Misschien blind? Anders is het wel raar inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:35 schreef alors het volgende:
Die gozer met die zonnebril op de achtergrond kan echt niet hoor![]()
Dit moet wel over Dutchie gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:35 schreef alors het volgende:
Die gozer met die zonnebril op de achtergrond kan echt niet hoor![]()
dat vreesde ik ook al ja...quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit moet wel over Dutchie gaan.
Hanna Bewwrrrrrvoets van de Volkskrantquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Wie is die tafeldame? Zus van Halina?
Nee die is altijd in het programma van Ali B. Op Zoek Met Ali B. Ali B gaat met Nederlandse artiesten een rap liedje zingen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:35 schreef Karina het volgende:
Misschien blind? Anders is het wel raar inderdaad.
ohjaa daar is hij van, terurig zeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft ook een zonnebril op als ie een luier staat te verschonen.
He bah.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Hanna Bewwrrrrrvoets van de Volkskrant
Oh dat kijk ik nooit vandaar, ik zat al te denken, wie is Dutchie.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee die is altijd in het programma van Ali B. Op Zoek Met Ali B. Ali B gaat met Nederlandse artiesten een rap liedje zingen.
Ik wist niet eens dat hij Dutchie heetquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:40 schreef Karina het volgende:
Oh dat kijk ik nooit vandaar, ik zat al te denken, wie is Dutchie.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:42 schreef GGMM het volgende:
Enorm zonde dat die DWDD-Recordings terug zijn.
Waarschijnlijk heet ie gewoon Resi Graanoogst zoals het een goede Surinamer betaamt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wist niet eens dat hij Dutchie heetEn ik kijk er wel naar.
Het eerste.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heet hij nou Brownie Dutch of Dutchie Brown?
Hehe.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heet ie gewoon Resi Graanoogst zoals het een goede Surinamer betaamt.
mij ook jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
haha dat viel mij ook al op inderdaad, 28
Ze zijn toch allemaal al eens geweest?quote:
Welke baas met welke bril?quote:
Ik hoop het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
Krijgen we vrijdag ook weer die downie-serie?
Ik ben er nog niet zo zeker van.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Nou ja veel slechter dan vorig jaar kan het iig niet worden..
Ja, was toch een cliffhangert.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:00 schreef GGMM het volgende:
Krijgen we vrijdag ook weer die downie-serie?
Kut.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Modus het volgende:
Nou ja veel slechter dan vorig jaar kan het iig niet worden..
hij klinkt alleen maar alsof er iets dwarszitquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hij mist behoorlijk wat soul en kracht in z'n stem
Die hoge stukken zijn echt te hoog gegrepen...
Een hele grote in de jaren 50. Van welke eeuw ben ik even kwijt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |