01. IDquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
God b-front draaide op het eind nog een oude plaat, maar ik weet echt niet meer welke dat was....
Nee, kan 'm niet zijn want ik heb First Match 2011 niet meegekregen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:59 schreef haakon het volgende:
LSDB jongens..
01. Bad meets Evil ft. Bruno Mars - Ligthers (Zany Remix)
02. Zany & Max Enforcer ft. MC DV8 - Sound Intense City (Official Decibel 2011 Anthem)
03. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
04. ID
05. ID
06. Frequencerz - Fly With Me
07. TNT - First Match 2011
08. Zany & DV8 - World On Fire
09. The Pitcher- Kick It To The Bone
Zou toevallig net die 4 of 5 zijn
Niet alles wordt op de radio uitgezondenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, kan 'm niet zijn want ik heb First Match 2011 niet meegekregen.
Volgens mij was de set ook langer dan 9 nummers
Ah, vandaar.. Ik dacht toch echt te herinneren dat B-Front opende met het Rebirth anthem?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Niet alles wordt op de radio uitgezonden
Combinatie van de warmte, te weinig drinken, en wellicht ook andere middelen.. Ik zelf heb niemand out zien gaan, eigenlijk ook maar een enkeling die écht ram van de kaart waren. Dat was met Defqon wel iets anders eigenlijk..quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef StM het volgende:
++ Geck-O
++ AVIO
++ Zenith DJ
En tot slot T-Force & Krulliewullie
Ik vond het alleen wel triest om te zien hoeveel mensen er naar de EHBO moesten en dat er waarschijnlijk een dode gevallen is. (Gedoken in het water en z'n nek gebroken, is alleen nog niet in een nieuwsbericht bevestigd, maar hij zou volgens HT vanmorgen overleden zijn.)
Ik heb zelf 2 mensen bewusteloos gezien waarvan 1 rennend door de EHBO'ers naar de hulppost werd gedragen met de beveiliging voorop om ruimte te maken. Blijkbaar was dat dusdanig urgent dat ze niet konden wachten op de ambulance-quad die ik helaas ook enkele keren heb gezien.
Het was een leuk festival en een zeer toffe after, maar een top feest? nee.
Klopt ja. Bij de area's zelf viel het me ook niet echt op, maar buiten wel en dat dat was een heel stuk meer als vorig jaar en volgens mij was het toen nog warmer ook...quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Combinatie van de warmte, te weinig drinken, en wellicht ook andere middelen.. Ik zelf heb niemand out zien gaan, eigenlijk ook maar een enkeling die écht ram van de kaart waren. Dat was met Defqon wel iets anders eigenlijk..
Lekker slimquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:44 schreef StM het volgende:
en dat er waarschijnlijk een dode gevallen is. (Gedoken in het water en z'n nek gebroken, is alleen nog niet in een nieuwsbericht bevestigd, maar hij zou volgens HT vanmorgen overleden zijn.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Wat vond je ervan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nog even bij Monoloc (techno) langs geweest waar bijna niemand was, de manier hoe het was opgezet was het ook meer een chillplekje dan een spaceplace.
Ja, ik was op de afterquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Huh StM was jij op de after?Ik had niet door dat jij dat was, maar dan weet ik al wie jij was want er waren niet veel mensen van 2.06 meter.
1 uur binnen, paar rondjes gelopen en om 2 uur naar Geck-o toe. Lekkere set, iets te hard voor mij zo vroeg op de dag maar het is in de Loudness dus dan krijg je dat. Daarna even langs de main op gelopen tijdens TNT, lekkere nummertjes vind ik, vooral dat begin van Countdown. Nog even bij Monoloc (techno) langs geweest waar bijna niemand was, de manier hoe het was opgezet was het ook meer een chillplekje dan een spaceplace. Paar nummers bij The R3bels meegepakt, aan de zijkanten van Euphoria (wat dus op het water lag) had je een paar openingen met een terrasje zodat je de muziek nog wel goed hoorde maar je ook aan het water kon hangen, dat was wel goed gedaan. Daarna vooral veel rondjes gelopen en gegeten, even bij Digital Punk geweest wat matig tot ok was, daarna verder gechilled en wat op het gras gezeten met schranz om je oren. Toen was het tijd voor AvioG4H helaas helaas compleet gemist, jammer zeg. Gelukkig was het daarna lekker rustig bij Avio. Mooi dat ze TBA nog draaiden, die wilde ik al horen omdat dat begin zo lekker hard door je lichaam dreunt. Daarna nog even bij de main wat gegeten tijdens de Saikoo funkzzz omdat we veel te veel munten hadden gekocht. Dus maar een doosje raketjes gekocht wat wel werd gewaardeerd waardoor ik toen de doos leeg was nog meer munten over had dan daarvoor, dus heb een klein cadeautje gekocht voor een volgende prijsvraag
Afgesloten bij Deepack dus vanaf 10 uur ofzo. Was supervet terwijl het een mengelmoes was van blije hardtrance, 1 2 stampuh spul en wat mooie bekende early knallertjes, de sfeer daar was gewoon heel goed. Wederom blij dat ik niet op de main heb afgesloten. De auto stond ver geparkeerd dus we waren binnen 5 minuten ook weg, gelukkig was de after in de andere richting als waar de file stond.
Kapot, moe, leeg, gesloopt, blaren.
Kameraad van mij net zo, jammer..quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die gebruiken, oke... maar mensen die totaal geen idee hebben hoe een lichaam werkt en dus maar wat doen_!
Waarschijnlijk komt dat omdat het een persoonlijke ervaring is dat niet voor iedereen gelijk is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch vreemd dat, wanneer ik een topfeest heb gehad (best vaak), er toch zoveel mensen die altijd alles bekritiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |