Nicequote:Op zondag 4 september 2011 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
Nu ook met 20-25 frames per seconde je scherm filmen!
https://market.android.com/details?id=com.ms.screencastfree
Root only, gratis versie 30 sec, paid versie geen limiet.
Dat vind jij lang? Ik hou het niet echt bij maar heb weleens 108 uur achter elkaar afgelezenquote:Op maandag 5 september 2011 05:57 schreef Klonk het volgende:
De mijne is nu al sinds vrijdagmiddag ononderbroken aan, zonder spontane herstarts
als je bedenkt dat ie voordat ie naar de reperateur ging het record op 6 uur stond dan ben ik gelukkig jaquote:Op maandag 5 september 2011 08:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Dat vind jij lang? Ik hou het niet echt bij maar heb weleens 108 uur achter elkaar afgelezen
Zonder bijladen?quote:Op maandag 5 september 2011 08:55 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
Dat vind jij lang? Ik hou het niet echt bij maar heb weleens 108 uur achter elkaar afgelezen
quote:Op maandag 5 september 2011 13:37 schreef Stefanovic83 het volgende:
nee tuurlijk niet, ik wil mijn telefoon ook nog een beetje fatsoenlijk kunnen gebruiken als ie aan staat.
Al die figuren die 48+ uur halen als ie geen verbinding maakt, amper synct enz.. leuk maar daar heb ik geen smartphone voor
Ja, tenzij jij van de applicaties zelf eerst een back-up maakt en ze later op de custom-rom opnieuw installeert.quote:Op maandag 5 september 2011 15:13 schreef bokkepoot het volgende:
Als je er een custom rom opzet ben je dan ook al je applicaties enzo kwijt?
Hoef niet, Google back-upt je apps automatisch (kijk even bij instellingen -> privacy of je dat aan hebt staan).quote:Op maandag 5 september 2011 15:13 schreef bokkepoot het volgende:
Als je er een custom rom opzet ben je dan ook al je applicaties enzo kwijt?
Waarom ben je zo bang om iets van Google te gebruiken? Je wilde ook al de contacten niet syncen, en nu vind je het ook erg dat Google weet dat je bij tante Truus op de koffie gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:09 schreef Juup© het volgende:
Crossposting
Weet iemand een andere agenda dan Google Agenda voor de Desire? En dan ook nog het liefst een die ik online kan benaderen en synchen (desnoods op eigen server) en dat de Desire van mijn vrouw daar ook gebruik van kan maken.
Beetje wazige tekstmaar het is niet anders.
Ik ga geen discussie aan over het gebruik van Google Agenda, vind het gewoon een k#t agenda.
Ja, je hele telefoon wordt dan leeggemaakt. Eigenlijk gebeurt hetzelfde als wanneer je een nieuwe ROM flashed.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:27 schreef Chandler het volgende:
Even een korte vraag; stel ik wil mijn partitie indeling aanpassen voor bv CM7 ben ik dan alles kwijt via hboot? heeft iemand daar ervaring mee? (images van alpharev.nl)
Ok ik word gek ik wilde dus weer bellen en hij liep vast en nu staat ie op zwart scherm met de menu toetsen nog verlicht. Kutzooi.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:05 schreef SunTzu het volgende:
Ik wilde dus net met Viber mijn vriendin bellen, lukte dat niet en gaf ie aan om gewoon te bellen dus ik druk op Ja en ging ie herstarten en zo 3x achter elkaar. Weet niet of het aan de MIUI 1.9.2 rom ligt of wtf....
dus weer even ter verificatie!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, je hele telefoon wordt dan leeggemaakt. Eigenlijk gebeurt hetzelfde als wanneer je een nieuwe ROM flashed.
Je SD-kaart blijft natuurlijk gewoon zoals 'ie is.
Een backup terugzetten kan wel problemen geven, je hboot/partitie-indeling is immers veranderd. Een ROM van je sd-kaart flashen kan inderdaad gewoon op de oude manier.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
dus weer even ter verificatie!
Als ik het leeg haal werkt mijn boot manager nog en kan ik eventueel een nieuwe rom installeren / backup terug zetten?
Ik denk te simpel als ik zeg dat je het als achtergrond kan instellen?quote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef kwiwi het volgende:
Misschien een stomme vraag.. Maar kun je een opgeslagen foto op bijvoorbeeld je homescreen zetten? En dan bedoel ik niet met die photo frame widget o.i.d., maar gewoon een foto zoals deze in de gallery staat bijvoorbeeld.
Foto openen via Gallery,Menu,Instellen als (oid)quote:Op woensdag 7 september 2011 21:30 schreef kwiwi het volgende:
Misschien een stomme vraag.. Maar kun je een opgeslagen foto op bijvoorbeeld je homescreen zetten? En dan bedoel ik niet met die photo frame widget o.i.d., maar gewoon een foto zoals deze in de gallery staat bijvoorbeeld.
Mijn accu gaat nu ook maar 6 uur mee. Hoe lang had jij je Desire al? Wat hebben ze er bij jou aan gedaan?quote:Op maandag 5 september 2011 11:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je bedenkt dat ie voordat ie naar de reperateur ging het record op 6 uur stond dan ben ik gelukkig ja
Jaquote:Op donderdag 8 september 2011 09:12 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik denk te simpel als ik zeg dat je het als achtergrond kan instellen?
Daar staat wat ik graag zou willen helaas ook niet tussen.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Foto openen via Gallery,Menu,Instellen als (oid)
Je wilt de foto niet als achtergrond,maar in kleinere vorm zonder een lijst eromheen,begrijp ik het zo goed?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar staat wat ik graag zou willen helaas ook niet tussen.
Vind het maar raar dat je wel zo'n foto op je homescreen kunt plaatsen via de photoframe widget, maar dat het niet kan zonder frame...
kort, en bij mij is ie opgestuurd en is het moederbord vervangen, sindsdien (en dat is morgen een week) staat ie ononderbroken aan...quote:Op donderdag 8 september 2011 21:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Mijn accu gaat nu ook maar 6 uur mee. Hoe lang had jij je Desire al? Wat hebben ze er bij jou aan gedaan?
Vanavond ben ik langs de Vodafone winkel geweest om te vragen wat ze hier aan konden gaan doen. Daar vertelden ze dat de accu een accessoire zou zijn. Pure bullshit, want zonder de accu functioneert het apparaat niet. Zo'n geschil heb ik al een keer gehad met een Mediamarkt medewerker. Uiteindelijk het hoofdkantoor opgebeld, waarna ze me gelijk gaven. Toen had het wel geholpen dat een lerares van m'n broer een brief had geschreven voor me. Die is meester in de rechten![]()
Daarna adviseerde de medewerker van Vodafone me om er nieuwe software op te zetten. Updaten heb ik al geprobeerd, maar volgens m'n telefoon is hij up-to-date. Als ik er zelf nieuwe software op ga zetten vervalt m'n garantie, dus dat is ook geen optie.
M'n telefoon heb ik nu sinds november. Normaal gesproken zit er een jaar garantie op de accu en 2 jaar op de rest van het toestel. Dus ik heb nog een paar maanden garantie op de accu.
Morgen Vodafone maar eens opbellen
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je wilt de foto niet als achtergrond,maar in kleinere vorm zonder een lijst eromheen,begrijp ik het zo goed?
Als ik jou was zou ik gewoon een icon/widget maken met die foto als icoon. Je kan hem onder bijvoorbeeld LauncherPro dan zelf groter trekken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar staat wat ik graag zou willen helaas ook niet tussen.
Vind het maar raar dat je wel zo'n foto op je homescreen kunt plaatsen via de photoframe widget, maar dat het niet kan zonder frame...
Je kan beter je toestel rooten. Ik heb zelf al maanden geen melding meer gehad dat het geheugen vol is, dit terwijl ik 16 games en tig apps heb geinstalleerd.quote:Op zondag 11 september 2011 13:53 schreef Jesse_ het volgende:
Is er ook een app waar het interne geheugen een beetje fatsoenlijk mee te beheren valt?
M'n interne geheugen loopt constant vol
Dat is wel een idee, maar alles backuppen en opnieuw installeren/instellen is een dagtaakquote:Op zondag 11 september 2011 14:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan beter je toestel rooten. Ik heb zelf al maanden geen melding meer gehad dat het geheugen vol is, dit terwijl ik 16 games en tig apps heb geinstalleerd.
Is root wel mogelijk op 2.3.3? Unrevoked wil het niet doen namelijkquote:Op zondag 11 september 2011 14:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan beter je toestel rooten. Ik heb zelf al maanden geen melding meer gehad dat het geheugen vol is, dit terwijl ik 16 games en tig apps heb geinstalleerd.
Bij 2.2 had ik ook problemen met de laatste versie van Unrevoked, de vorige versie (ik meen 3.2.1) deed het toen wel.quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is root wel mogelijk op 2.3.3? Unrevoked wil het niet doen namelijk
Als hij geroot is kan je gewoon je telefoon weer gebruiken zonder een rom te installeren.quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is root wel mogelijk op 2.3.3? Unrevoked wil het niet doen namelijk
quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij 2.2 had ik ook problemen met de laatste versie van Unrevoked, de vorige versie (ik meen 3.2.1) deed het toen wel.
2.3.3 kan niet met de unrevoked methode, maar met de beta van Revolutionary is het wel geluktquote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Als hij geroot is kan je gewoon je telefoon weer gebruiken zonder een rom te installeren.
Minder lang werk dan je had gedachtquote:Op zondag 11 september 2011 20:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[..]
2.3.3 kan niet met de unrevoked methode, maar met de beta van Revolutionary is het wel gelukt
Draai nu de laatste VillainRom
Nouja, ben er nog niet mee klaar. Met villainrom ben ik niet echt tevredenquote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Minder lang werk dan je had gedacht
Hoe werkt dat percies met Revolutionary ?quote:Op zondag 11 september 2011 20:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[..]
2.3.3 kan niet met de unrevoked methode, maar met de beta van Revolutionary is het wel gelukt
Draai nu de laatste VillainRom
Als je S-OFF hebt via de recovery (wel de custom er op gooien via revolutionary) deze zip file flashen zodat je root krijgt. Daarna moet het wel lukken neem ik aanquote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hoe werkt dat percies met Revolutionary ?
Ik heb de S-OFF al te pakken
?quote:android.process.acore
Meest stabiele, snelle en functionele custom ROM met Sense (2.1 + 3.0).quote:
Sense vind ik maar niks, launcherpro ftwquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meest stabiele, snelle en functionele custom ROM met Sense (2.1 + 3.0).
Ik lees alleen berichten dat Sense 3.5 door flinke code-optimalisatie bij HTC heel goed werkt, zelfs op de Desire. Iemand al een ROM met 3.5 geprobeerd?
Sense is meer dan de launcher.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Sense vind ik maar niks, launcherpro ftw
Plus, kreeg mn apps niet op de sd partitie bij insert coin (cm7 versie, a2sd installeert niet goed)
quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Jaytonism het volgende:
Vraagje over de App Viber: daar kun je toch ook gewoon internationaal gratis mee bellen? Gaat gewoon via WiFi of 3G toch?
Echt, een van de eerste zinnen op de website...quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Jaytonism het volgende:
Vraagje over de App Viber: daar kun je toch ook gewoon internationaal gratis mee bellen? Gaat gewoon via WiFi of 3G toch?
Dankjewel. Ik ben iemand die houdt van bevestiging.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Echt, een van de eerste zinnen op de website...
"Free international calls and text messages to other Viber
users using 3G or Wi-Fi"
![]()
![]()
Ik flash hem ook vanuit de recovery. Bestand is goed (md5check) en toch telkens weer alleen het witte htc schermquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:43 schreef bokkepoot het volgende:
? gewoon met Revolutionary
Instal zip from SD?
Quickoffice?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:40 schreef Renesite het volgende:
Hoe openen jullie .xlsx bestanden? Mijn baas stuurt namelijk roosters in die bestandsnaam
Welke gebruik je? AS2D of CM7?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Quickoffice?
En hoe krijg ik meer ruimte met insertcoin?
Interne geheugen is direct weer vol
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke gebruik je? AS2D of CM7?
CM7quote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke gebruik je? AS2D of CM7?
Nee, ik krijg de Dalvik cache (die 109mb groot is) niet op de sd-ext partitiequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:17 schreef SolidasRock het volgende:
Gelukt? Heb je wel teruggelezen?
Waarom zou je dat zelf doen? IC CM7 doet dit al voor je.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee, ik krijg de Dalvik cache (die 109mb groot is) niet op de sd-ext partitie
Ja maarja, zonder simkaart ook geen verbinding met je provider. En het kan ook zo zijn dat ie oververhit raakt door de verbinding met de provider, en zonder simkaart heb je dat dus niet.quote:Op maandag 19 september 2011 13:44 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik krijg nu sterk het vermoeden dat het wel eens aan mijn sim kaart zou kunnen liggen. Kan dit? Zonder simkaart: geen probleem.
Dat zit toch in die revolutionary tool? Anders heb ik het niet gedaanquote:Op maandag 19 september 2011 14:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom zou je dat zelf doen? IC CM7 doet dit al voor je.
Om ff terug te keren op mijn vraag: Heb je ook dit "Bravo CM7 r2" geflashed voordat je de ROM flashde? Zie http://alpharev.nl/
Titanium backup pro en mybackup pro zijn geschikt en met root nog geschikterquote:Op maandag 19 september 2011 14:56 schreef mr-green het volgende:
Ik heb momenteel een HTC Desire Z en die valt regelmatig uit (is ook een bekend probleem van HTC en ligt aan het moederbord van het toestel). Ik wil het toestel dus laten opsturen ter raparatie (en hopelijk vervanging).
Echter voor ik het toestel opstuur wil ik eerst een back-up maken van alles op het toestel. Is hier bijvoorbeeld een geschikte app voor of doe ik die via Active-Sync?
Nee, dat doet die tool niet, die maakt je toestel alleen maar s-off zodat je kan rooten. Daarom past die CM7rom dus niet.quote:Op maandag 19 september 2011 15:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zit toch in die revolutionary tool? Anders heb ik het niet gedaan
CM7 verplaatst de dalvik cache niet naar de sd kaart, heb nu de a2sd versie draaien met ruimte en zonder problemen
Ja maar neem aan dat ze mijn moederbord nu vervangen hebben, aangeduid met boardswap? Heb nu bv ook een nieuw imei nr. Mag toch verwachten dat dit nieuwe board niet ook over verhit raaktquote:Op maandag 19 september 2011 14:35 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ja maarja, zonder simkaart ook geen verbinding met je provider. En het kan ook zo zijn dat ie oververhit raakt door de verbinding met de provider, en zonder simkaart heb je dat dus niet.
Precies daarom heb ik mijn desire nog nooit geroot / custom rom geinstalleerd. Heb namelijk geen idee what to do als het fout gaatquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:18 schreef RobertNL het volgende:
Vanavond tijdens het wisselen van rom mijn Desire gesloopt![]()
Nu vond ik het volgende: http://www.htcdesireforum(...)oting/failed-update-(think-i-bricked-it)/msg11586/?PHPSESSID=d09d5f8dbd574721357e4366cf84f87e#msg11586
Dat zou het moeten doen, maar de site waarop de bestanden worden gehost is down.
Heeft iemand een andere (betrouwbare) site waar ik hier wel aan kan komen?
Beter kijken+ gefixed.
* RobertNL Beloofd zich plechtig nooit meer een fout te maken tijdens het installeren/updaten van een rom
Ik zie door de custom bomen het bos niet meer, dus daarom begin ik er maar niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:54 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Precies daarom heb ik mijn desire nog nooit geroot / custom rom geinstalleerd. Heb namelijk geen idee what to do als het fout gaat
De vele custom roms die beschikbaar zijn denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:08 schreef kikoooooo het volgende:
Welke bomen, welk bos?![]()
1 stappenplan op tweakers. Dat is alles wat je nodig hebt.
Ah dat wist ik nietquote:Op maandag 19 september 2011 17:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, dat doet die tool niet, die maakt je toestel alleen maar s-off zodat je kan rooten. Daarom past die CM7rom dus niet.
Bij een standaard Hboot partitie moet je de A2SD Rom gebruiken maar hiermee installeer je dus je apps enz niet in het geheugen van de Desire wat het sneller maakt maar op de SD-ext partitie.
Ah, ik vergisde me ook toen ik zei dat de dalvik cache ook in het geheugen terecht kwam bij de InsertCoin CM7. Dit blijkt niet te kloppen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet
Bij een volgende update maar aanpassen dan
Op internet zoeken wat jij kunt doen om de fout te herstellenquote:Op dinsdag 20 september 2011 08:54 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Heb namelijk geen idee what to do als het fout gaat
jah, herkenbaar, indien garantie htc bellen, nieuw moederbord en mijn probleem was opgelostquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier last gehad van een steeds opnieuw rebootende Desire? Een van de blues hier had dat probleem toch ook, als ik het me goed herinner?
Het wordt nu wel heel erg bij mij. Dat ik niet kan Youtuben oké, maar zelfs WhatsAppen tijdens het opladen gooit mijn mobiel in een reboot-cycle, dat is te veel.... BAH!
Ook gehad, op laten sturen en kreeg hem terug met een nieuw boardquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier last gehad van een steeds opnieuw rebootende Desire? Een van de blues hier had dat probleem toch ook, als ik het me goed herinner?
Het wordt nu wel heel erg bij mij. Dat ik niet kan Youtuben oké, maar zelfs WhatsAppen tijdens het opladen gooit mijn mobiel in een reboot-cycle, dat is te veel.... BAH!
Ik ben naar de winkel (BC) gegaan. Zelf geen zin om het op te sturen met alle risico's van dienquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef msnk het volgende:
Maar dan moet ik eerst alles exporteren of zo lijkt me? Heb geen zin dat mensen daar mijn gegevens gaan lopen checken en zoMoet ik even opzoeken hoe dat moet, nog nooit gedaan
Namen jullie direct contact op met HTC of de winkel waar je hem had gekocht? I knoowww, domme vraag, maar ik weet 't echt niet
Ik had daarvoor nieuwe software erop laten flashen om te kijken of dat zou helpen, dus stond niks opquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef msnk het volgende:
Oké thanks
Had jij al je gegevens en zo er ook afgehaald? Sms'jes, agenda etc etc.
ik had ff met de winkel gebeld, via hun kwam ik bij htc en die heeft een koerier gestuurd om het toestel op te halenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef msnk het volgende:
Maar dan moet ik eerst alles exporteren of zo lijkt me? Heb geen zin dat mensen daar mijn gegevens gaan lopen checken en zoMoet ik even opzoeken hoe dat moet, nog nooit gedaan
Namen jullie direct contact op met HTC of de winkel waar je hem had gekocht? I knoowww, domme vraag, maar ik weet 't echt niet
+1quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had ff met de winkel gebeld, via hun kwam ik bij htc en die heeft een koerier gestuurd om het toestel op te halen
heb jij toevallig hi?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef msnk het volgende:
Ik had al een tijdje zo'n reboot-loop. Ik wilde dus vandaag een backup maken en juist tijdens het syncen bleef hij weer rebooten, veel meer dan normaal.quote:Op zondag 25 september 2011 21:07 schreef Devolution het volgende:
Wat heb je gedaan dan? En je had toch een backup gemaakt?
Nee ik heb dus ook Vodafonequote:Op zondag 25 september 2011 21:20 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
heb jij toevallig hi?
laatste tijd hoor ik verdacht vaak opstartgeluidjes van htcs op de tu.
Als ik dan vraag naar provider is het, net als bij mij, elke keer hi :S
mijn telefoon heeft een nieuw board gehad, maar toen ik sim er weer in deed: reboot etc.
Huisgenoot test em nu een tijdje met zijn vodafone sim, maar geen reboots!
Hier ook Hi en Desire, maar ik heb geen last van plotselinge reboots. Ik heb een custom rom.quote:Op zondag 25 september 2011 21:20 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
heb jij toevallig hi?
laatste tijd hoor ik verdacht vaak opstartgeluidjes van htcs op de tu.
Als ik dan vraag naar provider is het, net als bij mij, elke keer hi :S
mijn telefoon heeft een nieuw board gehad, maar toen ik sim er weer in deed: reboot etc.
Huisgenoot test em nu een tijdje met zijn vodafone sim, maar geen reboots!
Agenda, email, als je Google Plus op je telefoon hebt ook je foto's en videos, deze dingen worden allemaal (ook) online opgeslagen. Je agenda kun je vinden op http://calendar.google.com.quote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef msnk het volgende:
Ik hoop dat ik een vervangend toestel kan krijgen zodat ik mijn SD-kaart erin kan doen en al mijn agenda items er weer uit kan halen (lees: overschrijven). Zou mogelijk moeten zijn toch? Wat wordt er allemaal op het toestel zelf bewaard en wat op dat kaartje? /newbie out.
Thanks!quote:Op maandag 26 september 2011 07:32 schreef Devolution het volgende:
[..]
Agenda, email, als je Google Plus op je telefoon hebt ook je foto's en videos, deze dingen worden allemaal (ook) online opgeslagen. Je agenda kun je vinden op http://calendar.google.com.
Eerste smartphone + lui = veel troubleshooting. Kon je zelf ook bedenken tochquote:Op maandag 26 september 2011 08:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen met een smartphone die agenda's/contacts enzovoort niet online syncen
En waarom ga je naar vodafone met dat ding? Bel gewoon HTC op. Dan heb je geen pakbon nodig en komen ze hem bij je thuis afhalen en weer bezorgen.
Wel dat ie heel heet wordt, ik heb 1x gehad dat ie inderdaad uitging. Word dan dus te heet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef Slayage het volgende:
hebben jullie ook dat probleem als ie aan de stekker zit en je bent tegelijkertijd bezig op je phone dat ie dan heel heet wordt en uitgaat?
dit probleem heb ik de laatste tijd, probeer het daarom ook te voorkomen, maar het zou niet mogen
Als hij uitgaat moet je hem laten reparerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef Slayage het volgende:
hebben jullie ook dat probleem als ie aan de stekker zit en je bent tegelijkertijd bezig op je phone dat ie dan heel heet wordt en uitgaat?
dit probleem heb ik de laatste tijd, probeer het daarom ook te voorkomen, maar het zou niet mogen
het gebeurt af en toe niet elke keer, dus een retourtje reparateur is het neit waard denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als hij uitgaat moet je hem laten repareren
Je collega moet hem nog een keer opsturenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
het gebeurt af en toe niet elke keer, dus een retourtje reparateur is het neit waard denk ik
hoorde van een collega gisteren dat ie zijn phone net had teruggekregen van de reparatie omdat zijn scherm kapot was (had em laten vallen van 2 hoog) en nu bljift continu uitvallen zegt ie terwijl ie dat probleem voorheen niet had, dus kweet niet of ik em zo 1-2 zal opsturen
Zo begon het dus bij mij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef Slayage het volgende:
hoop het ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:11 schreef msnk het volgende:
Toestel net opgehaaldNou, duimen maar dat het oké blijft
[..]
Zo begon het dus bij mij.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Klonk het volgende:
ik wil mijn desire in stukken gehakt naar HTC terugsturen
sinds vanmorgen zijn alle foto's alleen maar wit
Ik ben zo enorm blij dat ik tot op heden nergens last van heb (gezien de problemen die veelvuldig gemeld worden). Het enige wat wel eens gebeurd is dat ik de cache en Dalvik cache moet wissen omdat mijn telefoon niet voorbij het bootscherm komt, maar dat ligt aan de custom ROM.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Klonk het volgende:
Hij maakt weer foto's maar loopt na het maken van een foto weer vast en reboot zichzelf, ik koop nooit meer een htc en ben nu al aan het kijken naar een ander toestel.
Maar goed morgen eerst maar eens contact opnemen met de webshop, kijken wat zij nog kunnen doen...
Hmm dan is het idd erg vreemd en Ka U Tee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de stockrom, met standaard wallpaper
Noem jezelf een nerd jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:58 schreef APK het volgende:
Ik heb ook nergens last van.
Volgens mij is het een revenge van HTC op nerds die vage ROM's willen installeren
En sinds gisteren doet alles het weer probleemloosquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Klonk het volgende:
ik wil mijn desire in stukken gehakt naar HTC terugsturen
sinds vanmorgen zijn alle foto's alleen maar wit
Heb je de verjaardagen er handmatig in staan of via facebook oid?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er geen standaardmogelijkheid om de verjaardagen van je contacten weer te geven in de kalender? Dus niet met andere apps ofzo...
Allebei. Die via Facebook komen er wel in te staan, de overige niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:02 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je de verjaardagen er handmatig in staan of via facebook oid?
Bekend probleem... desire heeft chronisch gebrek aan intern geheugen. Heb je Froyo (2.2) of Gingerbread (2.3) geinstalleerd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Net in het verkeerde topic gepost!
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Nee is namelijk niet mijn telefoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Bekend probleem... desire heeft chronisch gebrek aan intern geheugen. Heb je Froyo (2.2) of Gingerbread (2.3) geinstalleerd?
Ik heb sinds kort de update naar Gingerbread geinstalleerd en heb daardoor meer geheugen gekregen.
Een andere optie is om de telefoon te rooten en custom rom te installeren.
Ik zit hier dus ook mee, maar Gingerbread neemt toch zelf ook geheugen in beslag, en ik heb gelezen dat Gingerbread niet geheel 'veilig/goed' is om op een Desire te zetten. In hoeverre klopt dit verhaal?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Bekend probleem... desire heeft chronisch gebrek aan intern geheugen. Heb je Froyo (2.2) of Gingerbread (2.3) geinstalleerd?
Ik heb sinds kort de update naar Gingerbread geinstalleerd en heb daardoor meer geheugen gekregen.
Een andere optie is om de telefoon te rooten en custom rom te installeren.
Ik Werk er zonder problemen mee. Telefoon is sneller, accu gaat langer mee en meer geheugenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zit hier dus ook mee, maar Gingerbread neemt toch zelf ook geheugen in beslag, en ik heb gelezen dat Gingerbread niet geheel 'veilig/goed' is om op een Desire te zetten. In hoeverre klopt dit verhaal?
Waar ik wel mee zit is wat in dit bericht staat, en de reactie eronder van het niet kunnen filmen in 720p.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik Werk er zonder problemen mee. Telefoon is sneller, accu gaat langer mee en meer geheugen
Tja, je telefoon wordt inderdaad helemaal schoon gemaakt maar een backup is zo gemaakt. Filmen op 720p werkt hier gewoon...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar ik wel mee zit is wat in dit bericht staat, en de reactie eronder van het niet kunnen filmen in 720p.
Hmm, oké. Morgen maar eens naar kijken dan. Lijkt me 'veiliger' dan rooten. Alleen kijken hoe ik een back up ga maken. Met Android 2.3 kan ik hem ook mooi als afstandsbediening voor tv gebruiken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Tja, je telefoon wordt inderdaad helemaal schoon gemaakt maar een backup is zo gemaakt. Filmen op 720p werkt hier gewoon...
Ok, toch eerst maar via de winkel aangezien ik laatst alle losse oude telefoons heb opgeruimd, en deze jongen slecht zonder kanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:30 schreef Klonk het volgende:
De winkel zal je (waarschijnlijk) doorverwijzen naar HTC, toestel word door een koeriertje opgepikt en ik gok dat er een nieuw moederbordje in komt, ik was de mijne met vergelijkbare problemen een weekje kwijt
Mocht het buiten de garantie vallen? Is het misschien handig om eens te kijken naar www.smartphonerepair.nl. Laatst mijn eigen telefoon opgestuurd omdat geluid niet meer werkte. Doet het nu weer als van ouds:) en stuk goedkoper dan via de fabrikant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok, toch eerst maar via de winkel aangezien ik laatst alle losse oude telefoons heb opgeruimd, en deze jongen slecht zonder kan
Niemand?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:43 schreef Slayage het volgende:
ik heb een merkwaardig probleem,
laatst wilde ik in de market gaan, maar kon me toen niet aanmelden, wanneer ik me wil aanmelden vraag ie het wachtwoord, ik weet wel wat het wachtwoord is, alleen de Gebruikersnaam staat ingevuld met een @youtube.com account, dit terwijl ik me had aangemeld met mn Gmail gebruikersnaam en de Gebruikersnaam kan ik niet veranderen
nu heb ik dus echt geen flauw idee wat ik hiermee moet
Instellingen --> Applicaties --> tabje Alle applicaties, Market opzoeken en cache/gegevens wissen al geprobeerd?quote:
ja nu wel, gouden tip! nu is ie weer back 2 normalquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Instellingen --> Applicaties --> tabje Alle applicaties, Market opzoeken en cache/gegevens wissen al geprobeerd?
En? Gelukt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:30 schreef Iemand91 het volgende:
Door het uitgebreide stappenplan bij het rooten, durf ik het eigenlijk niet helemaal aan, kan onderstaande manier ook (veilig)?:
http://www.androidworld.n(...)e-met-unrevoked.html
Ben nu bezig met de uitgebreide manier. Ben nu de SD aan het partitioneren (hopen dat dat goed gaat).
Update, nee nog steeds niet. Het rooten ging helemaal prima (stap 5 van de tweaker net gedaan, want dat stond niet bij de link waarmee ik heb geroot (deze).quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
(Nog) niet. Hopelijk lukt het morgen.
Bij mij heb ik het zo ingesteld:quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef Jaytonism het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn schoolmail toevoeg als account? Het gaat om een Outlook Webaccess type mailclient. Ik neem aan dat dit gewoon een POP type is? Ik weet dus niet goed wat mijn POP server is. Ik ben hier vrij noob in. Het is in ieder geval niet 't laatste gedeelte van mijn schoolemailadres. Als ik dan op verbinden druk dan kan hij geen verbinding maken met de mailserer om de accountinformatie te controleren.
Ik kom zover dat ik de gegevens moet invoeren:
Mijn emailadres,
Wachtwoord.
Etc.
Weet iemand de standaardgegevens voor zon schoolaccountje?
Als ze gebruik maken van Outlook Webaccess is er een grote kans dat er een Exchange server draait, dus kun je Exchange Activesync gebruiken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef Jaytonism het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn schoolmail toevoeg als account? Het gaat om een Outlook Webaccess type mailclient. Ik neem aan dat dit gewoon een POP type is? Ik weet dus niet goed wat mijn POP server is. Ik ben hier vrij noob in. Het is in ieder geval niet 't laatste gedeelte van mijn schoolemailadres. Als ik dan op verbinden druk dan kan hij geen verbinding maken met de mailserer om de accountinformatie te controleren.
Ik kom zover dat ik de gegevens moet invoeren:
Mijn emailadres,
Wachtwoord.
Etc.
Weet iemand de standaardgegevens voor zon schoolaccountje?
Heb ik geprobeerd, moet volgens mij ook kunnen. Krijg het niet voor elkaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ze gebruik maken van Outlook Webaccess is er een grote kans dat er een Exchange server draait, dus kun je Exchange Activesync gebruiken.
Username is gewoon je e-mailadres (user@school.nl), domein kan je leeglaten. "Adres van Exchange-postvak" is waarschijnlijk de server, maar klik gerust even rond. Als je de gegevens instelt moet je in eerste instantie je username invullen, maar als je dan verder gaat wordt je username automatisch veranderd van "user@school.nl" naar "user", dat moet je dan even terugzetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, moet volgens mij ook kunnen. Krijg het niet voor elkaar.
Bij Exchange ActiveSync moet ik mijn emailadres, serveradres, domein, gebruikersnaam & wachtwoord invoeren. Ik denk dat ik 't goed heb gedaan, maar wat gebruik ik als serveradres en wat als exchange domeinnaam & gebruikersnaam?
Check hieronder de info die de mijn schoolmail mij te bieden heeft:
[ afbeelding ]
Adobe wat? Flash, Reader, Airquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Sjezus wat is die Adobe update kut hè. Belachelijk groot, 17 MB oid. Meteen weer verwijderd. Gmail wilde met die Adobe update ook niet meer synchroniseren, kansloos.
Mensen die hun toestel nu nog steeds niet geroot hebben.. als je het niet voor de ruimte doet doe je het toch voor de accuduur? Ik zie geen enkele reden om het niet te doen, zeker met zo'n rampproduct als de Desire.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Sjezus wat is die Adobe update kut hè. Belachelijk groot, 17 MB oid. Meteen weer verwijderd. Gmail wilde met die Adobe update ook niet meer synchroniseren, kansloos.
Ik. Ik heb GingerVillain 3.2 (op basis van CM7.1).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:05 schreef Ezechielk het volgende:
Is er iemand die CyanogenMod 7.1.0 al geïnstalleerd heeft? En zo ja, wat zijn de bevindingen tot nu toe?
heb je a2sd al geprobeerd? Scheelt echt een berg.. moet je alleen niet je sd uit je desire halen want dan werken je apps nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb de HTC Desire vanaf 01-07-2010 en ben er nog steeds dik tevreden mee .
Alleen het minpuntje is het intern geheugen van 500 MB wat tekort schiet .
Ik vind mijn HTC Desire beter in de hand liggen dan die nieuwste smartphones die een veel te groot scherm hebben en afmetingen .
Het verschil van een HTC Desire en de allernieuwste smartphones zijn veel te klein om over te stappen .
Met zo,n duur toestel moet je toch zeker 3 jaar plezier mee hebben want het is een dure aanschaf
Ik doe zeker nog 2 jaar met mijn HTC Desire en zie dan wel weer .
Knal er een andere ROM op dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:32 schreef Pi-Mp het volgende:
Ik heb de update van android 2.3 op mijn desire gezet. Echter ben ik hier niet tevreden mee, nu was het in de tijd van de update zo dat er nog geen Root beschikbaar was voor deze versie. Weet iemand misschien of deze er nu wel is?
Die is er, zie http://revolutionary.io/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:32 schreef Pi-Mp het volgende:
Ik heb de update van android 2.3 op mijn desire gezet. Echter ben ik hier niet tevreden mee, nu was het in de tijd van de update zo dat er nog geen Root beschikbaar was voor deze versie. Weet iemand misschien of deze er nu wel is?
Dit wil ik ook weten. Ik draai nog de RC versie. De verschillen tussen de RC en de net uitgekomen versie zijn minimaal (ja dat de stable nu op 2.3.7 draait). Ik las op het forum van CM dat er problemen zijn met bootloops en problemen met de market. Ik wacht nog even denk ik met updaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:05 schreef Ezechielk het volgende:
Is er iemand die CyanogenMod 7.1.0 al geïnstalleerd heeft? En zo ja, wat zijn de bevindingen tot nu toe?
Ik draai CM7.1 maar heb nergens last vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dit wil ik ook weten. Ik draai nog de RC versie. De verschillen tussen de RC en de net uitgekomen versie zijn minimaal (ja dat de stable nu op 2.3.7 draait). Ik las op het forum van CM dat er problemen zijn met bootloops en problemen met de market. Ik wacht nog even denk ik met updaten.
Ik heb hem er ondertussen opstaan, maar ik moet zeggen dat ik nergens problemen mee heb. (Re)booten doet hij prima, en ook de Market functioneert prima. Hij voelt ook sneller/soepeler aan in vergelijking met de 7.0.3 die ik er hiervoor op had staan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dit wil ik ook weten. Ik draai nog de RC versie. De verschillen tussen de RC en de net uitgekomen versie zijn minimaal (ja dat de stable nu op 2.3.7 draait). Ik las op het forum van CM dat er problemen zijn met bootloops en problemen met de market. Ik wacht nog even denk ik met updaten.
Dat ligt simpelweg aan de app. Mijn battery status wilde ook geen icoon meer in de 'taakbalk' bovenaan zetten wanneer ik hem op de SD zette bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik draai CM7.1 maar heb nergens last vanDraait perfect op mijn Desire. Ik heb alleen wel gemerkt dat ik moet oppassen met het verplaatsen van apps naar mijn SD. Die optie heb ik namelijk bij elke app, maar toen ik bijvoorbeeld LauncherPro had verplaatst, deden mijn widgets het niet meer.. Maarja dat was een kwestie van het terugplaatsen van LP naar mijn telefoongeheugen en het opnieuw plaatsen van de widgets and all was well
In de market naar flash gaan en daar het automatisch updaten vinkje uitzetten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:05 schreef ArnosL het volgende:
Leuk, heb ik net de Adobe update er af geflikkerd, heeft ie hem 10 minuten later alweer opnieuw geïnstalleerdDus weer eraf flikkeren, staat ie weer bij nieuwe updates
Batterijduur is hier ook om te huilen. Iemand random tips om deze te verlengen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef msnk het volgende:
Na mijn mobo-reparatie gaat het ineens wel heel erg hard met mijn batterijduur....
Toestel volledig opgeladen, WhatsApp anderhalf uur en hij is al op ~30%....
Niet constant... Maar wel veel in en uit stand-by, maakt dat nog veel uit qua verbruik?
In mijn geval lijkt mij dat heel stug. Ik kreeg mijn toestel een week of twee geleden met fabrieksinstellingen terug. Sindsdien alleen WhatsApp, een kladblok app en NetCounter geïnstalleerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Telefoon helemaal terugbrengen naar de fabrieksinstellingen. Grote kans dat er een app loopt te klooien met je batterijverbruik.
Dat is gewoon een algemeen probleem met onder andere Launcher Pro. Ik gebruikte Go Launcher en die had hetzelfde. Sommige apps werken gewoon niet zoals het zou moeten als je ze op SD zet..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik draai CM7.1 maar heb nergens last vanDraait perfect op mijn Desire. Ik heb alleen wel gemerkt dat ik moet oppassen met het verplaatsen van apps naar mijn SD. Die optie heb ik namelijk bij elke app, maar toen ik bijvoorbeeld LauncherPro had verplaatst, deden mijn widgets het niet meer.. Maarja dat was een kwestie van het terugplaatsen van LP naar mijn telefoongeheugen en het opnieuw plaatsen van de widgets and all was well
Welke Android-versie heb je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef msnk het volgende:
[..]
In mijn geval lijkt mij dat heel stug. Ik kreeg mijn toestel een week of twee geleden met fabrieksinstellingen terug. Sindsdien alleen WhatsApp, een kladblok app en NetCounter geïnstalleerd.
Er staat 2.2.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Welke Android-versie heb je?
Mm wellicht ff rooten en een customrom erop zetten. Je hebt weinig te verliezen:Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef msnk het volgende:
Jeeeeej, nog meer problemen
- Camera apps laten een zwart scherm zien.
- LED-lampje doet het niet tijdens het opladen of het ontvangen van berichtjes/e-mail.
Nog tot de zomervakantie volhouden, daarna gelijk een ander merk toestel nemen. Iets te veel problemen met HTC voor mijn gevoel.
Ah, hier het zelfde batterij probleem na reparatie, ook maar eens proberen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Er staat 2.2.
Heb sindsdien trillen tijdens het typen uitgezet, helpt wel wat maar niet mega veel.
Ik heb het ook gehad, bleek dat ik me vergiste. Ik zette haptic feedback uit bij android toetsenbord terwijl ik dit bij touch input (=HTC IME) had moeten doen. Of misschien heb je nog meer toetsenborden geinstalleerd? (swype, swiftkey enz enz)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:58 schreef Mr.DD het volgende:
Ik krijg trillen tijdens typen maar niet uit, ondanks af/aanvinken van de optie bij instellingen. Iemand tips?
quote:
Prepaid inderdaad, bij Kpn. Inmiddels zijn ze allemaal uitverkocht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:10 schreef vriendelijkevriend het volgende:
GraagUit wat deels verwijderde reacties in een V&A-topic begreep ik dat de Desire voor E119,- verkocht wordt of werd, klopt dat? Voor die prijs kon ik 'm althans niet vinden.
Het was een actie, ik weet niet hoeveel dat verschilt met een 'speciale' actiequote:
Excuses voor het pleonasmequote:Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Het was een actie, ik weet niet hoeveel dat verschilt met een 'speciale' actie. Ik heb het ook maar ergens gelezen, weet dr verder niet zoveel van eigenlijk
.
Ik mag hem van T-Mobile voor ¤70,- afkopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:46 schreef Devolution het volgende:
Op marktplaats staan ze voor ongveer 100-150 te koop, en de mijne doe ik (inclusief carkit) voor 100 weg binnenkort. Dus een splinternieuwe Desire voor 119 euro is een nette prijs!
Als hij uitstaat, kan je dan eens volume-omlaag en tegelijkertijd de aanknop indrukken? Kom je dan in een soort systeemmenu?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef APK het volgende:
Mijn Desire is vanavond ook opeens overleden.
Reboot-loop en hij komt niet meer verder dan dat witte scherm met het groene HTC logo.
Weet iemand of het na een maand of 15 nog gratis gerepareerd wordt en weet iemand het adres waar ik 'em naar toe moet sturen?
Vanuit dat menu heb ik 'recovery' gekozen, maar nu zie ik een zwart scherm met een klein plaatje van de telefoon met een rode gevarendriehoek en een rood uitroepteken daar doorheen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als hij uitstaat, kan je dan eens volume-omlaag en tegelijkertijd de aanknop indrukken? Kom je dan in een soort systeemmenu?
Vanaf daar kan je hem eens proberen te resetten.
Hmm, heb je in dat menu geen andere keuzes?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Vanuit dat menu heb ik 'recovery' gekozen, maar nu zie ik een zwart scherm met een klein plaatje van de telefoon met een rode gevarendriehoek en een rood uitroepteken daar doorheen...
Waar heb jij 'em naar toegestuurd en was het binnen een jaar of later?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef msnk het volgende:
Ik had dus hetzelfde als APK en moest het terugsturen voor een nieuwe mobo.
FASTBOOTquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, heb je in dat menu geen andere keuzes?
Bij mij was het inderdaad binnen een jaar, sollyquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb jij 'em naar toegestuurd en was het binnen een jaar of later?
Kies eens FASTBOOT?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
FASTBOOT
RECOVERY
CLEAR STORAGE
SIMLOCK
Dat zijn de opties en het schreeuwen doet de Desire
Hmmz, dan maar even naar de Vodafone winkel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:24 schreef msnk het volgende:
Bij mij was het inderdaad binnen een jaar, sollyMaar je kunt het toch de gehele contractduur terugsturen dacht ik of niet?
Gewoon bij een Vodafone winkel btw (mijn provider).
Zie editquote:
Ik heb hem gewoon naar HTC opgestuurd, had hem binnen anderhalve week terug. Nog wel garantie, maar volgens mij maken ze dit defect (moederbord) ook als je geen garantie meer hebt omdat het een fout van het toestel zelf is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, dan maar even naar de Vodafone winkel.
Ik dacht hier gelezen te hebben dat het via HTC moet en dat ze een koerier sturen...
[..]
Zie edit
quote:De procedure is als volgt:
1) U belt met 0900 - 3962349 (op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur).
Één van de medewerkers zal je te woord staan en samen met jou de klacht in behandeling nemen. Zorg ervoor dat u altijd de aankoopfactuur bij de hand hebt. Nadat één van de medewerkers het RMA formulier heeft ingevuld (reparatie formulier) krijgt u een RMA nummer.
2) Vervolgens stuurt u uw toestel zo kaal mogelijk op (zonder simkaart, accu, achterklepje en andere accessoires die niet met de klacht te maken hebben). Het toestel dient u samen met de kopie aankoopfactuur (met hierop het RMA nummer vermeld) en een duidelijke schriftelijke klachtomschrijving op te sturen naar:
Dynafix
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
Het risico voor het versturen van het pakket naar Dynafix of Studentmobiel ligt bij de klant. Belangrijk: Wij raden u aan om uw defecte toestel verzekerd (tot ¤500,-) en aangetekend op te sturen! Zorg hierbij voor een onopvallende en beschermende verpakking. Na reparatie krijgt u uw mobiele telefoon weer kosteloos thuisgestuurd.
Ok, enige manier om nog een fabrieksherstel te doen is via ADB. Heb je dat toevallig op je computer staan? Zo niet, dan moet je dat even downloaden en installeren (de Recommended).quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
FASTBOOT
RECOVERY
CLEAR STORAGE
SIMLOCK
Dat zijn de opties en het schreeuwen doet de Desire
Edit: Als ik 'FASTBOOT' kies krijg ik:
BOOTLOADER
REBOOT
REBOOT BOOTLOADER
POWER DOWN
Ah merci!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon naar HTC opgestuurd, had hem binnen anderhalve week terug. Nog wel garantie, maar volgens mij maken ze dit defect (moederbord) ook als je geen garantie meer hebt omdat het een fout van het toestel zelf is.
Procedure Dynafix
[..]
Nergens voor nodig; ik stuurde hem gewoon in een dikke laag wc-papier op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ah merci!![]()
Moet ik zelf nog gaan betalen voor aangetekend versturen omdat zij een kuttelefoon op de markt brengen
Pfew, ik zou al op bed moeten liggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ok, enige manier om nog een fabrieksherstel te doen is via ADB. Heb je dat toevallig op je computer staan? Zo niet, dan moet je dat even downloaden en installeren (de Recommended).
Als het is geïnstalleerd, hang dan je telefoon via usb aan je computer, terwijl je op de telefoon voor FASTBOOT hebt gekozen.
Dan, windows-teken+r, cmd intypen, enter. Plak het volgende daar, via rechtermuisknop -> plakken (ctrl+v werkt niet):
cd "C:\Program Files (x86)\Android\android-sdk\platform-tools"
Typ dan in:
adb shell
#wipe data (de # staat er al)
Dan zal je telefoon zichzelf resetten. Je bent nu wel alle gegevens op de telefoon kwijt (SD-kaart wordt niks mee gedaan!).
Als dit niet werkt wordt het toch opsturen.
Nou, als je hem opstuurt ben je dat ook kwijt..quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Pfew, ik zou al op bed moeten liggen
Dat ga ik morgen dan maar eerst even proberen, denk ik
Heb eigenlijk weinig zin om al mijn data kwijt te raken.
SMS'jes boeien mij niet zo erg en games speel ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou, als je hem opstuurt ben je dat ook kwijt..
Wat automatisch gebackupped wordt door Google zijn natuurlijk je contacten, je mail, je WiFi-wachtwoorden, je wallpaper en welke apps je geïnstalleerd hebt.
Wat je kwijt gaat raken zijn je smsjes, je instellingen en alle app-data, wat inhoudt dat je al je instellingen van alle apps, highscores van games ed. kwijt bent.
Iemand moet eens een keer een duidelijk lijstje maken met de pro's en con's van al die verschillende roms. Er zijn er echt te veelquote:Op maandag 31 oktober 2011 08:08 schreef lekzzz het volgende:
Zo gisteren weer eens Miui erop gezet 1.10.28 EN ZH NL D2EXT X-PART 2.3.7 Wilde eerst de A2SD versie maar die werkte niet goed, kreeg iedere keer een melding out of memory. Zo op het eerste gezicht ben ik weer tevreden.
Op tweakers kom je al een heel eind!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Iemand moet eens een keer een duidelijk lijstje maken met de pro's en con's van al die verschillende roms. Er zijn er echt te veel
Je hebt heel stabiele custom roms, zelfs stabieler dan de originele ROMs, bijvoorbeeld de Oxygen ROM. Als je ook nog eens de hboot verandert, krijg je ook genoeg intern geheugen:quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn Desire er binnenkort uit voor de nieuwe Galaxy Nexus. Vind het nog steeds een mooie telefoon, werkt prima, alleen het interne geheugen blijft een probleem vormen.
Neem bijvoorbeeld nu die update naar Flash 11, waardoor het interne geheugen minder dan 15MB wordt, en de synchronisatie niet meer werkt.
Ook met updates van Apps is dit steeds veel lastiger.
Ik weet dat je door custom roms dit (deels) kan verhelpen, alleen op een telefoon die ik dagelijks gebruik wil ik geen risico lopen dat (ondanks mogelijkheid tot backups etc) ik gegevens kwijt raak.
Heeft de telefoon het toch wel 1.5 jaar uitgehouden.
De Galaxy Nexus heeft daarnaast niet het probleem dat je op de fabrikant moet wachten totdat de upgrade er komt. Als Google de nieuwe Android versie vrijgeeft, ben je vaak al snel voorzien van de nieuwste versie (pluspunt).
Second that.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt heel stabiele custom roms, zelfs stabieler dan de originele ROMs, bijvoorbeeld de Oxygen ROM. Als je ook nog eens de hboot verandert, krijg je ook genoeg intern geheugen:
[ afbeelding ]
Hoor aan verschillende kanten dat hij rond de 17de beschikbaar zal worden. Zolang kan ik nog wel wachten, het is niet dat de telefoon aan het overlijden isquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:35 schreef Devolution het volgende:
Voor mij geld precies hetzelfde. Ga je wachten tot de Galaxy Nexus in Nederland uit is of ga je 'em al eerder aanschaffen?
Ik wil hier best naar kijken maar dan moet de Desire niet de telefoon zijn waar ik bijna gehele dag gebruik van maak. Ook al zullen er nog zoveel stabiele roms verkrijgbaar zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt heel stabiele custom roms, zelfs stabieler dan de originele ROMs, bijvoorbeeld de Oxygen ROM. Als je ook nog eens de hboot verandert, krijg je ook genoeg intern geheugen:
[ afbeelding ]
Als je hem root heb je zelfs de mogelijkheid om een complete backup te maken van het interne telefoongeheugen, en deze later precies zo weer terug te zetten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wil hier best naar kijken maar dan moet de Desire niet de telefoon zijn waar ik bijna gehele dag gebruik van maak. Ook al zullen er nog zoveel stabiele roms verkrijgbaar zijn.
Ik heb de Desire al geroot waardoor ik iets meer rechten hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je hem root heb je zelfs de mogelijkheid om een complete backup te maken van het interne telefoongeheugen, en deze later precies zo weer terug te zetten.
Maar als je dat niet vertrouwt, moet je het zeker niet doen. Wanneer je de Galaxy Nexus hebt, kan je de Desire wel eens flink onder handen nemen, en zien hoe snel hij nog kan zijn (met een kale ROM), of hoeveel hij nog kan (met een ROM met een nieuwe Sense-versie).
Dit dus :pquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:50 schreef Pi-Mp het volgende:
[..]
Op tweakers kom je al een heel eind!
http://gathering.tweakers(...)ge/36230125#36230125
Alles over CM7quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Jesse_ het volgende:
Voor CM7 moet je een andere hboot er op gooien toch?
Welke en waar vind ik die?
Oxygenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom zojuist van Oxygen af maar ik moet zeggen dat mijn nieuwe Miui ook erg bevalt. Heb hem er pas 24 uur op staan maar toch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oxygen. Vind dat een heel fijne ROM.
Als het nog onder garantie is heb je niets met de verzendprocedure van Dynafix te maken, bij mij kwam een koerier langs om het toestel op te halenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon naar HTC opgestuurd, had hem binnen anderhalve week terug. Nog wel garantie, maar volgens mij maken ze dit defect (moederbord) ook als je geen garantie meer hebt omdat het een fout van het toestel zelf is.
Procedure Dynafix
[..]
Bij mij wel hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als het nog onder garantie is heb je niets met de verzendprocedure van Dynafix te maken, bij mij kwam een koerier langs om het toestel op te halen
Ik mis alleen toch wel een hoop Sense-functies.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oxygen. Vind dat een heel fijne ROM.
Klopt, vooral de CM7-versie, maar bij mij vreet die ROM echt batterij. ROMs met Sense3.5 hadden dit veel minder.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:02 schreef Pi-Mp het volgende:
insertcoin werkt erg soepel op de desire
Ik heb er juist voor gekozen wegens het ontbreken van Sensequote:Op dinsdag 1 november 2011 08:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik mis alleen toch wel een hoop Sense-functies.
Ik vind het tekst selecteren op een vanilla ROM echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb er juist voor gekozen wegens het ontbreken van Sense.
De apps waren anders best wel handig; het klokje met timer en stopwatch, het snel zoeken naar mensen in je telefoonlijst (via dialer), de sense-only widgets. Ik heb ongeveer een jaar geleden geroot en dat waren dingen die ik toen wel miste. Inmiddels voor alles wel een prima vervanging gevonden. Zonder sense is idd wel veel sneller!quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:22 schreef L0we het volgende:
Precies, Sense mis ik niets aan, en mn telefoon voelt een stuk vlotter aan zonder
Ze zijn best wel handig inderdaad, maar na het switchen merkte ik toch dat ik ze niet echt nodig had...quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:42 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
De apps waren anders best wel handig; het klokje met timer en stopwatch, het snel zoeken naar mensen in je telefoonlijst (via dialer), de sense-only widgets. Ik heb ongeveer een jaar geleden geroot en dat waren dingen die ik toen wel miste. Inmiddels voor alles wel een prima vervanging gevonden. Zonder sense is idd wel veel sneller!
Het was dan ook duidelijk aangegeven wat de risico's waren bij die update. Als je zo graag 2.3 wilde hebben had je beter een custom rom kunnen installeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef Cid het volgende:
Ik ben toch een beetje teleurgesteld door m'n Desire sinds ik de officiele update naar 2.3 gedaan heb.
Market update niet meer, dus ik zit nog steeds met een oude versie en vanmorgen mocht ik mijn pincode weer intoetsen. Een mooie reboot terwijl dat ding aan de lader lag
De officiele update was een slecht idee inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef Cid het volgende:
Ik ben toch een beetje teleurgesteld door m'n Desire sinds ik de officiele update naar 2.3 gedaan heb.
Market update niet meer, dus ik zit nog steeds met een oude versie en vanmorgen mocht ik mijn pincode weer intoetsen. Een mooie reboot terwijl dat ding aan de lader lag
Hoezo? Het is toch gewoon een officiele update die niet OTA ging omdat er een complete reinstall nodig is?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het was dan ook duidelijk aangegeven wat de risico's waren bij die update. Als je zo graag 2.3 wilde hebben had je beter een custom rom kunnen installeren.
Ach, ik heb ook een deal bij studentmobiel.nl. Daar moet je gewoon direct contact zoeken met Dynafix. Je kan ook naar je provider/winkel toegaan met je klacht, ben je waarschijnlijk wel langer je telefoon kwijt (maar geen verzendkosten).quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als het nog onder garantie is heb je niets met de verzendprocedure van Dynafix te maken, bij mij kwam een koerier langs om het toestel op te halen
Ik heb net CM7 vervangen voor MIUI. Lijkt goed te lopen, lijkt alleen wel heel erg op iOSquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is naar jullie mening de beste gerootte rom die er momenteel beschikbaar is ?
Ik heb momenteel Insert Coin maar die begint te vervelen en loopt afentoe vast
Dat is ook de kracht van MIUIquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb net CM7 vervangen voor MIUI. Lijkt goed te lopen, lijkt alleen wel heel erg op iOS
De laatste, 1.10.28 meen ikquote:Op woensdag 2 november 2011 07:23 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dat is ook de kracht van MIUIWelke versie heb je erop gezet?
JA die heb ik ook, heb je weleens last van delays bij het opstarten van een app? Ik heb dat soms bij WhatsApp. Ik gebruik 1.10.28 EN ZH NL D2EXT X-PART 2.3.7quote:
Nee, geen last van, loopt erg vloeiend. Ik heb volgens mij de A2SD versie, gedownload van miui.nlquote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
JA die heb ik ook, heb je weleens last van delays bij het opstarten van een app? Ik heb dat soms bij WhatsApp. Ik gebruik 1.10.28 EN ZH NL D2EXT X-PART 2.3.7
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
JA die heb ik ook, heb je weleens last van delays bij het opstarten van een app? Ik heb dat soms bij WhatsApp. Ik gebruik 1.10.28 EN ZH NL D2EXT X-PART 2.3.7
Taskkiller?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:52 schreef msnk het volgende:
Delay bij opstarten van WhatsApp heb ik ook gehad ja, maar ik draai gewoon standaard spul
Of je een programma hebt geïnstalleerd op de telefoon waarmee je apps kan killen. Buiten de officiële manier zeg maar.quote:
Nope!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of je een programma hebt geïnstalleerd op de telefoon waarmee je apps kan killen. Buiten de officiële manier zeg maar.
Je hebt er ook net eentje met de allernieuwste Sense uitgekozen die nog helemaal niet stabiel draait op de Desirequote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoi eergisteren had ik een custom rom op mijn vriendins desire gegooid. Het gaat om deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1315961
Tot vandaag deed hij het gewoon goed. Nu gaat hij heel vaak rebooten. Wat is een stabiele rom voor de desire? Het hoeft niet perse de nieuwste sense te zijn.
Bij mij liep CM7 juist vaker vast. Zelfs zo dat ik niet meer via de aan/uit-knop kom rebooten, dan werd alleen het scherm vaag. Ook liep de launcher vaak vast bij mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Zelf een tijdje CM7 gehad. Werkte perfect, vond alleen de batterijduur wat minder.
Eeh, ik bedoelde ook InsertCoin icm CM7r2 hboot.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij liep CM7 juist vaker vast. Zelfs zo dat ik niet meer via de aan/uit-knop kom rebooten, dan werd alleen het scherm vaag. Ook liep de launcher vaak vast bij mij.
Ja ik ben een beetje nieuw met het rooten van een Desire. Toch wel een andere kunstje dan een SGS2quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt er ook net eentje met de allernieuwste Sense uitgekozen die nog helemaal niet stabiel draait op de Desire.
Probeer er eens eentje met een 2.1+3.0-mix, staan er meerdere op XDA. Die zijn over het algemeen stabiel en snel.
Zelf een tijdje InsertCoin gehad. Werkte perfect, vond alleen de batterijduur wat minder.
Deze rom deed bij mij per dag zo'n 4 a 5 reboots.. En de USB functionaliteit werkte ook niet helemaal lekker, zodra ik hem als USB storage device wilde gebruiken was het 9/10 keer ook een rebootquote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje nieuw met het rooten van een Desire. Toch wel een andere kunstje dan een SGS2![]()
Ik heb net deze gedownload http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113070
Ik ken die ROM niet, maar die developer is wel goed. Heb je de Desire trouwens ook S-OFF met een andere hboot?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje nieuw met het rooten van een Desire. Toch wel een andere kunstje dan een SGS2![]()
Ik heb net deze gedownload http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113070
Ja CM7r2quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ken die ROM niet, maar die developer is wel goed. Heb je de Desire trouwens ook S-OFF met een andere hboot?
Maar was dat met de nieuwste updates?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Deze rom deed bij mij per dag zo'n 4 a 5 reboots..
Hmm, nee. 1 versie hiervoor..quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Maar was dat met de nieuwste updates?
Die ziet er eigenlijk veel aantrekkelijker uit. Ik denk dat ik deze er gewoon eerst op gooiquote:Op woensdag 2 november 2011 19:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Als die ROM van jou niks is, zou ik toch deze eens proberen.
Wat dan? Update mijquote:
Misschiiiieeenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen taskkiller hè?
Gedaan, en hoe ga ik nu verder?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gooi die eens heel gauw weg.
Dit, misschien kwamen die reboots ook wel door je taskkiller.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef Ireyon het volgende:
Hetzelfde als eerst maar dan je geheugen optimaal gebruiken en genieten van een stabieler systeem.
Nee, als een app in je geheugen staat doet 'ie niks en kost het ook geen batterij. Pas als er CPU-cycles gebruikt worden gaat dit van je batterijduur af.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoe sluit je apps af dan? Verbruik je dan niet gewoon ontzettend veel batterij als je apps op de achtergrond hebt draaien?
Whuuuutquote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, als een app in je geheugen staat doet 'ie niks en kost het ook geen batterij. Pas als er CPU-cycles gebruikt worden gaat dit van je batterijduur af.
Je toestel zal waarschijnlijk zelfs sneller aanvoelen, omdat apps niet steeds opnieuw gestart hoeven te worden, maar gewoon uit het geheugen gehaald worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
WhuuuutIk ga dit gelijk testen op mijn Galaxy
Leesvoerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
WhuuuutIk ga dit gelijk testen op mijn Galaxy
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of je een programma hebt geïnstalleerd op de telefoon waarmee je apps kan killen. Buiten de officiële manier zeg maar.
Verder geen ideeën? Het is namelijk geen vanzelfsprekendheid zoals zoveel users doen voorkomen.quote:
Interessant.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Leesvoer
http://geekfor.me/faq/you(...)killer-with-android/
http://lifehacker.com/565(...)ou-shouldnt-use-them
Maar ik heb ook al apps meegemaakt die vast lopen en dan alleen nog door het eerst af te sluiten met een task killer weer tot leven gewekt kunnen worden. Daarnaast merk ik persoonlijk geen problemen met een onstabiel systeem én een langere accuduur bij het gebruik van Advanced Taskkiller, maar goed, dat is een beetje vloeken in de kerk als ik dat hier zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, als een app in je geheugen staat doet 'ie niks en kost het ook geen batterij. Pas als er CPU-cycles gebruikt worden gaat dit van je batterijduur af.
Ja, ik ken ook iemand die ineens zomaar smsjes van bepaalde personen niet meer ontving, en na het verwijderen van ATK nergens meer last vanquote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat de neuk man, sinds ik een MIUI rom op mijn Galaxy had geflashed kon ik niet meer 1080P opnemen. Ik kon helemaal geen videos meer maken omdat het na 2 sec vastliep. Ik heb ATK eraf nu en ik kan gewoon opnames maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |