Omdat je ermee doodgegooid wordt. De coaches van The Voice of Holland staan op de cover van de Veronicagids en Ben Saunders stond er vorig seizoen op. Ik schrok me dood toen ik de cover zag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Voor iemand die het allemaal geen reet interesseert, dus hoogstwaarschijnlijk het programma nooit bekeken heeft, weet je er verdacht veel vanaf.
omdat je ermee dood wordt gegooid, ook hier op fokquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Voor iemand die het allemaal geen reet interesseert, dus hoogstwaarschijnlijk het programma nooit bekeken heeft, weet je er verdacht veel vanaf.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:25 schreef SomePerson het volgende:
WILDERS HEEFT OOK NOG NOOIT MIJN HUUR BETAALD, DUS WAT INTERESSEERT MIJ HEM!!!!!![]()
![]()
ALLEEN MENSEN DIE MIJN HUUR BETALEN MOGEN IN HET NIEUWS!!!
Je hoeft er ook geen semi-intellectueel voor te zijn om dat niet leuk te vinden. Dat is eerder een gevolg van gebrek aan intelligentie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:28 schreef SomePerson het volgende:
Al die semi-intellectuelen die zich te goed voelen voor The Voice Of Holland
ik heb voetbal gekeken amigo, dat jij gekluisterd voor de buis zit kan ik ook niks aan doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
TS is wel op de hoogte, TS heeft blijkbaar gekluisterd voor de buis gezeten gisteravond.
Ja, leuk, maar na zo'n tien jaar hetzelfde programma te hebben gezien met acterende juryleden en matige artiesten heb ik het wel zo'n beetje gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen semi-intellectueel voor te zijn om dat niet leuk te vinden. Dat is eerder een gevolg van gebrek aan intelligentie.
Ja maar je weer precies wie in de jury zit enzo. Is wel verdacht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:29 schreef zatata het volgende:
[..]
omdat je ermee dood wordt gegooid, ook hier op fok
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
TS is wel op de hoogte, TS heeft blijkbaar gekluisterd voor de buis gezeten gisteravond.
En de Picture-in-picture functie gebruikt? Of 1 zender op de tv en de andere gewoon naar de computer gestreamed?quote:
vind je het gekquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar je weer precies wie in de jury zit enzo. Is wel verdacht.
wat jij wilquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de Picture-in-picture functie gebruikt? Of 1 zender op de tv en de andere gewoon naar de computer gestreamed?
Des te meer reden om die kutbagger niet te kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar na zo'n tien jaar hetzelfde programma te hebben gezien met acterende juryleden en matige artiesten heb ik het wel zo'n beetje gehad
Ik heb gister 5 minuten ervan gezien met het zappen , toen was net die homo in beeld met zijn 'ik wil graag verder met je' opmerking, of zoiets was het. ieuwww ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je regelmatig naar RTL kijkt, weet je al heel veel over het programma omdat er constant reclame voor wordt gemaakt en het zelfs in de bladen staat.
Ik wist zelfs wie Ben Saunders was, voordat ik het programma ooit gezien had.
En het programma is bovendien oersaai. Dan kijk ik nog liever X-Factor.
Ik heb geen idee waar je het over hebt, want ik kijk het niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb gister 5 minuten ervan gezien met het zappen , toen was net die homo in beeld met zijn 'ik wil graag verder met je' opmerking, of zoiets was het. ieuwww ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |