Ik zie wel weer dat vocaal geweld de enige oplossing is, als de discussie als verloren wordt gezien door de benadeelde partij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een mongool ben jij. Jij bent echt een enorme fanboy, dus ik ga hier mijn tijd niet meer in investeren.
Wie kwam hier nou aanzetten met loze opmerkingen als 'rood aangelopen nek'? Je bent gewoon een enorme mongool, daarbij is het door mij geposte filmpje hierboven het bewijs.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:35 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik zie wel weer dat vocaal geweld de enige oplossing is, als de discussie als verloren wordt gezien door de benadeelde partij.
Als ik een opblaas Androidrobotje zou hebben, wat niet het geval is, zie ik niet in waarom ik hier persé vanavond plezier mee zou hebben. Het ene logische verband wat ik hier kan leggen is een van seksuele aard. Hierbij ga ik er maar vanuit dat deze opmerking niet zomaar in je opkwam, waardoor het mij logisch lijkt dat jij een opblaaspop van Steve Jobs hebt en dit nu met een ander symbool van een ander bekend merk gebruikt om te proberen de andere partij belachelijk te maken. Mislukt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Veel plezier vanavond met je opblaas-Androidrobotje.
Ik heb niet eens één product van Apple, en ik hoef ze ook met. Meer tevreden met mijn Desire.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:44 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Als ik een opblaas Androidrobotje zou hebben, wat niet het geval is, zie ik niet in waarom ik hier persé vanavond plezier mee zou hebben. Het ene logische verband wat ik hier kan leggen is een van seksuele aard. Hierbij ga ik er maar vanuit dat deze opmerking niet zomaar in je opkwam, waardoor het mij logisch lijkt dat jij een opblaaspop van Steve Jobs hebt en dit nu met een ander symbool van een ander bekend merk gebruikt om te proberen de andere partij belachelijk te maken. Mislukt.
Kun je nagaan dat dat Siri gisteren hun grootste punt wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:48 schreef epicbeardman het volgende:
Apple boys hebben nu eindelijk iets om tegen te praten in het echte leven, hun telefoon![]()
Hey Siri, how does my hair look? "you are quite a hipster"
Je zinnen raken de structuur weer kwijt, denk om je ademhaling.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb niet eens één product van Apple, en ik hoef ze ook met. Meer tevreden met mijn Desire.
Daarbij praat je er omheen, heb ik hierboven al een filmpje gepost dat mijn gelijk bewijst en is het nog maar aan jou om toe te geven dat je inderdaad fout zat.
Jij beweerde dat een Android-apparaat even soepel liep als een iPhone. Daarmee zat je fout. Daarbij kloppen mijn zinnen wel degelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Je zinnen raken de structuur weer kwijt, denk om je ademhaling.
Ik heb ook geen enkel Android product in huis. Als er al Steve Jobs opblaaspoppen bestaan, dan worden deze inderdaad vast niet door Apple gemaakt. Dus dat jij geen Apple producten in huis hebt, wil ik best aannemen.
Fout met wat? Moet ik een foto van een Androidrobot opblaaspop maken, die ik niet heb?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Jij beweerde[citation needed] dat een Android-apparaat even soepel liep als een iPhone. Daarmee zat je fout. Daarbij kloppen mijn zinnen wel degelijk.
Nouja, hij zal nooit toegeven dat 'ie verloren heeft. Maargoed, ik ben er toch al klaar meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, van die knuppel ga je toch niet winnen.
Kap daar eens mee. Bloedirritant.quote:
De SG heeft ook eigenlijk de Samsung i9000 Galaxy Squote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef wise het volgende:
[..]
de idead heet het![]()
also,
iphone 4S , gejat van de samsung galaxy S
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:43 schreef gers het volgende:
TS maakt hopelijk een grapje sinds de iphone 4 is er geen goede telefoon meer uitgebracht wacht al eeuwen op de iphone 5
apple
Iphone
wat is dat voor een lelijk designloos cracktelefoon met kutspecsquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
De SG heeft ook eigenlijk de Samsung i9000 Galaxy S
Waar zouden ze de kleine letter i toch vandaan hebben?
Het is tenminste niet zo belachelijk duur als dat spul van Apple.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:15 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die hier Apple bashen en dan met een Samsung Galaxy S2 komen aanzetten!!!![]()
Ontwerp lijkt verdacht veel op Apple, laat staan die gare menu's van Samsung.
Ja? Door wie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
De kleine letter i werd al véél langer gebruikt voor gadgets. Vóór Apple dus.
Zoek maar op.quote:
Ik heb gezocht, maar kan niemand vinden die het vóór Apple gebruikte. Heb je misschien een voorbeeld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoek maar op.
De kleine letter i voor een woord zetten is al veel langer een bekend begrip in de gadgetwereld.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:24 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vat het wel samen.
Dat klopt. Zo zijn er wel meer begrippen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Maar dat zegt eigenlijk heel veel over FOK! en niet zoveel over de iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |