abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:30:29 #151
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_100998533
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:18 schreef mstx het volgende:

[..]

Wat draaide die dan?
2008-heden vooral :N
The Outside Agency
pi_100998596
God b-front draaide op het eind nog een oude plaat, maar ik weet echt niet meer welke dat was....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_100998860
Isaac die Early Hardstyle draaide op de main :D (Hitjes, maar wel leuk)
Derb met een perfecte mix tussen Trance en Early Hardstyle _O_
Geck-o met een heerlijke set, rustig openen, snoeihard eindigen O+ (2-1 :D :D :D )
Super Marco May met lekkere Italian Early, die kerel is baas :7
Miss Djax die erop ramde in de Hardtechno :Y
Tymon, fraaie Industrial :9~ Dat geluid daar _O_
The Sickest Squad & Radium, heerlijke Frenchcore ^O^ Ik trek dat tempo niet, maar gewoon doorgaan. Nogmaals...dat geluid :9
AVIO die in anderhalf uur de set van de dag neerzette _O_ Dat geluid wederom *;
DaY-mar die lekker aan het schranzen was in de Hardtechno _O_

Afterparty was ook echt gezellig! Geck-o, Alphaverb & Mind.illusion hebben gedraaid en het ging best los. Iedereen was enthousiast, ik hoop dat we volgend jaar weer los mogen *)
2-1 doet het trouwens ook goed in een klein zaaltje met 30 man! Briljante plaat *O*
pi_100998952
Top feest!!

Gunz 4 Hire set van de dag voor mij!!

Alles klopte daar voor mijn gevoel en wat sloten ze teringggg hard af :P
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:47:06 #155
213010 haakon
pi_100999045
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
God b-front draaide op het eind nog een oude plaat, maar ik weet echt niet meer welke dat was....
01. ID
02. B-Front - Inner Creativity
03. The R3bels - Open Your Mind
04. Tartaros - Dark Age
05. B-Front & Slim Shore - Charger
06. B-Front - Face the Truth
07. Gunz for Hire - Kings of the Underground
08. B-Front - Virus
The Outside Agency
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:52:18 #156
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_100999208
Titan draaide midnight O+ en octavianus augustus _O_

@T-force, vond jij Green stuff er ook totaal niet tussenpassen bij Super Marco May? :(
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_100999375
Ik ben op zoek naar een nummer tijdens de set van Zany & Enforcer, maar ik weet niet welke :')
Het klonk wel duister en het is een vrij populaire plaat. Het werd rond 19:15 - 19:40 gespeeld.
Meer weet ik helaas niet :') maar het had wel een klein beetje een early sound

Bij dit nummer hoor je een soortgelijke sound als het nummer dat ik bedoel

1:55
Iemand die weet welk nummer ik bedoel?
Nogmaals: tijdens de set van Zany en Max Enforcer
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 21 augustus 2011 @ 13:59:15 #158
213010 haakon
pi_100999452
LSDB jongens..

01. Bad meets Evil ft. Bruno Mars - Ligthers (Zany Remix)
02. Zany & Max Enforcer ft. MC DV8 - Sound Intense City (Official Decibel 2011 Anthem)
03. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
04. ID
05. ID
06. Frequencerz - Fly With Me
07. TNT - First Match 2011
08. Zany & DV8 - World On Fire
09. The Pitcher- Kick It To The Bone

Zou toevallig net die 4 of 5 zijn :P
The Outside Agency
pi_100999524
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:59 schreef haakon het volgende:
LSDB jongens..

01. Bad meets Evil ft. Bruno Mars - Ligthers (Zany Remix)
02. Zany & Max Enforcer ft. MC DV8 - Sound Intense City (Official Decibel 2011 Anthem)
03. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
04. ID
05. ID
06. Frequencerz - Fly With Me
07. TNT - First Match 2011
08. Zany & DV8 - World On Fire
09. The Pitcher- Kick It To The Bone

Zou toevallig net die 4 of 5 zijn :P
Nee, kan 'm niet zijn want ik heb First Match 2011 niet meegekregen.
Volgens mij was de set ook langer dan 9 nummers ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:26:00 #161
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101000380
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:01 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, kan 'm niet zijn want ik heb First Match 2011 niet meegekregen.
Volgens mij was de set ook langer dan 9 nummers ;)
Niet alles wordt op de radio uitgezonden
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_101000609
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef mstx het volgende:

[..]

Niet alles wordt op de radio uitgezonden
Ah, vandaar.. Ik dacht toch echt te herinneren dat B-Front opende met het Rebirth anthem?

En zo ook bij HHZ dus, ik hoorde iets van "Scantraxx rootz" en 100% zeker dat From Within (Winne edit) nog gedraaid is, maar niet in de uitzending zaten
pi_101001000
++ Geck-O
++ AVIO
++ Zenith DJ

En tot slot T-Force & Krulliewullie _O_

Ik vond het alleen wel triest om te zien hoeveel mensen er naar de EHBO moesten en dat er waarschijnlijk een dode gevallen is. (Gedoken in het water en z'n nek gebroken, is alleen nog niet in een nieuwsbericht bevestigd, maar hij zou volgens HT vanmorgen overleden zijn.)

Ik heb zelf 2 mensen bewusteloos gezien waarvan 1 rennend door de EHBO'ers naar de hulppost werd gedragen met de beveiliging voorop om ruimte te maken. Blijkbaar was dat dusdanig urgent dat ze niet konden wachten op de ambulance-quad die ik helaas ook enkele keren heb gezien.

Het was een leuk festival en een zeer toffe after, maar een top feest? nee.
pi_101001161
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef StM het volgende:
++ Geck-O
++ AVIO
++ Zenith DJ

En tot slot T-Force & Krulliewullie _O_

Ik vond het alleen wel triest om te zien hoeveel mensen er naar de EHBO moesten en dat er waarschijnlijk een dode gevallen is. (Gedoken in het water en z'n nek gebroken, is alleen nog niet in een nieuwsbericht bevestigd, maar hij zou volgens HT vanmorgen overleden zijn.)

Ik heb zelf 2 mensen bewusteloos gezien waarvan 1 rennend door de EHBO'ers naar de hulppost werd gedragen met de beveiliging voorop om ruimte te maken. Blijkbaar was dat dusdanig urgent dat ze niet konden wachten op de ambulance-quad die ik helaas ook enkele keren heb gezien.

Het was een leuk festival en een zeer toffe after, maar een top feest? nee.
Combinatie van de warmte, te weinig drinken, en wellicht ook andere middelen.. Ik zelf heb niemand out zien gaan, eigenlijk ook maar een enkeling die écht ram van de kaart waren. Dat was met Defqon wel iets anders eigenlijk..
pi_101001313
Mensen die gebruiken, oke... maar mensen die totaal geen idee hebben hoe een lichaam werkt en dus maar wat doen :')_!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_101001319
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:49 schreef Levitas het volgende:

[..]

Combinatie van de warmte, te weinig drinken, en wellicht ook andere middelen.. Ik zelf heb niemand out zien gaan, eigenlijk ook maar een enkeling die écht ram van de kaart waren. Dat was met Defqon wel iets anders eigenlijk..
Klopt ja. Bij de area's zelf viel het me ook niet echt op, maar buiten wel en dat dat was een heel stuk meer als vorig jaar en volgens mij was het toen nog warmer ook...

Of het heeft misschien ook met die vervuilde pillen te maken?
pi_101001399
En heb ik al gezegd dat Gunz4Hire ongelofelijk vet was? :D Die nieuwe tracks van de 2 helden, zijn ook weer geweldig _O_
pi_101001408
Huh StM was jij op de after? :P Ik had niet door dat jij dat was, maar dan weet ik al wie jij was want er waren niet veel mensen van 2.06 meter.

1 uur binnen, paar rondjes gelopen en om 2 uur naar Geck-o toe. Lekkere set, iets te hard voor mij zo vroeg op de dag maar het is in de Loudness dus dan krijg je dat. Daarna even langs de main op gelopen tijdens TNT, lekkere nummertjes vind ik, vooral dat begin van Countdown. Nog even bij Monoloc (techno) langs geweest waar bijna niemand was, de manier hoe het was opgezet was het ook meer een chillplekje dan een spaceplace. Paar nummers bij The R3bels meegepakt, aan de zijkanten van Euphoria (wat dus op het water lag) had je een paar openingen met een terrasje zodat je de muziek nog wel goed hoorde maar je ook aan het water kon hangen, dat was wel goed gedaan. Daarna vooral veel rondjes gelopen en gegeten, even bij Digital Punk geweest wat matig tot ok was, daarna verder gechilled en wat op het gras gezeten met schranz om je oren. Toen was het tijd voor Avio _O_ G4H helaas helaas compleet gemist, jammer zeg. Gelukkig was het daarna lekker rustig bij Avio. Mooi dat ze TBA nog draaiden, die wilde ik al horen omdat dat begin zo lekker hard door je lichaam dreunt. Daarna nog even bij de main wat gegeten tijdens de Saikoo funkzzz omdat we veel te veel munten hadden gekocht. Dus maar een doosje raketjes gekocht wat wel werd gewaardeerd waardoor ik toen de doos leeg was nog meer munten over had dan daarvoor, dus heb een klein cadeautje gekocht voor een volgende prijsvraag 8-) Afgesloten bij Deepack dus vanaf 10 uur ofzo. Was supervet terwijl het een mengelmoes was van blije hardtrance, 1 2 stampuh spul en wat mooie bekende early knallertjes, de sfeer daar was gewoon heel goed. Wederom blij dat ik niet op de main heb afgesloten. De auto stond ver geparkeerd dus we waren binnen 5 minuten ook weg, gelukkig was de after in de andere richting als waar de file stond.

Kapot, moe, leeg, gesloopt, blaren.
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:55:54 #169
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101001445
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef StM het volgende:
en dat er waarschijnlijk een dode gevallen is. (Gedoken in het water en z'n nek gebroken, is alleen nog niet in een nieuwsbericht bevestigd, maar hij zou volgens HT vanmorgen overleden zijn.)
Lekker slim

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_101001487
Enneh, iemand de "raw" remix van het anthem gehoord?

En de eindshow vind ik ook maar saai eigenlijk. Leuk om die 10 anthems te draaien, dat wel... Maar dat vuurwerk stelt toch geen zak voor?
  zondag 21 augustus 2011 @ 14:59:54 #171
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_101001578
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog even bij Monoloc (techno) langs geweest waar bijna niemand was, de manier hoe het was opgezet was het ook meer een chillplekje dan een spaceplace.

Wat vond je ervan?

en nog bedankt voor het ijsje :Y
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_101001585
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Huh StM was jij op de after? :P Ik had niet door dat jij dat was, maar dan weet ik al wie jij was want er waren niet veel mensen van 2.06 meter.

1 uur binnen, paar rondjes gelopen en om 2 uur naar Geck-o toe. Lekkere set, iets te hard voor mij zo vroeg op de dag maar het is in de Loudness dus dan krijg je dat. Daarna even langs de main op gelopen tijdens TNT, lekkere nummertjes vind ik, vooral dat begin van Countdown. Nog even bij Monoloc (techno) langs geweest waar bijna niemand was, de manier hoe het was opgezet was het ook meer een chillplekje dan een spaceplace. Paar nummers bij The R3bels meegepakt, aan de zijkanten van Euphoria (wat dus op het water lag) had je een paar openingen met een terrasje zodat je de muziek nog wel goed hoorde maar je ook aan het water kon hangen, dat was wel goed gedaan. Daarna vooral veel rondjes gelopen en gegeten, even bij Digital Punk geweest wat matig tot ok was, daarna verder gechilled en wat op het gras gezeten met schranz om je oren. Toen was het tijd voor Avio _O_ G4H helaas helaas compleet gemist, jammer zeg. Gelukkig was het daarna lekker rustig bij Avio. Mooi dat ze TBA nog draaiden, die wilde ik al horen omdat dat begin zo lekker hard door je lichaam dreunt. Daarna nog even bij de main wat gegeten tijdens de Saikoo funkzzz omdat we veel te veel munten hadden gekocht. Dus maar een doosje raketjes gekocht wat wel werd gewaardeerd waardoor ik toen de doos leeg was nog meer munten over had dan daarvoor, dus heb een klein cadeautje gekocht voor een volgende prijsvraag 8-) Afgesloten bij Deepack dus vanaf 10 uur ofzo. Was supervet terwijl het een mengelmoes was van blije hardtrance, 1 2 stampuh spul en wat mooie bekende early knallertjes, de sfeer daar was gewoon heel goed. Wederom blij dat ik niet op de main heb afgesloten. De auto stond ver geparkeerd dus we waren binnen 5 minuten ook weg, gelukkig was de after in de andere richting als waar de file stond.

Kapot, moe, leeg, gesloopt, blaren.
Ja, ik was op de after :P Dat jij Deeltjesversneller was had ik na een tijdje wel door.

Vergeleken met defqon was het vuurwerk niet veel soeps nee. Daar had ik echt heel mensen om mij heen zoiets van WOW en nu was het echt zo van leuk, ok, tijd om weg.

Deepack vond ik aan de ene kant wel wat en aan de andere kant niet. Ik had er wel HEEL wat meer van verwacht. Wel ben Ik rond 22:30 naar de main gegaan en moest nog stevig doorlopen ook om er op tijd te zijn. Ik had wel weer een super plek, net als vorig jaar. Aan het einde van de zandwal en je kon alles perfect zien daar.
pi_101001772
Toch vreemd dat, wanneer ik een topfeest heb gehad (best vaak), er toch zoveel mensen die altijd alles bekritiseren :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:06:43 #174
213010 haakon
pi_101001847
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die gebruiken, oke... maar mensen die totaal geen idee hebben hoe een lichaam werkt en dus maar wat doen :')_!
Kameraad van mij net zo, jammer..
Moet je toch niet willen om er zo bij te zitten op een feest?
Ben je gewoon een uur ofzo kwijt :s
The Outside Agency
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:06:45 #175
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_101001850
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch vreemd dat, wanneer ik een topfeest heb gehad (best vaak), er toch zoveel mensen die altijd alles bekritiseren :')
Waarschijnlijk komt dat omdat het een persoonlijke ervaring is dat niet voor iedereen gelijk is.
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')