abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102775251
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Bekend probleem... desire heeft chronisch gebrek aan intern geheugen. Heb je Froyo (2.2) of Gingerbread (2.3) geinstalleerd?
Ik heb sinds kort de update naar Gingerbread geinstalleerd en heb daardoor meer geheugen gekregen.

Een andere optie is om de telefoon te rooten en custom rom te installeren.
Ik zit hier dus ook mee, maar Gingerbread neemt toch zelf ook geheugen in beslag, en ik heb gelezen dat Gingerbread niet geheel 'veilig/goed' is om op een Desire te zetten. In hoeverre klopt dit verhaal?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:34:53 #127
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_102775328
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik zit hier dus ook mee, maar Gingerbread neemt toch zelf ook geheugen in beslag, en ik heb gelezen dat Gingerbread niet geheel 'veilig/goed' is om op een Desire te zetten. In hoeverre klopt dit verhaal?
Ik Werk er zonder problemen mee. Telefoon is sneller, accu gaat langer mee en meer geheugen :)
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_102782530
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Ik Werk er zonder problemen mee. Telefoon is sneller, accu gaat langer mee en meer geheugen :)
Waar ik wel mee zit is wat in dit bericht staat, en de reactie eronder van het niet kunnen filmen in 720p.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:48:33 #129
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_102785691
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Waar ik wel mee zit is wat in dit bericht staat, en de reactie eronder van het niet kunnen filmen in 720p.
Tja, je telefoon wordt inderdaad helemaal schoon gemaakt maar een backup is zo gemaakt. Filmen op 720p werkt hier gewoon...
pi_102787387
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Tja, je telefoon wordt inderdaad helemaal schoon gemaakt maar een backup is zo gemaakt. Filmen op 720p werkt hier gewoon...
Hmm, oké. Morgen maar eens naar kijken dan. Lijkt me 'veiliger' dan rooten. Alleen kijken hoe ik een back up ga maken. Met Android 2.3 kan ik hem ook mooi als afstandsbediening voor tv gebruiken. :9
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:46:48 #131
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_102791768
Duik er maar eens in, rooten kan altijd nog ;)

[ Bericht 78% gewijzigd door IkWilbert op 06-10-2011 22:48:51 (opmerking klopte niet) ]
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 13:57:45 #132
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_102806649
Mijn desire heeft problemen met smsjes krijgen..
Op het moment dat hij tilt heeft hij al bijna een halfuur geleden een sms gehad volgens de geschiedenis :(.

Ligt dat aan de provider of aan de telefoon? ik heb er insert coin op staan
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 14:49:03 #133
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_102808219
provider likt mij
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_102811966
Nu eens kijken om de Desire te updaten naar 2.3. Wat is dé backup app voor apps, sms, foto's, internetvoorkeuren e.d., contacten ofwel eigenlijk alles?
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:28:26 #135
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102820922
Afgelopen week al 3 keer een spontane reboot gehad (toen ik het zag), en 1 keer stond de telefoon helemaal uit (batterij nog 60%). Dacht eerst dat het probleem bij mijn Rom zat. Nadat ik terug ging naar stock rom leek het eerst een week goed leek te gaan. Nu toch weer/nog steeds problemen, Aankomende week toch maar eens een RMA maken denk ik :'(

Wat is het beste, direct contact met HTC of via de winkel laten verlopen (HTC zelf geeft vast geen leentoestel?)

Vind het jammer dat de volgende Nexus door samsung gemaakt is, HTC heeft (naar mijn mening) vaak mooiere toestellen. Nu ga ik toch nog weer twijfelen welk toestel ik ga kopen als ik mijn Desire weg doe.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:30:44 #136
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_102821005
De winkel zal je (waarschijnlijk) doorverwijzen naar HTC, toestel word door een koeriertje opgepikt en ik gok dat er een nieuw moederbordje in komt, ik was de mijne met vergelijkbare problemen een weekje kwijt
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 20:37:03 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_102821258
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:30 schreef Klonk het volgende:
De winkel zal je (waarschijnlijk) doorverwijzen naar HTC, toestel word door een koeriertje opgepikt en ik gok dat er een nieuw moederbordje in komt, ik was de mijne met vergelijkbare problemen een weekje kwijt
Ok, toch eerst maar via de winkel aangezien ik laatst alle losse oude telefoons heb opgeruimd, en deze jongen slecht zonder kan :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 01:32:54 #138
346225 Reakon
Ondernemerig...
pi_102834024
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ok, toch eerst maar via de winkel aangezien ik laatst alle losse oude telefoons heb opgeruimd, en deze jongen slecht zonder kan :Y
Mocht het buiten de garantie vallen? Is het misschien handig om eens te kijken naar www.smartphonerepair.nl. Laatst mijn eigen telefoon opgestuurd omdat geluid niet meer werkte. Doet het nu weer als van ouds:) en stuk goedkoper dan via de fabrikant.
Smartphone kapot? www.smartphonerepair.nl! Goedkope en kwalitatieve reparaties.
pi_102839153
Ik heb gisteren mijn Desire geroot en geflashed met ginger villain. Nu werkt het op de GPS na best prima. Als ik de GPS activeer, komt er geen GPS icoontje mijn statusbalk te staan. Met behulp van google ben ik erachter gekomen dat ik niet de enige ben, maar een concrete oplossing heb ik niet kunnen vinden.

Weet hier iemand een oplossing voor mijn GPS probleem?
BlaBlaBla
pi_102839406
Het GPS icoontje verschijnt sowieso alleen wanneer GPS daadwerkelijk gebruikt wordt.. Krijg je ook geen fix in Google Maps / navigatie?
pi_102842028
ik heb een merkwaardig probleem,
laatst wilde ik in de market gaan, maar kon me toen niet aanmelden, wanneer ik me wil aanmelden vraag ie het wachtwoord, ik weet wel wat het wachtwoord is, alleen de Gebruikersnaam staat ingevuld met een @youtube.com account, dit terwijl ik me had aangemeld met mn Gmail gebruikersnaam en de Gebruikersnaam kan ik niet veranderen

nu heb ik dus echt geen flauw idee wat ik hiermee moet :?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_102843225
Door het uitgebreide stappenplan bij het rooten, durf ik het eigenlijk niet helemaal aan, kan onderstaande manier ook (veilig)?:
http://www.androidworld.n(...)e-met-unrevoked.html

Ben nu bezig met de uitgebreide manier. Ben nu de SD aan het partitioneren (hopen dat dat goed gaat).

[ Bericht 18% gewijzigd door Iemand91 op 08-10-2011 17:31:24 ]
pi_102892061
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:43 schreef Slayage het volgende:
ik heb een merkwaardig probleem,
laatst wilde ik in de market gaan, maar kon me toen niet aanmelden, wanneer ik me wil aanmelden vraag ie het wachtwoord, ik weet wel wat het wachtwoord is, alleen de Gebruikersnaam staat ingevuld met een @youtube.com account, dit terwijl ik me had aangemeld met mn Gmail gebruikersnaam en de Gebruikersnaam kan ik niet veranderen

nu heb ik dus echt geen flauw idee wat ik hiermee moet :?
Niemand? ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:27:25 #144
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_102896822
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

Niemand? ;(
Instellingen --> Applicaties --> tabje Alle applicaties, Market opzoeken en cache/gegevens wissen al geprobeerd?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_102898293
quote:
5s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Instellingen --> Applicaties --> tabje Alle applicaties, Market opzoeken en cache/gegevens wissen al geprobeerd?
ja nu wel, gouden tip! nu is ie weer back 2 normal ^O^
-Rabia Al-Basri
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:02:31 #146
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_102899258
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:30 schreef Iemand91 het volgende:
Door het uitgebreide stappenplan bij het rooten, durf ik het eigenlijk niet helemaal aan, kan onderstaande manier ook (veilig)?:
http://www.androidworld.n(...)e-met-unrevoked.html

Ben nu bezig met de uitgebreide manier. Ben nu de SD aan het partitioneren (hopen dat dat goed gaat).
En? Gelukt?
pi_102904012
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

En? Gelukt?
(Nog) niet. Hopelijk lukt het morgen.
pi_102912869
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn schoolmail toevoeg als account? Het gaat om een Outlook Webaccess type mailclient. Ik neem aan dat dit gewoon een POP type is? Ik weet dus niet goed wat mijn POP server is. Ik ben hier vrij noob in. Het is in ieder geval niet 't laatste gedeelte van mijn schoolemailadres. Als ik dan op verbinden druk dan kan hij geen verbinding maken met de mailserer om de accountinformatie te controleren.

Ik kom zover dat ik de gegevens moet invoeren:

Mijn emailadres,
Wachtwoord.
Etc.

Weet iemand de standaardgegevens voor zon schoolaccountje?
pi_102912900
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:49 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

(Nog) niet. Hopelijk lukt het morgen.
Update, nee nog steeds niet. Het rooten ging helemaal prima (stap 5 van de tweaker net gedaan, want dat stond niet bij de link waarmee ik heb geroot (deze).

Ik heb nu alles al geprobeerd, partitioneren, formateren, de files hier (http://alpharev.nl/) heb ik op de sd gezet en geprobeerd wat mee te doen maar niets. Eigenlijk steeds bericht iets van Can't mount /sdcard e.d.
En ik kom nu helemaal niet meer verder (dus niet meer het gewone Android 2.2 zeg maar) dan dat witte scherm (Fastboot, recovery, clear storage en simlock) en de zwarte scherm van ClockworkMod Recovery wat overigens versie v2.5.0.7 is en waar niets staat over partitioneren.

Dus op het moment kan ik letterlijk niets met de telefoon, heel slimme zet van mij om te gaan rooten ;( ...
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:26:32 #150
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_102923257
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef Jaytonism het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn schoolmail toevoeg als account? Het gaat om een Outlook Webaccess type mailclient. Ik neem aan dat dit gewoon een POP type is? Ik weet dus niet goed wat mijn POP server is. Ik ben hier vrij noob in. Het is in ieder geval niet 't laatste gedeelte van mijn schoolemailadres. Als ik dan op verbinden druk dan kan hij geen verbinding maken met de mailserer om de accountinformatie te controleren.

Ik kom zover dat ik de gegevens moet invoeren:

Mijn emailadres,
Wachtwoord.
Etc.

Weet iemand de standaardgegevens voor zon schoolaccountje?
Bij mij heb ik het zo ingesteld:
Protocol: POP
Email address: gewoon het emailadres
Username: zelfde als email adres
Password: wachtwoord van email
POP server: pod51007.outlook.com*
Security type: SSL
Poort: 995

* Dit kun je opzoeken door in te loggen via webmail, dan opties > Account > Mijn Account > klikken op het linkje genaamd "Instellingen voor POP-, IMAP- en SMTP-toegang... ". Nu krijg je een popup met de gegevens
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')