Sorry, ik was even weg. Hoe gaat het ermee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Keeswammels komt denk ik nie meer nu
Groepen.. Zo`n hekel aan. Als ik met meer dan 5 personen ben, raak ik de groep gegarandeerd kwijtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:00 schreef Deceit het volgende:
Ik heb eigenlijk alles gecancelled vanavond om morgen topfit te zijn!!! Zo'n zin in morgen... Ik heb expres niet naar de timetable gekeken.. omdat ik met 3 verschillende groepen ben! De ene groep blijft meer op h4l en pussyl. De andere euphoria en de andere main.. denk dat ik bij de maingroep blijf want zo kan ik ze makkelijk lokken naar loudness :p
Dus jij hebt je route al uitgestippeld, ga je dat nog herriner dan met al dat bier opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef haakon het volgende:
Ik ga afsluiten bij de refuse.
Ik REN van de Darkness4life na the sickest squad naar de Hardcore4life, omdat Promo!
Daarna richting de refuse om af te sluiten met dikke hardtechno van Day-mar
me2quote:
icm de rest weet ik niet.. maar de groep trekt me wel meequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dus jij hebt je route al uitgestippeld, ga je dat nog herriner dan met al dat bier op?
ik drink alleen maar bier tijdens een feestquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:13 schreef NLS04 het volgende:
[..]
me2Verder een beetje alle zooi hier aan het verzamelen voor morgen. Er hoeft gelukkig niet zoveel mee als afgelopen weekend maar al met al toch altijd een hoop zooi. Gratis tip : neem een dop mee
Het punt is, dat ik altijd degene ben die als eerste aanloopt. Dan is 't "Oh kut! <goeden dj naam hier> draait nu daar en daar!" en dan loop ik stug aan, en de rest is dan niet zo snel.. Dus dan draai je halverwege om en denk je "Kut, weer kwijt", toch loop ik maar door en dan zie ik ze een uur/paar uur later wel weer op de plek waar ik toen ben weggelopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:08 schreef Deceit het volgende:
@Levitas
Kutmobiel ken nie replyknop vinden!
Ik vind 'mijn' groepjes superrelax, meestal linksvoor datt we gaan staan en vaak/meestal blijven ze/we altijd zelfde plek. Als de hele groep wil weggaan en of lopen en er 1 of 2 of een paar nie zijn wachten we erop.. en ja als een paar willen lopen dan wordt met de anderen afgesproken waar de meeting plek is.. aja heb al vaak meegemaakt dat ik de plek kwijt/weg kwijt was en dat ik tien meter voor ze sta.. gelukkig kijken ze altijd na een tijdje als 1 persoon heellang weg is ofso... En ze vinden me altijd dus
Je hebt toch wel een mede gabber die met je meeloopt ? Vast niet de hele groep blifjt staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:17 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het punt is, dat ik altijd degene ben die als eerste aanloopt. Dan is 't "Oh kut! <goeden dj naam hier> draait nu daar en daar!" en dan loop ik stug aan, en de rest is dan niet zo snel.. Dus dan draai je halverwege om en denk je "Kut, weer kwijt", toch loop ik maar door en dan zie ik ze een uur/paar uur later wel weer op de plek waar ik toen ben weggelopen
fixed, en thnx!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:19 schreef Koepert het volgende:
Inhakende op haakon nog ff..... Oeh..cloud9 ..me2!!!! ..en iedereen have fun morgen!
Ze lopen wel mee, maar kennelijk loop ik dan zo snel dat ze 't (onbewust) niet bijhouden ofzo.. Ach, wat maakt mij het uit, ik vermaak wel. Als er echt niks aan is, kan ik altijd nog naar de Loudness lopen waren 9 van de 10 keer FOK!'ers zijn :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een mede gabber die met je meeloopt ? Vast niet de hele groep blifjt staan
Sowieso wel. Als je alleen al iets aan doet of opzet met FOK! erop heb je er zo een paar gevonden. En volgens mij kent iedereen hier elkaar wel een beetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ze lopen wel mee, maar kennelijk loop ik dan zo snel dat ze 't (onbewust) niet bijhouden ofzo.. Ach, wat maakt mij het uit, ik vermaak wel. Als er echt niks aan is, kan ik altijd nog naar de Loudness lopen waren 9 van de 10 keer FOK!'ers zijn :p
Het zou zomaar kunnen, maar de afgelopen jaren heb IK niks gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef Deceit het volgende:
Enne is da nou een grap of nie dat er honden zijn morgen bij de entree?
Ken er inderdaad nu wel een paar. Maar de eerste die ik altijd zie is T-Force of KrullieWullie. Haakon ken ik alleen maar van de GTP-verhalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sowieso wel. Als je alleen al iets aan doet of opzet met FOK! erop heb je er zo een paar gevonden. En volgens mij kent iedereen hier elkaar wel een beetje
Dan moet daar morgen even verandering in komen vind ik!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, maar de afgelopen jaren heb IK niks gezien
[..]
Ken er inderdaad nu wel een paar. Maar de eerste die ik altijd zie is T-Force of KrullieWullie. Haakon ken ik alleen maar van de GTP-verhalen
Komt goed!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan moet daar morgen even verandering in komen vind ik!
Bij Geck-o / Chris One, linksvoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |