Ja ik ben een beetje nieuw met het rooten van een Desire. Toch wel een andere kunstje dan een SGS2quote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je hebt er ook net eentje met de allernieuwste Sense uitgekozen die nog helemaal niet stabiel draait op de Desire.
Probeer er eens eentje met een 2.1+3.0-mix, staan er meerdere op XDA. Die zijn over het algemeen stabiel en snel.
Zelf een tijdje InsertCoin gehad. Werkte perfect, vond alleen de batterijduur wat minder.
Deze rom deed bij mij per dag zo'n 4 a 5 reboots.. En de USB functionaliteit werkte ook niet helemaal lekker, zodra ik hem als USB storage device wilde gebruiken was het 9/10 keer ook een rebootquote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje nieuw met het rooten van een Desire. Toch wel een andere kunstje dan een SGS2![]()
Ik heb net deze gedownload http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113070
Ik ken die ROM niet, maar die developer is wel goed. Heb je de Desire trouwens ook S-OFF met een andere hboot?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:39 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje nieuw met het rooten van een Desire. Toch wel een andere kunstje dan een SGS2![]()
Ik heb net deze gedownload http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113070
Ja CM7r2quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ken die ROM niet, maar die developer is wel goed. Heb je de Desire trouwens ook S-OFF met een andere hboot?
Maar was dat met de nieuwste updates?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:41 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Deze rom deed bij mij per dag zo'n 4 a 5 reboots..
Hmm, nee. 1 versie hiervoor..quote:Op woensdag 2 november 2011 19:44 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Maar was dat met de nieuwste updates?
Die ziet er eigenlijk veel aantrekkelijker uit. Ik denk dat ik deze er gewoon eerst op gooiquote:Op woensdag 2 november 2011 19:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed. Als die ROM van jou niks is, zou ik toch deze eens proberen.
Wat dan? Update mijquote:
Misschiiiieeenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen taskkiller hè?
Gedaan, en hoe ga ik nu verder?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gooi die eens heel gauw weg.
Dit, misschien kwamen die reboots ook wel door je taskkiller.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef Ireyon het volgende:
Hetzelfde als eerst maar dan je geheugen optimaal gebruiken en genieten van een stabieler systeem.
Nee, als een app in je geheugen staat doet 'ie niks en kost het ook geen batterij. Pas als er CPU-cycles gebruikt worden gaat dit van je batterijduur af.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef PhatBassBoom het volgende:
Hoe sluit je apps af dan? Verbruik je dan niet gewoon ontzettend veel batterij als je apps op de achtergrond hebt draaien?
Whuuuutquote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, als een app in je geheugen staat doet 'ie niks en kost het ook geen batterij. Pas als er CPU-cycles gebruikt worden gaat dit van je batterijduur af.
Je toestel zal waarschijnlijk zelfs sneller aanvoelen, omdat apps niet steeds opnieuw gestart hoeven te worden, maar gewoon uit het geheugen gehaald worden.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
WhuuuutIk ga dit gelijk testen op mijn Galaxy
Leesvoerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
WhuuuutIk ga dit gelijk testen op mijn Galaxy
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of je een programma hebt geïnstalleerd op de telefoon waarmee je apps kan killen. Buiten de officiële manier zeg maar.
Verder geen ideeën? Het is namelijk geen vanzelfsprekendheid zoals zoveel users doen voorkomen.quote:
Interessant.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Leesvoer
http://geekfor.me/faq/you(...)killer-with-android/
http://lifehacker.com/565(...)ou-shouldnt-use-them
Maar ik heb ook al apps meegemaakt die vast lopen en dan alleen nog door het eerst af te sluiten met een task killer weer tot leven gewekt kunnen worden. Daarnaast merk ik persoonlijk geen problemen met een onstabiel systeem én een langere accuduur bij het gebruik van Advanced Taskkiller, maar goed, dat is een beetje vloeken in de kerk als ik dat hier zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, als een app in je geheugen staat doet 'ie niks en kost het ook geen batterij. Pas als er CPU-cycles gebruikt worden gaat dit van je batterijduur af.
Ja, ik ken ook iemand die ineens zomaar smsjes van bepaalde personen niet meer ontving, en na het verwijderen van ATK nergens meer last vanquote:Op donderdag 3 november 2011 00:25 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat de neuk man, sinds ik een MIUI rom op mijn Galaxy had geflashed kon ik niet meer 1080P opnemen. Ik kon helemaal geen videos meer maken omdat het na 2 sec vastliep. Ik heb ATK eraf nu en ik kan gewoon opnames maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |