abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101001860
Ik ben dan ook beroepszeur :P Nee, ik heb het prima naar mn zin gehad maar vond vorig jaar net nog een stukje beter :)
pi_101001917
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Wat vond je ervan?

en nog bedankt voor het ijsje :Y
We zijn er maar 10 minuten geweest ofzo, niet echt goed kunnen beoordelen maar het was buiten en het zonnetje scheen, dat icm met de hardstyle ervoor en erna was het geen perfect moment voor zo'n techno. Er waren ook alleen maar 20 spacende buitenlandse 30-plussers, meer niet. Ik vond het wel chill even voor de verandering, maar liever een echt technofeest dan.

Maar ik ging ook meer voor de gezelligheid, wilde alleen Geck-o, Avio en Deepack eigenlijk per se zien.

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:00 schreef StM het volgende:

[..]

Ja, ik was op de after :P Dat jij Deeltjesversneller was had ik na een tijdje wel door.
ja had dat dan gezegd! :P ik snap wat je bedoelt over Deepack, maar toch vond ik het wel vet.
pi_101001944
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef haakon het volgende:

[..]

Kameraad van mij net zo, jammer..
Moet je toch niet willen om er zo bij te zitten op een feest?
Ben je gewoon een uur ofzo kwijt :s
Of meer helaas...
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:06 schreef mstx het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt dat omdat het een persoonlijke ervaring is dat niet voor iedereen gelijk is.
Ik denk een kwestie van te hoge verwachtingen... Daarbij is het denk ik ook een deel eigen aandeel, want uiteindelijk draait het om sfeer en die maak jezelf met je groep ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_101001980
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

We zijn er maar 10 minuten geweest ofzo, niet echt goed kunnen beoordelen maar het was buiten en het zonnetje scheen, dat icm met de hardstyle ervoor en erna was het geen perfect moment voor zo'n techno. Er waren ook alleen maar 20 spacende buitenlandse 30-plussers, meer niet. Ik vond het wel chill even voor de verandering, maar liever een echt technofeest dan.

Maar ik ging ook meer voor de gezelligheid, wilde alleen Geck-o, Avio en Deepack eigenlijk per se zien.

[..]

ja had dat dan gezegd! :P ik snap wat je bedoelt over Deepack, maar toch vond ik het wel vet.
Volgens mij heb ik het ook gezegd :P Aan het begin, en anders alleen tegen je/een vriendin :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:13:03 #180
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101002101
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]

Ik denk een kwestie van te hoge verwachtingen... Daarbij is het denk ik ook een deel eigen aandeel, want uiteindelijk draait het om sfeer en die maak jezelf met je groep ;)
Dat klopt. Vandaar dat iedereen een andere mening over het feest heeft, ook al heb jij een topfeest gehad. Dus zo vreemd is dat niet.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:13:44 #181
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_101002131
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Of meer helaas...
Ik heb het zelf niet gezien, maar een andere maat van me zei dat ie een half uur op de grond heeft gezeten en niet wist wat voor of achter was..
Ik ga me daar helemaal niet mee bezig houden, tenzij het op het eind van het feest is en ik hem moet begeleiden naar de bus.

Toen ik het hoorde trok ik ook m'n schouders op en ben verder gaan hakken.
The Outside Agency
pi_101002162
Oja het geluid in de Remember was echt raar :? Zaten de hele dag met de volume te spelen, klonk slecht en tijdens Deepack was het helemaal overstuurd.
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:16:25 #183
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101002253
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Oja het geluid in de Remember was echt raar :? Zaten de hele dag met de volume te spelen, klonk slecht en tijdens Deepack was het helemaal overstuurd.
Het heet niet voor niets "remember" he. Waarschijnlijk hebben ze wat oude geluidsapparatuur uit de jaren 90 van de sloop gehaald om de ervaring compleet te maken. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_101002275
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat dacht ik ook te horen tijdens Endymion op de main. Het is al vaste prik dat tijdens de hardcore op de main het geluid drastisch omlaag gaat, maar nu leek de rechterkant helemaal uit te vallen, weer terug te komen, dan weer harder, dan weer zachter.. Of ben ik de enige die dat gehoord heeft? :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:17:11 #185
213010 haakon
pi_101002290
quote:
Geluid stond echt te hard daar.
The Outside Agency
pi_101002432
Er stonden ook wel erg veel subs vergeleken met de rest en sowieso de grootte van de area, de hele voorkant was 1 grote rij subs op een kleine onderbreking voor de dj booth.
pi_101002440
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:13 schreef mstx het volgende:

[..]

Dat klopt. Vandaar dat iedereen een andere mening over het feest heeft, ook al heb jij een topfeest gehad. Dus zo vreemd is dat niet.
D'accord :)
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:13 schreef haakon het volgende:

[..]

Ik heb het zelf niet gezien, maar een andere maat van me zei dat ie een half uur op de grond heeft gezeten en niet wist wat voor of achter was..
Ik ga me daar helemaal niet mee bezig houden, tenzij het op het eind van het feest is en ik hem moet begeleiden naar de bus.

Toen ik het hoorde trok ik ook m'n schouders op en ben verder gaan hakken.
Denk dat ik hetzelfde had gedaan.
Vrienden van me hebben wel gebruikt, ik niet, maar qua energie en losgaan bleef ik alsnog energieker :D
Toch wel beetje trots op mezelf dat ik geen drugs nodig heb op zo'n feest. Geen zweethandjes bij de controle, geen lichamelijke aftakeling, kost me niks etc :)

quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook te horen tijdens Endymion op de main. Het is al vaste prik dat tijdens de hardcore op de main het geluid drastisch omlaag gaat, maar nu leek de rechterkant helemaal uit te vallen, weer terug te komen, dan weer harder, dan weer zachter.. Of ben ik de enige die dat gehoord heeft? :P
Links achterin helaas hetzelfde :{
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_101002557
Ik hoorde bij de afsluiting ook grote veranderingen, maar was dat niet gewoon het verwaaien van het geluid?
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:29:08 #189
213010 haakon
pi_101002747
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:20 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Denk dat ik hetzelfde had gedaan.
Vrienden van me hebben wel gebruikt, ik niet, maar qua energie en losgaan bleef ik alsnog energieker :D
Toch wel beetje trots op mezelf dat ik geen drugs nodig heb op zo'n feest. Geen zweethandjes bij de controle, geen lichamelijke aftakeling, kost me niks etc :)
Ik heb het ook niet nodig, qua energie al helemaal niet.. Vind het alleen een leuke toevoeging aan zo'n feest :)
The Outside Agency
pi_101003668
quote:
72 Mensen hadden klachten door middelengebruik: beduidend minder dan het landelijk gemiddelde op vergelijkbare evenementen, aldus de politie.
Ik vond het ook echt wel meevallen, van wat ik zag ^O^ Tuurlijk wel mensen met de ogen wagenwijd open maar heb niemand gezien die helemaal de weg kwijt was, ook geen opstootjes ofzo gezien.
pi_101003966
Je heb wel eens die die momenten, zo van: Wat een fucking vet feest! _O_ Hoe ga ik dit overtreffen?
Dit was er zo een.

Flink wat gezien de hele dag, ook nog wezen jumpeng bij UP, altijd lachen :D
Free hugs shirt is bazig _O_
Die sfeer bij Euphoria O+ _O_
AVIO Live _O_ Greatest show on earth en TBA, wat klinken die zoveel beter "in het echt"! :D
Geck-O _O_

After was wel grappig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door robuust89 op 21-08-2011 16:37:35 ]
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_101004543
En bedenk me net dat ik tijdens The Viper @ Back2School area nog bijna continu ben gefilmd door zo`n B2S cameraman. Ben benieuwd of, en hoe, ik ook op de DVD verschijn
pi_101004746
op het kotsen na, was decibel top!!!
pi_101004794
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef Levitas het volgende:

[..]

rechtsvoor? was ik ook.. vond het geluid ook idd harder en zachter worden!
pi_101004923
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Deceit het volgende:

[..]

rechtsvoor? was ik ook.. vond het geluid ook idd harder en zachter worden!
Nope, zat helemaal achterin tegen die heuvel. M`n benen waren he-le-maal op. Maar zo speciaal vond ik Endymion ook niet eigenlijk. Vind het ook helemaal niet erg dat ik de eindshow heb moeten missen, als ik die zo terugkijk op Youtube..
Heb nu nergens hoeven wachten: De pendelbus stond klaar, zitten en aanrijden. Op het station aangekomen de trap opgestrompeld naar het perron, waar de trein al klaar stond voor vertrek. Prima! ^O^
  zondag 21 augustus 2011 @ 16:18:26 #196
213010 haakon
pi_101005054
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:15 schreef Levitas het volgende:

[..]

Nope, zat helemaal achterin tegen die heuvel. M`n benen waren he-le-maal op. Maar zo speciaal vond ik Endymion ook niet eigenlijk. Vind het ook helemaal niet erg dat ik de eindshow heb moeten missen, als ik die zo terugkijk op Youtube..
Heb nu nergens hoeven wachten: De pendelbus stond klaar, zitten en aanrijden. Op het station aangekomen de trap opgestrompeld naar het perron, waar de trein al klaar stond voor vertrek. Prima! ^O^
Endymion is eigenlijk nooit meer speciaal.
Bij A Decade of Enzyme hebben ze toch echt even bewezen dat ze eigenlijk niet bij Enzyme horen, wat een bagger.
The Outside Agency
pi_101006393
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:54 schreef Levitas het volgende:
En heb ik al gezegd dat Gunz4Hire ongelofelijk vet was? :D Die nieuwe tracks van de 2 helden, zijn ook weer geweldig _O_
Wat vond je van het geluid? Echt heel zacht en slecht. Begin was dramatisch, gelukkig ging het halverwege iets omhoog terwijl het geluid bij Chris one perfect was
pi_101006749
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef Deceit het volgende:
op het kotsen na, was decibel top!!!
Toch aan de drugs gezeten? Of kwam het door de drank?
pi_101006763
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:55 schreef robuust89 het volgende:
Je heb wel eens die die momenten, zo van: Wat een fucking vet feest! _O_ Hoe ga ik dit overtreffen?
Dit was er zo een.

Flink wat gezien de hele dag, ook nog wezen jumpeng bij UP, altijd lachen :D
Free hugs shirt is bazig _O_
Die sfeer bij Euphoria O+ _O_
AVIO Live _O_ Greatest show on earth en TBA, wat klinken die zoveel beter "in het echt"! :D
Geck-O _O_

After was wel grappig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sfeer bij Euphoria was geweldig ja. Vooral toen de Alpha Twins aan het draaien waren _O_.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_101010095
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 17:00 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Toch aan de drugs gezeten? Of kwam het door de drank?
neh.. drugs.. kwam in 1 x naar boven! gelukkig dat er een kliko langs de hekken stond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')