Ffs tegen mij zeuren ze al dat ik lang ben. Nou Goodluck with that. Ik ben 2m ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef StM het volgende:
[..]
Hmm nu je het zegt, iddIk ben 2.06m hehe
Activator![]()
Die is inderdaad niet te missen. Volgens mij was dat toen ook 't eerste wat ik zei toen ik zijn FOK! naam hoordequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Pff, ik ken iemand die bijna 8x zo lang breed is.
Bigger, better, louder!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
A unit for expressing the intensity of sound
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Pff, ik ken iemand die bijna 8x zo lang breed is.
quote:
Pffffquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ffs tegen mij zeuren ze al dat ik lang ben. Nou Goodluck with that. Ik ben 2m ofzo
Die 6cm zit bij mij gewoon ergens andersquote:
Hehe hakken kan ik niet helaas, stampen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:24 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die 6cm zit bij mij gewoon ergens anders
Haha nee, maar sowieso dat je dan wel opvalt als je aan het hakken bent he.
Hakken,stampen who cares. Als je maar losgaat. En niet met je mobiel alles gaan filmen want dan ga je niet maximaal los.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:25 schreef StM het volgende:
[..]
Hehe hakken kan ik niet helaas, stampen!
Laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:26 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hakken,stampen who cares. Als je maar losgaat. En niet met je mobiel alles gaan filmen want dan ga je niet maximaal los.
True maar als jij op zo'n feest bent. Wil jij dan gewoon alles gaan filmen met je mobiel? Minuutje kan wel maar damn 10 minuten of weet ik het? Naja ligt er ook aan hoeveel je al hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen
Stilstaan en genieten moet je zelf weten. Ik hou het ook echt niet vol om de hele dag uit mn dak te gaan (3-4 uur op zn hardst max en op een warme dag nog wel minder...) maar alles filmen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ikzelf ben geen filmert (heb het wel eens gedaan, maar nu eigenlijk nooit meer), maar als iemand 10 minuten lekker wilt filmen heb ikd aar toch geen last vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:29 schreef Lamabal het volgende:
[..]
True maar als jij op zo'n feest bent. Wil jij dan gewoon alles gaan filmen met je mobiel? Minuutje kan wel maar damn 10 minuten of weet ik het? Naja ligt er ook aan hoeveel je al hebt meegemaakt
Iedereen geniet toch op een andere manier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:30 schreef Levitas het volgende:
Ik heb bij de Defqon afsluiter echt alleen maar staan genieten, haast vergeten om los te gaan
Te geniaal, die edit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:43 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga ook pitten, laters.
HEBBEN JULLIE ZIN OM TE RAGGEN EN TE BEUKEN?
Best wel, MAAR DAT KAN NIET. Vinden me slapende ouders vast niet zo goed eh
Bijna wel, ik neem mensen mee in de laadbak naar de afterquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:46 schreef Deceit het volgende:
he wat dan robuust? je gaat mexicanen de grens over laten steken?
haastige spoed is zelden goed..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:16 schreef Levitas het volgende:
G4H heeft nog even 2 tracks af weten te maken voor de liveset. Ben echt heeeel benieuwd!
En geen spoed in dit geval ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
haastige spoed is zelden goed..
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
En geen spoed in dit geval ook
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:16 schreef Levitas het volgende:
G4H heeft nog even 2 tracks af weten te maken voor de liveset. Ben echt heeeel benieuwd!
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dacht ook aan een of andere kale loods.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wow!ik dacht dat het gewoon in een oude koude schuur met een kapot bankstel zou zijn
QFTquote:
en dat is potverdikkeme maar goed ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo een warm-up mix gebrand voor de heenweg, en een cool-down voor de teurgweg...
Cd1: o.a. Noisecontrollers, Zatox,Chris One, Titan, Jack of Sound
Cd2: Gui boratto, Fairmont, Trentemoller, Solar fields.
Ik heb toch wel goede zin dus ik zie jullie allemaal binnen.
Ik ben btw te herkennen aan mijn hoofd, dus dat jullie niet huig en mij door de war halen; ik ben diegene met mijn hoofd en Huig die met zijn hoofd, savvy?
Jullie zijn er vroeg bij dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:36 schreef de_huig het volgende:
maar de nelis en ik rijden zo aan..
veel plezier iedereen en misschien tot vanmiddag
ja naja eerst naar joen, dan een plan bedenken en uitvoeren om uberhaupt bij het terrein te komen en dan nog het terrein op..dus zo vroeg zal het niet wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Jullie zijn er vroeg bij dan?
Er zijn uitzonderingen op die regel, op decibel heb je je daar nog nooit aan gehouden...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:41 schreef de_huig het volgende:
en ik mag toch geen bier voor 13:00 he, dus geen haast
En het weer zit ook ween heel erg mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:46 schreef poiuytr het volgende:
Zo ook weer van 2 weken AlbufeiraHelaas kaartjes voor Decibel moeten verkopen omdat we langer op vakantie gingen. Kreeg al paar smsjes binnen dat het weer ouderwets knallen was. Iedereen van hier die dit nog lezen nog veel plezier
![]()
ja, ik heb honger.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:07 schreef robuust89 het volgende:
De kinders zijn al wakker, we wachten op gastvrouwWaar is het ontbijt?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
brennan hartje was wel de beste set van de dag, rest was maar matig.
Jijquote:
Wat draaide die dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:30 schreef haakon het volgende:
Ik ben ipv naar Promo naar The Trance Generators gegaan, in de hoop een bult early te horen. Helaas was dit niet het geval :s
Toch prima vermaakt daar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |