Nou, zet je tv uit.quote:Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef Karina het volgende:
Dit heb ik vanmiddag al ergens gezien.
Surequote:Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Ik doe altijd bewusteloos boodschappen.
quote:Op maandag 19 september 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
Doen die niet mee aan 'my big fat gypsy wedding'?
Ze maaien wel het gras weg voor Hansie Hansie.quote:
Is natuurlijk helemaal niks zonder lachband en een gemotiveerde Hans eronder.quote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Is DWDD gedegradeerd tot Funniest Home Videos ofzo?
Ja... het is wel veel ' leuke' filmpjes..quote:Op maandag 19 september 2011 20:08 schreef alors het volgende:
Is DWDD gedegradeerd tot Funniest Home Videos ofzo?
Best prima.quote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Er zit een gakkende milf achter die Swonsie-kennert.
Tsja, kijken naar DWDD is net zoiets als dienstplicht. Zwaar kut, maar achteraf de mooiste tijd van je leven.quote:Op maandag 19 september 2011 20:10 schreef Injetta het volgende:
Ik weet nog dat ik vorig jaar de eerste week/2 weken van DWDD ook nogal saai vond. Maar blijkbaar wen je er dan weer aan en als het een tijdje weg is, maak je het leuker/mooier in je hoofd of zo..
En de tekst van de tattoo...quote:Op maandag 19 september 2011 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mathijs vertaal de commentator eens...
quote:
Ik zat er ook op te wachten, volgens mij lag het op het puntje van zijn tong.quote:Op maandag 19 september 2011 20:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Valt me nog mee dat hij de term 020 niet gebruikt...
Ach.. die hard.. is errug overdreven..quote:Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want jij bent die hard Ajax fan?
gecondoleerdquote:Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach.. die hard.. is errug overdreven..![]()
Ik kom uit 020
quote:
Bedankt!quote:
Ik snapte de vergelijking dus ook al nietquote:Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Want Barcelona heeft ook geen schulden?
Yeppo!quote:
qua voetbal, spelen ze wel dezelfde stijlquote:Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Want Barcelona heeft ook geen schulden?
Deze komt ook werkelijk uit Den Haag dat helpt al welquote:Op maandag 19 september 2011 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
Mooi mannetje. Beter dan Oh oh Chersooooo.
Wat is er op 6 dan?quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef Karina het volgende:
Fort Boyard neem ik wel op, ik ga mee naar VI
ja klonk raarquote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef ddx het volgende:
Wat een hol geluid bij aankondiging pownieuws.
VI = Voetbal International, op RTL 7.quote:
Oooooh ha ha...quote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
VI = Voetbal International, op RTL 7.
Tsja, ik hou eigenlijk niet eens echt van voetbal, maar naar VI kijk ik wel graag.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Injetta het volgende:
Oooooh ha ha...![]()
![]()
Nee, dan ga ik nog liever naar Undercover boss...
Was mono. Gaar ja.quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef ddx het volgende:
Wat een hol geluid bij aankondiging pownieuws.
Topshow, nu al.quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 20 september zijn: Jack de Vries, Jörgen Raymann, Tom Barman en Paul Verhoeven. Muziek is er van dEUS en ook van Lang Lang, tafeldame is Halina Reijn.
wel, zelfs Raymannquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:07 schreef wdn het volgende:
Jack de Vries komt niet lullen over de troonrede :=)
Laat je niet foppen. De vorige keer murmelde hij met een gemaakte nep-engelse tongval over niks.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen Paul Verhoeven klinkt interessant...
Sarcasme is niet besteed aan jou?quote:
Eddie Izzard is tof manquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Shit is die Eddie Izzard-fan op de redactie nog niet ontslagen
Enge man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Shit is die Eddie Izzard-fan op de redactie nog niet ontslagen
De troonrede was in ieder geval op tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef marcodej het volgende:
Raymann over de troonrede. Tuurlijk.
Token black ofwel D.N.O.H.Mquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef Jivis het volgende:
Waarom hebben ze in godsnaam Jörgen Raymann uitgenodigd om over de troonrede te lullen?
Die moet ook een half miljoen inleveren hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef Modus het volgende:
Dat bedoel ik '....gaat aan niemand voorbij'. Behalve aan Bea natuurlijk. Echt. Walgelijk. WAL-GE-LIJK. Dat we zulke onvoorstelbare onzin in stand houden.
Maak je niet te druk. Ook Matthijs zal echt geen last van koopkrachtdaling hebben. Bij de VARA zorgen ze ook goed voor zichzelf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:37 schreef Modus het volgende:
Dat bedoel ik '....gaat aan niemand voorbij'. Behalve aan Bea natuurlijk. Echt. Walgelijk. WAL-GE-LIJK. Dat we zulke onvoorstelbare onzin in stand houden.
Het koningshuis krijgt toch extra?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die moet ook een half miljoen inleveren hoor.
Ik was eerst sceptisch, maar hij heeft wel een goed verhaal inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef alors het volgende:
Hij zegt niet eens domme dingen, maar omdat het Raymann is vindt iedereen hier het kut
3 ton om 5 nieuwe foto's op hun website te kunnen posten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
Het koningshuis krijgt toch extra?
Zo'n uitspraak "crisis creëert kansen" Zo'n makkelijke nietszeggende uitspraakquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef alors het volgende:
Hij zegt niet eens domme dingen, maar omdat het Raymann is vindt iedereen hier het kut
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is Jack familie van Frits Barend, hij kijkt ook de hele tijd alsof hij een nootje heeft gevonden.
Nee, leveren idd een half miljoen in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het koningshuis krijgt toch extra?
Hun vermogen loopt op richting het miljard.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die moet ook een half miljoen inleveren hoor.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:41 schreef marcodej het volgende:
"Suske en Wiske en de Grote Gedoger."
quote:KONINGSHUIS WORDT BIJNA NIET GEKORT
Het koningshuis kost volgend jaar ¤39,5 miljoen. Dat is ¤500.000 minder dan dit jaar. Dat blijkt uit de begroting van 'De Koning' die in de miljoenennota staat.
Laat mij raden...een Telegraaf kop?quote:
Ik heb ook geen medelijden met ze hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hun vermogen loopt op richting het miljard.
En ook echt zo'n smerig kinky mannetjequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Specularium het volgende:
Buma is een enorme kasthomo, denk ik.
Nee, juist niet. Telegaafkop zou eerder zijn: Ook Beatrix levert flink in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef henkde_j het volgende:
Laat mij raden...een Telegraaf kop?
Ja ook alleen maar omdat er ook andere prutlanden zijn die waarde hechten aan dat soort poppenkast. Dat houdt elkaar wel lekker in stand natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb ook geen medelijden met ze hoorMaar afschaffing zie ik dan ook weer niet zitten, buiten de ceremoniële functie dragen ze echt wel positief bij aan het aanzien van Nederland. Maar misschien moet dit in een ander topic
Buma is 60 jaar te laat in de politiek gegaan. Die man heeft een jaren vijftig uitstraling.quote:
Wil je het zelf doen?quote:
En je bent voor 40m per jaar klaar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, zonder Koningshuis waren we een bananenrepubliek.
Vlak ook biggetje Dijksma niet uit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:47 schreef JimboSlice het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit wie nou smakelozer is, Ineke van Gent of Agnes Jongerius
Die is Hors Categoriequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vlak ook biggetje Dijksma niet uit.
Maar Job Cohen en zijn babyboomvriendjes wel en dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef marcodej het volgende:
Over veertig jaar heb ik geen pensioen meer.
Nee, maar wel 15 GSM's in je laadje liggen. En 3 flatscreen's in je garage. En een paar iPad's op zolder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef marcodej het volgende:
Over veertig jaar heb ik geen pensioen meer.
Ik heb het ook een beetje gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:52 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar ik snap niet echt wat er nou zo goed is aan dEUS.
Ik kan er wel 10 noemen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Post eens 1 nummer met een memorabele melodie?
Dovemansoren...quote:
En dan mij betichten van dovemansoren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:00 schreef starla het volgende:
[..]
Dovemansoren...
dEUS is de beste band van de benelux die er ooit geweest is.
Dit dus.twitter:dennismons twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 20:00:37LOL. Orka's zijn geen vissen, Ferry #mongool #DWDD reageer retweet
Ik ging kapot hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef Jivis het volgende:
Ik vond dat met Jeroen van der Boom wel grappig.
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan mij betichten van dovemansoren..
Iddquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
Die doos was ook geselecteerd op haar neukbaarheid.
Tsja, dat zegt wel iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |