Vandaag wel weer gewonnen 6-0 6-4

Hij was 7 die 6.2 gemiddeld staat dus ik moest wel winnen, maar toch is het altijd even afwachten.
Het was wel een lange jongen met een sterke service en aardige volley's maar zijn spel van achteruit was niet zo sterk
In mijn servicegames was ik heer en meester. Hij had heel veel moeite met mijn spinservice en in de rally was ik over het algemeen ook sterker. De eerste set serveerde hij slecht en sloeg redelijk wat dubbele fouten. Daarnaast kwam ik door zijn 2de service altijd wel in de rally en die won ik dan meestal ook wel.
2de set ging hij veel beter serveren en daardoor ging het tot 3-3 gelijjk op. Als ik in de rally kwam won ik nog steeds wel de meeste punten, maar zoals hij stond te serveren kwam ik er gewoon niet doorheen.
Ik brak hem op 3-3 en ik won mijn service game er snel achteraan. Daarna won hij nog wel zijn servicegame, maar ik kon het makkelijk uitserveren. Al 2 wedstrijden geen servicegame verloren

Poulewinnaar geworden en morgen dus finale. Voor het eerst sinds 2 jaar weer eens een keer een finale
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"