Stuk beter! Thnx!quote:
Bier, bierrrr. HEEL VEEL BIERquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef haakon het volgende:
[..]
Stuk beter! Thnx!
Morgen gewoon even verdoven en dan heb ik nergens last van
Morgen gaat de bus al om 8 uur, dus ik ben bang dat ik inderdaad om 8.15uur het eerste biertje al in de vuist hebquote:
Damn moet je nagaan, morgen zit ik om 8 uur op het werk. Huilend dat ik niet naar decibel kon. Denkend aan dat feest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Morgen gaat de bus al om 8 uur, dus ik ben bang dat ik inderdaad om 8.15uur het eerste biertje al in de vuist heb
Ik zal aan je denkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Damn moet je nagaan, morgen zit ik om 8 uur op het werk. Huilend dat ik niet naar decibel kon. Denkend aan dat feest.
Maximaal goed bezig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Morgen gaat de bus al om 8 uur, dus ik ben bang dat ik inderdaad om 8.15uur het eerste biertje al in de vuist heb
Morgen om 10:00 de trein met een biertje. 8:00 is wel echt debiel vroegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef haakon het volgende:
[..]
8.15 he! Hoho!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Morgen om 10:00 de trein met een biertje. 8:00 is wel echt debiel vroeg
Helaas, geen echte diehard. Haakon is nog van de oude stempel, geef Levitas maar even het voorbeeldquote:
Mijn eerste hardstyle topic opening en gelijk goed nummer gekozenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:01 schreef Levitas het volgende:
Wij openen een nieuw topic met tekst uit Unborn, Zatox opent zijn set er mee op de pre-party
Maximaal los op m'n bureaustoeltje
Ik ga morgen zeer zeker mijn best doen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Helaas, geen echte diehard. Haakon is nog van de oude stempel, geef Levitas maar even het voorbeeld
Ik zit met de hand onder m'n kinquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:26 schreef Lamabal het volgende:
Everybody put ur hands up for DJ Zatox.
*Zit met zijn handen omhoog in zijn bureaustoel*
Sorry, ik was even weg. Hoe gaat het ermee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Keeswammels komt denk ik nie meer nu
Groepen.. Zo`n hekel aan. Als ik met meer dan 5 personen ben, raak ik de groep gegarandeerd kwijtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:00 schreef Deceit het volgende:
Ik heb eigenlijk alles gecancelled vanavond om morgen topfit te zijn!!! Zo'n zin in morgen... Ik heb expres niet naar de timetable gekeken.. omdat ik met 3 verschillende groepen ben! De ene groep blijft meer op h4l en pussyl. De andere euphoria en de andere main.. denk dat ik bij de maingroep blijf want zo kan ik ze makkelijk lokken naar loudness :p
Dus jij hebt je route al uitgestippeld, ga je dat nog herriner dan met al dat bier opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef haakon het volgende:
Ik ga afsluiten bij de refuse.
Ik REN van de Darkness4life na the sickest squad naar de Hardcore4life, omdat Promo!
Daarna richting de refuse om af te sluiten met dikke hardtechno van Day-mar
me2quote:
icm de rest weet ik niet.. maar de groep trekt me wel meequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dus jij hebt je route al uitgestippeld, ga je dat nog herriner dan met al dat bier op?
ik drink alleen maar bier tijdens een feestquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef NLS04 het volgende:
[..]
me2Verder een beetje alle zooi hier aan het verzamelen voor morgen. Er hoeft gelukkig niet zoveel mee als afgelopen weekend maar al met al toch altijd een hoop zooi. Gratis tip : neem een dop mee
Het punt is, dat ik altijd degene ben die als eerste aanloopt. Dan is 't "Oh kut! <goeden dj naam hier> draait nu daar en daar!" en dan loop ik stug aan, en de rest is dan niet zo snel.. Dus dan draai je halverwege om en denk je "Kut, weer kwijt", toch loop ik maar door en dan zie ik ze een uur/paar uur later wel weer op de plek waar ik toen ben weggelopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef Deceit het volgende:
@Levitas
Kutmobiel ken nie replyknop vinden!
Ik vind 'mijn' groepjes superrelax, meestal linksvoor datt we gaan staan en vaak/meestal blijven ze/we altijd zelfde plek. Als de hele groep wil weggaan en of lopen en er 1 of 2 of een paar nie zijn wachten we erop.. en ja als een paar willen lopen dan wordt met de anderen afgesproken waar de meeting plek is.. aja heb al vaak meegemaakt dat ik de plek kwijt/weg kwijt was en dat ik tien meter voor ze sta.. gelukkig kijken ze altijd na een tijdje als 1 persoon heellang weg is ofso... En ze vinden me altijd dus
Je hebt toch wel een mede gabber die met je meeloopt ? Vast niet de hele groep blifjt staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het punt is, dat ik altijd degene ben die als eerste aanloopt. Dan is 't "Oh kut! <goeden dj naam hier> draait nu daar en daar!" en dan loop ik stug aan, en de rest is dan niet zo snel.. Dus dan draai je halverwege om en denk je "Kut, weer kwijt", toch loop ik maar door en dan zie ik ze een uur/paar uur later wel weer op de plek waar ik toen ben weggelopen
fixed, en thnx!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:19 schreef Koepert het volgende:
Inhakende op haakon nog ff..... Oeh..cloud9 ..me2!!!! ..en iedereen have fun morgen!
Ze lopen wel mee, maar kennelijk loop ik dan zo snel dat ze 't (onbewust) niet bijhouden ofzo.. Ach, wat maakt mij het uit, ik vermaak wel. Als er echt niks aan is, kan ik altijd nog naar de Loudness lopen waren 9 van de 10 keer FOK!'ers zijn :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een mede gabber die met je meeloopt ? Vast niet de hele groep blifjt staan
Sowieso wel. Als je alleen al iets aan doet of opzet met FOK! erop heb je er zo een paar gevonden. En volgens mij kent iedereen hier elkaar wel een beetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ze lopen wel mee, maar kennelijk loop ik dan zo snel dat ze 't (onbewust) niet bijhouden ofzo.. Ach, wat maakt mij het uit, ik vermaak wel. Als er echt niks aan is, kan ik altijd nog naar de Loudness lopen waren 9 van de 10 keer FOK!'ers zijn :p
Het zou zomaar kunnen, maar de afgelopen jaren heb IK niks gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef Deceit het volgende:
Enne is da nou een grap of nie dat er honden zijn morgen bij de entree?
Ken er inderdaad nu wel een paar. Maar de eerste die ik altijd zie is T-Force of KrullieWullie. Haakon ken ik alleen maar van de GTP-verhalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sowieso wel. Als je alleen al iets aan doet of opzet met FOK! erop heb je er zo een paar gevonden. En volgens mij kent iedereen hier elkaar wel een beetje
Dan moet daar morgen even verandering in komen vind ik!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, maar de afgelopen jaren heb IK niks gezien
[..]
Ken er inderdaad nu wel een paar. Maar de eerste die ik altijd zie is T-Force of KrullieWullie. Haakon ken ik alleen maar van de GTP-verhalen
Komt goed!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan moet daar morgen even verandering in komen vind ik!
Bij Geck-o / Chris One, linksvoor!
Niet te missen! Ik heb het idee dat ik je ooit al eens eerder gezien hebquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:33 schreef haakon het volgende:
Check m'n FB maar, dan herken je me wel, alhoewel er wel meer FOK!kers zullen staan
SPOILER: Deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je de auto niet eerst naar Claudia brengen en dan met hun naar het terrein?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan je de auto eigenlijk de hele nacht op het grasveld laten staan en zondag een keer ophalen? Anders moet ik nuchter blijven
Als dat zou kunnen wel, maar ik weet niet hoe hun gaan en of ze nog 2 plekken vrij hebben, jij wel? Ze nemen allebei niet opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:49 schreef haakon het volgende:
[..]
Kun je de auto niet eerst naar Claudia brengen en dan met hun naar het terrein?
Zelfde probleem, ik wil Geck-o eigenlijk wel zien maar Monoloc ook na die berichten uit het Techno topic!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
14:00 - 15:00 Geck-o (heel misschien naar Monoloc, maar het is zo ver lopen)
Het is wel een kwartier lopen he van de loudness naar reactor, dus mocht ik me geck-o vervelen besluit ik naar monoloc te lopen, en anders blijf ik bij Geck-O.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zelfde probleem, ik wil Geck-o eigenlijk wel zien maar Monoloc ook na die berichten uit het Techno topic!Misschien aan het einde even vlug langswippen want ik geloof dat Monoloc een kwartier later eindigt dan die gekkert.
ik kan me nog een avond herinneren in de matrixx dat jij pakweg 843 keer mijn naam gevraagd hebt..dus op zich zou je mij ook wel moeten kennen nu..toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef haakon het volgende:
Ik ken alleen deeltjesversneller, t-force, krullie, da-ripper, mind.illusion, 16meter en koepert volgens mij.
Hij draait zelfs een half uur drie kwartier langer zie ik nu, dus dat moet dan sowieso wel lukken. Helaas geen TNT dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het is wel een kwartier lopen he van de loudness naar reactor, dus mocht ik me geck-o vervelen besluit ik naar monoloc te lopen, en anders blijf ik bij Geck-O.
De kans is groter dat ik monoloc nog een keer tegen kom op een feestje dan dat ik op een feest kom waar Geck-O draait
Dan zullen wij elkaar minimaal 2 of 3 keer tegen komen ook al kennen wij elkaar niet hehe. Ik start iig morgen bij Geck-Oquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
12:30 - 14:00 Titan
14:00 - 15:00 Geck-o (heel misschien naar Monoloc, maar het is zo ver lopen)
15:00 - 16:30 Chris One
15:30 - 17:00 Super Marco May
17:30 - 18:30 Tuneboy
18:30 - 20:00 Zenith
20:00 - 21:30 Promo 20:00 - 21:30 Alpha² of iets anders...
21:30 - 23:00 100% Deepack
Zoiets wilde ik doen, maar plannen wijzigen, en wie mij wil zien zoekt me maar op ^^
De meeste van jullie herkennen mij inmiddels wel.
Wat was je naam ook alweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:08 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik kan me nog een avond herinneren in de matrixx dat jij pakweg 843 keer mijn naam gevraagd hebt..dus op zich zou je mij ook wel moeten kennen nu..toch?
Linksvoor! Jwt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:11 schreef StM het volgende:
[..]
Dan zullen wij elkaar minimaal 2 of 3 keer tegen komen ook al kennen wij elkaar niet hehe. Ik start iig morgen bij Geck-O
Hmm nu je het zegt, iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:13 schreef Tha_Bartman het volgende:
@Huig driemaal is dus geen scheepsrecht?
@ DV, ow dat is goed te doen, als ik ga dan laat ik het je zeker weten
@STM hebben wij vorig jaar tijdens activator neit staan praten? Jij bent vrij lang toch?
Het was dus NIET de Titan remix, nog veel vetter dan die remix (die ik wel vet, maar minder dan orgineel vind)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
@eldani dat is de Titan remixdie is zo dik
Maar het origineel is natuurlijk ook heilig
Pff, ik ken iemand die bijna 8x zo lang breed is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef StM het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt, iddIk ben 2.06m hehe
A unit for expressing the intensity of soundquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee wat echt? Wanneer begint dat?
Ffs tegen mij zeuren ze al dat ik lang ben. Nou Goodluck with that. Ik ben 2m ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef StM het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt, iddIk ben 2.06m hehe
Activator![]()
Die is inderdaad niet te missen. Volgens mij was dat toen ook 't eerste wat ik zei toen ik zijn FOK! naam hoordequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Pff, ik ken iemand die bijna 8x zo lang breed is.
Bigger, better, louder!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
A unit for expressing the intensity of sound
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Pff, ik ken iemand die bijna 8x zo lang breed is.
quote:
Pffffquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ffs tegen mij zeuren ze al dat ik lang ben. Nou Goodluck with that. Ik ben 2m ofzo
Die 6cm zit bij mij gewoon ergens andersquote:
Hehe hakken kan ik niet helaas, stampen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die 6cm zit bij mij gewoon ergens anders
Haha nee, maar sowieso dat je dan wel opvalt als je aan het hakken bent he.
Hakken,stampen who cares. Als je maar losgaat. En niet met je mobiel alles gaan filmen want dan ga je niet maximaal los.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:25 schreef StM het volgende:
[..]
Hehe hakken kan ik niet helaas, stampen!
Laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:26 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hakken,stampen who cares. Als je maar losgaat. En niet met je mobiel alles gaan filmen want dan ga je niet maximaal los.
True maar als jij op zo'n feest bent. Wil jij dan gewoon alles gaan filmen met je mobiel? Minuutje kan wel maar damn 10 minuten of weet ik het? Naja ligt er ook aan hoeveel je al hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen
Stilstaan en genieten moet je zelf weten. Ik hou het ook echt niet vol om de hele dag uit mn dak te gaan (3-4 uur op zn hardst max en op een warme dag nog wel minder...) maar alles filmen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ikzelf ben geen filmert (heb het wel eens gedaan, maar nu eigenlijk nooit meer), maar als iemand 10 minuten lekker wilt filmen heb ikd aar toch geen last vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
True maar als jij op zo'n feest bent. Wil jij dan gewoon alles gaan filmen met je mobiel? Minuutje kan wel maar damn 10 minuten of weet ik het? Naja ligt er ook aan hoeveel je al hebt meegemaakt
Iedereen geniet toch op een andere manier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Levitas het volgende:
Ik heb bij de Defqon afsluiter echt alleen maar staan genieten, haast vergeten om los te gaan
Te geniaal, die edit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga ook pitten, laters.
HEBBEN JULLIE ZIN OM TE RAGGEN EN TE BEUKEN?
Best wel, MAAR DAT KAN NIET. Vinden me slapende ouders vast niet zo goed eh
Bijna wel, ik neem mensen mee in de laadbak naar de afterquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:46 schreef Deceit het volgende:
he wat dan robuust? je gaat mexicanen de grens over laten steken?
haastige spoed is zelden goed..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:16 schreef Levitas het volgende:
G4H heeft nog even 2 tracks af weten te maken voor de liveset. Ben echt heeeel benieuwd!
En geen spoed in dit geval ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
haastige spoed is zelden goed..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
En geen spoed in dit geval ook
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:16 schreef Levitas het volgende:
G4H heeft nog even 2 tracks af weten te maken voor de liveset. Ben echt heeeel benieuwd!
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dacht ook aan een of andere kale loods.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wow!ik dacht dat het gewoon in een oude koude schuur met een kapot bankstel zou zijn
QFTquote:
en dat is potverdikkeme maar goed ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo een warm-up mix gebrand voor de heenweg, en een cool-down voor de teurgweg...
Cd1: o.a. Noisecontrollers, Zatox,Chris One, Titan, Jack of Sound
Cd2: Gui boratto, Fairmont, Trentemoller, Solar fields.
Ik heb toch wel goede zin dus ik zie jullie allemaal binnen.
Ik ben btw te herkennen aan mijn hoofd, dus dat jullie niet huig en mij door de war halen; ik ben diegene met mijn hoofd en Huig die met zijn hoofd, savvy?
Jullie zijn er vroeg bij dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:36 schreef de_huig het volgende:
maar de nelis en ik rijden zo aan..
veel plezier iedereen en misschien tot vanmiddag
ja naja eerst naar joen, dan een plan bedenken en uitvoeren om uberhaupt bij het terrein te komen en dan nog het terrein op..dus zo vroeg zal het niet wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Jullie zijn er vroeg bij dan?
Er zijn uitzonderingen op die regel, op decibel heb je je daar nog nooit aan gehouden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef de_huig het volgende:
en ik mag toch geen bier voor 13:00 he, dus geen haast
En het weer zit ook ween heel erg mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:46 schreef poiuytr het volgende:
Zo ook weer van 2 weken AlbufeiraHelaas kaartjes voor Decibel moeten verkopen omdat we langer op vakantie gingen. Kreeg al paar smsjes binnen dat het weer ouderwets knallen was. Iedereen van hier die dit nog lezen nog veel plezier
![]()
ja, ik heb honger.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:07 schreef robuust89 het volgende:
De kinders zijn al wakker, we wachten op gastvrouwWaar is het ontbijt?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
brennan hartje was wel de beste set van de dag, rest was maar matig.
Jijquote:
Wat draaide die dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:30 schreef haakon het volgende:
Ik ben ipv naar Promo naar The Trance Generators gegaan, in de hoop een bult early te horen. Helaas was dit niet het geval :s
Toch prima vermaakt daar!
01. IDquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
God b-front draaide op het eind nog een oude plaat, maar ik weet echt niet meer welke dat was....
Nee, kan 'm niet zijn want ik heb First Match 2011 niet meegekregen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:59 schreef haakon het volgende:
LSDB jongens..
01. Bad meets Evil ft. Bruno Mars - Ligthers (Zany Remix)
02. Zany & Max Enforcer ft. MC DV8 - Sound Intense City (Official Decibel 2011 Anthem)
03. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
04. ID
05. ID
06. Frequencerz - Fly With Me
07. TNT - First Match 2011
08. Zany & DV8 - World On Fire
09. The Pitcher- Kick It To The Bone
Zou toevallig net die 4 of 5 zijn
Niet alles wordt op de radio uitgezondenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, kan 'm niet zijn want ik heb First Match 2011 niet meegekregen.
Volgens mij was de set ook langer dan 9 nummers
Ah, vandaar.. Ik dacht toch echt te herinneren dat B-Front opende met het Rebirth anthem?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet alles wordt op de radio uitgezonden
Combinatie van de warmte, te weinig drinken, en wellicht ook andere middelen.. Ik zelf heb niemand out zien gaan, eigenlijk ook maar een enkeling die écht ram van de kaart waren. Dat was met Defqon wel iets anders eigenlijk..quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef StM het volgende:
++ Geck-O
++ AVIO
++ Zenith DJ
En tot slot T-Force & Krulliewullie
Ik vond het alleen wel triest om te zien hoeveel mensen er naar de EHBO moesten en dat er waarschijnlijk een dode gevallen is. (Gedoken in het water en z'n nek gebroken, is alleen nog niet in een nieuwsbericht bevestigd, maar hij zou volgens HT vanmorgen overleden zijn.)
Ik heb zelf 2 mensen bewusteloos gezien waarvan 1 rennend door de EHBO'ers naar de hulppost werd gedragen met de beveiliging voorop om ruimte te maken. Blijkbaar was dat dusdanig urgent dat ze niet konden wachten op de ambulance-quad die ik helaas ook enkele keren heb gezien.
Het was een leuk festival en een zeer toffe after, maar een top feest? nee.
Klopt ja. Bij de area's zelf viel het me ook niet echt op, maar buiten wel en dat dat was een heel stuk meer als vorig jaar en volgens mij was het toen nog warmer ook...quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Combinatie van de warmte, te weinig drinken, en wellicht ook andere middelen.. Ik zelf heb niemand out zien gaan, eigenlijk ook maar een enkeling die écht ram van de kaart waren. Dat was met Defqon wel iets anders eigenlijk..
Lekker slimquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef StM het volgende:
en dat er waarschijnlijk een dode gevallen is. (Gedoken in het water en z'n nek gebroken, is alleen nog niet in een nieuwsbericht bevestigd, maar hij zou volgens HT vanmorgen overleden zijn.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Wat vond je ervan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog even bij Monoloc (techno) langs geweest waar bijna niemand was, de manier hoe het was opgezet was het ook meer een chillplekje dan een spaceplace.
Ja, ik was op de afterquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Huh StM was jij op de after?Ik had niet door dat jij dat was, maar dan weet ik al wie jij was want er waren niet veel mensen van 2.06 meter.
1 uur binnen, paar rondjes gelopen en om 2 uur naar Geck-o toe. Lekkere set, iets te hard voor mij zo vroeg op de dag maar het is in de Loudness dus dan krijg je dat. Daarna even langs de main op gelopen tijdens TNT, lekkere nummertjes vind ik, vooral dat begin van Countdown. Nog even bij Monoloc (techno) langs geweest waar bijna niemand was, de manier hoe het was opgezet was het ook meer een chillplekje dan een spaceplace. Paar nummers bij The R3bels meegepakt, aan de zijkanten van Euphoria (wat dus op het water lag) had je een paar openingen met een terrasje zodat je de muziek nog wel goed hoorde maar je ook aan het water kon hangen, dat was wel goed gedaan. Daarna vooral veel rondjes gelopen en gegeten, even bij Digital Punk geweest wat matig tot ok was, daarna verder gechilled en wat op het gras gezeten met schranz om je oren. Toen was het tijd voor AvioG4H helaas helaas compleet gemist, jammer zeg. Gelukkig was het daarna lekker rustig bij Avio. Mooi dat ze TBA nog draaiden, die wilde ik al horen omdat dat begin zo lekker hard door je lichaam dreunt. Daarna nog even bij de main wat gegeten tijdens de Saikoo funkzzz omdat we veel te veel munten hadden gekocht. Dus maar een doosje raketjes gekocht wat wel werd gewaardeerd waardoor ik toen de doos leeg was nog meer munten over had dan daarvoor, dus heb een klein cadeautje gekocht voor een volgende prijsvraag
Afgesloten bij Deepack dus vanaf 10 uur ofzo. Was supervet terwijl het een mengelmoes was van blije hardtrance, 1 2 stampuh spul en wat mooie bekende early knallertjes, de sfeer daar was gewoon heel goed. Wederom blij dat ik niet op de main heb afgesloten. De auto stond ver geparkeerd dus we waren binnen 5 minuten ook weg, gelukkig was de after in de andere richting als waar de file stond.
Kapot, moe, leeg, gesloopt, blaren.
Kameraad van mij net zo, jammer..quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die gebruiken, oke... maar mensen die totaal geen idee hebben hoe een lichaam werkt en dus maar wat doen_!
Waarschijnlijk komt dat omdat het een persoonlijke ervaring is dat niet voor iedereen gelijk is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch vreemd dat, wanneer ik een topfeest heb gehad (best vaak), er toch zoveel mensen die altijd alles bekritiseren
We zijn er maar 10 minuten geweest ofzo, niet echt goed kunnen beoordelen maar het was buiten en het zonnetje scheen, dat icm met de hardstyle ervoor en erna was het geen perfect moment voor zo'n techno. Er waren ook alleen maar 20 spacende buitenlandse 30-plussers, meer niet. Ik vond het wel chill even voor de verandering, maar liever een echt technofeest dan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
en nog bedankt voor het ijsje
ja had dat dan gezegd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef StM het volgende:
[..]
Ja, ik was op de afterDat jij Deeltjesversneller was had ik na een tijdje wel door.
Of meer helaas...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Kameraad van mij net zo, jammer..
Moet je toch niet willen om er zo bij te zitten op een feest?
Ben je gewoon een uur ofzo kwijt :s
Ik denk een kwestie van te hoge verwachtingen... Daarbij is het denk ik ook een deel eigen aandeel, want uiteindelijk draait het om sfeer en die maak jezelf met je groepquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat omdat het een persoonlijke ervaring is dat niet voor iedereen gelijk is.
Volgens mij heb ik het ook gezegdquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
We zijn er maar 10 minuten geweest ofzo, niet echt goed kunnen beoordelen maar het was buiten en het zonnetje scheen, dat icm met de hardstyle ervoor en erna was het geen perfect moment voor zo'n techno. Er waren ook alleen maar 20 spacende buitenlandse 30-plussers, meer niet. Ik vond het wel chill even voor de verandering, maar liever een echt technofeest dan.
Maar ik ging ook meer voor de gezelligheid, wilde alleen Geck-o, Avio en Deepack eigenlijk per se zien.
[..]
ja had dat dan gezegd!ik snap wat je bedoelt over Deepack, maar toch vond ik het wel vet.
Dat klopt. Vandaar dat iedereen een andere mening over het feest heeft, ook al heb jij een topfeest gehad. Dus zo vreemd is dat niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik denk een kwestie van te hoge verwachtingen... Daarbij is het denk ik ook een deel eigen aandeel, want uiteindelijk draait het om sfeer en die maak jezelf met je groep
Ik heb het zelf niet gezien, maar een andere maat van me zei dat ie een half uur op de grond heeft gezeten en niet wist wat voor of achter was..quote:
Het heet niet voor niets "remember" he. Waarschijnlijk hebben ze wat oude geluidsapparatuur uit de jaren 90 van de sloop gehaald om de ervaring compleet te maken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Oja het geluid in de Remember was echt raarZaten de hele dag met de volume te spelen, klonk slecht en tijdens Deepack was het helemaal overstuurd.
Dat dacht ik ook te horen tijdens Endymion op de main. Het is al vaste prik dat tijdens de hardcore op de main het geluid drastisch omlaag gaat, maar nu leek de rechterkant helemaal uit te vallen, weer terug te komen, dan weer harder, dan weer zachter.. Of ben ik de enige die dat gehoord heeft?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Oja het geluid in de Remember was echt raarZaten de hele dag met de volume te spelen, klonk slecht en tijdens Deepack was het helemaal overstuurd.
Geluid stond echt te hard daar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
D'accordquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat klopt. Vandaar dat iedereen een andere mening over het feest heeft, ook al heb jij een topfeest gehad. Dus zo vreemd is dat niet.
Denk dat ik hetzelfde had gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gezien, maar een andere maat van me zei dat ie een half uur op de grond heeft gezeten en niet wist wat voor of achter was..
Ik ga me daar helemaal niet mee bezig houden, tenzij het op het eind van het feest is en ik hem moet begeleiden naar de bus.
Toen ik het hoorde trok ik ook m'n schouders op en ben verder gaan hakken.
Links achterin helaas hetzelfdequote:Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te horen tijdens Endymion op de main. Het is al vaste prik dat tijdens de hardcore op de main het geluid drastisch omlaag gaat, maar nu leek de rechterkant helemaal uit te vallen, weer terug te komen, dan weer harder, dan weer zachter.. Of ben ik de enige die dat gehoord heeft?
Ik heb het ook niet nodig, qua energie al helemaal niet.. Vind het alleen een leuke toevoeging aan zo'n feestquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Denk dat ik hetzelfde had gedaan.
Vrienden van me hebben wel gebruikt, ik niet, maar qua energie en losgaan bleef ik alsnog energieker
Toch wel beetje trots op mezelf dat ik geen drugs nodig heb op zo'n feest. Geen zweethandjes bij de controle, geen lichamelijke aftakeling, kost me niks etc
Ik vond het ook echt wel meevallen, van wat ik zagquote:72 Mensen hadden klachten door middelengebruik: beduidend minder dan het landelijk gemiddelde op vergelijkbare evenementen, aldus de politie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door robuust89 op 21-08-2011 16:37:35 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
rechtsvoor? was ik ook.. vond het geluid ook idd harder en zachter worden!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook te horen tijdens Endymion op de main. Het is al vaste prik dat tijdens de hardcore op de main het geluid drastisch omlaag gaat, maar nu leek de rechterkant helemaal uit te vallen, weer terug te komen, dan weer harder, dan weer zachter.. Of ben ik de enige die dat gehoord heeft?
Nope, zat helemaal achterin tegen die heuvel. M`n benen waren he-le-maal op. Maar zo speciaal vond ik Endymion ook niet eigenlijk. Vind het ook helemaal niet erg dat ik de eindshow heb moeten missen, als ik die zo terugkijk op Youtube..quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
rechtsvoor? was ik ook.. vond het geluid ook idd harder en zachter worden!
Endymion is eigenlijk nooit meer speciaal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nope, zat helemaal achterin tegen die heuvel. M`n benen waren he-le-maal op. Maar zo speciaal vond ik Endymion ook niet eigenlijk. Vind het ook helemaal niet erg dat ik de eindshow heb moeten missen, als ik die zo terugkijk op Youtube..
Heb nu nergens hoeven wachten: De pendelbus stond klaar, zitten en aanrijden. Op het station aangekomen de trap opgestrompeld naar het perron, waar de trein al klaar stond voor vertrek. Prima!![]()
Wat vond je van het geluid? Echt heel zacht en slecht. Begin was dramatisch, gelukkig ging het halverwege iets omhoog terwijl het geluid bij Chris one perfect wasquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:54 schreef Levitas het volgende:
En heb ik al gezegd dat Gunz4Hire ongelofelijk vet was?Die nieuwe tracks van de 2 helden, zijn ook weer geweldig
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:55 schreef robuust89 het volgende:
Je heb wel eens die die momenten, zo van: Wat een fucking vet feest!Hoe ga ik dit overtreffen?
Dit was er zo een.
Flink wat gezien de hele dag, ook nog wezen jumpeng bij UP, altijd lachen
Free hugs shirt is bazig
Die sfeer bij Euphoria![]()
AVIO LiveGreatest show on earth en TBA, wat klinken die zoveel beter "in het echt"!
Geck-O
After was wel grappig.Sfeer bij Euphoria was geweldig ja. Vooral toen de Alpha Twins aan het draaien warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
neh.. drugs.. kwam in 1 x naar boven! gelukkig dat er een kliko langs de hekken stond!quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:00 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Toch aan de drugs gezeten? Of kwam het door de drank?
quote:@djbfront wat draaide je nou als laatste plaat die eigenlijk te vroeg werd uitgemixt? Kom er ff niet op, maar was wel een hoogtepunt v/d set
twitter:djbfront twitterde op zondag 21-08-2011 om 18:00:42Yesterday a had 1 min left. And i stopt my last record! To Play @showtekmusic - save the day again on decibel mainstage
reageer retweet
Ik vond het prima geluid, maar dat komt ook door m`n oordoppen komen eigenlijk. Sinds ik die in heb op feesten merk ik vaak dat ik het geluid prima vind, terwijl vrienden van me -zonder oordoppen- het geluid niet geweldig vonden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:52 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat vond je van het geluid? Echt heel zacht en slecht. Begin was dramatisch, gelukkig ging het halverwege iets omhoog terwijl het geluid bij Chris one perfect was
Dus nog steeds geen antwoord op je vraag?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]twitter:djbfront twitterde op zondag 21-08-2011 om 18:00:42Yesterday a had 1 min left. And i stopt my last record! To Play @showtekmusic - save the day again on decibel mainstage
reageer retweet
Was toen idd op de Main, maar uiteindelijk toch maar wc rondje gedaan want zo speciaal was het niet!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:57 schreef T_Killer het volgende:
Ik ben ook weer terug van vakantie. Decibel was een goed feestje zo te horen? Hoe was Tatanka, iemand daar geweest?
Nóg dikker?!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:Hoogtepunt was Gunz for Hire die een veel dikkere set wegzetten als de dag ervoor in de veels te volle Loudness area.
Echt tof dat jullie er warenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
Lag er pas rond 8.30 in vanochtend en werd ook pas rond 17.30 weer wakker. Maar was absoluut gezellig vannacht en leuk een aantal van hier (weer) gezien te hebben!
Vet!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, hoe was de after bij KrullieWullie?![]()
Mind.Illusion, Geck-o, Alphaverb, 35 mensen (waarvan best een aantal wappie, de rest vrij aangeschoten) in een topbui, veel gezelligheid, vuurkorf, raketjes, snacks, naar bed gaan en eerst een verhaaltje voor het slapen gaan van KrullieWullie en dan om 6.30 het licht uit terwijl het buiten al licht wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, hoe was de after bij KrullieWullie?
Alphaverb?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mind.Illusion, Geck-o, Alphaverb, 35 mensen (waarvan best een aantal wappie, de rest vrij aangeschoten) in een topbui, veel gezelligheid, vuurkorf, raketjes, snacks, naar bed gaan en eerst een verhaaltje voor het slapen gaan van KrullieWullie en dan om 6.30 het licht uit terwijl het buiten al licht wordt.
Dan weet je het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Die had ie nog gedraaid ja. Zo vanneuh....WTFquote:
Alphaverb?! Zei je gisteren niet dat je die voor volgend jaar probeerde te regelen? Of heb ik dat nou verkeerd verstaan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mind.Illusion, Geck-o, Alphaverb, 35 mensen (waarvan best een aantal wappie, de rest vrij aangeschoten) in een topbui, veel gezelligheid, vuurkorf, raketjes, snacks, naar bed gaan en eerst een verhaaltje voor het slapen gaan van KrullieWullie en dan om 6.30 het licht uit terwijl het buiten al licht wordt.
Dan weet je het wel
die reactie had ik al verwacht toen ik dat posttequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die had ie nog gedraaid ja. Zo vanneuh....WTF![]()
Hij had ook ff voor de lulz 4 foute nummers achter elkaar gedraaid: Stampuhh (Remix), Puta Madre, Roof Iz On Fire en Green Stuff
Als we het volgend jaar weer doen wou ik hem proberen te regelen, maar toen we zijn vriendin tijdens zijn set spraken, zei ze dat ze toch wilden komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:23 schreef Levitas het volgende:
Alphaverb?! Zei je gisteren niet dat je die voor volgend jaar probeerde te regelen? Of heb ik dat nou verkeerd verstaan?
want ze had gehoord van jullie after?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als we het volgend jaar weer doen wou ik hem proberen te regelen, maar toen we zijn vriendin tijdens zijn set spraken, zei ze dat ze toch wilden komen![]()
![]()
We hadden Alphaverb + vriendin al gevraagd, maar omdat hij jarig is vandaag wou hij misschien niet komen. Toen het moment daar was had hij er toch wel veel zin in om te komen, dus vandaar.quote:
Op Decibel gooide hij er ook weer Pak een punt opquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef ReMcOrE het volgende:
en wel tof dat hij gewoon ff wat foute nummers draait, omdat het kan
en iedereen staat er dan met een grotequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Op Decibel gooide hij er ook weer Pak een punt opblijft stoer dat hij die gewoon durft te draaien
Jawel, want dat was die trackquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik vond het prima geluid, maar dat komt ook door m`n oordoppen komen eigenlijk. Sinds ik die in heb op feesten merk ik vaak dat ik het geluid prima vind, terwijl vrienden van me -zonder oordoppen- het geluid niet geweldig vonden.
[..]
Dus nog steeds geen antwoord op je vraag?
Held!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Geck-o het volgende:
Was erg vet om te draaien op Decibel! Thanks voor de vette reacties
After was ook erg leuk, lekker ouwe saifammetjes en mauro picotto tracks gedraaid, heerlijk! Hoogtepunt natuurlijk DJ Krulliewullie die Nobody Is Perfect draait
Oh, en![]()
![]()
pff en ik denken dat het aan mij lag! ik dans zelf niet als een malloot en weet me ruimte goed te benutten, maar nu idd hier op decibel en emporium en 7th sunday meegemaakt dat stilstaande saaierds me zaten te porren!quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:38 schreef InGebruik het volgende:
Vette afterparty hoor ik alweer! Knap geregeld met de dj's.
Wat me trouwens ook opviel op de grootste drie festivals die ik bezocht heb deze zomer (Emporium, Defqon en Decibel) is dat het stilstaande publiek de mensen die wel losgaan tegenwoordig ook erop aanspreken, met een elleboog in de rug porren of zelfs de hele tijd zand tegen je benen aan schoppen. Voorheen maakte het mij niet heel veel uit als er iemand niet los wilde gaan, ik bleef toch wel knallen. Maar nu proberen ze het ook voor andere te verpesten, behoorlijk vervelend.
Gelukkig ging het in de H4L, Euphoria (vooraan) en met name de Loudness wel lekker los met goede sfeer!
Haha, ff het accountje uit de antiekkast gehaald.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Geck-o het volgende:
Was erg vet om te draaien op Decibel! Thanks voor de vette reacties
After was ook erg leuk, lekker ouwe saifammetjes en mauro picotto tracks gedraaid, heerlijk! Hoogtepunt natuurlijk DJ Krulliewullie die Nobody Is Perfect draait
Oh, en![]()
![]()
Dan keer je je om en zeg je "Come at me bro".quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
pff en ik denken dat het aan mij lag! ik dans zelf niet als een malloot en weet me ruimte goed te benutten, maar nu idd hier op decibel en emporium en 7th sunday meegemaakt dat stilstaande saaierds me zaten te porren!
Nogal logisch, daar staan mensen die voor de muziek komen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:38 schreef InGebruik het volgende:
Vette afterparty hoor ik alweer! Knap geregeld met de dj's.
Wat me trouwens ook opviel op de grootste drie festivals die ik bezocht heb deze zomer (Emporium, Defqon en Decibel) is dat het stilstaande publiek de mensen die wel losgaan tegenwoordig ook erop aanspreken, met een elleboog in de rug porren of zelfs de hele tijd zand tegen je benen aan schoppen. Voorheen maakte het mij niet heel veel uit als er iemand niet los wilde gaan, ik bleef toch wel knallen. Maar nu proberen ze het ook voor andere te verpesten, behoorlijk vervelend.
Gelukkig ging het in de H4L, Euphoria (vooraan) en met name de Loudness wel lekker los met goede sfeer!
Niet iedereen is 3 meter breed hequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dan keer je je om en zeg je "Come at me bro".
Dat hoeft ook niet, Ligt eraan 'hoe' je het zegtquote:
Haha Tartaros op 1.03quote:
Is vaak zo hoor. Main zijn de dagjesmensen die niets gewend zijn en de betere muziek niet eens opzoeken omdat zie die niet kennen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:38 schreef InGebruik het volgende:
Die hashtagtwitter:Theracords twitterde op maandag 22-08-2011 om 10:00:45FREE RELEASE!! "Geck-o - 2-1" Download the WAV or 320 kbps MP3 @ www.theracords.com @geckoNL #dennisbergkamp #wespelennogofficieel20seconden reageer retweet
Monsterdikke plaat die van Radical Redemption (die kicksquote:
Dat einde... Geweldig!quote:
Yep, ook gezien!quote:
Dit inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, Ligt eraan 'hoe' je het zegt
Doe mij maar het origineelquote:
Die doet mij dan weer helemaal niksquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:30 schreef T_Killer het volgende:
Monsterdikke plaat die van Radical Redemption (die kicks). Op de Qontinent ook nog gehoord.
Intro is leuk, maar de climax is jammer. Dus wat Poiuytr zegtquote:
quote:
Coone-filmpje; niet geklikt.quote:
Gangstaaaa brotherrquote:
Volgens mij heb ik zelfs op de dranghekken gestaan tijdens deze plaat op de preparty van the Qontinentquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:52 schreef poiuytr het volgende:
Laatste jaren hebben wij hier (incl. mezelf) Showtek aardig belachelijk gemaakt maar het nummer hierboven bewijst voor mij dat de jongens het toch niet verleerd zijn. Perfecte muziek om een feest lekker te openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is weer een nieuwe "Wake you from your boredom". Enjoy!
Tracklist klopt niet, na Upgrade The Noize komt een The Machine nummer waarvan ik de titel zo 123 niet weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e 4 nummers heb ik trouwens maar overgeslagenFilmpje was de moeite wel waard, feest waarschijnlijk nietquote:![]()
Je hebt gelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Tracklist klopt niet, na Upgrade The Noize komt een The Machine nummer waarvan ik de titel zo 123 niet weet.
1e 4 nummers heb ik trouwens maar overgeslagen
[..]
Filmpje was de moeite wel waard, feest waarschijnlijk niet![]()
Ik vind het best een gave trailer. Er wordt een bepaalde sfeer neergezet (of in ieder geval, dat wordt geprobeerd), en wat mij betreft is dat wel gelukt.quote:
Maakt niet uit joh! We proberen volgend jaar weer zoiets te organiseren denk ik, dus probeer er dan maar bij te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Zo ook weer boven water. Laat ik beginnen met welgemeende excuses aan T-F & KW voor het toch niet verschijnen op de after. Rond 10 uur was iedereen nog pro en ging het helemaal gebeuren maar in een half uur was de fitheid afgenomen en pijntjes toegenomen waardoor de meerderheid van de groep toch niet meer zo enthousiast was. Democratie ditdatzuszo. Wel mooi dat het toch leuk en gezellig is geweest want ik vond het echt een super-initiatief![]()
Toen ik erbij kwam op Hardbass 2009 werd ik openlijk ontvangen en dit is eigenlijk alleen maar beter geworden. Ik kijk ook echt uit naar meets die tegenwoordig niet eens meer afgesproken hoeven te worden. Gewoon de zaal in lopen beetje links-voor, rechts-voor, middenvoor en je komt mekaar vanzelf tegenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef NLS04 het volgende:
Trouwens dit is ook goed moment om props te geven voor alle aanwezige fokkers. Sinds begin 2008 is de groep alleen maar groter geworden en elke keer is het weerzien weer hartelijk en wordt er nog steeds volop party gemacht.![]()
Join the club.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef 16meter het volgende:
Ik ga ook wat meer kleine feestjes voor 15-20 euro pakken. Het hele massale boeit me steeds minder en het wordt me eigenlijk ook te duur.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is weer een nieuwe "Wake you from your boredom". Enjoy!
LekkerrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel erover. Vorige keer was het wel errug rustig. Maar Luna is gewoon top bezig. Draait lekker gevarieerd altijd....quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Join the club.Ben uit principe niet naar DB gegaan omdat het zo duur was.
![]()
Komende vrijdag een ¤8 HS-feestje in mijn hometown![]()
Twisty twisty twisty ballsquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef robuust89 het volgende:
http://www.lololyrics.com/lyrics/16918#axzz1Vkoelsnz
Yeah, approved
quote:AOAOAAAAAAARGH! [4x]
Je bedoeld qua produceren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik had gister een kater jongeterwijl ik alleen water en 1 cola op had.
[..]
Heb jij al wat gemaakt wat je kan laten horen?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je bedoeldt qua produceren?
Wel jammer dat Luna het nodig vond om Wake up the draaien @ Pussy Lounge. Die plaat past niet binnen het Pussy Lounge sfeertje en hij (als Minus is More man) hoort dat soort shit al helemaal niet te draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Twijfel erover. Vorige keer was het wel errug rustig. Maar Luna is gewoon top bezig. Draait lekker gevarieerd altijd....
Zal op de dag zelf komen dat er iets besloten wordt...
Hele goede verhalen gehoord. Misschien volgend jaar...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
Ik wil terug naar SzigetIedereen die een hele brede muzieksmaak heeft en 1 week lang gek wil doen MOET daar gewoon een keer naartoe
Is Kazantip dan ook niet iets voor jou?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
Ik wil terug naar SzigetIedereen die een hele brede muzieksmaak heeft en 1 week lang gek wil doen MOET daar gewoon een keer naartoe
Moet je maar eens kijken op de meer NSFW videositesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:18 schreef StM het volgende:
Zo staat het wel heel erg bekend ja. Ik ben er ooit op gewezen en had echt zoiets van WTF is datMaar wel gek doen + EDM dus wie weet is het wat voor T-Force. En ik vraag me af of het niet in de verhalen veel erger gemaakt wordt als dat het daadwerkelijk is.
pm, ik weet niet waar ik moet zoekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef robuust89 het volgende:
Moet je maar eens kijken op de meer NSFW videosites
Tja, ik vrees dat het idd niet de beste vakantie bestemming is, als je reeds een vriendin hebtquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Moet je maar eens kijken op de meer NSFW videosites
Ben ook bang van niet, neequote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef StM het volgende:
Tja, ik vrees dat het idd niet de beste vakantie bestemming is, als je reeds een vriendin hebt
Burning manquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ben ook bang van niet, nee![]()
Ach, dan over een paar jaar maar naar Burning Man Festival
Ik weet niet welke sites jullie zien maar de foto's die Google personalized search mij laat zien zien er best leuk uit hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
pm, ik weet niet waar ik moet zoeken
Edit: OK, WTF, dat gaat 'm niet worden![]()
Leeeerooooy Jenkiiiiinssssquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:34 schreef NLS04 het volgende:
+ Tilburgse campinggasten van the Qontinent gewoon weer present![]()
Dan moet je even in het kazantip topic kijken, daar stonden iig links naar filmpjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef 16meter het volgende:
Zie ook weinig schokkends behalve wat blote tieten etc..
Welke feesten zijn dit dan? Intens? Rebirth? Vind Decibel heel vet maar wel erg groot, misschien ook wel te. Binnenkort weer naar de matrix @ Rawquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef 16meter het volgende:
Ik ga ook wat meer kleine feestjes voor 15-20 euro pakken. Het hele massale boeit me steeds minder en het wordt me eigenlijk ook te duur.
Nog een tijdje bij de main gestaan met wat bekenden... wel gezellig, maar ik moet echt m'n best doen om nog enigzins los te gaan op die muziek. Contrast met Loudness area was enorm.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
PP lijken echt geen enkele vorm van eigen creativiteit meer te bezitten.
Zie sigquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een stuk betere producties
Ik vind deze nou niet echt getuigen vóór eigen creativiteit, het is gewoon een remix door hem iets versnellen en hun kicks eronder.quote:
Nee die remix is mss een minder voorbeeld, maar ik vind het een lekker nummer. Maar sowieso geldt DV's signature voor veel dingen tegenwoordig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik vind deze nou niet echt getuigen vóór eigen creativiteit, het is gewoon een remix door hem iets versnellen en hun kicks eronder.
Maar point taken,ik vond hun eerste paar releases ook vet
Zo heb ik dat inderdaad ook ervaren. De eerste keer dat ik FOK!'ers zag was volgens mij op Decibel 2010. Voelde een beetje apart, je spreekt mensen aan die je gewoon helemaal niet kent, maar dat gevoel was helemaal niet nodig. Nu ik wat meer FOK!'ers ken en ik jullie ook wat vaker op feesten zie, is het altijd beregezellig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:12 schreef T-Force het volgende:
Toen ik erbij kwam op Hardbass 2009 werd ik openlijk ontvangen en dit is eigenlijk alleen maar beter geworden. Ik kijk ook echt uit naar meets die tegenwoordig niet eens meer afgesproken hoeven te worden. Gewoon de zaal in lopen beetje links-voor, rechts-voor, middenvoor en je komt mekaar vanzelf tegen![]()
Hulde voor alle party animals hier
Fijn nummer iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze een stuk betere producties
Hier in de buurt, Rijssen, heb je om de 3 maand DangerouzMind.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Welke feesten zijn dit dan? Intens? Rebirth? Vind Decibel heel vet maar wel erg groot, misschien ook wel te. Binnenkort weer naar de matrix @ Raw
Nee, dat niet. Stond tijdens Geck-o denk een meter of 15 voor de booth in het midden. Niemand met een bekend gezicht gezien, maar heb ook maar zelden een foto van de meeste van jullie gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
@ Levitas en InGebruik waren jullie ook at de Fok! meet op Decibel?
Het is FOK!quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
@ Levitas en InGebruik waren jullie ook at de Fok! meet op Decibel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |