Thanks!quote:Op maandag 26 september 2011 07:32 schreef Devolution het volgende:
[..]
Agenda, email, als je Google Plus op je telefoon hebt ook je foto's en videos, deze dingen worden allemaal (ook) online opgeslagen. Je agenda kun je vinden op http://calendar.google.com.
Eerste smartphone + lui = veel troubleshooting. Kon je zelf ook bedenken tochquote:Op maandag 26 september 2011 08:47 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen met een smartphone die agenda's/contacts enzovoort niet online syncen
En waarom ga je naar vodafone met dat ding? Bel gewoon HTC op. Dan heb je geen pakbon nodig en komen ze hem bij je thuis afhalen en weer bezorgen.
Wel dat ie heel heet wordt, ik heb 1x gehad dat ie inderdaad uitging. Word dan dus te heet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef Slayage het volgende:
hebben jullie ook dat probleem als ie aan de stekker zit en je bent tegelijkertijd bezig op je phone dat ie dan heel heet wordt en uitgaat?
dit probleem heb ik de laatste tijd, probeer het daarom ook te voorkomen, maar het zou niet mogen
Als hij uitgaat moet je hem laten reparerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef Slayage het volgende:
hebben jullie ook dat probleem als ie aan de stekker zit en je bent tegelijkertijd bezig op je phone dat ie dan heel heet wordt en uitgaat?
dit probleem heb ik de laatste tijd, probeer het daarom ook te voorkomen, maar het zou niet mogen
het gebeurt af en toe niet elke keer, dus een retourtje reparateur is het neit waard denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:18 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als hij uitgaat moet je hem laten repareren
Je collega moet hem nog een keer opsturenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
het gebeurt af en toe niet elke keer, dus een retourtje reparateur is het neit waard denk ik
hoorde van een collega gisteren dat ie zijn phone net had teruggekregen van de reparatie omdat zijn scherm kapot was (had em laten vallen van 2 hoog) en nu bljift continu uitvallen zegt ie terwijl ie dat probleem voorheen niet had, dus kweet niet of ik em zo 1-2 zal opsturen
Zo begon het dus bij mij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:12 schreef Slayage het volgende:
hoop het ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 18:11 schreef msnk het volgende:
Toestel net opgehaaldNou, duimen maar dat het oké blijft
[..]
Zo begon het dus bij mij.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Klonk het volgende:
ik wil mijn desire in stukken gehakt naar HTC terugsturen
sinds vanmorgen zijn alle foto's alleen maar wit
Ik ben zo enorm blij dat ik tot op heden nergens last van heb (gezien de problemen die veelvuldig gemeld worden). Het enige wat wel eens gebeurd is dat ik de cache en Dalvik cache moet wissen omdat mijn telefoon niet voorbij het bootscherm komt, maar dat ligt aan de custom ROM.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:43 schreef Klonk het volgende:
Hij maakt weer foto's maar loopt na het maken van een foto weer vast en reboot zichzelf, ik koop nooit meer een htc en ben nu al aan het kijken naar een ander toestel.
Maar goed morgen eerst maar eens contact opnemen met de webshop, kijken wat zij nog kunnen doen...
Hmm dan is het idd erg vreemd en Ka U Tee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:09 schreef Klonk het volgende:
Ik heb de stockrom, met standaard wallpaper
Noem jezelf een nerd jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:58 schreef APK het volgende:
Ik heb ook nergens last van.
Volgens mij is het een revenge van HTC op nerds die vage ROM's willen installeren
En sinds gisteren doet alles het weer probleemloosquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:34 schreef Klonk het volgende:
ik wil mijn desire in stukken gehakt naar HTC terugsturen
sinds vanmorgen zijn alle foto's alleen maar wit
Heb je de verjaardagen er handmatig in staan of via facebook oid?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er geen standaardmogelijkheid om de verjaardagen van je contacten weer te geven in de kalender? Dus niet met andere apps ofzo...
Allebei. Die via Facebook komen er wel in te staan, de overige niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:02 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je de verjaardagen er handmatig in staan of via facebook oid?
Bekend probleem... desire heeft chronisch gebrek aan intern geheugen. Heb je Froyo (2.2) of Gingerbread (2.3) geinstalleerd?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:15 schreef ik.ben.hier het volgende:
Net in het verkeerde topic gepost!
Vraag betreft de desire van mijn vriendin.
Hij geeft telkens nu aan dat er te weinig geheugen is. Hoewel er niet veel apps op staan, sommige apps kan je op de sd zetten en andere weer niet.
Iemand zelfde probleem of is het iets simpels wat ik niet voor elkaar krijg?
Bvd
Nee is namelijk niet mijn telefoon.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Bekend probleem... desire heeft chronisch gebrek aan intern geheugen. Heb je Froyo (2.2) of Gingerbread (2.3) geinstalleerd?
Ik heb sinds kort de update naar Gingerbread geinstalleerd en heb daardoor meer geheugen gekregen.
Een andere optie is om de telefoon te rooten en custom rom te installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |