Als ik jou was zou ik gewoon een icon/widget maken met die foto als icoon. Je kan hem onder bijvoorbeeld LauncherPro dan zelf groter trekken.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar staat wat ik graag zou willen helaas ook niet tussen.
Vind het maar raar dat je wel zo'n foto op je homescreen kunt plaatsen via de photoframe widget, maar dat het niet kan zonder frame...
Je kan beter je toestel rooten. Ik heb zelf al maanden geen melding meer gehad dat het geheugen vol is, dit terwijl ik 16 games en tig apps heb geinstalleerd.quote:Op zondag 11 september 2011 13:53 schreef Jesse_ het volgende:
Is er ook een app waar het interne geheugen een beetje fatsoenlijk mee te beheren valt?
M'n interne geheugen loopt constant vol
Dat is wel een idee, maar alles backuppen en opnieuw installeren/instellen is een dagtaakquote:Op zondag 11 september 2011 14:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan beter je toestel rooten. Ik heb zelf al maanden geen melding meer gehad dat het geheugen vol is, dit terwijl ik 16 games en tig apps heb geinstalleerd.
Is root wel mogelijk op 2.3.3? Unrevoked wil het niet doen namelijkquote:Op zondag 11 september 2011 14:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je kan beter je toestel rooten. Ik heb zelf al maanden geen melding meer gehad dat het geheugen vol is, dit terwijl ik 16 games en tig apps heb geinstalleerd.
Bij 2.2 had ik ook problemen met de laatste versie van Unrevoked, de vorige versie (ik meen 3.2.1) deed het toen wel.quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is root wel mogelijk op 2.3.3? Unrevoked wil het niet doen namelijk
Als hij geroot is kan je gewoon je telefoon weer gebruiken zonder een rom te installeren.quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Is root wel mogelijk op 2.3.3? Unrevoked wil het niet doen namelijk
quote:Op zondag 11 september 2011 19:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij 2.2 had ik ook problemen met de laatste versie van Unrevoked, de vorige versie (ik meen 3.2.1) deed het toen wel.
2.3.3 kan niet met de unrevoked methode, maar met de beta van Revolutionary is het wel geluktquote:Op zondag 11 september 2011 19:06 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Als hij geroot is kan je gewoon je telefoon weer gebruiken zonder een rom te installeren.
Minder lang werk dan je had gedachtquote:Op zondag 11 september 2011 20:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[..]
2.3.3 kan niet met de unrevoked methode, maar met de beta van Revolutionary is het wel gelukt
Draai nu de laatste VillainRom
Nouja, ben er nog niet mee klaar. Met villainrom ben ik niet echt tevredenquote:Op zondag 11 september 2011 22:53 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Minder lang werk dan je had gedacht
Hoe werkt dat percies met Revolutionary ?quote:Op zondag 11 september 2011 20:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
[..]
2.3.3 kan niet met de unrevoked methode, maar met de beta van Revolutionary is het wel gelukt
Draai nu de laatste VillainRom
Als je S-OFF hebt via de recovery (wel de custom er op gooien via revolutionary) deze zip file flashen zodat je root krijgt. Daarna moet het wel lukken neem ik aanquote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hoe werkt dat percies met Revolutionary ?
Ik heb de S-OFF al te pakken
?quote:android.process.acore
Meest stabiele, snelle en functionele custom ROM met Sense (2.1 + 3.0).quote:
Sense vind ik maar niks, launcherpro ftwquote:Op dinsdag 13 september 2011 17:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meest stabiele, snelle en functionele custom ROM met Sense (2.1 + 3.0).
Ik lees alleen berichten dat Sense 3.5 door flinke code-optimalisatie bij HTC heel goed werkt, zelfs op de Desire. Iemand al een ROM met 3.5 geprobeerd?
Sense is meer dan de launcher.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Sense vind ik maar niks, launcherpro ftw
Plus, kreeg mn apps niet op de sd partitie bij insert coin (cm7 versie, a2sd installeert niet goed)
quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Jaytonism het volgende:
Vraagje over de App Viber: daar kun je toch ook gewoon internationaal gratis mee bellen? Gaat gewoon via WiFi of 3G toch?
Echt, een van de eerste zinnen op de website...quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Jaytonism het volgende:
Vraagje over de App Viber: daar kun je toch ook gewoon internationaal gratis mee bellen? Gaat gewoon via WiFi of 3G toch?
Dankjewel. Ik ben iemand die houdt van bevestiging.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Echt, een van de eerste zinnen op de website...
"Free international calls and text messages to other Viber
users using 3G or Wi-Fi"
![]()
![]()
Ik flash hem ook vanuit de recovery. Bestand is goed (md5check) en toch telkens weer alleen het witte htc schermquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:43 schreef bokkepoot het volgende:
? gewoon met Revolutionary
Instal zip from SD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |