Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef guapo het volgende:
Hoeveel potten pindakaas gaan er nou per maand bij jullie doorheen?
Gisteren ben ik, na jaren niet, weer begonnen met het eten van pindakaas, maar vraag mij af wat de max is qua gezondheid.
Is 1 pot in de week te doen?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:38 schreef Mopst3r het volgende:
Voedingswaarden van pindakaas zien er goed uit, dit ga ik eten op mijn carbloze dag zondag, eet dan 1 maaltijd met carbs, hoe kan ik het beste 100 of 50 gram pindakaas eten?
Zit te denken aan een pannekoek of gewoon op brood (minst favoriete keuze). Nog andere tips?
Dus 70kg in totaal?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef Jahr00n het volgende:
Eerste keer squat ooit, 2x25kg excl. stang. Goed of slecht?
Ok dan moet ik maar ander bulkvoedsel gaan eten. Moet natuurlijk wel gezond zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef DjMark het volgende:
Als je voor het eerst squat zou ik me helemaal niet bezig houden met het gewicht, zorg eerst maar voor een goede techniek.
Zwaar squatten met verkeerde techniek kan zeer vervelende blessures opleveren.
En over pindakaas.
Bijna alle pindakaas uit de supermarkt bevat transvetten, en die zijn zeker niet goed voor je!
Als je dus pindakaas eet, probeer dan biologische/naturel pindakaas te eten zonder transvet.
Je kan dit zien doordat de olie als het ware los bovenop de pinda's gaat liggen na een tijdje. De pindakaas blijft dus niet smeuiig en makkelijk smeerbaar, maar moet steeds doorgeroerd worden voor gebruik.
Is wel ok, maar weet zeker dat je meer kan als je niet 'bang' bent (altijd in het begin).quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ongeveer ja, weet niet hoeveel die stang weegt.
Ja idd, nu bench ik nog meer dan dat ik squat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:09 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Is wel ok, maar weet zeker dat je meer kan als je niet 'bang' bent (altijd in het begin).
Nee,quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef DjMark het volgende:
Als je voor het eerst squat zou ik me helemaal niet bezig houden met het gewicht, zorg eerst maar voor een goede techniek.
Zwaar squatten met verkeerde techniek kan zeer vervelende blessures opleveren.
En over pindakaas.
Bijna alle pindakaas uit de supermarkt bevat transvetten, en die zijn zeker niet goed voor je!
Als je dus pindakaas eet, probeer dan biologische/naturel pindakaas te eten zonder transvet.
Je kan dit zien doordat de olie als het ware los bovenop de pinda's gaat liggen na een tijdje. De pindakaas blijft dus niet smeuiig en makkelijk smeerbaar, maar moet steeds doorgeroerd worden voor gebruik.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:37 schreef 16meter het volgende:
Staat letterlijk op de etiketten inderdaad... transvetten 0,0g
0.2%quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef DjMark het volgende:
Die etiketten kloppen niet helemaal:
http://www.mkatan.nl/radi(...)en-in-pindakaas.html
Neen, er zit gewoon suiker (sacharose) of glucosestroop in de biologische pindakazen in de supermarkt, maar dit is natuurlijk minimaal vergeleken met de rest van je voedsel die je dagelijks binnenkrijgt, en als je het meeneemt in je macro's (zoals je met al je voedsel zou moeten doen) dan maakt het geen reet uit.quote:Maar neemt niet weg dat natuurlijke/biologische pindakaas veel beter is, daar zit ook geen suiker/andere troep in.
Calve bevat (uit mijn hoofd) ook maar 85% pinda's...
Squaten, deadliften en chinnen is goed voor je buikspieren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef obsama het volgende:
Kan iemand mij duidelijkheid geven over buikspieren trainen ?
Sommigen claimen dat snel en veel oefeningen beter zijn, anderen traag en max 12/15 (dus het behandelen als elke andere spiergroep).
thanks !
Ik koop mijn pindakaas idd bij een natuurwinkel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:55 schreef bascross het volgende:
Misschien heeft DjMark een biologische winkel?
Oké bedankt voor de tipquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef bascross het volgende:
[..]
Squaten, deadliften en chinnen is goed voor je buikspieren.
En de rest van de dag eet jij ook geen voedsel met sacharose, glucose of fructose?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef DjMark het volgende:
[..]
Ik koop mijn pindakaas idd bij een natuurwinkel.
En dan zit er geen suiker in.
Dat is vooral relevant bij specifieke buikspieroefeningen als crunches. Die doe ik zelf niet, want ik vind ze onnodig. Als je die oefeningen doet die ik net zei en dat meerdere malen per week zit je goed. Je buikspieren worden dan erg sterk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef obsama het volgende:
[..]
Oké bedankt voor de tipMaar vooral de vraag is of je buikspieren hetzelfde kunt trainen als bijv borst of rug ? (dus explosief heen, rustig terug edit: en niet teveel herhalingen (12/15))
Volgens mij ging het hier over al-dan-niet goede pindakaas.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En de rest van de dag eet jij ook geen voedsel met sacharose, glucose of fructose?
Die 1.5 gram koolhydraten per boterhambeleg pindakaas..._!!!!!
1. Jij verspreidt misinformatie over transvetten. Transvetten in pindakaas (maar ook in frituurvet e.d.) zijn sinds jaren geen probleem meer in Nederland, dus onnodige bangmakerij van jouw kant. Lees je in voor je dingen roept.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef DjMark het volgende:
[..]
Volgens mij ging het hier over al-dan-niet goede pindakaas.
Dan geef ik aan wat in mijn ogen de beste pindakaas is.
Wat je daarmee doet moet je zelf weten, maar erover gaan trollen heeft weinig zin lijkt me.
Zo wil men dat vaak genoeg geloven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1. Jij verspreidt misinformatie over transvetten. Transvetten in pindakaas (maar ook in frituurvet e.d.) zijn sinds jaren geen probleem meer in Nederland, dus onnodige bangmakerij van jouw kant. Lees je in voor je dingen roept.
2. Of er nou een paar korrels suiker zijn toegevoegd aan Calvé pindakaas: zet het in perspectief.
3. Biologisch / Organisch != automatisch 'gezonder', dat hangt van veel meer factoren af dan het labeltje.
Handig voor op brood jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:21 schreef Partyboy1991 het volgende:
Een goed alternatief voor pindakaas is vind ik gewone pinda's.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Seam het volgende:
Tering in de zomer is fitness op vrijdag en zaterdag dicht
Las het vandaag ja. Nog enthousiast die fitnesspas aangeschaft om in de zomer te trainenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Seam het volgende:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Seam het volgende:
Beter publiek dan beachboi'squote:Op donderdag 30 juni 2011 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik bedoel letterlijk die kinderen. Op de achtergrond.
Etenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb elke keer super vaak slapende benen in de dagen nadat ik mn benen heb getraind.. wat doe ik fout?
Dumbbell floor presses, kickbacks, dumbbell raises (lateral en front), concentration curls?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:59 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat zijn een beetje decent oefeningen die ik thuis kan doen met dumbbells met m'n been in het gips?Ik kan dus niets doen wat echt m'n been vereist oid.
Atm doe ik bicep curls, dumbbell chest press en shoulder press. Verder kan ik niet echt dingen bedenken die ik zonder inclined bankje en voeten kan doen
Ik heb alleen slapende benen als ik een tijdje in een bepaalde houding zit. Waarschijnlijk zit je na de training een tijdje in dezelfde houding, waardoor je been gaat slapen? Verder gewoon een paar keer stampen als die slaapt, dan is het zo over.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb elke keer super vaak slapende benen in de dagen nadat ik mn benen heb getraind.. wat doe ik fout?
Ik weet niet of je nu een grapje maakt of niet? Zou iedereen die aan het cutten zijn hier ook last van hebben dan? Ben ongeveer 2kg aangekomen afgelopen 3 weken.quote:
Mja dat heb ik normaal gesproken ook als ik te lang in een bepaalde houding zit maar het valt me echt op dat het sneller is als ik benen getraind heb. Zelf als ik normaal zit, dus geen kleermakerszit of mn benen omhoog of andere gekke posities.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik heb alleen slapende benen als ik een tijdje in een bepaalde houding zit. Waarschijnlijk zit je na de training een tijdje in dezelfde houding, waardoor je been gaat slapen? Verder gewoon een paar keer stampen als die slaapt, dan is het zo over.
klinkt als een doorsnee gym....quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef Diabox het volgende:
Gister getraind bij "Healthclub Gold's Gym" in Nieuwegein. Leek de KGB wel, moest naam, adres, postcode, woonplaats, telefonnummer, geboortedatum en handtekening geven EN ze moesten 'n foto van me maken (en ik moest 10 euro betalen) Gym hing tevens vol met camera's. Daar komt ik echt nooit meer.
Ik ben bij ziek veel gyms geweest en ik heb nog nooit voor 'n keertje willen trainen m'n NAW gegevens hoeven te droppen + foto. Zelfde geldt overigens voor m'n vriendin, die is personal trainster, en die is echt bij héél veel gyms geweest, die had dat ook nog nooit meegemaakt.quote:
Hij heeft letterlijk het stukje betreft pindakaas en transvetten van het internet gekopieerd en gedaan of het zijn eigen tekst is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
1. Jij verspreidt misinformatie over transvetten. Transvetten in pindakaas (maar ook in frituurvet e.d.) zijn sinds jaren geen probleem meer in Nederland, dus onnodige bangmakerij van jouw kant. Lees je in voor je dingen roept.
2. Of er nou een paar korrels suiker zijn toegevoegd aan Calvé pindakaas: zet het in perspectief.
3. Biologisch / Organisch != automatisch 'gezonder', dat hangt van veel meer factoren af dan het labeltje.
Ja je hebt wel gelijk, brood is eigenlijk een kut product. Niet gezond, zelfs volkorenbrood bevat wat vreemde stoffen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
haha broodwat een kut product
Dit is exact de training die ik naast P90X doe.quote:
Maar we hunkeren ook naar vrouwelijk vleesquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef Opdekop het volgende:
My god ik denk iedereen is wel een beetje afgekoeld met dat beachboygedoe na 2 weken maar whaaatever.
Zo iets, er is 1 gast die is zo gruwelijk groot in "fitness from the streets" die traint absoluut in een gym een aan de buik te zien een GH gebruiker. Denk 8% vet.quote:
voor eenmalig trainen is het nogal raar ja, maar dat had je ook niet gezegt in je post :pquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik ben bij ziek veel gyms geweest en ik heb nog nooit voor 'n keertje willen trainen m'n NAW gegevens hoeven te droppen + foto. Zelfde geldt overigens voor m'n vriendin, die is personal trainster, en die is echt bij héél veel gyms geweest, die had dat ook nog nooit meegemaakt.
Voor en nadelen idd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef 16meter het volgende:
Daar ben ik ook lid geweest. Wel een goede gym (qua apparatuur), maar twijfelachtig ledenbestand en onprettige sfeer inderdaad..
Wat eet je verspreid over de dag?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef JackieBrown het volgende:
Hey, misschien kunnen jullie me helpen, weet niet of ik hier goed zit anders hoor ik het vast wel.
Als ik squats en lunges doe word ik áltijd duizelig, vaak ook zodanig dat ik echt lang moet gaan zitten, of m'n sets niet af kan maken, waar ik natuurlijk wel van baal.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- Eten voor het trainen: niks/een appel/een boterham/dextro-energy / een aardige maaltijd en dan paar uur wachten en dan gaan / tussendoor siroop drinken ( werd ik ook nog eens misselijk)
- Verschillende warming-ups (doe ik sowieso wel)
- Op verschillende tijdstippen trainen
- Vaker/minder vaak benen, meer/minder gewicht
Hebben jullie misschien een idee waar het aan kan liggen?
En/of tips??
Niet om te bashen hoor, maar dit kon alleen van een vrouw komenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Opdekop het volgende:
Zou het niet kunnen liggen aan je evenwichtsorgaan? Heb je het ook op andere momenten?
Ik heb het alleen bij beenoefeningen. Ook als ik ze op een apparaat doe, zoals de seated leg press.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Opdekop het volgende:
Zou het niet kunnen liggen aan je evenwichtsorgaan? Heb je het ook op andere momenten?
Zou het kunnen liggen aan wat ik gedurende de hele dag eet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post van de week.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat is vooral relevant bij specifieke buikspieroefeningen als crunches. Die doe ik zelf niet, want ik vind ze onnodig. Als je die oefeningen doet die ik net zei en dat meerdere malen per week zit je goed. Je buikspieren worden dan erg sterk.
Als je graag een sixpack wil om chicks te hosselen kan dat ook, maar dat is gewoon een kwestie van een laag vetpercentage.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb het alleen bij beenoefeningen. Ook als ik ze op een apparaat doe, zoals de seated leg press.
[..]
Zou het kunnen liggen aan wat ik gedurende de hele dag eet?
Wat zijn anders voedingsmiddelen die ik extra zou kunnen eten én gezond zijn?
Kwark kan ik niet eten.Daar haal ik 12:00 nog niet eens mee, laat staan dat ik aan het einde van middag nog fatsoenlijk kan squatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Die pinda's moet je ook niet vermorzelen maar juist smeren gekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik doe om de dag abs thuis. Ze zijn al best sterk geworden
Wie wil voelen? Beetje chubby maar ik kan zo een pinda vermorzelen.
Shit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef Jahr00n het volgende:
Met alleen squat en deadlift kom je er niet man. Sowieso dat gezwaai met gewichten is overrated doe gewoon crunches.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb het alleen bij beenoefeningen. Ook als ik ze op een apparaat doe, zoals de seated leg press.
[..]
Zou het kunnen liggen aan wat ik gedurende de hele dag eet?
Wat zijn anders voedingsmiddelen die ik extra zou kunnen eten én gezond zijn?
Kwark kan ik niet eten.Slecht voedingsschemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle suikers voor je insulinepeil VOOR de training( 1 banaan ofzo ). paar gr eiwitten is ook handig) tijdens de training een klein beetje dextrose nemen wil ook helpen.
Ik eet minimaal 5 keer zo veel inderdaad. Met zo'n voedingsschema zul je niet afvallen of spieren opbouwen.quote:
Een fout die mensen snel maken is willen ze afvallen gaan ze een crashdieet volgenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik eet minimaal 5 keer zo veel inderdaad. Met zo'n voedingsschema zul je niet afvallen of spieren opbouwen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef JackieBrown het volgende:
Ja zal best, ik ben dan ook een vrouw die op d'r gewicht probeert te letten
Nee.quote:cruesli
Probeer je af te vallen? Cruesli heeft veel suiker (ook de light-versie), niet echt aan te raden dus als je gewicht kwijt wilt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]maar is zo lekker zoet... light ook niet?
Is geen probleem hoor het kan zelf heel goed voor je zijn. Wel raad ik je aan eerst krachttraining te doen alvorens je gaat cardioën. Vooral als je af wilt vallenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Viper86 het volgende:
Ik weet niet of deze vraag hier helemaal op zijn plaats is, maar stel hem toch.![]()
Is het erg om op dezelfde dag cardio en fitness te doen? M'n schema zit nu zo in elkaar dat ik maar 2 keer per week kan rennen wegens andere verplichtingen. Is het erg om dan voor één dag fitness en rennen tegelijk te doen, eventueel 's ochtends rennen en 's middags fitness bijvoorbeeld?
Is het misschien meest handig om het op een dag te doen wanneer ik niet m'n benen train, maar bijv. m'n borstpieren of armspieren? Of juist wel op een beentraindag ( mooi woord voor scrabble), als warmingup ofzo?
Ben wel een hevige bokstraining gewend maar krijg al lamme armen als ik hiernaar kijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
Mn experimentje voor volgende week
Heb er nu al zin in
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom geef je valse informatie? Troll?
Niet alleen je armenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef seto het volgende:
[..]
Ben wel een hevige bokstraining gewend maar krijg al lamme armen als ik hiernaar kijk
hoe kom je aan zo een touw?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
Heb er nu al zin in
Sick.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef kidkash19 het volgende:
Heb er nu al zin in
Gewoon uit de havenquote:
Waarom zou je last van je onderarmen krijgen met squattenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
Damn hoor je van squatten gestoorde spierpijn in je rug en onderarmen te krijgen.
Hard knijpen in de stang? ( denk het niet)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je last van je onderarmen krijgen met squatten.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Maare waar haal je die touwen vamdaan dan? Dan wil ik het ook wel eens proberen.
Wilde net eelt op mijn handen gaan trekkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:04 schreef L-D het volgende:
Vandaag heerlijk getraind, weer halfuurtje rustig tempo crosstrainer er achteraan. Echt lekker weer, kon deze week verder alleen op maandag namelijk. Erna dat monster genomen die ik kreeg van body en fitshop, Fresh orange, maar vind banaan lekkerder iig. Net haring genomen en nu ff m'n eelt van de m'n handen trekken.
heel bb-fok rooft vannacht de scheepswerven en havens leeg :pquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:20 schreef Opdekop het volgende:
Gelukkig ben ik niet aan het eten, smakelijk weer. Wilde reageren op die touwen, zijn dat niet gewoon van die klimtouwen die in sporthallen hangen? Daar heb ik 1 van liggen thuis, toevallig. Lekker als je ze uit de haven jat, krijgen we morgen nieuwsberichten over afgedreven schepen en alles.
Ghetto alles, kom net terug.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:58 schreef ukga het volgende:
[..]
heel bb-fok rooft vannacht de scheepswerven en havens leeg :p
Alleen als er pindakaas opzit hahahhahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef 16meter het volgende:
Ik squat en deadlift elke week, en ik doe chin-ups, wie wil aan m'n abs likken?
Soya zie ik in je poiler staan. Die shit is niet geschikt voor mannen, fuck je Hormoon huishouding op. Tenzij je "Man boobs" wilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
VB van een dag: cruesli + soyamelk, appel, 2 boterhammen + opkikker + komkommer/tomaat oid, sinaasappel + knackebrod/ontbijtkoek, dan trainen meestal en daarna avondeten gewoon groente + rijst/aardappelen + vlees
Niet je eelt eraf trekken, als het moet bijvijlen, maar nief eraf trekken. Deed ik ook een keer en trok die toplaag van de huid mee. Alles wat ik vastpakte prikte daarna.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:04 schreef L-D het volgende:
Vandaag heerlijk getraind, weer halfuurtje rustig tempo crosstrainer er achteraan. Echt lekker weer, kon deze week verder alleen op maandag namelijk. Erna dat monster genomen die ik kreeg van body en fitshop, Fresh orange, maar vind banaan lekkerder iig. Net haring genomen en nu ff m'n eelt van de m'n handen trekken.
Snel zout er op voor het gevoel, of suiker als je van bloeden houdt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet je eelt eraf trekken, als het moet bijvijlen, maar nief eraf trekken. Deed ik ook een keer en trok die toplaag van de huid mee. Alles wat ik vastpakte prikte daarna.
Cable crunches. Gewoon 3x8.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef obsama het volgende:
Kan iemand mij duidelijkheid geven over buikspieren trainen ?
Sommigen claimen dat snel en veel oefeningen beter zijn, anderen traag en max 12/15 (dus het behandelen als elke andere spiergroep).
thanks !
quote:
Moet je meer gewicht gebruiken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:35 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]buikspieren trainen tot ze keihard branden je moet jezelf niet houden aan sets of herhalingen bij buikspieren ( vind ik )
denken dat buikspieren een magische spiergroep zijn die je anders moet trainen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:35 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]buikspieren trainen tot ze keihard branden je moet jezelf niet houden aan sets of herhalingen bij buikspieren ( vind ik )
Ik zeg toch ook niet dat je ze elke dag moet trainen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
denken dat buikspieren een magische spiergroep zijn die je anders moet trainen.
buikspieren hebben zeker ook geen rust nodig?
je 'moet' niks maar als je tot burn traint krijg je ietwat dikkere spieren. en voor mezelf vind ik t fijner om gewoon te gaan tot ik niet meer kan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef 16meter het volgende:
Maar hoezo moet je ze tot 'burn' trainen?
Met andere spiergroepen heb ik t anders..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:58 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
je 'moet' niks maar als je tot burn traint krijg je ietwat dikkere spieren. en voor mezelf vind ik t fijner om gewoon te gaan tot ik niet meer kan.
Veel trainen, lage BF ..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:35 schreef ZetaOS het volgende:
Skippen naar 1min 45 sec.
(direct doorlinken werkte helaas niet:-( )
Leuk stukje van een minuut of 5 over trainen in de bak.
Veel grote gasten, geen Whey, Creatine, Jack3d, Crack, of Post-workoutshakes.
Maar dat volk doet ook niks anders dan trainen, sommigen zijn echt enorm daar. Blijkbaar kun je zonder gewichten wel een groot fysiek krijgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:35 schreef ZetaOS het volgende:
Skippen naar 1min 45 sec.
(direct doorlinken werkte helaas niet:-( )
Leuk stukje van een minuut of 5 over trainen in de bak.
Veel grote gasten, geen Whey, Creatine, Jack3d, Crack, of Post-workoutshakes.
hmm lekker hahaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:20 schreef fathank het volgende:
250 ml melk, 50 gram whey vanille en een paar goede scheppen aardbeienkwark.
Goeie milkshake![]()
En ze hebben ook heel gezond eten daar in prison.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar dat volk doet ook niks anders dan trainen, sommigen zijn echt enorm daar. Blijkbaar kun je zonder gewichten wel een groot fysiek krijgen.
er wordt genoeg de gevangenis in gesmokkeld danwel legaal binnen gebracht. Een pot whey is heus niet uitzonderlijk om te hebbe daar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef guapo het volgende:
[..]
En ze hebben ook heel gezond eten daar in prison.....
Koolhydraten, eiwitten en vetten
Ze smokkelen vast poeder naar binnen maar ik denk niet dat het whey zal zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef ukga het volgende:
[..]
er wordt genoeg de gevangenis in gesmokkeld danwel legaal binnen gebracht. Een pot whey is heus niet uitzonderlijk om te hebbe daar.
Oke, dank je wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Is geen probleem hoor het kan zelf heel goed voor je zijn. Wel raad ik je aan eerst krachttraining te doen alvorens je gaat cardioën. Vooral als je af wilt vallen
Respect. Je vriendin ziet er dan vast ook wel goed uit.quote:
Als je niet al te vet bent: let niet teveel op de weegschaal, maar let vooral op je figuur.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef JackieBrown het volgende:
Ja zal best, ik ben dan ook een vrouw die op d'r gewicht probeert te letten
Eerlijk gezegd krijg ik veel meer ook niet naar binnen.
Ja. Tenzij je het in de Smith doet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Rekenen jullie bij BP gewicht de 20 kg van de stang eigenlijk mee of niet?
Nog maar een keer dan omdat niemand nog reageerde.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:36 schreef Agentperry het volgende:
Iemand trouwens ervaring met supinated grip presses?
Klopt, is ook 'n fitnessatletequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Respect. Je vriendin ziet er dan vast ook wel goed uit.
Ik heb zelf ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte: die was ook zeer aangenaam om naar te kijken.
KT doet wonderen voor het vrouwenlichaam, alleen hebben maar weinig vrouwen dat door.
Geheel mee eens. Ondanks ik thuis train.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef Schultenpauper het volgende:
TVP.
Voor de mensen die twijfelen over thuis trainen of naar de sportschool kan ik adviseren naar de sportschool te gaan.
Ik heb toevallig de gear voor niks van iemand gekregen, maar als je er geld in moet stoppen zou ik dat investeren in een sportschool abo.
Je loopt n.l. echt tegen veel limieten aan n.l. gewicht wisselen was bij mij veel werk en mijn je kunt zo snel zwaarder gaan dat je echt veel moet investeren om thuis echt uit de voeten te kunnen.
Ik ben zelf op dit moment dus aan het kijken voor een sportschool (regio Roermond, Limburg).
Ja, grote gasten, maar wil er toch niet zitten geen chicks niks:-(quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:49 schreef ukga het volgende:
Sommige zijn enorm door de anabolen. Op 4 minuut 30 seconden komt een beest voorbij wandelen, daar zeg je U tegen
Haha, alpha.quote:Op zondag 3 juli 2011 06:15 schreef ZetaOS het volgende:
Ik laat mijn vriendin altijd lunges, lunges en nog een lunges doen, Soms ook pullups doen, staande squat zonder gewicht maar 60 reps of zo.
Tevens hebben wij een Technogym hometrainer fiets staan (Jaja! 220 euro op een veiling gekocht), daar zit ze een paar keer per week op law en order te kijken.
Veder heb ik haar op een eiwitrijk dieet gezet, leifst 5x per dag een kleine portie eten.
Bij ons vind je geen snoep in de kastjes. Ze drinkt alleen nog te veel melk.
Ja het is belangrijk, ze heeft nu maat 32/33 vrij ideaal, en dat wil ik ook zou houden.quote:Op zondag 3 juli 2011 09:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, alpha.Ik heb mijn vriendin ook aardig geindoctrineerd over eten, lege kcals, mijn haat aan al die gezoete en gesuikerde troep, te dikke kinderen die niets meer lusten, enzovoort.
nee ik ook niet. Ik denk dat niemand daar wil zijn ( op een paar geflipte gangsters na )quote:Op zondag 3 juli 2011 09:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, grote gasten, maar wil er toch niet zitten geen chicks niks:-(
10 jaar later, 3 maal jillah 2 maal vader....quote:Op zondag 3 juli 2011 11:31 schreef ukga het volgende:
[..]
nee ik ook niet. Ik denk dat niemand daar wil zijn ( op een paar geflipte gangsters na )
Zou jij een voorbeeld kunnen en willen posten van wat je vriendin ongeveer eet op een dag?quote:Op zondag 3 juli 2011 06:15 schreef ZetaOS het volgende:
Ik laat mijn vriendin altijd lunges, lunges en nog een lunges doen, Soms ook pullups doen, staande squat zonder gewicht maar 60 reps of zo.
Tevens hebben wij een Technogym hometrainer fiets staan (Jaja! 220 euro op een veiling gekocht), daar zit ze een paar keer per week op law en order te kijken.
Veder heb ik haar op een eiwitrijk dieet gezet, leifst 5x per dag een kleine portie eten.
Bij ons vind je geen snoep in de kastjes. Ze drinkt alleen nog te veel melk.
Nu mijn zinnen gezet op een trilplaat, maar wel een echte, had er laatst 1tje voor ¤750 kunnen overnemen uit een failliete boedel, maar was me nog net te veel.
Niks faal, keep it up.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Opdekop het volgende:
Wat ik eet wil ik wel opschrijven maar is veel te weinig om een beetje christelijk spierherstel te bevorderen I guess.
Lunges vind ik trouwens ook wel een fijne, alleen is in mijn sportschool niet echt veel ruimte om dit te doen bij de dumbells dus sta altijd midden in de sportschool hehe. Faal.
Was er al bang voorquote:Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef seto het volgende:
Denk dat jij en Opdekop de enige vrouwen in deze reeks zijn
Ok, ben sowieso wel benieuwdquote:Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Opdekop het volgende:
Wat ik eet wil ik wel opschrijven maar is veel te weinig om een beetje christelijk spierherstel te bevorderen I guess.
Lunges vind ik trouwens ook wel een fijne, alleen is in mijn sportschool niet echt veel ruimte om dit te doen bij de dumbells dus sta altijd midden in de sportschool hehe. Faal.
Mijn vriendin is fitness atlete, maar heeft niet echt 'n vast voedingsschema, ze doet het allemaal 'n beetje on the fly. Ze kijkt in de koelkast en dan bedenkt ze 'n maaltijd, maar het ziet er dan bijv. zo ongeveer uit op 'n (cut)dag:quote:Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Was er al bang voornouja misschien mannen met een fitte vriendin?
Dank je! Wel veel boterhammen trouwensquote:
Reverse grip bench presses doe ik regelmatig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan omdat niemand nog reageerde.
Supinated is trouwens reverse grip, voor het geval mensen het niet wisten.
Ja maar als je niet zoveel warm eten binnenkrijgt is het denk ik wel nodig. Zou niet weten wat ik anders moet eten. het is ook meer m'n doelstelling, soms lukt het [meestal op dagen dat ik tijd heb], als ik het druk heb lukt het me ook niet om continu te blijven eten hoor. Vandaag heb ik bijvoorbeeld nog maar 2 koekjes gehad omdat ik me verslapen had. Proberen of ik zo in Amsterdam nog wat fatsoenlijk voedsel kan scoren ergens.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dank je! Wel veel boterhammen trouwenskrijg ik echt niet weg.
Dat valt bij mij juist weer zo zwaar op de maag.
Ik zou je chick aanraden om als LAATSTE maaltijd kwark te gebruiken dit is namelijk een casseine eiwit ( langzaam verteerbaar ) en dat is wel zo fijn als je slaaptquote:Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Diabox het volgende:
Wordt precies zo afgewogen ja met 'n keukenweegschaaltje hehe.
Zijn prachtige benen kan ik je verzekerenEn ze drukte van de week ook 1x 60 kg
wat zijn je stats als ik vragen mag?:Pquote:Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ja maar als je niet zoveel warm eten binnenkrijgt is het denk ik wel nodig. Zou niet weten wat ik anders moet eten. het is ook meer m'n doelstelling, soms lukt het [meestal op dagen dat ik tijd heb], als ik het druk heb lukt het me ook niet om continu te blijven eten hoor. Vandaag heb ik bijvoorbeeld nog maar 2 koekjes gehad omdat ik me verslapen had. Proberen of ik zo in Amsterdam nog wat fatsoenlijk voedsel kan scoren ergens.
Ik denk dat je Diabox weinig over voeding hoeft wijs te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik zou je chick aanraden om als LAATSTE maaltijd kwark te gebruiken dit is namelijk een casseine eiwit ( langzaam verteerbaar ) en dat is wel zo fijn als je slaapt
ooh dus dan mag ik ook mn mening niet geven ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat je Diabox weinig over voeding hoeft wijs te maken.
En m'n vriendin ook niet, heeft 'n MSc biologie, gespecialiseerd in het menselijk metabolisme.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk dat je Diabox weinig over voeding hoeft wijs te maken.
Ze neemt ook vaak genoeg kwark voor het slapen, maar eiwitten uit vlees en vis zijn ook vrij traag en kan je ook prima voor het slapen nemen.quote:Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Ik zou je chick aanraden om als LAATSTE maaltijd kwark te gebruiken dit is namelijk een casseine eiwit ( langzaam verteerbaar ) en dat is wel zo fijn als je slaapt
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
Net erg matige training gehad, amper geslapen vannacht + dit weekend maar wilde per se in mijn maandag/woensdag/vrijdag ritme blijven. Autist die ik ben.
Overigens heb ik nog steeds last van mijn rechterkuit, ik weet niet welke spier of pees het om gaat, maar wanneer je hurkt (atg), drie seconden wacht en gaat staan verkrampt hij. Ik durf er niet echt mee te squatten voor het geval hij het helemaal begeeft en ik naar beneden donder.Iemand een idee wat dit kan zijn?
Tevens
[ afbeelding ]
Die zielepoot blijft mij maar lastigvallen.
Papjes enzo krijg ik mn strot niet door, kwark met whey zou wel een optie zijn maar krijg ik dan niet ineens een dikke overdosis eiwitten als ik nu direct begin met whey? Zit uberhaupt nog maar 3 weken aan de kwark en veel melk etc etc. Hiervoor alleen na het eten een bakje yoghurt haha.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:44 schreef Jahr00n het volgende:
Brinta kan ik wel goed wegkrijgen zo in de ochtend. Haal anders een pot whey en doe dat erdoor.
1.72m en inmiddels 74 kg. BF was volgens mij de laatste keer 35%, toen woog ik ongeveer 68kg [halfjaar geleden].quote:Op maandag 4 juli 2011 13:29 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
wat zijn je stats als ik vragen mag?:P
Intensiteit -> volume, any day.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Net ook getraind, ging best lekker ondanks een kater.
Triceps goed aangepakt, ik blijf het trouwens lekker vinden om die op laag gewicht met veel herhalingen te doen, hoog gewicht/weinig herhalingen vind ik niet fijn.
gwoon doen wat je ZELF fijn vindtquote:Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja ik weet het, maar op de een of andere manier gaat het bij mij met mijn triceps veel harder op deze manier.
Beetje loos advies.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
gwoon doen wat je ZELF fijn vindt
Gewoon doorgaan meid!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Papjes enzo krijg ik mn strot niet door, kwark met whey zou wel een optie zijn maar krijg ik dan niet ineens een dikke overdosis eiwitten als ik nu direct begin met whey? Zit uberhaupt nog maar 3 weken aan de kwark en veel melk etc etc. Hiervoor alleen na het eten een bakje yoghurt haha.
[..]
1.72m en inmiddels 74 kg. BF was volgens mij de laatste keer 35%, toen woog ik ongeveer 68kg [halfjaar geleden].
In 3 weken tijd ongeveer 3kg aangekomen.
Ben ik eigenlijk niet heel blij mee, ik blijf een vrouw, maar ik denk dat mn lichaam nog uit die spaarstand moet komen dus gewicht is op dit moment mn focus niet. Denk dat het na een tijdje vanzelf wel bijtrekt als ik voldoende blijf eten. [Ik at hiervoor ver beneden mijn behoefte, zonder het echt in de gaten te hebben.]
Hij zegt toch dat zijn triceps op die manier het hardste groeien ? Waarom moet ie dan iets anders doen?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Beetje loos advies.
Dus als je squatten, rows en deadlifts niet de 'fijnste oefeningen vind kun je ze beter niet doen?
Er zijn zeker wel een aantal principes waar je beter niet van af kunt wijken om ze goed mogelijk resultaat te boeken.
Nee. Nooit echt wetenschappelijk aangetoond dat het tot nierfalen kan leiden. Behalve als je een aandoening heb. Tenminste dat was vroeger zo.quote:
haha dat wou ik net zeggen je kan dr best winderig van worden xDquote:Op maandag 4 juli 2011 17:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. Nooit echt wetenschappelijk aangetoond dat het tot nierfalen kan leiden. Behalve als je een aandoening heb. Tenminste dat was vroeger zo.
Alleen kan het nogal laxerend werken.
Hehehh, eiwitjunks. Mja met een darmziekte ga ik toch maar f voorzichtig zijn met in één keer 180graden mn dieet omgooien. Eerst dit maar f een tijdje aankijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. Nooit echt wetenschappelijk aangetoond dat het tot nierfalen kan leiden. Behalve als je een aandoening heb. Tenminste dat was vroeger zo.
Alleen kan het nogal laxerend werken.
Hoge hoeveelheid eiwitten zijn inderdaad heel veilig. Verder bieden ze naast het spieropbouwende effecten ook nog het voordeel dat het zich 'moeilijk' laat gebruiken als energiebron (of voor vetopslag) en het werkt ook nog eens licht vochtafdrijvend (i.v.m. osmostische druk). Ik zit zelf in de bulk overigens meestal op ruim 300 gr eiwit per dag.quote:
Ik heb een tijd geleden 'n potje gekregen, hij is nu bijna leeg. Heb het de hele cut door gebruikt en ging er eerlijk gezegd vrij goed op. Is het eerste pre-workout supplement wat voor mij 'werkt'. Ik krijg er geen dikke energie boost van of monsterlijke krachtgains (:P), maar iedere workout tijdens m'n cut is gewoon soepel gegaan, ondanks dat ik heel laag zat in kcal.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
iemand hier bekend met noxi pro van CTD labs?
quote:Op maandag 4 juli 2011 17:09 schreef Seam het volgende:
Een te hoog eiwitrijkdieet geeft op latere leeftijd wel een verhoogd risico op nierstenen.
Dat is sowieso een goed idee, te drastische veranderingen in je dieet kunnen vervelende gevolgen hebben.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Hehehh, eiwitjunks. Mja met een darmziekte ga ik toch maar f voorzichtig zijn met in één keer 180graden mn dieet omgooien. Eerst dit maar f een tijdje aankijken
Ligt aan je definitie van laag, maar als dit <0 is, dan ja.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef DjMark het volgende:
@Diabox, lage PRAL waarde = basische groente?
hij denkt dat....en is incorrect.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat zijn triceps op die manier het hardste groeien ? Waarom moet ie dan iets anders doen?
Hoe veel kg squatte je? Ik kreeg ook toen ik ruim 100 kg ging squatten wat meer last van het gewicht van de bar zelf.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
Donderdag voor het eerst wezen squatten en heb nog steeds spierpijn in m'n bovenbenen.En volgens mij heb ik toch niet helemaal de juiste techniek want ik heb ook pijn in m'n traps en dit is geen spierpijn.
Mag prima, het is alleen een beetje hetzelfde als aan Michael Schumacher uitleggen hoe die moet racenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
ooh dus dan mag ik ook mn mening niet geven ofzo?
70 kg totaal ongeveer.. Maar waar leggen jullie die bar dan? Als je hem te laag legt glijd ie er toch makkelijk af als je je armen niet gebruikt om de boel te controleren?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoe veel kg squatte je? Ik kreeg ook toen ik ruim 100 kg ging squatten wat meer last van het gewicht van de bar zelf.
Wat 16meter zegt had ik ook, tinteling in m'n handen (en ook onderarmen :p), stang iets meer naar achter gelegd en problem solved.
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:52 schreef fathank het volgende:
Slechte houding met bukken wsl.
VoortAan niet meer in de tuin werken.
Als ie op youtube staat de URL kopieren en daarna even googelen op video 2 mp3.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:53 schreef honda1990 het volgende:
Nergens de mp3 van pumping iron song te downloaden trouwens
Probeer eerst het fitness topic zou ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Tinos85 het volgende:
Morgen voor het eerst in 2,5 maar weer eens trainen. Ben benieuwd wat het effect van m'n vakantie is
Als ik 1 week niet train heb ik nekklachten :pquote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef Diabox het volgende:
Ik hoop aan het einde van de week weer 'n training te kunnen neerzetten. Overbelaste linkerarm al 1 1/2 week, ik voel me haast depressief dat ik niet kan trainen.
Beef Jerky. Heb ik net gekregen van t vrouwtje. Was in USA geweest: 41.5 gram eiwit per 100 gram Beef.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef mtchel112 het volgende:
Wat zijn nog is eiwitrijk voedsel?
Wil niet meer dan 1-2 shakes per dag drinken, liefst 1. Tonijn, magere kwark, brood met pindakaas en melk heb ik op mn lijstje staan. Wie weet er nog meer?
Wow, da's hele goeie. Ik kan hier niet meer dan 30 gram/100 gram vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Beef Jerky. Heb ik net gekregen van t vrouwtje. Was in USA geweest: 41.5 gram eiwit per 100 gram Beef.
Ik heb niet echt zin om naar de sport school te gaan maar druk wel 3/4 keer in de week op. Is dit wat?quote:Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
rest van de spieren?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 02:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Net die ecto/meso dinges gedaan
[..]
Ik heb niet echt zin om naar de sport school te gaan maar druk wel 3/4 keer in de week op. Is dit wat?
Doe momenteel die met sprongetjes, hand naar de andere hand, hand naar achter, zon slangenachtige pushup en nog 1 waar ik even niet zo goed op kom. Had het filmpje ergens op dit forum gevonden alleen kan hem zo snel niet weer vinden :/
1/3 etenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
Als je aan spier / kracht / spierkracht wil toenemen moet je naar de sportschool, goed eten en voldoende rust nemen.
Misschien de (losse) squat als eerste doen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen de beentjes.
Hip adductor 4 x 10 x 65
Hip abductor 4 x 10 x 75
Squat los
10 x 40
10x 45
10 x 50
10 x 50
Sumo squat( thats some ass to the grass)- smith
4 x 10 + 5 kg
Stiff leg deadlift(of hoe het ook heet)
12 x 27 kg
12 x 32 kg
10x 37 kg
10 x 42 kg
30 minuten cardio + 20 minuutjes naar huis fietsen(telt ook mee toch)
Ik wil eerst goed opwarmen...ik heb namelijk last gehad van mijn knie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:14 schreef DjMark het volgende:
[..]
Misschien de (losse) squat als eerste doen?
Lijkt me de belangrijkste oefening die ook het meeste energie kost?
Squatten werkt bij mij erg goed tegen kniepijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil eerst goed opwarmen...ik heb namelijk last gehad van mijn knie.
Ok, en als dit zo goed voelt, lekker blijven doen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil eerst goed opwarmen...ik heb namelijk last gehad van mijn knie.
Hoe lang ben je hier in totaal ong. mee bezig Fanta?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen de beentjes.
Hip adductor 4 x 10 x 65
Hip abductor 4 x 10 x 75
Squat los
10 x 40
10x 45
10 x 50
10 x 50
Sumo squat( thats some ass to the grass)- smith
4 x 10 + 5 kg
Stiff leg deadlift(of hoe het ook heet)
12 x 27 kg
12 x 32 kg
10x 37 kg
10 x 42 kg
30 minuten cardio + 20 minuutjes naar huis fietsen(telt ook mee toch)
Maar om eerlijk te zijn voelt het nu alsof ik niks heb gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:57 schreef 16meter het volgende:
Tuurlijk. Lang slapen + goed eten = beter herstel = minder spierpijn.
Ik denk dat een streef fysiek heel subjectief is ? Sommigen zullen een "bulk" lichaam ambiëren en sommigen liever meer atletisch. Ik vind dat lichaam er ook prima uitzien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:21 schreef 16meter het volgende:
10%
Niet echt een nastrevenswaardig fysiek, armen lijken wat te klein in verhouding met de rest.
maybe, maar ik persoonlijk vind schouder/core een stuk belangrijker. Dat is inderdaad Bradley Cooperquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind bij die acteur (Bradley Cooper toch?) ook zijn armen te dun voor zijn bovenlichaam.. die hadden dikker ge(moeten)mogen imo.
Ging jij nou je post aanpassen van dat hij nooit deadlifts heeft gedaan naar "Ben ik zeker met je eens". Vanwaar de gedachtewisseling ?quote:
Hij heeft wel een goeie chest voor z'n lichaam!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is zijn vetpercentage ongeveer? Dit is mijn doel ongeveer, niet te overdreven maar gewoon leuk gespierd.
jeetje, 125kg ? jammer dat je niet hebt gehit maar ik doe het je niet na.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goeie chest voor z'n lichaam!
125kg squat niet gehit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |