Ik zit hier dus ook mee, maar Gingerbread neemt toch zelf ook geheugen in beslag, en ik heb gelezen dat Gingerbread niet geheel 'veilig/goed' is om op een Desire te zetten. In hoeverre klopt dit verhaal?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:33 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Bekend probleem... desire heeft chronisch gebrek aan intern geheugen. Heb je Froyo (2.2) of Gingerbread (2.3) geinstalleerd?
Ik heb sinds kort de update naar Gingerbread geinstalleerd en heb daardoor meer geheugen gekregen.
Een andere optie is om de telefoon te rooten en custom rom te installeren.
Ik Werk er zonder problemen mee. Telefoon is sneller, accu gaat langer mee en meer geheugenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zit hier dus ook mee, maar Gingerbread neemt toch zelf ook geheugen in beslag, en ik heb gelezen dat Gingerbread niet geheel 'veilig/goed' is om op een Desire te zetten. In hoeverre klopt dit verhaal?
Waar ik wel mee zit is wat in dit bericht staat, en de reactie eronder van het niet kunnen filmen in 720p.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik Werk er zonder problemen mee. Telefoon is sneller, accu gaat langer mee en meer geheugen
Tja, je telefoon wordt inderdaad helemaal schoon gemaakt maar een backup is zo gemaakt. Filmen op 720p werkt hier gewoon...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waar ik wel mee zit is wat in dit bericht staat, en de reactie eronder van het niet kunnen filmen in 720p.
Hmm, oké. Morgen maar eens naar kijken dan. Lijkt me 'veiliger' dan rooten. Alleen kijken hoe ik een back up ga maken. Met Android 2.3 kan ik hem ook mooi als afstandsbediening voor tv gebruiken.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Tja, je telefoon wordt inderdaad helemaal schoon gemaakt maar een backup is zo gemaakt. Filmen op 720p werkt hier gewoon...
Ok, toch eerst maar via de winkel aangezien ik laatst alle losse oude telefoons heb opgeruimd, en deze jongen slecht zonder kanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:30 schreef Klonk het volgende:
De winkel zal je (waarschijnlijk) doorverwijzen naar HTC, toestel word door een koeriertje opgepikt en ik gok dat er een nieuw moederbordje in komt, ik was de mijne met vergelijkbare problemen een weekje kwijt
Mocht het buiten de garantie vallen? Is het misschien handig om eens te kijken naar www.smartphonerepair.nl. Laatst mijn eigen telefoon opgestuurd omdat geluid niet meer werkte. Doet het nu weer als van ouds:) en stuk goedkoper dan via de fabrikant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ok, toch eerst maar via de winkel aangezien ik laatst alle losse oude telefoons heb opgeruimd, en deze jongen slecht zonder kan
Niemand?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:43 schreef Slayage het volgende:
ik heb een merkwaardig probleem,
laatst wilde ik in de market gaan, maar kon me toen niet aanmelden, wanneer ik me wil aanmelden vraag ie het wachtwoord, ik weet wel wat het wachtwoord is, alleen de Gebruikersnaam staat ingevuld met een @youtube.com account, dit terwijl ik me had aangemeld met mn Gmail gebruikersnaam en de Gebruikersnaam kan ik niet veranderen
nu heb ik dus echt geen flauw idee wat ik hiermee moet
Instellingen --> Applicaties --> tabje Alle applicaties, Market opzoeken en cache/gegevens wissen al geprobeerd?quote:
ja nu wel, gouden tip! nu is ie weer back 2 normalquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Instellingen --> Applicaties --> tabje Alle applicaties, Market opzoeken en cache/gegevens wissen al geprobeerd?
En? Gelukt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:30 schreef Iemand91 het volgende:
Door het uitgebreide stappenplan bij het rooten, durf ik het eigenlijk niet helemaal aan, kan onderstaande manier ook (veilig)?:
http://www.androidworld.n(...)e-met-unrevoked.html
Ben nu bezig met de uitgebreide manier. Ben nu de SD aan het partitioneren (hopen dat dat goed gaat).
Update, nee nog steeds niet. Het rooten ging helemaal prima (stap 5 van de tweaker net gedaan, want dat stond niet bij de link waarmee ik heb geroot (deze).quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
(Nog) niet. Hopelijk lukt het morgen.
Bij mij heb ik het zo ingesteld:quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef Jaytonism het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn schoolmail toevoeg als account? Het gaat om een Outlook Webaccess type mailclient. Ik neem aan dat dit gewoon een POP type is? Ik weet dus niet goed wat mijn POP server is. Ik ben hier vrij noob in. Het is in ieder geval niet 't laatste gedeelte van mijn schoolemailadres. Als ik dan op verbinden druk dan kan hij geen verbinding maken met de mailserer om de accountinformatie te controleren.
Ik kom zover dat ik de gegevens moet invoeren:
Mijn emailadres,
Wachtwoord.
Etc.
Weet iemand de standaardgegevens voor zon schoolaccountje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |