet smoothless door een Flash website kan scrollen.
Dit is duidelijk een subjectieve vergelijking. Waar blijven jouw objectieve bronnen en citaties?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee. En ja, iPhones scrollen wel allemaal soepel[citation needed]. Zeker de iPhone4, die toch echt een mindere processor heeft dan de Desire.
Op een iPhone kan je niet thuis op je modem via ssh inloggen terwijl je tegelijkertijd een IRC gesprek hebt en het laatste nieuws lezen. Argumenten als 'wat nou als ik hier een IRC script voor schrijf? Dan kan dit allemaal via de IRC client!' zijn onzin. Ook kan ik niet oordelen over het ontwerp van het multitask systeem bij iOS, want deze is niet open source.quote:En over dat multitasken, alsof je dat überhaupt echt doet op een telefoon. Noem eens één ding die je door het gebrek aan multitasken niet kan doen op een iPhone en wel op een Android-telefoon? Jammer om te zeggen, maar het multitask-ontwerp op iOS is gewoon beter dan op Android.
Nul, want ik heb geen smartphone.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:05 schreef very het volgende:
Wat betreft flash op een smartphone: hoeveel websites bekijk jij op je telefoon die in flash gemaakt zijn?
De fuck, het is een observatie. Niks subjectief aan. Er ligt hier op tafel toevallig ook een iPhone3G (dus niet eens de 3Gs!), is niet van mij. Net even vergeleken, zelfs scrollt al soepel over websites als nu.nl, zonder enig schokje. Mijn Desire schokt daar ook vrijwel niet (vrijwel!), maar bijvoorbeeld bij het inzoomen haakt 'ie wel degelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:09 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een subjectieve vergelijking. Waar blijven jouw objectieve bronnen en citaties?
Geen idee wat de neuk je hier aan het zeggen bent.quote:[..]
Op een iPhone kan je niet thuis op je modem via ssh inloggen terwijl je tegelijkertijd een IRC gesprek hebt en het laatste nieuws lezen. Argumenten als 'wat nou als ik hier een IRC script voor schrijf? Dan kan dit allemaal via de IRC client!' zijn onzin. Ook kan ik niet oordelen over het ontwerp van het multitask systeem bij iOS, want deze is niet open source.
Trouwens, chatten en tegelijkertijd in een andere app zitten werkt wel degelijk. Die verbinding blijft gewoon actief als je bv. naar de browser gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:09 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dit is duidelijk een subjectieve vergelijking. Waar blijven jouw objectieve bronnen en citaties?
[..]
Op een iPhone kan je niet thuis op je modem via ssh inloggen terwijl je tegelijkertijd een IRC gesprek hebt en het laatste nieuws lezen. Argumenten als 'wat nou als ik hier een IRC script voor schrijf? Dan kan dit allemaal via de IRC client!' zijn onzin. Ook kan ik niet oordelen over het ontwerp van het multitask systeem bij iOS, want deze is niet open source.
Geloof je dit zelf?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef very het volgende:
[..]
Ja joh...als je de snelste telefoon beschikbaar haalt die 7 keer meer rekenkracht heeft als zijn voorganger, twee keer beter ontvangst door een totaal vernieuwde antenne, een verbeterde batterijduur én een f/2.4 Backlight illuminated 8Mp sensor heeft die ook nog eens 1080p kan filmen, dan ben je ECHT dom inderdaad!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die hier Apple bashen en dan met een Samsung Galaxy S2 komen aanzetten!!!![]()
Ontwerp lijkt verdacht veel op Apple, laat staan die gare menu's van Samsung.
Geef mij maar Sony Ericsson die qua design een eigen weg kiest en qua UI nu naar mijn inziens bij de betere hoort en dat met mindere hardware.
Nah, liever een HTC, die gaan ook een compleet eigen richting op die ook nog eens heel fijn werkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die hier Apple bashen en dan met een Samsung Galaxy S2 komen aanzetten!!!![]()
Geef mij maar Sony Ericsson die qua design een eigen weg kiest en qua UI nu naar mijn inziens bij de betere hoort en dat met mindere hardware.
Stockholm syndrome anyone?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:18 schreef Afwazig het volgende:
Mensen die op internet ellenlange discussies aangaan om een merk te verdedigen![]()
Dat is dan een observatie die niet objectief gecontroleerd kan worden, en daarbij verworpen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:13 schreef CaptainCookie het volgende:
De fuck, het is een observatie. Niks subjectief aan. Er ligt hier op tafel toevallig ook een iPhone3G (dus niet eens de 3Gs!), is niet van mij. Net even vergeleken, zelfs scrollt al soepel over websites als nu.nl, zonder enig schokje. Mijn Desire schokt daar ook vrijwel niet (vrijwel!), maar bijvoorbeeld bij het inzoomen haakt 'ie wel degelijk.
Heb je daar vaker last van, dat je het verband tussen woorden of zelfs gehele zinnen niet meer kunt leggen als je nek rood aanloopt? Dit komt omdat er teveel bloed naar je nek stroomt, wat ten koste komt van een gebalanceerde doorbloeding van je hersenen. Het directe resultaat is dat je hierdoor minder goed, goed lopende zinnen kunt opstellen. Dit is direct terug te zien in deze post van jou.quote:Geen idee wat de neuk je hier aan het zeggen bent.
Sowieso: Ja ik heb het gezien dus het is zo!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:20 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat is dan een observatie die niet objectief gecontroleerd kan worden, en daarbij verworpen.
Arc in je handen gehad? Werkt net zo snel als een S2. Die updates is achterhaald. Zelfs mijn X10 heeft de nieuwste Android versie nog gekregen van SE. Maar blijf jij maar lekker bij je designloze Samsungquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]SE met minderwaardige specs en trage updates.
Wat een mongool ben jijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:20 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dat is dan een observatie die niet objectief gecontroleerd kan worden, en daarbij verworpen.
[..]
Heb je daar vaker last van, dat je het verband tussen woorden of zelfs gehele zinnen niet meer kunt leggen als je nek rood aanloopt? Dit komt omdat er teveel bloed naar je nek stroomt, wat ten koste komt van een gebalanceerde doorbloeding van je hersenen. Het directe resultaat is dat je hierdoor minder goed, goed lopende zinnen kunt opstellen. Dit is direct terug te zien in deze post van jou.
Ja heb hem in mijn handen gehad. Gauw weggelegd omdat het te plastic is. Rommel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Arc in je handen gehad? Werkt net zo snel als een S2. Die updates is achterhaald. Zelfs mijn X10 heeft de nieuwste Android versie nog gekregen van SE. Maar blijf jij maar lekker bij je designloze Samsung
Wat ben jij een mongool zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:20 schreef Ouqz het volgende:
[..]
[..]
Heb je daar vaker last van, dat je het verband tussen woorden of zelfs gehele zinnen niet meer kunt leggen als je nek rood aanloopt? Dit komt omdat er teveel bloed naar je nek stroomt, wat ten koste komt van een gebalanceerde doorbloeding van je hersenen. Het directe resultaat is dat je hierdoor minder goed, goed lopende zinnen kunt opstellen. Dit is direct terug te zien in deze post van jou.
Ik zie wel weer dat vocaal geweld de enige oplossing is, als de discussie als verloren wordt gezien door de benadeelde partij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een mongool ben jij. Jij bent echt een enorme fanboy, dus ik ga hier mijn tijd niet meer in investeren.
Wie kwam hier nou aanzetten met loze opmerkingen als 'rood aangelopen nek'? Je bent gewoon een enorme mongool, daarbij is het door mij geposte filmpje hierboven het bewijs.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:35 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik zie wel weer dat vocaal geweld de enige oplossing is, als de discussie als verloren wordt gezien door de benadeelde partij.
Als ik een opblaas Androidrobotje zou hebben, wat niet het geval is, zie ik niet in waarom ik hier persé vanavond plezier mee zou hebben. Het ene logische verband wat ik hier kan leggen is een van seksuele aard. Hierbij ga ik er maar vanuit dat deze opmerking niet zomaar in je opkwam, waardoor het mij logisch lijkt dat jij een opblaaspop van Steve Jobs hebt en dit nu met een ander symbool van een ander bekend merk gebruikt om te proberen de andere partij belachelijk te maken. Mislukt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Veel plezier vanavond met je opblaas-Androidrobotje.
Ik heb niet eens één product van Apple, en ik hoef ze ook met. Meer tevreden met mijn Desire.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:44 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Als ik een opblaas Androidrobotje zou hebben, wat niet het geval is, zie ik niet in waarom ik hier persé vanavond plezier mee zou hebben. Het ene logische verband wat ik hier kan leggen is een van seksuele aard. Hierbij ga ik er maar vanuit dat deze opmerking niet zomaar in je opkwam, waardoor het mij logisch lijkt dat jij een opblaaspop van Steve Jobs hebt en dit nu met een ander symbool van een ander bekend merk gebruikt om te proberen de andere partij belachelijk te maken. Mislukt.
Kun je nagaan dat dat Siri gisteren hun grootste punt wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:48 schreef epicbeardman het volgende:
Apple boys hebben nu eindelijk iets om tegen te praten in het echte leven, hun telefoon![]()
Hey Siri, how does my hair look? "you are quite a hipster"
Je zinnen raken de structuur weer kwijt, denk om je ademhaling.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb niet eens één product van Apple, en ik hoef ze ook met. Meer tevreden met mijn Desire.
Daarbij praat je er omheen, heb ik hierboven al een filmpje gepost dat mijn gelijk bewijst en is het nog maar aan jou om toe te geven dat je inderdaad fout zat.
Jij beweerde dat een Android-apparaat even soepel liep als een iPhone. Daarmee zat je fout. Daarbij kloppen mijn zinnen wel degelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Je zinnen raken de structuur weer kwijt, denk om je ademhaling.
Ik heb ook geen enkel Android product in huis. Als er al Steve Jobs opblaaspoppen bestaan, dan worden deze inderdaad vast niet door Apple gemaakt. Dus dat jij geen Apple producten in huis hebt, wil ik best aannemen.
Fout met wat? Moet ik een foto van een Androidrobot opblaaspop maken, die ik niet heb?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Jij beweerde[citation needed] dat een Android-apparaat even soepel liep als een iPhone. Daarmee zat je fout. Daarbij kloppen mijn zinnen wel degelijk.
Nouja, hij zal nooit toegeven dat 'ie verloren heeft. Maargoed, ik ben er toch al klaar meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, van die knuppel ga je toch niet winnen.
Kap daar eens mee. Bloedirritant.quote:
De SG heeft ook eigenlijk de Samsung i9000 Galaxy Squote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef wise het volgende:
[..]
de idead heet het![]()
also,
iphone 4S , gejat van de samsung galaxy S
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:43 schreef gers het volgende:
TS maakt hopelijk een grapje sinds de iphone 4 is er geen goede telefoon meer uitgebracht wacht al eeuwen op de iphone 5
apple
Iphone
wat is dat voor een lelijk designloos cracktelefoon met kutspecsquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
De SG heeft ook eigenlijk de Samsung i9000 Galaxy S
Waar zouden ze de kleine letter i toch vandaan hebben?
Het is tenminste niet zo belachelijk duur als dat spul van Apple.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
Ja? Door wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
De kleine letter i werd al véél langer gebruikt voor gadgets. Vóór Apple dus.
Zoek maar op.quote:
Ik heb gezocht, maar kan niemand vinden die het vóór Apple gebruikte. Heb je misschien een voorbeeld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoek maar op.
De kleine letter i voor een woord zetten is al veel langer een bekend begrip in de gadgetwereld.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:24 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vat het wel samen.
Dat klopt. Zo zijn er wel meer begrippen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Maar dat zegt eigenlijk heel veel over FOK! en niet zoveel over de iPhone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |