Het was dan ook duidelijk aangegeven wat de risico's waren bij die update. Als je zo graag 2.3 wilde hebben had je beter een custom rom kunnen installeren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef Cid het volgende:
Ik ben toch een beetje teleurgesteld door m'n Desire sinds ik de officiele update naar 2.3 gedaan heb.
Market update niet meer, dus ik zit nog steeds met een oude versie en vanmorgen mocht ik mijn pincode weer intoetsen. Een mooie reboot terwijl dat ding aan de lader lag
De officiele update was een slecht idee inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:38 schreef Cid het volgende:
Ik ben toch een beetje teleurgesteld door m'n Desire sinds ik de officiele update naar 2.3 gedaan heb.
Market update niet meer, dus ik zit nog steeds met een oude versie en vanmorgen mocht ik mijn pincode weer intoetsen. Een mooie reboot terwijl dat ding aan de lader lag
Hoezo? Het is toch gewoon een officiele update die niet OTA ging omdat er een complete reinstall nodig is?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het was dan ook duidelijk aangegeven wat de risico's waren bij die update. Als je zo graag 2.3 wilde hebben had je beter een custom rom kunnen installeren.
Ach, ik heb ook een deal bij studentmobiel.nl. Daar moet je gewoon direct contact zoeken met Dynafix. Je kan ook naar je provider/winkel toegaan met je klacht, ben je waarschijnlijk wel langer je telefoon kwijt (maar geen verzendkosten).quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als het nog onder garantie is heb je niets met de verzendprocedure van Dynafix te maken, bij mij kwam een koerier langs om het toestel op te halen
Ik heb net CM7 vervangen voor MIUI. Lijkt goed te lopen, lijkt alleen wel heel erg op iOSquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:15 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is naar jullie mening de beste gerootte rom die er momenteel beschikbaar is ?
Ik heb momenteel Insert Coin maar die begint te vervelen en loopt afentoe vast
Dat is ook de kracht van MIUIquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb net CM7 vervangen voor MIUI. Lijkt goed te lopen, lijkt alleen wel heel erg op iOS
De laatste, 1.10.28 meen ikquote:Op woensdag 2 november 2011 07:23 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dat is ook de kracht van MIUIWelke versie heb je erop gezet?
JA die heb ik ook, heb je weleens last van delays bij het opstarten van een app? Ik heb dat soms bij WhatsApp. Ik gebruik 1.10.28 EN ZH NL D2EXT X-PART 2.3.7quote:
Nee, geen last van, loopt erg vloeiend. Ik heb volgens mij de A2SD versie, gedownload van miui.nlquote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
JA die heb ik ook, heb je weleens last van delays bij het opstarten van een app? Ik heb dat soms bij WhatsApp. Ik gebruik 1.10.28 EN ZH NL D2EXT X-PART 2.3.7
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:00 schreef lekzzz het volgende:
[..]
JA die heb ik ook, heb je weleens last van delays bij het opstarten van een app? Ik heb dat soms bij WhatsApp. Ik gebruik 1.10.28 EN ZH NL D2EXT X-PART 2.3.7
Taskkiller?quote:Op woensdag 2 november 2011 17:52 schreef msnk het volgende:
Delay bij opstarten van WhatsApp heb ik ook gehad ja, maar ik draai gewoon standaard spul
Of je een programma hebt geïnstalleerd op de telefoon waarmee je apps kan killen. Buiten de officiële manier zeg maar.quote:
Nope!quote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of je een programma hebt geïnstalleerd op de telefoon waarmee je apps kan killen. Buiten de officiële manier zeg maar.
Je hebt er ook net eentje met de allernieuwste Sense uitgekozen die nog helemaal niet stabiel draait op de Desirequote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoi eergisteren had ik een custom rom op mijn vriendins desire gegooid. Het gaat om deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1315961
Tot vandaag deed hij het gewoon goed. Nu gaat hij heel vaak rebooten. Wat is een stabiele rom voor de desire? Het hoeft niet perse de nieuwste sense te zijn.
Bij mij liep CM7 juist vaker vast. Zelfs zo dat ik niet meer via de aan/uit-knop kom rebooten, dan werd alleen het scherm vaag. Ook liep de launcher vaak vast bij mij.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef CaptainCookie het volgende:
Zelf een tijdje CM7 gehad. Werkte perfect, vond alleen de batterijduur wat minder.
Eeh, ik bedoelde ook InsertCoin icm CM7r2 hboot.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij liep CM7 juist vaker vast. Zelfs zo dat ik niet meer via de aan/uit-knop kom rebooten, dan werd alleen het scherm vaag. Ook liep de launcher vaak vast bij mij.
Ja ik ben een beetje nieuw met het rooten van een Desire. Toch wel een andere kunstje dan een SGS2quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt er ook net eentje met de allernieuwste Sense uitgekozen die nog helemaal niet stabiel draait op de Desire.
Probeer er eens eentje met een 2.1+3.0-mix, staan er meerdere op XDA. Die zijn over het algemeen stabiel en snel.
Zelf een tijdje InsertCoin gehad. Werkte perfect, vond alleen de batterijduur wat minder.
Deze rom deed bij mij per dag zo'n 4 a 5 reboots.. En de USB functionaliteit werkte ook niet helemaal lekker, zodra ik hem als USB storage device wilde gebruiken was het 9/10 keer ook een rebootquote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje nieuw met het rooten van een Desire. Toch wel een andere kunstje dan een SGS2![]()
Ik heb net deze gedownload http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113070
Ik ken die ROM niet, maar die developer is wel goed. Heb je de Desire trouwens ook S-OFF met een andere hboot?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje nieuw met het rooten van een Desire. Toch wel een andere kunstje dan een SGS2![]()
Ik heb net deze gedownload http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113070
Ja CM7r2quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ken die ROM niet, maar die developer is wel goed. Heb je de Desire trouwens ook S-OFF met een andere hboot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |