De Quick kende ik niet eens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:18 schreef o.us het volgende:
Mja, toen ik Marokko was at ik fastfood puur en alleen om de soorten broodjes die wij hier niet kennen. En om de Quick te proeven, aangezien die er niet in Nederland is. Maar KFC is wel degelijk.
Zelfde shit hier, niets bijzonders, op 2 broodjes na. In Tetouan hebben ze twee McDonalds, lijkt mij sterk dat jij het nooit geproeft hebt. En de Mac is altijd te vinden in een Marjane-hypermarkt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ous hoe is maccie in Maroc eigenlijk? Nog nooit geweest
Ah oke. We rijden er wel vaak langs maar nooit geweestquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Zelfde shit hier, niets bijzonders, op 2 broodjes na. In Tetouan hebben ze twee McDonalds, lijkt mij sterk dat jij het nooit geproeft hebt. En de Mac is altijd te vinden in een Marjane-hypermarkt.
Ik geloof je, sowieso staat Salaam nu bovenaan mijn lijst.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Opereert alleen in Franstalige landen. Geloof me, het is het niet waard.
Ga jij lekker in Turkije wonen, beetje bedorven B-keuze tomaten eten.quote:
Wij maken ook wel eens geroerd gehakt met van die spiegeleieren erop. Maar zonder dat we er gehaktballetjes van maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:23 schreef o.us het volgende:
De enige andere goede fastfood in Marokko, op chwarma na, is kefta. Ik zou het bijna niet eens fastfood durven noemen, zo culinair is het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over kip gesproken, spinazie in kipfilet:quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:24 schreef o.us het volgende:
Of kabab-dial-djedz (verschilt niet veel met jullie tavuk sis kebap)
[ afbeelding ]
Recept voor alle gerechten:quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder recepten
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Recept voor alle gerechten:
Benodigdheden:
- een Turkse of Marokkaanse vrouw
Werkwijze:
- trouw de Turkse of Marokkaanse vrouw
En zelf emigreren niet te vergeten!quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Recept voor alle gerechten:
Benodigdheden:
- een Turkse of Marokkaanse vrouw
Werkwijze:
- trouw de Turkse of Marokkaanse vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Is dat Turks?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wij maken ook wel eens geroerd gehakt met van die spiegeleieren erop. Maar zonder dat we er gehaktballetjes van maken.
[..]
Over kip gesproken, spinazie in kipfilet:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En zelf emigreren niet te vergeten!Turkse en/of Marokkaanse slagers en supermarkten. Eet al jaren alle gerechten die ik heb gepost zonder problemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Dat zeker, maar ik heb een Marokkaanse moeder, dus ver hoef ik niet te zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
Maar serieus: Kan deze niet in CUL... en dan met wat recepten er bij?
Komen uitermate smaakvolle suggesties voorbij hier
Ik denk niet specifiek Turks, er zijn vast wel andere landen die er ook op gekomen zijn. Maar ik at het vroeger wel eens dus ik vind het Turks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |