Als ze gebruik maken van Outlook Webaccess is er een grote kans dat er een Exchange server draait, dus kun je Exchange Activesync gebruiken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef Jaytonism het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn schoolmail toevoeg als account? Het gaat om een Outlook Webaccess type mailclient. Ik neem aan dat dit gewoon een POP type is? Ik weet dus niet goed wat mijn POP server is. Ik ben hier vrij noob in. Het is in ieder geval niet 't laatste gedeelte van mijn schoolemailadres. Als ik dan op verbinden druk dan kan hij geen verbinding maken met de mailserer om de accountinformatie te controleren.
Ik kom zover dat ik de gegevens moet invoeren:
Mijn emailadres,
Wachtwoord.
Etc.
Weet iemand de standaardgegevens voor zon schoolaccountje?
Heb ik geprobeerd, moet volgens mij ook kunnen. Krijg het niet voor elkaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ze gebruik maken van Outlook Webaccess is er een grote kans dat er een Exchange server draait, dus kun je Exchange Activesync gebruiken.
Username is gewoon je e-mailadres (user@school.nl), domein kan je leeglaten. "Adres van Exchange-postvak" is waarschijnlijk de server, maar klik gerust even rond. Als je de gegevens instelt moet je in eerste instantie je username invullen, maar als je dan verder gaat wordt je username automatisch veranderd van "user@school.nl" naar "user", dat moet je dan even terugzetten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, moet volgens mij ook kunnen. Krijg het niet voor elkaar.
Bij Exchange ActiveSync moet ik mijn emailadres, serveradres, domein, gebruikersnaam & wachtwoord invoeren. Ik denk dat ik 't goed heb gedaan, maar wat gebruik ik als serveradres en wat als exchange domeinnaam & gebruikersnaam?
Check hieronder de info die de mijn schoolmail mij te bieden heeft:
[ afbeelding ]
Adobe wat? Flash, Reader, Airquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Sjezus wat is die Adobe update kut hè. Belachelijk groot, 17 MB oid. Meteen weer verwijderd. Gmail wilde met die Adobe update ook niet meer synchroniseren, kansloos.
Mensen die hun toestel nu nog steeds niet geroot hebben.. als je het niet voor de ruimte doet doe je het toch voor de accuduur? Ik zie geen enkele reden om het niet te doen, zeker met zo'n rampproduct als de Desire.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:59 schreef Mr.DD het volgende:
Sjezus wat is die Adobe update kut hè. Belachelijk groot, 17 MB oid. Meteen weer verwijderd. Gmail wilde met die Adobe update ook niet meer synchroniseren, kansloos.
Ik. Ik heb GingerVillain 3.2 (op basis van CM7.1).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:05 schreef Ezechielk het volgende:
Is er iemand die CyanogenMod 7.1.0 al geïnstalleerd heeft? En zo ja, wat zijn de bevindingen tot nu toe?
heb je a2sd al geprobeerd? Scheelt echt een berg.. moet je alleen niet je sd uit je desire halen want dan werken je apps nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb de HTC Desire vanaf 01-07-2010 en ben er nog steeds dik tevreden mee .
Alleen het minpuntje is het intern geheugen van 500 MB wat tekort schiet .
Ik vind mijn HTC Desire beter in de hand liggen dan die nieuwste smartphones die een veel te groot scherm hebben en afmetingen .
Het verschil van een HTC Desire en de allernieuwste smartphones zijn veel te klein om over te stappen .
Met zo,n duur toestel moet je toch zeker 3 jaar plezier mee hebben want het is een dure aanschaf
Ik doe zeker nog 2 jaar met mijn HTC Desire en zie dan wel weer .
Knal er een andere ROM op dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:32 schreef Pi-Mp het volgende:
Ik heb de update van android 2.3 op mijn desire gezet. Echter ben ik hier niet tevreden mee, nu was het in de tijd van de update zo dat er nog geen Root beschikbaar was voor deze versie. Weet iemand misschien of deze er nu wel is?
Die is er, zie http://revolutionary.io/quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:32 schreef Pi-Mp het volgende:
Ik heb de update van android 2.3 op mijn desire gezet. Echter ben ik hier niet tevreden mee, nu was het in de tijd van de update zo dat er nog geen Root beschikbaar was voor deze versie. Weet iemand misschien of deze er nu wel is?
Dit wil ik ook weten. Ik draai nog de RC versie. De verschillen tussen de RC en de net uitgekomen versie zijn minimaal (ja dat de stable nu op 2.3.7 draait). Ik las op het forum van CM dat er problemen zijn met bootloops en problemen met de market. Ik wacht nog even denk ik met updaten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:05 schreef Ezechielk het volgende:
Is er iemand die CyanogenMod 7.1.0 al geïnstalleerd heeft? En zo ja, wat zijn de bevindingen tot nu toe?
Ik draai CM7.1 maar heb nergens last vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dit wil ik ook weten. Ik draai nog de RC versie. De verschillen tussen de RC en de net uitgekomen versie zijn minimaal (ja dat de stable nu op 2.3.7 draait). Ik las op het forum van CM dat er problemen zijn met bootloops en problemen met de market. Ik wacht nog even denk ik met updaten.
Ik heb hem er ondertussen opstaan, maar ik moet zeggen dat ik nergens problemen mee heb. (Re)booten doet hij prima, en ook de Market functioneert prima. Hij voelt ook sneller/soepeler aan in vergelijking met de 7.0.3 die ik er hiervoor op had staan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Dit wil ik ook weten. Ik draai nog de RC versie. De verschillen tussen de RC en de net uitgekomen versie zijn minimaal (ja dat de stable nu op 2.3.7 draait). Ik las op het forum van CM dat er problemen zijn met bootloops en problemen met de market. Ik wacht nog even denk ik met updaten.
Dat ligt simpelweg aan de app. Mijn battery status wilde ook geen icoon meer in de 'taakbalk' bovenaan zetten wanneer ik hem op de SD zette bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik draai CM7.1 maar heb nergens last vanDraait perfect op mijn Desire. Ik heb alleen wel gemerkt dat ik moet oppassen met het verplaatsen van apps naar mijn SD. Die optie heb ik namelijk bij elke app, maar toen ik bijvoorbeeld LauncherPro had verplaatst, deden mijn widgets het niet meer.. Maarja dat was een kwestie van het terugplaatsen van LP naar mijn telefoongeheugen en het opnieuw plaatsen van de widgets and all was well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |