In mijn geval lijkt mij dat heel stug. Ik kreeg mijn toestel een week of twee geleden met fabrieksinstellingen terug. Sindsdien alleen WhatsApp, een kladblok app en NetCounter geïnstalleerd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Telefoon helemaal terugbrengen naar de fabrieksinstellingen. Grote kans dat er een app loopt te klooien met je batterijverbruik.
Dat is gewoon een algemeen probleem met onder andere Launcher Pro. Ik gebruikte Go Launcher en die had hetzelfde. Sommige apps werken gewoon niet zoals het zou moeten als je ze op SD zet..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik draai CM7.1 maar heb nergens last vanDraait perfect op mijn Desire. Ik heb alleen wel gemerkt dat ik moet oppassen met het verplaatsen van apps naar mijn SD. Die optie heb ik namelijk bij elke app, maar toen ik bijvoorbeeld LauncherPro had verplaatst, deden mijn widgets het niet meer.. Maarja dat was een kwestie van het terugplaatsen van LP naar mijn telefoongeheugen en het opnieuw plaatsen van de widgets and all was well
Welke Android-versie heb je?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:18 schreef msnk het volgende:
[..]
In mijn geval lijkt mij dat heel stug. Ik kreeg mijn toestel een week of twee geleden met fabrieksinstellingen terug. Sindsdien alleen WhatsApp, een kladblok app en NetCounter geïnstalleerd.
Er staat 2.2.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Welke Android-versie heb je?
Mm wellicht ff rooten en een customrom erop zetten. Je hebt weinig te verliezen:Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:19 schreef msnk het volgende:
Jeeeeej, nog meer problemen
- Camera apps laten een zwart scherm zien.
- LED-lampje doet het niet tijdens het opladen of het ontvangen van berichtjes/e-mail.
Nog tot de zomervakantie volhouden, daarna gelijk een ander merk toestel nemen. Iets te veel problemen met HTC voor mijn gevoel.
Ah, hier het zelfde batterij probleem na reparatie, ook maar eens proberen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Er staat 2.2.
Heb sindsdien trillen tijdens het typen uitgezet, helpt wel wat maar niet mega veel.
Ik heb het ook gehad, bleek dat ik me vergiste. Ik zette haptic feedback uit bij android toetsenbord terwijl ik dit bij touch input (=HTC IME) had moeten doen. Of misschien heb je nog meer toetsenborden geinstalleerd? (swype, swiftkey enz enz)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:58 schreef Mr.DD het volgende:
Ik krijg trillen tijdens typen maar niet uit, ondanks af/aanvinken van de optie bij instellingen. Iemand tips?
quote:
Prepaid inderdaad, bij Kpn. Inmiddels zijn ze allemaal uitverkocht.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:10 schreef vriendelijkevriend het volgende:
GraagUit wat deels verwijderde reacties in een V&A-topic begreep ik dat de Desire voor E119,- verkocht wordt of werd, klopt dat? Voor die prijs kon ik 'm althans niet vinden.
Het was een actie, ik weet niet hoeveel dat verschilt met een 'speciale' actiequote:
Excuses voor het pleonasmequote:Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Het was een actie, ik weet niet hoeveel dat verschilt met een 'speciale' actie. Ik heb het ook maar ergens gelezen, weet dr verder niet zoveel van eigenlijk
.
Ik mag hem van T-Mobile voor ¤70,- afkopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:46 schreef Devolution het volgende:
Op marktplaats staan ze voor ongveer 100-150 te koop, en de mijne doe ik (inclusief carkit) voor 100 weg binnenkort. Dus een splinternieuwe Desire voor 119 euro is een nette prijs!
Als hij uitstaat, kan je dan eens volume-omlaag en tegelijkertijd de aanknop indrukken? Kom je dan in een soort systeemmenu?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef APK het volgende:
Mijn Desire is vanavond ook opeens overleden.
Reboot-loop en hij komt niet meer verder dan dat witte scherm met het groene HTC logo.
Weet iemand of het na een maand of 15 nog gratis gerepareerd wordt en weet iemand het adres waar ik 'em naar toe moet sturen?
Vanuit dat menu heb ik 'recovery' gekozen, maar nu zie ik een zwart scherm met een klein plaatje van de telefoon met een rode gevarendriehoek en een rood uitroepteken daar doorheen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als hij uitstaat, kan je dan eens volume-omlaag en tegelijkertijd de aanknop indrukken? Kom je dan in een soort systeemmenu?
Vanaf daar kan je hem eens proberen te resetten.
Hmm, heb je in dat menu geen andere keuzes?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Vanuit dat menu heb ik 'recovery' gekozen, maar nu zie ik een zwart scherm met een klein plaatje van de telefoon met een rode gevarendriehoek en een rood uitroepteken daar doorheen...
Waar heb jij 'em naar toegestuurd en was het binnen een jaar of later?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef msnk het volgende:
Ik had dus hetzelfde als APK en moest het terugsturen voor een nieuwe mobo.
FASTBOOTquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, heb je in dat menu geen andere keuzes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |