abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98859934
"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

[Algemeen]

Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus! :P

Verwacht niet dat je na 2 maanden eruit ziet als onze grote vriend Arnold Schwarzenegger. Dit heeft allemaal veel tijd nodig, denk hierbij echt aan jaren!!!

Hou in het achterhoofd dat een mooi lichaam opbouwen niet alleen lukt met trainen. Voeding en rust zijn even belangrijk! Als 1 van deze 3 niet in orde is, haal je simpelweg bij lange na niet eruit wat erin zit.

Grofgezegd zijn er 2 redenen waarom mensen gaan trainen. Ze willen of gewicht verliezen, of juist massa aanzetten. Tuurlijk zijn er combinaties hiervan, maar dit is voor de meeste toch de eerste drijfveer.

Als wilt afvallen, ga je niet meteen met zware gewichten slepen. Cardio (lopen, roeien en fietsen) zal dan je eerste behoefte zijn. Dit in een rustig tempo, en minimaal een 1/2 uur. Echter is het aan te raden al redelijk ook met wat gewichten te gaan trainen. Dit omdat hoe meer spiermassa je hebt, hoe sneller je verbranding werken en hoe sneller je dus vetten kwijt raakt. Sluit echter wel je training af met een 1/2 uur (of meer) aan cardio erna.

Wil je massa aanzetten, dan gaan we niets met cardio doen, maar meteen met gewichten trainen. Korte en zware trainingen zijn het meest effectief dan.

Concentreer je altijd op één van bovenstaande redenen. Het is nutteloos om spieren aan te willen zetten en tegelijkertijd te willen afvallen. Voor het eerste is een calorieoverschot noodzakelijk, voor het tweede een calorietekort. Daarom is het verstandig in de wintermaanden flink te trainen/eten om spiermassa aan te zetten, en tegen de zomer d.m.v. cardio vet te verbranden (en zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen).

Het is raadzaam je trainingen niet te lang te laten duren. Op het moment dat de intensiteit van je training drastisch daalt, betekent dit dat de catabole (spierafbrekende) hormonen in een overschot voorkomen ten opzichte van de anabole (spieropbouwende) hormonen. De meeste mensen zouden het bij maximaal 4-5 kwartier moeten houden; echter een goede conditie (fitness-level) verhoogt deze tijdsduur en dat is natuurlijk ook gewoon te trainen :).

Keep in mind dat er geen standaard training bestaat voor iedereen. De trainingsbehoefte verschilt per individu en daar zal men zelf door praktijkervaring achter moeten komen.

Allereerst kan je je wel gaan oriënteren op wat je min of meer nodig hebt aan de hand van je lichaamsbouw. Er bestaan 3 types lichaamsbouw:

• Ectomorph (slanke bouw, hoge verbranding)
• Mesomorph (gespierde bouw, middel verbranding)
• Endomorph (stevige bouw, trage verbranding)

Kijk hier om uit te zoeken wat jij precies bent en waarin je in eerste instantie aan moet denken als je begint met training. http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm

Overigens behoort niemand echt tot 1 van de hoofdtypes lichaamsbouw. Iedereen is een unieke combinatie tussen bovenstaande typen.

Ook het type sportschool waar je wilt gaan trainen biedt stof tot nadenken.

Je hebt aan de ene kant die mooie moderne sportscholen, met apparaten die op luchtdruk werken en zich met jouw pasje zich instellen op het gewicht wat jij moet doen die dag. Bij deze sportschool is er vaak geen mogelijkheid tot (of is het zelfs verboden) het doen van sommige "echte" bodybuild oefeningen zoals squats, uitstappen, deadlifts ed. Ook gaan de losse gewichten vaak niet zwaarder dan 30kg. Publiek is vaak een beetje, eh, trendy als 't ware. De sfeer is hierbij vaak zoiets van "Zie mij in m'n nieuwe dure trainingsoutfit de huppelkut uithangen." :{

Aan de andere kant heb je de old school sportscholen. Veel zwaar gewicht ipv hypermodern spul. Het publiek is hier degenen die echt willen trainen en groeien. Voor een beginner kunnen een aantal grote jongens van 120kg die zwaar aan 't trainen zijn imponerend overkomen, maar als je verder kijkt dan je neus lang is merk je dat de sfeer stukken gemoedelijker en behulpzamer is dan die "moderne" sportscholen.

En hier zijn dus ook weer tussenvormen in. :)

[Trainingsmethoden]

Wat krachtsport aangaat zijn er eigenlijk 2 theorieën over training, of beter gezegd; de supercompensatie:

Single factor theory: fatigue (belasting) over 1 workout
Dual factor theory: fatigue over meerdere workouts

In het eerste geval heb je dus een training, waarin een spier belast wordt, waarna hij herstelt en er supercompensatie optreedt. Op dat moment doe je een nieuwe training.
Bij dual factor draait het om fatigue over meerdere trainingen. Je werkt progressief in elke training zodat je je lichaam steeds zwaarder belast (loading). Op het randje van overtraining doe je een deload week (lager volume).

In het bodybuilding is single factor training overweldigend in de meerderheid. Men traint elke spiergroep 1x per week en bouwt zo meer spiermassa op. In de overige krachtsporten (sprinten, gewichtheffen etc) volgt men voornamelijk het dual factor principe.

Elk van beide heeft voor- en nadelen. Het is dus aan jezelf om te bepalen op wat voor manier je traint. Het is niet zo dat je van single factor training alleen gespierd wordt en van dual factor alleen sterk; er zijn genoeg bodybuilders die sterker zijn dan de gemiddelde powerlifter en omgekeerd zijn er genoeg powerlifters die gespierder zijn dan de gemiddelde bodybuilder.
Kortgezegd kan je je training zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wilt :).

Meer informatie over (met name) dual factor training en/of vragen zijn altijd welkom, google ook eens op “dual factor training” of “fitness fatigue model”.

[Oefeningen]

"Help! Er zijn 1001 verschillende oefeningen te doen in de sportschool, waar moet ik in hemelsnaam beginnen?!"

Sportscholen hebben hiervoor vaak speciale beginnersschema's waarin je elke training je hele lichaam traint. Dit is op zich een redelijke manier om met training in contact te komen, maar ikzelf (LedZep) ben niet zo'n fan van deze methoden omdat ze veel spiergroepen isoleren in plaats van de grote compoundoefeningen (die je de meeste massa opleveren).

Als je al wat langer traint ben je zelf in staat om een geheel eigen schema op te stellen wat aansluit bij jouw behoefte.

Vergeet niet je gehele lichaam te trainen. Dus ook benen en rug. Hieronder gemakshalve een quote van mij uit een ander topic:

quote:
[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.

1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet. :P

Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.

Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.

Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.

Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.

[Voeding]

Alles staat of valt met voeding. Of je nu wilt afvallen of massa wilt winnen, voeding is de sleutel tot succes.

De volgende voedingsstoffen kan je grofweg onderscheiden:

• (Complexe) Koolhydraten.
Dit is de energiebron van je lichaam. Koolhydraten leveren in eerste instantie de energie voor je spiercellen om de training te kunnen doorstaan. Deze haal je oa uit brinta, havermout, (zilvervlies)rijst, (volkoren)pasta etc.
• Eiwitten.
Eiwitten bestaan uit aminozuren, dit zijn de bouwstenen van je lichaam. Eiwitten haal je ondermeer uit vis, wit vlees (kip, kalkoen), kwark, eieren (duh) etc.
• Vetten.
Vetten zijn één van de belangrijkste bouwstoffen van het lichaam. Zowel verzadigde als onverzadigde vetten kan je zonder problemen (veel) consumeren.
Transvetzuren kan je maar beter wel zo veel mogelijk mijden, deze zijn zeer slecht voor je hart- en bloedvaten en je algemene gestel. Je vindt ze onder andere in koekjes, taart e.d.

Let vooral op je eiwitinname!
Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft. Het evenwichtspunt tussen te weinig eiwitten waarbij je lichaam zich in de catabole fase (spierafbrekend), of genoeg eiwitten waarbij je lichaam zich in de anabole fase (spieropbouwend) bevind is je 'proteine turn over point' genaamd.

Zorg er dus voor deze weegschaal naar de goede kant doorslaat! Minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag is een mooie basic regel.

Als je wilt aankomen dien je hoog in je voedingsstoffen te zitten. Daarvoor geldt gemiddeld genomen een minimum van 500 kcal boven je dagelijkse behoefte. Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten – mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme :P).

Wil je afvallen, ga je grofweg gezegd koolhydraten voor eiwitten en vetten vervangen (minder kcals) om zodoende zo'n 500kcals onder je dagelijks verbruik te komen. Maar dan wel met veel eiwitten om spiermassaverlies tegen te gaan.

De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.

Direct na het trainen is het aan te raden om een zgn 'post workout shake' tot je te nemen. Je lichaam is op dat moment in catabole fase, en schreeuwt als het ware om voeding. Je lichaam op dat moment van snelle energie (dextrose) en snelle eiwitten zoals whey voorzien is bijna een must.

Deze shake maak je gemakshalve thuis al klaar, en werk je in de kleedkamer naar binnen. Hoe de samenstelling er precies uit dient te zien verschilt per individu, maar laat er zeker 30gram dextrose en 50gram eiwitten in voorkomen op zo'n 1/2 liter water/melk. Whey eiwitten zijn snel opneembaar en worden het meest gebruikt hiervoor. Eventueel kan je casseine (traag opneembaar) ook nog toevoegen.

[Rust]

Rust is de tweede sleutel tot succes. Je spieren groeien na een prikkel (de training) wanneer er ná die prikkel een rustperiode wordt ingelast. Over de lengte van die rust wordt veel geroepen, maar dit is voor ieder persoon verschillend én hangt af van de intensiteit (% van je 1 Rep Max op een lift), het volume (totaal gewicht) van je trainingen én de vraag of je tot failure traint.

Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.

Wanneer je daarentegen altijd 1 à 2 reps onder failure blijft en het volume van je trainingen beperkt houdt, kan je een spier veel vaker belasten. Dit zelfs tot 4-6 keer per week (en in extreme gevallen nog vaker, zoals bv. olympisch gewichtheffers doen)

Het hangt dus volledig van je eigen trainingsmethode af hoelang je recupereert, en je zult ook zelf moeten uitvinden wat voor jou de beste manier is.

[Supplementatie]

Buiten voeding gebruiken mensen die al een tijdje trainen supplementatie als aanvulling op hun voeding. Dit kan variëren van eiwitten in de vorm van aminozuren, wat creatine voor het uithoudingsvermogen tot een GABA wat voor een diepe nachtrust een hogere testosteron spiegel zorgt.

Supplementen zijn overal te koop en niet illegaal. Voor sommige is het aan te raden deze niet langer dan 8 weken achterelkaar te gebruiken om gewenning te voorkomen, andere supplementen kunnen gewoon het hele jaar door worden gebruikt.

Tegen de tijd dat je een jaartje serieus traint heb je in principe zelf al redelijk wat kennis vergaart over dit onderwerp zodat je zelf wel in staat bent een keuze te maken wat je wilt gaan proberen. Combinaties van supplementen zijn altijd aan te raden. De nieuwste generatie supplementen is trouwens al vaak een combinatie van het eea. Creatine met amino's en een revolutionaire nieuwe transportmethode schreeuwen je vanaf de stellingen toe. Trial and error geldt hiervoor. Wat voor de 1 lekker aanslaat, zal voor de ander geen resultaten brengen.

Verwacht er dus geen wonderen van, je gaat vaak wel een stuk vooruit, maar je wordt niet in 1x super gespierd ofzo. :)

Persoonlijk vind ik eiwitsupplementatie meer onder het kopje voeding vallen, dan supplementatie, maar dat is mijn (Mr.J) persoonlijke mening.

[Vitamines en mineralen]

"Een uitgebalanceerde en evenwichtige voeding behoeft geen verdere extra ondersteuning" is vaak te horen uit de monden van mensen die een bodybuilder een handje vol pillen ziet wegwerken bij een maaltijd. Helaas vergeten deze mensen dat een lichaam van een bodybuilder totaal andere behoeftes heeft dan die van een niet bodybuilder/sporter.

Vitamines in grote hoeveelheden zoals Vitamine B en Vitamine C zijn nodig en niet schadelijk in hoge (lees: hoog, niet extreem hoog ;) ) hoeveelheden (ze zijn nl. in water oplosbaar, in tegenstelling tot Vitamine A en Vitamine D. Met vitamine A is overdosering snel mogelijk en gevaarlijk; Voor vitamine D zijn er steeds meer aanwijzingen dat suppletie (bijvoorkeur in D3 vorm) de kans op allerlei ziekten en aandoeningen verkleint). Mineralen zoals magnesium en zink zijn ook bijna onmisbaar voor velen. ZMA is hiervoor een veelgebruikt supplement.

Zeer uitgebreide info hierover:
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit1.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit2.htm

Met diezelfde auteur heb ik onderstaand schematje samengesteld:
http://home.kpn.nl/geem0008//vitaminesmineralen.doc

[Steroiden]

Als iemand wilt gaan gebruiken doe dan de moeite jezelf goed in te lezen in de materie, het zijn namelijk medicijnen die je overgedoseerd gaat gebruiken ten behoeve van cosmetische doeleiden.

Hier op GoT is geen ruimte tot educatie op dit punt, ik raad iedereen dan ook aan in deze subsectie goed de sticky topics door te lezen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Educate yourself before you medicate yourself!

[Handige en informatieve linkjes]

Geen idee wat er allemaal precies voor info te vinden is, maar met wat zoekwerk kan je er denk ik wel wat relevante info vinden. :P
http://bodybuilding.pagina.nl

Officiële site van de internationale bodybuild federatie. Niet zoveel spannends te vinden op wat foto sessies na.
http://www.ifbb.com

Zeer groot en uitgebreid informatief forum:
http://www.bodybuilding.com/forum

Groot en informatief Nederlandstalig forum. De meeste 'stamgasten' uit dit topic zijn daar ook te vinden. De supermoderators zijn heel toffe gasten! :7
http://forum.dutchbodybuilding.com

Deze mag niet ontbreken in dit rijtje. :)
http://www.getbig.com

Specifieke voeding FAQ:
http://bodybuilding.about.com/library/weekly/aa020403a.htm

Nog een voeding pagina:
http://www.getbig.com/articles/bottom.htm

Site met oefeningen in animated .gif:
http://exrx.net/Exercise.html

Uitleg type spiervezels:
http://fitnessnet.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8532

Vitamines en mineralen info:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=4010

Site waar artikelen door diverse mensen worden gepubliceerd:
http://www.t-nation.com

[Tot slot]

Zoals je ziet is er een overload aan informatie omtrent fitness en bodybuilding te vinden. Deze info is vaak ook tegenstrijdig, site A zegt X, terwijl site B over hetzelfde onderwerp weer Y zegt.

Het is zaak door middel van praktijkervaring erachter te komen wat voor jou van belang is. Dat kost tijd, maar trainen zoals jou lichaam het nodig heeft, is zoveel malen beter dan steeds maar weer klakkeloos alles wat je op de sites/ in de bladen leest over te nemen.

Combineer dus al die info en praktijkervaring tot het jouw ding is! :P

Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!

FAQ
- Ik wil beginnen: hoe vind ik een goede sportschool?
Let erop dat er een squat rack (niet alleen een Smith Machine), dumbbells tot minimaal 30kg (gevordenen hebben meer nodig) en losse barbells aanwezig zijn.
- Jullie zeggen dat ik ook moet squatten, bankdrukken en deadliften, maar bij mij op de sportschool kan/mag dat niet.
Zeg je abonnement op en zoek een andere sportschool.
- Ik wil graag sneller sterker en breder worden: wat moet ik doen?
Allereerst: leest de OP goed en helemaal door. Verder: post je eet- en trainingsschema, dan kunnen de ervaren mensen hier je persoonlijk advies geven.

Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010.

#1 Jay Cutler

#2 Phil Health

#3 Branch Warren

En 2 van (volgens kenners ;) ) de beste bodybuilder aller tijden; Arnold Schwarzenegger.

* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*

Link naar OP.
pi_98859985
Laatste posts van het vorige topic.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:25 schreef guapo het volgende:
Hoeveel potten pindakaas gaan er nou per maand bij jullie doorheen?
Gisteren ben ik, na jaren niet, weer begonnen met het eten van pindakaas, maar vraag mij af wat de max is qua gezondheid.
Is 1 pot in de week te doen?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:38 schreef Mopst3r het volgende:
Voedingswaarden van pindakaas zien er goed uit, dit ga ik eten op mijn carbloze dag zondag, eet dan 1 maaltijd met carbs, hoe kan ik het beste 100 of 50 gram pindakaas eten?
Zit te denken aan een pannekoek of gewoon op brood (minst favoriete keuze). Nog andere tips?
pi_98860007
TT faal zie ik nu :') kan een mod er wat moois van maken ?

Edit: alternatieve TT: "Lift or die"

Edit2: En het moet 126 zijn :')

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2011 11:51:47 ]
pi_98860320
Eerste keer squat ooit, 2x25kg excl. stang. Goed of slecht?
pi_98860466
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:52 schreef Jahr00n het volgende:
Eerste keer squat ooit, 2x25kg excl. stang. Goed of slecht?
Dus 70kg in totaal?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_98860726
Als je voor het eerst squat zou ik me helemaal niet bezig houden met het gewicht, zorg eerst maar voor een goede techniek.
Zwaar squatten met verkeerde techniek kan zeer vervelende blessures opleveren.

En over pindakaas.
Bijna alle pindakaas uit de supermarkt bevat transvetten, en die zijn zeker niet goed voor je!
Als je dus pindakaas eet, probeer dan biologische/naturel pindakaas te eten zonder transvet.
Je kan dit zien doordat de olie als het ware los bovenop de pinda's gaat liggen na een tijdje. De pindakaas blijft dus niet smeuiig en makkelijk smeerbaar, maar moet steeds doorgeroerd worden voor gebruik.
pi_98860799
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 11:56 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Dus 70kg in totaal?
Ongeveer ja, weet niet hoeveel die stang weegt.
pi_98860933
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef DjMark het volgende:
Als je voor het eerst squat zou ik me helemaal niet bezig houden met het gewicht, zorg eerst maar voor een goede techniek.

En over pindakaas.
Bijna alle pindakaas uit de supermarkt bevat transvetten, en die zijn zeker niet goed voor je!
Als je dus pindakaas eet, probeer dan biologische/naturel pindakaas te eten zonder transvet.
Je kan dit zien doordat de olie als het ware los bovenop de pinda's gaat liggen na een tijdje. De pindakaas blijft dus niet smeuiig en makkelijk smeerbaar, maar moet steeds doorgeroerd worden voor gebruik.
Ok dan moet ik maar ander bulkvoedsel gaan eten. Moet natuurlijk wel gezond zijn ;)
-weg, zie banmeldtopic-
pi_98861000
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ongeveer ja, weet niet hoeveel die stang weegt.
Is wel ok, maar weet zeker dat je meer kan als je niet 'bang' bent (altijd in het begin).
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_98861059
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:09 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Is wel ok, maar weet zeker dat je meer kan als je niet 'bang' bent (altijd in het begin).
Ja idd, nu bench ik nog meer dan dat ik squat. :')
M'n techniek is wel goed, zei een of andere opgeblazen dude in de sportschool. :')
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:01:29 #11
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_98862795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef DjMark het volgende:

En over pindakaas.
Nee,

alle Unilevers en Aholds hebben al jaren geleden de formuleringen aangepast en transvetten eruit gewipt. Dit wordt vaak ook expliciet vermeldt op de etiketten.
Confidence through competence
pi_98864274
Staat letterlijk op de etiketten inderdaad... transvetten 0,0g
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:21:03 #13
55709 Stereotomy
pi_98866082
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:37 schreef 16meter het volgende:
Staat letterlijk op de etiketten inderdaad... transvetten 0,0g
^)

(no homo)
pi_98869033
Die etiketten kloppen niet helemaal:
http://www.mkatan.nl/radi(...)en-in-pindakaas.html

Maar neemt niet weg dat natuurlijke/biologische pindakaas veel beter is, daar zit ook geen suiker/andere troep in.
Calve bevat (uit mijn hoofd) ook maar 85% pinda's...
pi_98869107
Valt wel mee man, die biologische shit is veel duurder. Calvé is prima.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:51:15 #16
55709 Stereotomy
pi_98869467
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef DjMark het volgende:
Die etiketten kloppen niet helemaal:
http://www.mkatan.nl/radi(...)en-in-pindakaas.html
0.2% :')

Daarvoor moet je zo'n 100 potten pindakaas *per dag* van opeten voordat je aan je dagelijkse limiet zit, zoals opgegeven door de FDA :')

http://www.webmd.com/food-recipes/understanding-trans-fats

Ofwel: geen transvet. Alsof je leverfalen gaat ontwikkelen van 0.1% alcoholvrij bier.

quote:
Maar neemt niet weg dat natuurlijke/biologische pindakaas veel beter is, daar zit ook geen suiker/andere troep in.
Calve bevat (uit mijn hoofd) ook maar 85% pinda's...
Neen, er zit gewoon suiker (sacharose) of glucosestroop in de biologische pindakazen in de supermarkt, maar dit is natuurlijk minimaal vergeleken met de rest van je voedsel die je dagelijks binnenkrijgt, en als je het meeneemt in je macro's (zoals je met al je voedsel zou moeten doen) dan maakt het geen reet uit.

Hoe je dingen niet in perspectief weet te plaatsen zeg... :{
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:55:24 #17
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98869633
Misschien heeft DjMark een biologische winkel?
Bedankt Hans.
pi_98869674
Kan iemand mij duidelijkheid geven over buikspieren trainen ?
Sommigen claimen dat snel en veel oefeningen beter zijn, anderen traag en max 12/15 (dus het behandelen als elke andere spiergroep).

thanks !
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:58:59 #19
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98869772
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef obsama het volgende:
Sommigen claimen dat snel en veel oefeningen beter zijn, anderen traag en max 12/15 (dus het behandelen als elke andere spiergroep).

thanks !
Squaten, deadliften en chinnen is goed voor je buikspieren.
Bedankt Hans.
pi_98870011
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:55 schreef bascross het volgende:
Misschien heeft DjMark een biologische winkel?
Ik koop mijn pindakaas idd bij een natuurwinkel.
En dan zit er geen suiker in.
pi_98870105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef bascross het volgende:

[..]

Squaten, deadliften en chinnen is goed voor je buikspieren.
Oké bedankt voor de tip :) Maar vooral de vraag is of je buikspieren hetzelfde kunt trainen als bijv borst of rug ? (dus explosief heen, rustig terug edit: en niet teveel herhalingen (12/15))
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:10:25 #22
55709 Stereotomy
pi_98870181
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:05 schreef DjMark het volgende:

[..]

Ik koop mijn pindakaas idd bij een natuurwinkel.
En dan zit er geen suiker in.
En de rest van de dag eet jij ook geen voedsel met sacharose, glucose of fructose? :')

Die 1.5 gram koolhydraten per boterhambeleg pindakaas... :')_!!!!!
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:17:46 #23
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98870469
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:08 schreef obsama het volgende:

[..]

Oké bedankt voor de tip :) Maar vooral de vraag is of je buikspieren hetzelfde kunt trainen als bijv borst of rug ? (dus explosief heen, rustig terug edit: en niet teveel herhalingen (12/15))
Dat is vooral relevant bij specifieke buikspieroefeningen als crunches. Die doe ik zelf niet, want ik vind ze onnodig. Als je die oefeningen doet die ik net zei en dat meerdere malen per week zit je goed. Je buikspieren worden dan erg sterk.

Als je graag een sixpack wil om chicks te hosselen kan dat ook, maar dat is gewoon een kwestie van een laag vetpercentage.
Bedankt Hans.
pi_98870530
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En de rest van de dag eet jij ook geen voedsel met sacharose, glucose of fructose? :')

Die 1.5 gram koolhydraten per boterhambeleg pindakaas... :')_!!!!!
Volgens mij ging het hier over al-dan-niet goede pindakaas.
Dan geef ik aan wat in mijn ogen de beste pindakaas is.
Wat je daarmee doet moet je zelf weten, maar erover gaan trollen heeft weinig zin lijkt me.
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:28:10 #25
55709 Stereotomy
pi_98870824
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef DjMark het volgende:

[..]

Volgens mij ging het hier over al-dan-niet goede pindakaas.
Dan geef ik aan wat in mijn ogen de beste pindakaas is.
Wat je daarmee doet moet je zelf weten, maar erover gaan trollen heeft weinig zin lijkt me.
1. Jij verspreidt misinformatie over transvetten. Transvetten in pindakaas (maar ook in frituurvet e.d.) zijn sinds jaren geen probleem meer in Nederland, dus onnodige bangmakerij van jouw kant. Lees je in voor je dingen roept.

2. Of er nou een paar korrels suiker zijn toegevoegd aan Calvé pindakaas: zet het in perspectief.

3. Biologisch / Organisch != automatisch 'gezonder', dat hangt van veel meer factoren af dan het labeltje.
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:48:05 #26
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_98871523
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

1. Jij verspreidt misinformatie over transvetten. Transvetten in pindakaas (maar ook in frituurvet e.d.) zijn sinds jaren geen probleem meer in Nederland, dus onnodige bangmakerij van jouw kant. Lees je in voor je dingen roept.

2. Of er nou een paar korrels suiker zijn toegevoegd aan Calvé pindakaas: zet het in perspectief.

3. Biologisch / Organisch != automatisch 'gezonder', dat hangt van veel meer factoren af dan het labeltje.
Zo wil men dat vaak genoeg geloven.
Deathlift or Die.
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:21:24 #27
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98872749
Een goed alternatief voor pindakaas is vind ik gewone pinda's.
pi_98873294
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:21 schreef Partyboy1991 het volgende:
Een goed alternatief voor pindakaas is vind ik gewone pinda's.
Handig voor op brood ja :?
  donderdag 30 juni 2011 @ 17:48:31 #29
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98873717
Gewoon eten vriend, net als een beetje tonijn door je kwark heen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:06:59 #30
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98874413
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef 16meter het volgende:

[..]

Handig voor op brood ja :?
haha brood :') wat een kut product
pi_98874442
Tering in de zomer is fitness op vrijdag en zaterdag dicht
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:07:58 #32
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98874453
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Seam het volgende:
:')
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:36:05 #33
55709 Stereotomy
pi_98875494
quote:
Las het vandaag ja. Nog enthousiast die fitnesspas aangeschaft om in de zomer te trainen 8)7
pi_98875709
Morgen WEER fitnessen, ik ga helemaal los man.
pi_98875772
quote:
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:43:49 #36
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98875792
Setje Battling ropes gefixt, extreme conditioning time for the offseason!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_98875936
Eigenlijk moet je gewoon een maand contributie terug vragen.. bedrijfsuitje, carnaval noem het maar op als je het bij elkaar op telt (zomer voor sommige) zijn ze veel dicht en wij maar betalen :P
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:53:47 #38
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_98876168
Het zomerrooster van mijn sportschool slaat ook nergens op... Krijg niet eens de gelegenheid om smidags fatsoenlijk te sporten...
pi_98876379
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:43 schreef Weissman het volgende:

[..]

:D
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:05:47 #40
55709 Stereotomy
pi_98876635
quote:

[..]

_O-

En die zeiken niet over pindakaas :D :@
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:11:54 #41
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98876887
quote:
10s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef Seam het volgende:

[..]

Gehehe _O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:28:48 #42
253447 Ethanolic
pi_98877442
quote:

[..]

Al die kinderen in de speeltuin :')
Deathlift or Die.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:49:55 #43
253447 Ethanolic
pi_98878133
Wat voor schoenen dragen jullie tijdens het sporten?
Deathlift or Die.
pi_98878137
lekker je benen trainen aan de rekstok
pi_98878193
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Al die kinderen in de speeltuin :')
Doe je ze het na ?
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:52:34 #46
253447 Ethanolic
pi_98878228
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Doe je ze het na ?
Ik bedoel letterlijk die kinderen. Op de achtergrond.
Deathlift or Die.
pi_98878485
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:52 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ik bedoel letterlijk die kinderen. Op de achtergrond.
Beter publiek dan beachboi's :)
pi_98880166
Ik heb elke keer super vaak slapende benen in de dagen nadat ik mn benen heb getraind.. wat doe ik fout?
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:45:08 #49
253447 Ethanolic
pi_98880243
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb elke keer super vaak slapende benen in de dagen nadat ik mn benen heb getraind.. wat doe ik fout?
Eten
Deathlift or Die.
pi_98880844
Wat zijn een beetje decent oefeningen die ik thuis kan doen met dumbbells met m'n been in het gips? :') Ik kan dus niets doen wat echt m'n been vereist oid.

Atm doe ik bicep curls, dumbbell chest press en shoulder press. Verder kan ik niet echt dingen bedenken die ik zonder inclined bankje en voeten kan doen ;(
Of toch du vader?
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:07:43 #51
253447 Ethanolic
pi_98881225
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:59 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat zijn een beetje decent oefeningen die ik thuis kan doen met dumbbells met m'n been in het gips? :') Ik kan dus niets doen wat echt m'n been vereist oid.

Atm doe ik bicep curls, dumbbell chest press en shoulder press. Verder kan ik niet echt dingen bedenken die ik zonder inclined bankje en voeten kan doen ;(
Dumbbell floor presses, kickbacks, dumbbell raises (lateral en front), concentration curls?
Tevens klote man!
Deathlift or Die.
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:46:18 #52
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98882961
dumbell flies, hammer curls, dippen met gipsbeen op een kussen ( riskant xD) skull crushers ( ez-stang) op je bed ofzo, tricep extensions(dumbell)
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:46:53 #53
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98882997
wel iets geschikts vinden waar je op kan liggen/zitten :P
pi_98884450
Thanks :D Heb wel een bankje met een behoorlijk brede, harde leuning, dus daar kan ik iig wel wat op doen. Verder bureaustoel, leuning goed rechtop, kan ik ook goed zitten. :) Dus dat zit wel goed.
Of toch du vader?
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:16:58 #55
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_98884502
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb alleen slapende benen als ik een tijdje in een bepaalde houding zit. Waarschijnlijk zit je na de training een tijdje in dezelfde houding, waardoor je been gaat slapen? Verder gewoon een paar keer stampen als die slaapt, dan is het zo over.
Bedankt Hans.
pi_98884771
Gister getraind bij "Healthclub Gold's Gym" in Nieuwegein. Leek de KGB wel, moest naam, adres, postcode, woonplaats, telefonnummer, geboortedatum en handtekening geven EN ze moesten 'n foto van me maken (en ik moest 10 euro betalen :')) Gym hing tevens vol met camera's. Daar komt ik echt nooit meer.
pi_98888880
Daar ben ik ook lid geweest. Wel een goede gym (qua apparatuur), maar twijfelachtig ledenbestand en onprettige sfeer inderdaad..
pi_98889590
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:45 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Eten
Ik weet niet of je nu een grapje maakt of niet? Zou iedereen die aan het cutten zijn hier ook last van hebben dan? Ben ongeveer 2kg aangekomen afgelopen 3 weken.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef bascross het volgende:

[..]

Ik heb alleen slapende benen als ik een tijdje in een bepaalde houding zit. Waarschijnlijk zit je na de training een tijdje in dezelfde houding, waardoor je been gaat slapen? Verder gewoon een paar keer stampen als die slaapt, dan is het zo over.
Mja dat heb ik normaal gesproken ook als ik te lang in een bepaalde houding zit maar het valt me echt op dat het sneller is als ik benen getraind heb. Zelf als ik normaal zit, dus geen kleermakerszit of mn benen omhoog of andere gekke posities.
pi_98889679
Ga voetballen, is een veel betere workout voor je benen ^O^
pi_98889751
My god ik denk iedereen is wel een beetje afgekoeld met dat beachboygedoe na 2 weken maar whaaatever.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:06:01 #61
55709 Stereotomy
pi_98890645
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:14:03 #62
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98891034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef Diabox het volgende:
Gister getraind bij "Healthclub Gold's Gym" in Nieuwegein. Leek de KGB wel, moest naam, adres, postcode, woonplaats, telefonnummer, geboortedatum en handtekening geven EN ze moesten 'n foto van me maken (en ik moest 10 euro betalen :')) Gym hing tevens vol met camera's. Daar komt ik echt nooit meer.
klinkt als een doorsnee gym....
pi_98891079
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef ukga het volgende:

[..]

Inderdaad..
pi_98891114
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:14 schreef ukga het volgende:

[..]

Ik ben bij ziek veel gyms geweest en ik heb nog nooit voor 'n keertje willen trainen m'n NAW gegevens hoeven te droppen + foto. Zelfde geldt overigens voor m'n vriendin, die is personal trainster, en die is echt bij héél veel gyms geweest, die had dat ook nog nooit meegemaakt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:17:47 #65
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98891221
Pics van je vriendin.
Seto is zo ene baas he
pi_98891258
Sowieso heb ik nog geen gym gezien met camera's all over the place.
pi_98895386
quote:
13s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hij heeft letterlijk het stukje betreft pindakaas en transvetten van het internet gekopieerd en gedaan of het zijn eigen tekst is. :(
pi_98895394
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

haha brood :') wat een kut product
Ja je hebt wel gelijk, brood is eigenlijk een kut product. Niet gezond, zelfs volkorenbrood bevat wat vreemde stoffen.
Ik heb wel vaker gelezen dat Graan helemaal niet zo geschikt is voor mensen, maar slechts vogels het redelijk kunnen verdragen.
pi_98895406
quote:

[..]

Dit is exact de training die ik naast P90X doe.
De gasten uit het filmpje zitten hiernaast ook gewoon op de Gym hoor;-)
In een ander filmpje van hun zit echt een grote HG gebruiker, ze doen alsof het van straat training komt, maar die gast is een hardcore bodybuilder van 115 kilo 8%. Zeker elke dag gewoon op de Gym.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:11:45 #70
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98895423
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef Opdekop het volgende:
My god ik denk iedereen is wel een beetje afgekoeld met dat beachboygedoe na 2 weken maar whaaatever.
Maar we hunkeren ook naar vrouwelijk vlees :@.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:12:21 #71
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98895426
8% BF? Damn...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98895450
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:12 schreef CantFazeMe het volgende:
8% BF? Damn...
Zo iets, er is 1 gast die is zo gruwelijk groot in "fitness from the streets" die traint absoluut in een gym een aan de buik te zien een GH gebruiker. Denk 8% vet.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:07:21 #73
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98898182
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:15 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ik ben bij ziek veel gyms geweest en ik heb nog nooit voor 'n keertje willen trainen m'n NAW gegevens hoeven te droppen + foto. Zelfde geldt overigens voor m'n vriendin, die is personal trainster, en die is echt bij héél veel gyms geweest, die had dat ook nog nooit meegemaakt.
voor eenmalig trainen is het nogal raar ja, maar dat had je ook niet gezegt in je post :p
pi_98901201
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef 16meter het volgende:
Daar ben ik ook lid geweest. Wel een goede gym (qua apparatuur), maar twijfelachtig ledenbestand en onprettige sfeer inderdaad..
Voor en nadelen idd.
+ Veel apparaten en losse gewichten
+ Goedkoop
+ ALTIJD open (24 uur per dag, 365/366 dagen per jaar) dit vind ik nog wel het grootste voordeel, nooit gezeik met zomerroosters, of kutte tijden op zondagen.

- apparaten worden niet altijd even goed onderhouden
- sportschool is niet altijd even schoon
pi_98902216
Hey, misschien kunnen jullie me helpen, weet niet of ik hier goed zit anders hoor ik het vast wel :P.

Als ik squats en lunges doe word ik áltijd duizelig, vaak ook zodanig dat ik echt lang moet gaan zitten, of m'n sets niet af kan maken, waar ik natuurlijk wel van baal :(.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- Eten voor het trainen: niks/een appel/een boterham/dextro-energy / een aardige maaltijd en dan paar uur wachten en dan gaan / tussendoor siroop drinken ( werd ik ook nog eens misselijk :r)
- Verschillende warming-ups (doe ik sowieso wel)
- Op verschillende tijdstippen trainen
- Vaker/minder vaak benen, meer/minder gewicht

Hebben jullie misschien een idee waar het aan kan liggen?
En/of tips??
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:54:17 #76
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98902539
Goed blijven ademen lijkt me wel sowieso handig om te doen.
pi_98902546
Hoe is je ademhaling tijdens de oefeningen?
pi_98902630
Ik probeer altijd wel op m'n ademhaling te letten; in als ik naar beneden ga en uit wanneer ik weer omhoog kom.
pi_98902972
Zou het niet kunnen liggen aan je evenwichtsorgaan? Heb je het ook op andere momenten?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:05:41 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_98903023
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:46 schreef JackieBrown het volgende:
Hey, misschien kunnen jullie me helpen, weet niet of ik hier goed zit anders hoor ik het vast wel :P.

Als ik squats en lunges doe word ik áltijd duizelig, vaak ook zodanig dat ik echt lang moet gaan zitten, of m'n sets niet af kan maken, waar ik natuurlijk wel van baal :(.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
- Eten voor het trainen: niks/een appel/een boterham/dextro-energy / een aardige maaltijd en dan paar uur wachten en dan gaan / tussendoor siroop drinken ( werd ik ook nog eens misselijk :r)
- Verschillende warming-ups (doe ik sowieso wel)
- Op verschillende tijdstippen trainen
- Vaker/minder vaak benen, meer/minder gewicht

Hebben jullie misschien een idee waar het aan kan liggen?
En/of tips??
Wat eet je verspreid over de dag?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_98903511
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Opdekop het volgende:
Zou het niet kunnen liggen aan je evenwichtsorgaan? Heb je het ook op andere momenten?
Niet om te bashen hoor, maar dit kon alleen van een vrouw komen :D
pi_98904107
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb het alleen bij beenoefeningen. Ook als ik ze op een apparaat doe, zoals de seated leg press.

quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat eet je verspreid over de dag?
Zou het kunnen liggen aan wat ik gedurende de hele dag eet?

Wat zijn anders voedingsmiddelen die ik extra zou kunnen eten én gezond zijn?
Kwark kan ik niet eten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98904318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef bascross het volgende:

[..]

Dat is vooral relevant bij specifieke buikspieroefeningen als crunches. Die doe ik zelf niet, want ik vind ze onnodig. Als je die oefeningen doet die ik net zei en dat meerdere malen per week zit je goed. Je buikspieren worden dan erg sterk.

Als je graag een sixpack wil om chicks te hosselen kan dat ook, maar dat is gewoon een kwestie van een laag vetpercentage.
Post van de week.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:45:44 #84
157922 fathank
pi_98904363
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Ik heb het alleen bij beenoefeningen. Ook als ik ze op een apparaat doe, zoals de seated leg press.

[..]

Kwark kan ik niet eten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar haal ik 12:00 nog niet eens mee, laat staan dat ik aan het einde van middag nog fatsoenlijk kan squatten.
pi_98904444
Ja zal best, ik ben dan ook een vrouw die op d'r gewicht probeert te letten :P
Eerlijk gezegd krijg ik veel meer ook niet naar binnen.
pi_98904486
Zou wat meer carbs nemen. Eiwitinname is ook nihil zo te zien. Wat zijn je trainingsdoelen?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:49:55 #87
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98904489
Ik doe om de dag abs thuis. Ze zijn al best sterk geworden

Wie wil voelen? Beetje chubby maar ik kan zo een pinda vermorzelen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98904532
Ik squat en deadlift elke week, en ik doe chin-ups, wie wil aan m'n abs likken?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:51:54 #89
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_98904561
Met alleen squat en deadlift kom je er niet man. Sowieso dat gezwaai met gewichten is overrated doe gewoon crunches.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:58:26 #90
206322 Seam
Pillz-E
pi_98904765
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik doe om de dag abs thuis. Ze zijn al best sterk geworden

Wie wil voelen? Beetje chubby maar ik kan zo een pinda vermorzelen.
Die pinda's moet je ook niet vermorzelen maar juist smeren gek
pi_98904816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef Jahr00n het volgende:
Met alleen squat en deadlift kom je er niet man. Sowieso dat gezwaai met gewichten is overrated doe gewoon crunches.
Shit. :(
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:04:26 #92
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98904974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

[..]

Kwark kan ik niet eten.

SPOILER
Slecht voedingsschema

Snelle suikers voor je insulinepeil VOOR de training( 1 banaan ofzo ). paar gr eiwitten is ook handig) tijdens de training een klein beetje dextrose nemen wil ook helpen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:06:28 #93
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_98905037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Slecht voedingsschema
Ik eet minimaal 5 keer zo veel inderdaad. Met zo'n voedingsschema zul je niet afvallen of spieren opbouwen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:06:56 #94
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98905061
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik eet minimaal 5 keer zo veel inderdaad. Met zo'n voedingsschema zul je niet afvallen of spieren opbouwen.
Een fout die mensen snel maken is willen ze afvallen gaan ze een crashdieet volgen :P bijvoorbeeld
pi_98905332
5x zoveel, dan zal jij ook lekker veul moeten peupe :9
pi_98905335
edit: Ik ga wat meer opzoeken over een goed eetschema :) bedankt!

[ Bericht 84% gewijzigd door JackieBrown op 01-07-2011 13:45:42 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:25:44 #97
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_98908407
Ik weet niet of deze vraag hier helemaal op zijn plaats is, maar stel hem toch. :P
Is het erg om op dezelfde dag cardio en fitness te doen? M'n schema zit nu zo in elkaar dat ik maar 2 keer per week kan rennen wegens andere verplichtingen. Is het erg om dan voor één dag fitness en rennen tegelijk te doen, eventueel 's ochtends rennen en 's middags fitness bijvoorbeeld?

Is het misschien meest handig om het op een dag te doen wanneer ik niet m'n benen train, maar bijv. m'n borstpieren of armspieren? Of juist wel op een beentraindag ( mooi woord voor scrabble :P ), als warmingup ofzo?
Nothing is what it seems
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:45:31 #98
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98909356
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef JackieBrown het volgende:
quote:
cruesli
Nee.
Seto is zo ene baas he
pi_98909771
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef seto het volgende:

[..]

[..]

Nee.
;( maar is zo lekker zoet... light ook niet? :P
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:14:44 #100
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98910775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:53 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

;( maar is zo lekker zoet... light ook niet? :P
Probeer je af te vallen? Cruesli heeft veel suiker (ook de light-versie), niet echt aan te raden dus als je gewicht kwijt wilt.
Seto is zo ene baas he
pi_98910969
Nee hoor, ik probeer gewoon rond dit gewicht te blijven en niet van m'n stokje te gaan tijdens het trainen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:20:16 #102
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98911069
Dan kan je het er misschien wel inhouden, zou wel wat meer eiwitten binnen proberen te krijgen.

En meisjes die squatten :9
Seto is zo ene baas he
pi_98911927
Mijn vriendin squat 5x 90 kg.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:38:06 #104
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98912063
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:25 schreef Viper86 het volgende:
Ik weet niet of deze vraag hier helemaal op zijn plaats is, maar stel hem toch. :P
Is het erg om op dezelfde dag cardio en fitness te doen? M'n schema zit nu zo in elkaar dat ik maar 2 keer per week kan rennen wegens andere verplichtingen. Is het erg om dan voor één dag fitness en rennen tegelijk te doen, eventueel 's ochtends rennen en 's middags fitness bijvoorbeeld?

Is het misschien meest handig om het op een dag te doen wanneer ik niet m'n benen train, maar bijv. m'n borstpieren of armspieren? Of juist wel op een beentraindag ( mooi woord voor scrabble :P ), als warmingup ofzo?
Is geen probleem hoor het kan zelf heel goed voor je zijn. Wel raad ik je aan eerst krachttraining te doen alvorens je gaat cardioën. Vooral als je af wilt vallen ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:11:10 #105
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98913632
Maakt geen hol uit voor of na. :Y
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:12:51 #106
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98913718
Mn experimentje voor volgende week

Heb er nu al zin in
Luck is for losers
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:17:56 #107
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98913907
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Maakt geen hol uit voor of na. :Y
Euh, jawel.
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:20:20 #108
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98914002
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:12 schreef kidkash19 het volgende:

Heb er nu al zin in
Ben wel een hevige bokstraining gewend maar krijg al lamme armen als ik hiernaar kijk :P
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:24:24 #109
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98914164
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:17 schreef seto het volgende:

[..]

Euh, jawel.
Nee.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_98914252
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:24 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nee.
Waarom geef je valse informatie? Troll?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:31:00 #111
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98914473
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:

[..]

Waarom geef je valse informatie? Troll?
:@.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:42:02 #112
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98915058
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef seto het volgende:

[..]

Ben wel een hevige bokstraining gewend maar krijg al lamme armen als ik hiernaar kijk :P
Niet alleen je armen :D
Luck is for losers
pi_98917017
Vannacht op weg naar 11 dagen zuipen. Vraag me af hoeveel er van me kracht over is gebleven als ik terug ben..
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:33:40 #114
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98917128
quote:

Heb er nu al zin in
hoe kom je aan zo een touw?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:52:47 #115
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98917781
Ik betwijfel of dat goed is voor je gewrichten.. Want de terugslag is groter dan de swing.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 juli 2011 @ 19:49:36 #116
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_98922314
Damn hoor je van squatten gestoorde spierpijn in je rug en onderarmen te krijgen. :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:01:04 #117
253447 Ethanolic
pi_98922886
quote:

Heb er nu al zin in
Sick.
Deathlift or Die.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:17:24 #118
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98923689
Maare waar haal je die touwen vamdaan dan? Dan wil ik het ook wel eens proberen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:24:58 #119
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_98924003
Ik zag laatst iemand boxen met dumbbels van 10 kg in z'n handen. Is dit niet slecht voor je?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:29:42 #120
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98924215
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 17:33 schreef ukga het volgende:

[..]

hoe kom je aan zo een touw?
Gewoon uit de haven :P Niet zo moeilijk denken ;)

hahahaha gaan we nou serieus moeilijk doen over de terugslag? Juist die terugslag zorgt voor een hardere workout maar goed ik zou mij ook zorgen maken over de terugslag van een touw als je 135 KG bencht en 200 Squat dan hebben je gewrichten natuurlijk niks te verduren :P
Luck is for losers
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:32:37 #121
157922 fathank
pi_98924347
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
Damn hoor je van squatten gestoorde spierpijn in je rug en onderarmen te krijgen. :')
Waarom zou je last van je onderarmen krijgen met squatten :?.
pi_98924397
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:32 schreef fathank het volgende:

[..]

Waarom zou je last van je onderarmen krijgen met squatten :?.
Hard knijpen in de stang? ( denk het niet)
Lage stang positie?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:38:24 #123
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98924609
Spierpijn in je onderarmen? Lijkt mij dat je de stang teveel ondersteunt met je armen en dat je teveel pusht met je armen ipv dat hij rustig in je nek ligt
Luck is for losers
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:45:00 #124
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_98924897
Hmm volgende keer maar ff beter kijken hoe ik die stang precies positioneer. Hoevaak squatten jullie? Ben van plan om gewoon te beginnen met 1 keer per week.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:46:17 #125
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98924945
1x per week is meer dan genoeg :)
Luck is for losers
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:26:03 #126
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_98929504
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:17 schreef CantFazeMe het volgende:
Maare waar haal je die touwen vamdaan dan? Dan wil ik het ook wel eens proberen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:28:48 #127
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_98929651
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

In een haven toch. Gewoon snachts ff langsgaan.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:43:42 #128
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_98930407
Neuh het helpt als je in de haven werkt op kantoor en je mensen hebt die op de kade werken waar je het aan kan vragen :D
Luck is for losers
pi_98934837
Vandaag heerlijk getraind, weer halfuurtje rustig tempo crosstrainer er achteraan. Echt lekker weer, kon deze week verder alleen op maandag namelijk. Erna dat monster genomen die ik kreeg van body en fitshop, Fresh orange, maar vind banaan lekkerder iig. Net haring genomen en nu ff m'n eelt van de m'n handen trekken.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:17:00 #130
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_98935433
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:04 schreef L-D het volgende:
Vandaag heerlijk getraind, weer halfuurtje rustig tempo crosstrainer er achteraan. Echt lekker weer, kon deze week verder alleen op maandag namelijk. Erna dat monster genomen die ik kreeg van body en fitshop, Fresh orange, maar vind banaan lekkerder iig. Net haring genomen en nu ff m'n eelt van de m'n handen trekken.
Wilde net eelt op mijn handen gaan trekken
pi_98935569
Gelukkig ben ik niet aan het eten, smakelijk weer. Wilde reageren op die touwen, zijn dat niet gewoon van die klimtouwen die in sporthallen hangen? Daar heb ik 1 van liggen thuis, toevallig. Lekker als je ze uit de haven jat, krijgen we morgen nieuwsberichten over afgedreven schepen en alles. :D
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:58:35 #132
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98937193
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:20 schreef Opdekop het volgende:
Gelukkig ben ik niet aan het eten, smakelijk weer. Wilde reageren op die touwen, zijn dat niet gewoon van die klimtouwen die in sporthallen hangen? Daar heb ik 1 van liggen thuis, toevallig. Lekker als je ze uit de haven jat, krijgen we morgen nieuwsberichten over afgedreven schepen en alles. :D
heel bb-fok rooft vannacht de scheepswerven en havens leeg :p
  zaterdag 2 juli 2011 @ 03:06:11 #133
253447 Ethanolic
pi_98939846
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:58 schreef ukga het volgende:

[..]

heel bb-fok rooft vannacht de scheepswerven en havens leeg :p
Ghetto alles, kom net terug.
Heb nog 4 paar meegenomen, verkoop ze voor 50eu per paar.
Deathlift or Die.
pi_98940669
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef 16meter het volgende:
Ik squat en deadlift elke week, en ik doe chin-ups, wie wil aan m'n abs likken?
Alleen als er pindakaas opzit hahahhaha
pi_98940678
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

VB van een dag: cruesli + soyamelk, appel, 2 boterhammen + opkikker + komkommer/tomaat oid, sinaasappel + knackebrod/ontbijtkoek, dan trainen meestal en daarna avondeten gewoon groente + rijst/aardappelen + vlees
Soya zie ik in je poiler staan. Die shit is niet geschikt voor mannen, fuck je Hormoon huishouding op. Tenzij je "Man boobs" wilt natuurlijk.
Stop die Soy nou eens gebruiken.
pi_98940683
.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2011 07:20:41 ]
pi_98940983
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:04 schreef L-D het volgende:
Niet je eelt eraf trekken, als het moet bijvijlen, maar nief eraf trekken. Deed ik ook een keer en trok die toplaag van de huid mee. Alles wat ik vastpakte prikte daarna. :')
pi_98941287
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 08:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Niet je eelt eraf trekken, als het moet bijvijlen, maar nief eraf trekken. Deed ik ook een keer en trok die toplaag van de huid mee. Alles wat ik vastpakte prikte daarna. :')
Snel zout er op voor het gevoel, of suiker als je van bloeden houdt.
pi_98941387
Skippen naar 1min 45 sec.
(direct doorlinken werkte helaas niet:-( )

Leuk stukje van een minuut of 5 over trainen in de bak.
Veel grote gasten, geen Whey, Creatine, Jack3d, Crack, of Post-workoutshakes.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2011 09:46:09 ]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:12:21 #140
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_98941752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef obsama het volgende:

thanks !
Cable crunches. Gewoon 3x8.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:35:53 #141
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98943044
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:12 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Cable crunches. Gewoon 3x8.
:') buikspieren trainen tot ze keihard branden je moet jezelf niet houden aan sets of herhalingen bij buikspieren ( vind ik )
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:37:19 #142
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_98943074
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:35 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

:') buikspieren trainen tot ze keihard branden je moet jezelf niet houden aan sets of herhalingen bij buikspieren ( vind ik )
Moet je meer gewicht gebruiken.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:38:46 #143
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98943104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:37 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Moet je meer gewicht gebruiken.
Is een optie ja
pi_98943198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:35 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

denken dat buikspieren een magische spiergroep zijn die je anders moet trainen. :')

buikspieren hebben zeker ook geen rust nodig?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:43:28 #145
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98943230
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:42 schreef 16meter het volgende:

[..]

denken dat buikspieren een magische spiergroep zijn die je anders moet trainen. :')

buikspieren hebben zeker ook geen rust nodig?

Ik zeg toch ook niet dat je ze elke dag moet trainen?
pi_98943518
Maar hoezo moet je ze tot 'burn' trainen?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:58:28 #147
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98943618
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef 16meter het volgende:
Maar hoezo moet je ze tot 'burn' trainen?
je 'moet' niks maar als je tot burn traint krijg je ietwat dikkere spieren. en voor mezelf vind ik t fijner om gewoon te gaan tot ik niet meer kan.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:59:22 #148
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98943649
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:58 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

je 'moet' niks maar als je tot burn traint krijg je ietwat dikkere spieren. en voor mezelf vind ik t fijner om gewoon te gaan tot ik niet meer kan.
Met andere spiergroepen heb ik t anders..
pi_98943837
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 09:35 schreef ZetaOS het volgende:

Veel trainen, lage BF .. :P gespierd, in Afrika zijn ze ook allemaal gespierd.. sowieso hebben 'african americans' vaak een goed/sterk fysiek.

Maar wat ik zo stom vind, dat tuig veel met een aantal moorden op hun naam staan.. ze willen geen vechtpartijen in de bak maar ze laten ze wel kei hard trainen dat ze big&strong worden.. :') Je kunt zeggen ja ontspanning.. maar je kunt ze toch beter 'slap' hebben :P makkelijk voor die guards die overgewicht hebben.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:37:54 #150
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_98944673
Eerste persoonlijke doel binnen m'n SS schema is gehaald, gisteravond 3x5 50 kg BP. Gaat eigenlijk best rap, 3 weken geleden kon ik nauwelijk 1x5 40 kg ( :') ). Nu richting de 60 kg.

Squats zitten inmiddels op 60 kg (begon op 40), die gaan de komende weken nog wel zwaarder worden, zit nog niet op m'n max, persoonlijke doel is op dit moment 75 kg.
pi_98944919
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 09:35 schreef ZetaOS het volgende:

Maar dat volk doet ook niks anders dan trainen, sommigen zijn echt enorm daar. Blijkbaar kun je zonder gewichten wel een groot fysiek krijgen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:49:23 #152
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98944962
Sommige zijn enorm door de anabolen. Op 4 minuut 30 seconden komt een beest voorbij wandelen, daar zeg je U tegen :P
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:20:38 #153
157922 fathank
pi_98945907
250 ml melk, 50 gram whey vanille en een paar goede scheppen aardbeienkwark.

Goeie milkshake _O_ :9
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:26:15 #154
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_98946073
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:20 schreef fathank het volgende:
250 ml melk, 50 gram whey vanille en een paar goede scheppen aardbeienkwark.

Goeie milkshake _O_ :9
hmm lekker haha
pi_98952148
Heuj weer terug van een ban omdat ik een lifestyle mod vergeleek met een medewerker van de staatssicherheit.

Heb ik iets gemist? Of is het nog steeds dezelfde welke kwark is beter shit?
pi_98952166
Iemand trouwens ervaring met supinated grip presses?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:01:51 #157
100413 guapo
Dumpass
pi_98955595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Maar dat volk doet ook niks anders dan trainen, sommigen zijn echt enorm daar. Blijkbaar kun je zonder gewichten wel een groot fysiek krijgen.
En ze hebben ook heel gezond eten daar in prison.....
Koolhydraten, eiwitten en vetten :(
-weg, zie banmeldtopic-
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:03:54 #158
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98955661
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:01 schreef guapo het volgende:

[..]

En ze hebben ook heel gezond eten daar in prison.....
Koolhydraten, eiwitten en vetten :(
er wordt genoeg de gevangenis in gesmokkeld danwel legaal binnen gebracht. Een pot whey is heus niet uitzonderlijk om te hebbe daar.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:42:05 #159
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98956904
Straks mijn rug iets te hard aangepakt denk ik, kan amper bewegen zonder pijn haha.

Moest trouwens weer bijna kitsen na het trainen, heb ik voortaan echt vaak. Misschien te weinig gegeten vooraf of zo..
pi_98957214
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:03 schreef ukga het volgende:

[..]

er wordt genoeg de gevangenis in gesmokkeld danwel legaal binnen gebracht. Een pot whey is heus niet uitzonderlijk om te hebbe daar.
Ze smokkelen vast poeder naar binnen maar ik denk niet dat het whey zal zijn.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 20:05:15 #161
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_98959516
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:38 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Is geen probleem hoor het kan zelf heel goed voor je zijn. Wel raad ik je aan eerst krachttraining te doen alvorens je gaat cardioën. Vooral als je af wilt vallen ;)
Oke, dank je wel. :)

Ik doe het meer voor mijn conditie en gezondheid. :)
Nothing is what it seems
pi_98964808
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef Diabox het volgende:
Mijn vriendin squat 5x 90 kg.
Respect. Je vriendin ziet er dan vast ook wel goed uit.
Ik heb zelf ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte: die was ook zeer aangenaam om naar te kijken.
KT doet wonderen voor het vrouwenlichaam, alleen hebben maar weinig vrouwen dat door.
pi_98964939
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:48 schreef JackieBrown het volgende:
Eerlijk gezegd krijg ik veel meer ook niet naar binnen.
Als je niet al te vet bent: let niet teveel op de weegschaal, maar let vooral op je figuur.
Je zult niet de eerste (vrouw) zijn die zowel zwaarder als strakker wordt van KT.
pi_98965546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Rekenen jullie bij BP gewicht de 20 kg van de stang eigenlijk mee of niet?
Ja. Tenzij je het in de Smith doet.
(ik vind de Smith overigens een butt-apparaat. Enige nut dat ik tot nu toe ervan (dankzij Ivosnivo) ontdekt heb is kuiten trainen op een step of een paar schijven).
En mocht je niet weten wat de barbell weegt: even met en zonder de barbell op de weegschaal gaan staan (nee, niet de barbell op de weegschaal leggen: dat weegt niet goed).
pi_98965567
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:36 schreef Agentperry het volgende:
Iemand trouwens ervaring met supinated grip presses?
Nog maar een keer dan omdat niemand nog reageerde.

Supinated is trouwens reverse grip, voor het geval mensen het niet wisten.
pi_98968072
TVP.

Voor de mensen die twijfelen over thuis trainen of naar de sportschool kan ik adviseren naar de sportschool te gaan.
Ik heb toevallig de gear voor niks van iemand gekregen, maar als je er geld in moet stoppen zou ik dat investeren in een sportschool abo.

Je loopt n.l. echt tegen veel limieten aan n.l. gewicht wisselen was bij mij veel werk en mijn je kunt zo snel zwaarder gaan dat je echt veel moet investeren om thuis echt uit de voeten te kunnen.

Ik ben zelf op dit moment dus aan het kijken voor een sportschool (regio Roermond, Limburg).
pi_98972288
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:49 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Respect. Je vriendin ziet er dan vast ook wel goed uit.
Ik heb zelf ooit getraind met een vrouw die 10x85kg squatte: die was ook zeer aangenaam om naar te kijken.
KT doet wonderen voor het vrouwenlichaam, alleen hebben maar weinig vrouwen dat door.
Klopt, is ook 'n fitnessatlete ;)
pi_98973258
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 00:06 schreef Schultenpauper het volgende:
TVP.

Voor de mensen die twijfelen over thuis trainen of naar de sportschool kan ik adviseren naar de sportschool te gaan.
Ik heb toevallig de gear voor niks van iemand gekregen, maar als je er geld in moet stoppen zou ik dat investeren in een sportschool abo.

Je loopt n.l. echt tegen veel limieten aan n.l. gewicht wisselen was bij mij veel werk en mijn je kunt zo snel zwaarder gaan dat je echt veel moet investeren om thuis echt uit de voeten te kunnen.

Ik ben zelf op dit moment dus aan het kijken voor een sportschool (regio Roermond, Limburg).
Geheel mee eens. Ondanks ik thuis train.
pi_98973329
Ik laat mijn vriendin altijd lunges, lunges en nog een lunges doen, Soms ook pullups doen, staande squat zonder gewicht maar 60 reps of zo.
Tevens hebben wij een Technogym hometrainer fiets staan (Jaja! 220 euro op een veiling gekocht), daar zit ze een paar keer per week op law en order te kijken.
Veder heb ik haar op een eiwitrijk dieet gezet, leifst 5x per dag een kleine portie eten.
Bij ons vind je geen snoep in de kastjes. Ze drinkt alleen nog te veel melk.

Nu mijn zinnen gezet op een trilplaat, maar wel een echte, had er laatst 1tje voor ¤750 kunnen overnemen uit een failliete boedel, maar was me nog net te veel.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 08:45:54 ]
pi_98973660
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:49 schreef ukga het volgende:
Sommige zijn enorm door de anabolen. Op 4 minuut 30 seconden komt een beest voorbij wandelen, daar zeg je U tegen :P
Ja, grote gasten, maar wil er toch niet zitten geen chicks niks:-(
pi_98973690
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 06:15 schreef ZetaOS het volgende:
Ik laat mijn vriendin altijd lunges, lunges en nog een lunges doen, Soms ook pullups doen, staande squat zonder gewicht maar 60 reps of zo.
Tevens hebben wij een Technogym hometrainer fiets staan (Jaja! 220 euro op een veiling gekocht), daar zit ze een paar keer per week op law en order te kijken.
Veder heb ik haar op een eiwitrijk dieet gezet, leifst 5x per dag een kleine portie eten.

Haha, alpha. _O_ Ik heb mijn vriendin ook aardig geindoctrineerd over eten, lege kcals, mijn haat aan al die gezoete en gesuikerde troep, te dikke kinderen die niets meer lusten, enzovoort. :')
pi_98973867
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha, alpha. _O_ Ik heb mijn vriendin ook aardig geindoctrineerd over eten, lege kcals, mijn haat aan al die gezoete en gesuikerde troep, te dikke kinderen die niets meer lusten, enzovoort. :')
Ja het is belangrijk, ze heeft nu maat 32/33 vrij ideaal, en dat wil ik ook zou houden.
Zelf moet ik leren geen brood meer te eten en soms heb ik echt vreetbuien, vooral in de nacht wil ik nog wel eens er door wakker worden, een shake is dan niet genoeg om mijn honger te stillen.

Om 07:00 lekker Rug Biceps Buik getraind tot 08:40, in de tuin, lekker rustig, in de rust even de tuin schoffelen:P

Straks naar Wijk aan Zee, hopelijk kan er gesurft worden :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2011 09:43:18 ]
  zondag 3 juli 2011 @ 11:31:06 #173
97111 ukga
Siewosie baas
pi_98975612
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 09:00 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja, grote gasten, maar wil er toch niet zitten geen chicks niks:-(
nee ik ook niet. Ik denk dat niemand daar wil zijn ( op een paar geflipte gangsters na )
pi_98976850
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 11:31 schreef ukga het volgende:

[..]

nee ik ook niet. Ik denk dat niemand daar wil zijn ( op een paar geflipte gangsters na )
10 jaar later, 3 maal jillah 2 maal vader....

Kempelveentje
pi_98982381
Ik krijg mn zelfgemaakte kwarkijsje niet uit z'n omhulsel.. Extra motivatie om meer in de gewichten te hangen lol.
  zondag 3 juli 2011 @ 15:55:50 #176
69994 seto
-|||--------|||-
pi_98984003
Doe je al squats Opdekop?
Seto is zo ene baas he
pi_98984836
Nope, maar misschien durf ik het binnenkort aan. Ik voel spieren in mn armen zitten namelijk.
pi_99002693
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 06:15 schreef ZetaOS het volgende:

Nu mijn zinnen gezet op een trilplaat, maar wel een echte, had er laatst 1tje voor ¤750 kunnen overnemen uit een failliete boedel, maar was me nog net te veel.

Zou jij een voorbeeld kunnen en willen posten van wat je vriendin ongeveer eet op een dag?

Of zijn er vrouwen in dit topic die willen delen wat ze zo ong. eten op een dag??
  zondag 3 juli 2011 @ 22:52:47 #179
69994 seto
-|||--------|||-
pi_99002817
Denk dat jij en Opdekop de enige vrouwen in deze reeks zijn :P
Seto is zo ene baas he
pi_99002930
Wat ik eet wil ik wel opschrijven maar is veel te weinig om een beetje christelijk spierherstel te bevorderen I guess.

Lunges vind ik trouwens ook wel een fijne, alleen is in mijn sportschool niet echt veel ruimte om dit te doen bij de dumbells dus sta altijd midden in de sportschool hehe. Faal.
pi_99003009
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Opdekop het volgende:
Wat ik eet wil ik wel opschrijven maar is veel te weinig om een beetje christelijk spierherstel te bevorderen I guess.

Lunges vind ik trouwens ook wel een fijne, alleen is in mijn sportschool niet echt veel ruimte om dit te doen bij de dumbells dus sta altijd midden in de sportschool hehe. Faal.
Niks faal, keep it up. ^O^
pi_99003317
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:52 schreef seto het volgende:
Denk dat jij en Opdekop de enige vrouwen in deze reeks zijn :P
Was er al bang voor :P nouja misschien mannen met een fitte vriendin?

quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2011 22:55 schreef Opdekop het volgende:

Ok, ben sowieso wel benieuwd ^O^
pi_99003621
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:02 schreef JackieBrown het volgende:
Was er al bang voor :P nouja misschien mannen met een fitte vriendin?
Mijn vriendin is fitness atlete, maar heeft niet echt 'n vast voedingsschema, ze doet het allemaal 'n beetje on the fly. Ze kijkt in de koelkast en dan bedenkt ze 'n maaltijd, maar het ziet er dan bijv. zo ongeveer uit op 'n (cut)dag:

1:
whey 30 gram
havermout 25 gram
1/2 appel

2:
mozarella 125 gram
tomaat 250 gram
basilicum 7 gram
olijfolie 5 gram

3:
whey 30 gram
magere kwark 250 gram

4
tilapiafilet 150 gram
prei 100 gram
champignons 100 gram
olijfolie 5 gram

5:
whey 30 gram
magere kwark 250 gram

6:
sla 100 gram
gerookte zalm 100 gram

totaal van zo'n 1600 kcal.

stats van haar zijn overigens 1m62, 64 kg, 19% bodyfat
pi_99004010
Thanks Diabox! Alles wordt ook zo precies afgewogen?
En ze squat 5 x 90 kg he :D Ben benieuwd naar haar benen!

Zit er enigszins in de buurt, alleen aardig meer bf :')
pi_99004326
Wordt precies zo afgewogen ja met 'n keukenweegschaaltje hehe.

Zijn prachtige benen kan ik je verzekeren :D En ze drukte van de week ook 1x 60 kg :)
  zondag 3 juli 2011 @ 23:22:50 #186
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_99004375
vrouwen horen niet gespierd te zijn
pi_99004639
Ehh ja, ik heb ook niet dat ik elke dag precies dit eet, gewoon wat er in huis is en waar ik trek in heb en of ik haast heb etc etc.

's Ochtends:
2[ofmeer]boterhammen en thee
yoghurt met cornflakes of allbran en verse sinaasappelsap of karnemelk of zoiets

Tussendoor:
fruit
plakje ontbijtkoek [ ik weet, veel suikers maar voor mn ochtend dipje helpt het wel ]

's Middags:
4 of meer boterhammen
als ik aan het werk ben [fruit]salade erbij, op school niksss.

Tussendoor:
2boterhammen

's Avonds:
Aardappelen/rijst/pasta groenten, soms vlees/kip.

Tussendoor:
Kwark met meestal fruit, soms pinda's [ las ik hier van iemand, noten er doorheen, die shit is echt masterlijk lekker ]

Als ik dan nog honger heb, pinda's/cashewnoten of crackers of fruit.
Op dagen dat ik naar de sportschool ga heb ik ook zo'n proteinbar, een helft voor en een helft na sporten, moet toch iets proberen ipv gelijk potten van 30kg whey in te slaan ;D

sidenote:
Nog lang niet genoeg/juiste voedingsstoffen etc maar ik ben al heel blij dat ik tot nu toe alle extreem ongezonde dingen heb laten staan. En met ongezond bedoel ik zo ongeveer alle dingen die alleen f snel vullen zoals snoepjes/chocoladedingetjes/chips/zoutjes [hoewel ik wel nog eens een dropje snoep na het middageten op het werk]
  zondag 3 juli 2011 @ 23:32:55 #188
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_99004792
Opzich is het niet slecht. Wat doe je op die boterhammen?
Bedankt Hans.
pi_99005013
Nja het ziet er niet slecht uit als je het zo ziet inderdaad, maar avondeten is echt een ding bij mij. Warm eten krijg ik niet zo goed weg, 6boterhammen als ik trek heb=geen probleem maar ik eet ongeveer 1 aardappel en 1 schepje groenten en dan nog laat ik wel eens iets staan. Niet omdat het niet lekker is maar omdat het zo zwaar op mn maag valt.

Beleg is meestal 's ochtends hagelslag of nu omdat het zomer is ook wel regelmatig aardbeitjes uit den tuinnn. Mee naar school 2kaas 2pindakaas 2hagelslag, thuis meestal 's middags/'s avonds nog pindakaas.

[jaja ik heb wel een klein beetje geluisterd naar jullie tips, smeer mezelf er alleen nog niet mee in na het douchen ofzoiets]
pi_99005074
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:29 schreef Opdekop het volgende:

...knip..

Dank je! Wel veel boterhammen trouwens :o krijg ik echt niet weg.
Dat valt bij mij juist weer zo zwaar op de maag.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:30:37 #191
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_99013537
Ik eet de laatste tijd eigenlijk helemaal geen boterhammen meer.. Sochtends Whey / Brinta Shake, tussen de middag rijst en kip , savonds wat de pot schaft en avond snack is kwark en misschien wat ongezouten noten.

Als ik hiertussen echt een vreetkick krijgt (af en toe na de training dus, neem ik wel eens een boterham pindakaas)
pi_99013884
Standaard 10x grof volkoren met boter en pindakaas mee voor over de dag.
pi_99014256
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Nog maar een keer dan omdat niemand nog reageerde.

Supinated is trouwens reverse grip, voor het geval mensen het niet wisten.
Reverse grip bench presses doe ik regelmatig de laatste tijd.
Ben er nog niet echt over uit wat ik er van vind, de oefening zelf voelt apart, mijn borst gaat wel goed de laatste tijd, maar kan niet precies zeggen dat het aan deze 'nieuwe' oefening ligt.
Merk wel dat ik de bar vrij breed beet moet pakken, anders krijg ik last van mijn polsen.
pi_99017337
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:39 schreef JackieBrown het volgende:

[..]

Dank je! Wel veel boterhammen trouwens :o krijg ik echt niet weg.
Dat valt bij mij juist weer zo zwaar op de maag.
Ja maar als je niet zoveel warm eten binnenkrijgt is het denk ik wel nodig. Zou niet weten wat ik anders moet eten. het is ook meer m'n doelstelling, soms lukt het [meestal op dagen dat ik tijd heb], als ik het druk heb lukt het me ook niet om continu te blijven eten hoor. Vandaag heb ik bijvoorbeeld nog maar 2 koekjes gehad omdat ik me verslapen had. Proberen of ik zo in Amsterdam nog wat fatsoenlijk voedsel kan scoren ergens.
  maandag 4 juli 2011 @ 12:44:54 #195
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_99017444
Brinta kan ik wel goed wegkrijgen zo in de ochtend. Haal anders een pot whey en doe dat erdoor.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:26:25 #196
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99018841
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:21 schreef Diabox het volgende:
Wordt precies zo afgewogen ja met 'n keukenweegschaaltje hehe.

Zijn prachtige benen kan ik je verzekeren :D En ze drukte van de week ook 1x 60 kg :)
Ik zou je chick aanraden om als LAATSTE maaltijd kwark te gebruiken dit is namelijk een casseine eiwit ( langzaam verteerbaar ) en dat is wel zo fijn als je slaapt :P
  maandag 4 juli 2011 @ 13:29:09 #197
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99018942
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:41 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Ja maar als je niet zoveel warm eten binnenkrijgt is het denk ik wel nodig. Zou niet weten wat ik anders moet eten. het is ook meer m'n doelstelling, soms lukt het [meestal op dagen dat ik tijd heb], als ik het druk heb lukt het me ook niet om continu te blijven eten hoor. Vandaag heb ik bijvoorbeeld nog maar 2 koekjes gehad omdat ik me verslapen had. Proberen of ik zo in Amsterdam nog wat fatsoenlijk voedsel kan scoren ergens.
wat zijn je stats als ik vragen mag?:P
  maandag 4 juli 2011 @ 13:31:11 #198
157922 fathank
pi_99019034
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Ik zou je chick aanraden om als LAATSTE maaltijd kwark te gebruiken dit is namelijk een casseine eiwit ( langzaam verteerbaar ) en dat is wel zo fijn als je slaapt :P
Ik denk dat je Diabox weinig over voeding hoeft wijs te maken.
  maandag 4 juli 2011 @ 13:32:15 #199
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99019082
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef fathank het volgende:

[..]

ooh dus dan mag ik ook mn mening niet geven ofzo?
pi_99020660
Net erg matige training gehad, amper geslapen vannacht + dit weekend maar wilde per se in mijn maandag/woensdag/vrijdag ritme blijven. Autist die ik ben. :')

Overigens heb ik nog steeds last van mijn rechterkuit, ik weet niet welke spier of pees het om gaat, maar wanneer je hurkt (atg), drie seconden wacht en gaat staan verkrampt hij. Ik durf er niet echt mee te squatten voor het geval hij het helemaal begeeft en ik naar beneden donder. :P Iemand een idee wat dit kan zijn?

Tevens

Die zielepoot blijft mij maar lastigvallen. :')
pi_99020823
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:31 schreef fathank het volgende:

[..]

En m'n vriendin ook niet, heeft 'n MSc biologie, gespecialiseerd in het menselijk metabolisme. :P
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:26 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Ze neemt ook vaak genoeg kwark voor het slapen, maar eiwitten uit vlees en vis zijn ook vrij traag en kan je ook prima voor het slapen nemen.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:28:19 #202
97111 ukga
Siewosie baas
pi_99021032
quote:
13s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
Net erg matige training gehad, amper geslapen vannacht + dit weekend maar wilde per se in mijn maandag/woensdag/vrijdag ritme blijven. Autist die ik ben. :')

Overigens heb ik nog steeds last van mijn rechterkuit, ik weet niet welke spier of pees het om gaat, maar wanneer je hurkt (atg), drie seconden wacht en gaat staan verkrampt hij. Ik durf er niet echt mee te squatten voor het geval hij het helemaal begeeft en ik naar beneden donder. :P Iemand een idee wat dit kan zijn?

Tevens

[ afbeelding ]

Die zielepoot blijft mij maar lastigvallen. :')
:D triestheid zit in zijn bloed!
pi_99021639
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 14:28 schreef ukga het volgende:

[..]

:D triestheid zit in zijn bloed!
Is het nou een kloon van Zyzz of niet? :P
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_99024693
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 12:44 schreef Jahr00n het volgende:
Brinta kan ik wel goed wegkrijgen zo in de ochtend. Haal anders een pot whey en doe dat erdoor.
Papjes enzo krijg ik mn strot niet door, kwark met whey zou wel een optie zijn maar krijg ik dan niet ineens een dikke overdosis eiwitten als ik nu direct begin met whey? Zit uberhaupt nog maar 3 weken aan de kwark en veel melk etc etc. Hiervoor alleen na het eten een bakje yoghurt haha.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:29 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

wat zijn je stats als ik vragen mag?:P
1.72m en inmiddels 74 kg. BF was volgens mij de laatste keer 35%, toen woog ik ongeveer 68kg [halfjaar geleden].
In 3 weken tijd ongeveer 3kg aangekomen.
Ben ik eigenlijk niet heel blij mee, ik blijf een vrouw, maar ik denk dat mn lichaam nog uit die spaarstand moet komen dus gewicht is op dit moment mn focus niet. Denk dat het na een tijdje vanzelf wel bijtrekt als ik voldoende blijf eten. [Ik at hiervoor ver beneden mijn behoefte, zonder het echt in de gaten te hebben.]
  maandag 4 juli 2011 @ 16:20:59 #205
77130 star_gazer
pi_99025482
Teeering, m'n lats spelen even op na de rugtraining van gisteren :D

Trouwens een klein blauw plekje op een bicep sinds de training; iets geknapt ofzo? Voel ee helemaal niks van, maar wel gek.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:37:45 #206
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99026154
Net ook getraind, ging best lekker ondanks een kater.

Triceps goed aangepakt, ik blijf het trouwens lekker vinden om die op laag gewicht met veel herhalingen te doen, hoog gewicht/weinig herhalingen vind ik niet fijn.

Vrijdag trouwens maar m'n eerste potje Whey bestellen, nog nooit gebruikt dat spul.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:51:23 #207
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99026664
iemand hier bekend met noxi pro van CTD labs?
pi_99026704
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Net ook getraind, ging best lekker ondanks een kater.

Triceps goed aangepakt, ik blijf het trouwens lekker vinden om die op laag gewicht met veel herhalingen te doen, hoog gewicht/weinig herhalingen vind ik niet fijn.
Intensiteit -> volume, any day.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:54:18 #209
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99026792
Ja ik weet het, maar op de een of andere manier gaat het bij mij met mijn triceps veel harder op deze manier.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:55:14 #210
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99026848
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja ik weet het, maar op de een of andere manier gaat het bij mij met mijn triceps veel harder op deze manier.
gwoon doen wat je ZELF fijn vindt ;)
pi_99026885
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:55 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

gwoon doen wat je ZELF fijn vindt ;)
Beetje loos advies.

Dus als je squatten, rows en deadlifts niet de 'fijnste oefeningen vind kun je ze beter niet doen?

Er zijn zeker wel een aantal principes waar je beter niet van af kunt wijken om zo goed en snel mogelijk resultaat te boeken.
  maandag 4 juli 2011 @ 16:57:11 #212
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99026935
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 15:59 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Papjes enzo krijg ik mn strot niet door, kwark met whey zou wel een optie zijn maar krijg ik dan niet ineens een dikke overdosis eiwitten als ik nu direct begin met whey? Zit uberhaupt nog maar 3 weken aan de kwark en veel melk etc etc. Hiervoor alleen na het eten een bakje yoghurt haha.

[..]

1.72m en inmiddels 74 kg. BF was volgens mij de laatste keer 35%, toen woog ik ongeveer 68kg [halfjaar geleden].
In 3 weken tijd ongeveer 3kg aangekomen.
Ben ik eigenlijk niet heel blij mee, ik blijf een vrouw, maar ik denk dat mn lichaam nog uit die spaarstand moet komen dus gewicht is op dit moment mn focus niet. Denk dat het na een tijdje vanzelf wel bijtrekt als ik voldoende blijf eten. [Ik at hiervoor ver beneden mijn behoefte, zonder het echt in de gaten te hebben.]
Gewoon doorgaan meid! *O*.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 4 juli 2011 @ 16:57:26 #213
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99026950
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef 16meter het volgende:

[..]

Beetje loos advies.

Dus als je squatten, rows en deadlifts niet de 'fijnste oefeningen vind kun je ze beter niet doen?

Er zijn zeker wel een aantal principes waar je beter niet van af kunt wijken om ze goed mogelijk resultaat te boeken.
Hij zegt toch dat zijn triceps op die manier het hardste groeien ? Waarom moet ie dan iets anders doen?
  maandag 4 juli 2011 @ 16:58:57 #214
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99027026
En nee teveel eiwitten kan geen kwaad :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 4 juli 2011 @ 16:59:42 #215
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99027062
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:58 schreef CantFazeMe het volgende:
oh nee?:P
  maandag 4 juli 2011 @ 17:02:29 #216
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_99027184
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:59 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

oh nee?:P
Nee. Nooit echt wetenschappelijk aangetoond dat het tot nierfalen kan leiden. Behalve als je een aandoening heb. Tenminste dat was vroeger zo.

Alleen kan het nogal laxerend werken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 4 juli 2011 @ 17:05:30 #217
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_99027301
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:02 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nee. Nooit echt wetenschappelijk aangetoond dat het tot nierfalen kan leiden. Behalve als je een aandoening heb. Tenminste dat was vroeger zo.

haha dat wou ik net zeggen je kan dr best winderig van worden xD
  maandag 4 juli 2011 @ 17:05:57 #218
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99027323
Haha, heb ik ook last van.
pi_99027328
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:02 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hehehh, eiwitjunks. Mja met een darmziekte ga ik toch maar f voorzichtig zijn met in één keer 180graden mn dieet omgooien. Eerst dit maar f een tijdje aankijken :)
  maandag 4 juli 2011 @ 17:09:00 #220
206322 Seam
Pillz-E
pi_99027454
Een te hoog eiwitrijkdieet geeft op latere leeftijd wel een verhoogd risico op nierstenen.
pi_99027540
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoge hoeveelheid eiwitten zijn inderdaad heel veilig. Verder bieden ze naast het spieropbouwende effecten ook nog het voordeel dat het zich 'moeilijk' laat gebruiken als energiebron (of voor vetopslag) en het werkt ook nog eens licht vochtafdrijvend (i.v.m. osmostische druk). Ik zit zelf in de bulk overigens meestal op ruim 300 gr eiwit per dag.
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
iemand hier bekend met noxi pro van CTD labs?
Ik heb een tijd geleden 'n potje gekregen, hij is nu bijna leeg. Heb het de hele cut door gebruikt en ging er eerlijk gezegd vrij goed op. Is het eerste pre-workout supplement wat voor mij 'werkt'. Ik krijg er geen dikke energie boost van of monsterlijke krachtgains (:P), maar iedere workout tijdens m'n cut is gewoon soepel gegaan, ondanks dat ik heel laag zat in kcal.
quote:
12s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:09 schreef Seam het volgende:
Een te hoog eiwitrijkdieet geeft op latere leeftijd wel een verhoogd risico op nierstenen.

Zorgen dat je PRAL waarde rond de 0 blijft, veel groenten met een hele lage PRAL waarde eten. :)
pi_99027676
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:06 schreef Opdekop het volgende:

[..]

Hehehh, eiwitjunks. Mja met een darmziekte ga ik toch maar f voorzichtig zijn met in één keer 180graden mn dieet omgooien. Eerst dit maar f een tijdje aankijken :)
Dat is sowieso een goed idee, te drastische veranderingen in je dieet kunnen vervelende gevolgen hebben.
pi_99027843
@Diabox, lage PRAL waarde = basische groente?
pi_99027919
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:18 schreef DjMark het volgende:
@Diabox, lage PRAL waarde = basische groente?
Ligt aan je definitie van laag, maar als dit <0 is, dan ja. :)
pi_99028178
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 16:57 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat zijn triceps op die manier het hardste groeien ? Waarom moet ie dan iets anders doen?
hij denkt dat....en is incorrect.
  maandag 4 juli 2011 @ 17:35:17 #226
55709 Stereotomy
pi_99028686
Daarom: wetenschappelijk onderzoek met meerdere proefpersonen. Je kunt jezelf immers nooit met jezelf vergelijken op twee verschillende protocollen. w/
  maandag 4 juli 2011 @ 17:38:59 #227
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_99028868
Donderdag voor het eerst wezen squatten en heb nog steeds spierpijn in m'n bovenbenen. :') En volgens mij heb ik toch niet helemaal de juiste techniek want ik heb ook pijn in m'n traps en dit is geen spierpijn. :')
pi_99029694
Ik had in het begin ook wel 's pijn in mijn traps en zelfs onderarmen en een tinteling in m'n handen.

Was door verkeerde positie van de bar (te hoog) en krampachtig vasthouden met te smalle greep. Nu houd ik de bar losjes vast dichtbij de schijven.
pi_99029698
Sowieso veel water drinken.. goed voor de verwerking van eiwitten :)
pi_99030065
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
Donderdag voor het eerst wezen squatten en heb nog steeds spierpijn in m'n bovenbenen. :') En volgens mij heb ik toch niet helemaal de juiste techniek want ik heb ook pijn in m'n traps en dit is geen spierpijn. :')
Hoe veel kg squatte je? Ik kreeg ook toen ik ruim 100 kg ging squatten wat meer last van het gewicht van de bar zelf.

Wat 16meter zegt had ik ook, tinteling in m'n handen (en ook onderarmen :p), stang iets meer naar achter gelegd en problem solved. :)
  maandag 4 juli 2011 @ 18:14:22 #231
157922 fathank
pi_99030251
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef Partyboy1991 het volgende:

[..]

ooh dus dan mag ik ook mn mening niet geven ofzo?
Mag prima, het is alleen een beetje hetzelfde als aan Michael Schumacher uitleggen hoe die moet racen :+
  maandag 4 juli 2011 @ 18:34:56 #232
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_99030929
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 18:09 schreef Diabox het volgende:

[..]

Hoe veel kg squatte je? Ik kreeg ook toen ik ruim 100 kg ging squatten wat meer last van het gewicht van de bar zelf.

Wat 16meter zegt had ik ook, tinteling in m'n handen (en ook onderarmen :p), stang iets meer naar achter gelegd en problem solved. :)
70 kg totaal ongeveer.. Maar waar leggen jullie die bar dan? Als je hem te laag legt glijd ie er toch makkelijk af als je je armen niet gebruikt om de boel te controleren?
pi_99032342
Als je traps hebt blijft 'ie daar op liggen brah, je handen gebruik je alleen om de boel in balans te houden.

http://doubleyourgains.co(...)ght-with-back-squats
http://stronglifts.com/squat-bar-position/
Hier wat meer info.
  maandag 4 juli 2011 @ 20:38:00 #234
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_99036041
Daarnet even wat in de tuin gewerkt, veel wat zwaarder harken en bukken zegmaar. Plotseling ontzettend veel last in m'n onderrug :{ Kan niet eens meer verder, iemand een idee hoe dit kan? Mijn uitvoering met deadliften (waar het zo te voelen van komt) is volgens de instructeur altijd goed. Heb niet het idee dat ik het te ver doorduw zegmaar. Donderdag heb ik voor het laatst gedeadlift, voelt aan als spierpijn terwijl dit het niet kan zijn. Ervaringen/tips :{ ?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 4 juli 2011 @ 20:52:20 #235
157922 fathank
pi_99036770
Slechte houding met bukken wsl.

VoortAan niet meer in de tuin werken.
  maandag 4 juli 2011 @ 22:29:20 #236
182728 honda1990
pi_99042622
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:52 schreef fathank het volgende:
Slechte houding met bukken wsl.

VoortAan niet meer in de tuin werken.

Net een zak ijs op gelegd en daarna gek genoeg zonder problemen weer door gegaan. Nergens meer last van, erg vaag....
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 4 juli 2011 @ 22:53:43 #237
182728 honda1990
pi_99043953
Nergens de mp3 van pumping iron song te downloaden trouwens :(
  maandag 4 juli 2011 @ 23:02:09 #238
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_99044478
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:53 schreef honda1990 het volgende:
Nergens de mp3 van pumping iron song te downloaden trouwens :(
Als ie op youtube staat de URL kopieren en daarna even googelen op video 2 mp3. ;)
pi_99046150
Wat zijn nog is eiwitrijk voedsel?
Wil niet meer dan 1-2 shakes per dag drinken, liefst 1. Tonijn, magere kwark, brood met pindakaas en melk heb ik op mn lijstje staan. Wie weet er nog meer?
  maandag 4 juli 2011 @ 23:30:08 #240
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_99046209
Morgen voor het eerst in 2,5 maar weer eens trainen. Ben benieuwd wat het effect van m'n vakantie is :')
pi_99046212
Kipfilet en eieren.
pi_99046249
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Tinos85 het volgende:
Morgen voor het eerst in 2,5 maar weer eens trainen. Ben benieuwd wat het effect van m'n vakantie is :')
Probeer eerst het fitness topic zou ik zeggen ^O^
  maandag 4 juli 2011 @ 23:31:44 #243
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_99046300
Neuj zo hard zal het niet gegaan zijn denk ik :D Alle rum e.d. heeft m'n lichaam nu wel verlaten
pi_99046342
Ik hoop aan het einde van de week weer 'n training te kunnen neerzetten. Overbelaste linkerarm al 1 1/2 week, ik voel me haast depressief dat ik niet kan trainen. :)
pi_99046856
Blijft last houden van me pols bij cable curls..
pi_99047069
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef Diabox het volgende:
Ik hoop aan het einde van de week weer 'n training te kunnen neerzetten. Overbelaste linkerarm al 1 1/2 week, ik voel me haast depressief dat ik niet kan trainen. :)
Als ik 1 week niet train heb ik nekklachten :p
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:05:45 #247
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_99047950
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef mtchel112 het volgende:
Wat zijn nog is eiwitrijk voedsel?
Wil niet meer dan 1-2 shakes per dag drinken, liefst 1. Tonijn, magere kwark, brood met pindakaas en melk heb ik op mn lijstje staan. Wie weet er nog meer?
Beef Jerky. Heb ik net gekregen van t vrouwtje. Was in USA geweest: 41.5 gram eiwit per 100 gram Beef.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 01:34:56 #248
77130 star_gazer
pi_99051164
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Beef Jerky. Heb ik net gekregen van t vrouwtje. Was in USA geweest: 41.5 gram eiwit per 100 gram Beef.
Wow, da's hele goeie. Ik kan hier niet meer dan 30 gram/100 gram vinden.
-
  dinsdag 5 juli 2011 @ 02:20:49 #250
77130 star_gazer
pi_99051851
Volgens mij kan je zelf ook jerky maken in de oven. Is niet zo heel moeilijk.
-
pi_99052242
Net die ecto/meso dinges gedaan

quote:
Your body is closest to a Mesomorph. You have a naturally fit body but to maintain it or improve it you should exercise and diet correctly for your type. Strength training can be done more often and for longer sessions then would be good for an Ectomorph, but you must still be carefull not to overdo it. You should train with moderate to heavy weighs and at a moderate pace, not resting too long between sets. You will find you gain muscle quite easy (some women and even men might not want to get too bulky, but this won't happen suddenly. When you are happy with your muscle size simply train to maintain it). Stick to a good healthy diet to keep you lean and muscular, and watch for any slow creeping fat gains. Engage in and enjoy aerobic activities, sports, etc. but do not overdo.
Ik heb niet echt zin om naar de sport school te gaan maar druk wel 3/4 keer in de week op. Is dit wat?
Doe momenteel die met sprongetjes, hand naar de andere hand, hand naar achter, zon slangenachtige pushup en nog 1 waar ik even niet zo goed op kom. Had het filmpje ergens op dit forum gevonden alleen kan hem zo snel niet weer vinden :/
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 5 juli 2011 @ 06:04:35 #252
55709 Stereotomy
pi_99053027
Als je aan spier / kracht / spierkracht wil toenemen moet je naar de sportschool, goed eten en voldoende rust nemen.
pi_99053481
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 02:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Net die ecto/meso dinges gedaan

[..]

Ik heb niet echt zin om naar de sport school te gaan maar druk wel 3/4 keer in de week op. Is dit wat?
Doe momenteel die met sprongetjes, hand naar de andere hand, hand naar achter, zon slangenachtige pushup en nog 1 waar ik even niet zo goed op kom. Had het filmpje ergens op dit forum gevonden alleen kan hem zo snel niet weer vinden :/
rest van de spieren?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:27:45 #254
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99054643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 06:04 schreef Stereotomy het volgende:
Als je aan spier / kracht / spierkracht wil toenemen moet je naar de sportschool, goed eten en voldoende rust nemen.
1/3 eten
1/3 slapen
1/3 trainen

Met alleen pushups kom je er niet.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:30:15 #255
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99054695
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
vrouwen horen niet gespierd te zijn
Onzin.
Dat is jouw mening.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:37:05 #256
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_99054820
Offseason is begonnen dus dat betekent dat we weer van start gaan met het 5-3-1 programma, merk dat ik lopende het seizoen een klein beetje kracht ben verloren maar niet zoveel als ik had gedacht.

Vanavond het veld op voor conditioning, agility en strength
Luck is for losers
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:38:55 #257
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99054861
Hier even mijn eetschema
7.00 Muesli+ 1 stuk fruit + 4 eieren(waarvan 2 alleen eiwit)
9.00 Appel + eiwitshake
12.00 Salade+ tonijn(blikje op waterbasis)/100 g kip/ 4 eiwitten ( 1 van de 3)
15.00 Muesli/1 Volkorencracker+ 250 gr kwark of 1 stuk fruit
18.00 200 gr vette vis/ blikje tonijn + groente of eiwitshake
20.00 Tonijn(half blikje) /kip (100 g)/2 eiwitten

*Dagen van trainen(rond 20.00 meestal) half uur na trainen 30g rijst(ongekookt) + 100 g kip + groente en dan een half uur later eiwitshake.

Ik moet toegeven dat ik erg snel misselijk word van kip/tonijn/ei dus ik krijg het niet altijd op.
Rijst in de avond laat ik vaak weg :P.

Onderhoud: 2506
Bmr: 1617

Ik ben van 27% naar 25% gegaan :P Op kilo's let ik niet echt, iets meer definitie op de armen en buik is platter.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 09:57:46 #258
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_99055226
Klinkt goed doordacht, succes.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:00:51 #259
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99055307
Zometeen de beentjes.

Hip adductor 4 x 10 x 65
Hip abductor 4 x 10 x 75
Squat los
10 x 40
10x 45
10 x 50
10 x 50
Sumo squat( thats some ass to the grass)- smith
4 x 10 + 5 kg :P
Stiff leg deadlift(of hoe het ook heet)
12 x 27 kg
12 x 32 kg
10x 37 kg
10 x 42 kg
30 minuten cardio + 20 minuutjes naar huis fietsen(telt ook mee toch)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:06:41 #260
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99055435
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:57 schreef Mr.J het volgende:
Klinkt goed doordacht, succes.
pi_99055614
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen de beentjes.

Hip adductor 4 x 10 x 65
Hip abductor 4 x 10 x 75
Squat los
10 x 40
10x 45
10 x 50
10 x 50
12 x 27 kg
12 x 32 kg
10x 37 kg
10 x 42 kg
Misschien de (losse) squat als eerste doen?
Lijkt me de belangrijkste oefening die ook het meeste energie kost?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:20:39 #262
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_99055741
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:14 schreef DjMark het volgende:

[..]

Misschien de (losse) squat als eerste doen?
Lijkt me de belangrijkste oefening die ook het meeste energie kost?
Ik wil eerst goed opwarmen...ik heb namelijk last gehad van mijn knie.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:31:44 #263
253447 Ethanolic
pi_99056071
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Squatten werkt bij mij erg goed tegen kniepijn.
Deathlift or Die.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:32:05 #264
253447 Ethanolic
pi_99056083
En dat ga ik nu doen. Doel voor zo, 5x5x125kg :)
Deathlift or Die.
pi_99056229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:20 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Ok, en als dit zo goed voelt, lekker blijven doen!
Het feit dat je los squat is sowieso al een hele grote plus :)
pi_99056473
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Zometeen de beentjes.

Hip adductor 4 x 10 x 65
Hip abductor 4 x 10 x 75
Squat los
10 x 40
10x 45
10 x 50
10 x 50
12 x 27 kg
12 x 32 kg
10x 37 kg
10 x 42 kg
Hoe lang ben je hier in totaal ong. mee bezig Fanta?

Leerzaam trouwens, ook je voedingsschema, thanks!
pi_99056793
Gisteren lekker getraind maar totaal geen spierpijn. Heb na het sporten nog wel goed gegeten en flink geslapen, kan dat ermee te maken hebben ? Normaal gesproken heb ik flinke spierpijn de dag erna.
pi_99056874
Tuurlijk. Lang slapen + goed eten = beter herstel = minder spierpijn.
pi_99056973
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:57 schreef 16meter het volgende:
Tuurlijk. Lang slapen + goed eten = beter herstel = minder spierpijn.
Maar om eerlijk te zijn voelt het nu alsof ik niks heb gedaan :P
pi_99057028
pi_99057244
is dat t.a.v. mij ?
pi_99057557
Nee, gewoon een grappig plaatje.
pi_99057652
Oh ok haha. Ik moet ook maar eens wat vaker deadlifts doen, maar is niet echt m'n favo oefening.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:19:39 #274
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_99057683

Wat is zijn vetpercentage ongeveer? Dit is mijn doel ongeveer, niet te overdreven maar gewoon leuk gespierd.
pi_99057749
10%

Niet echt een nastrevenswaardig fysiek, armen lijken wat te klein in verhouding met de rest.
pi_99057967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:21 schreef 16meter het volgende:
10%

Niet echt een nastrevenswaardig fysiek, armen lijken wat te klein in verhouding met de rest.
Ik denk dat een streef fysiek heel subjectief is ? Sommigen zullen een "bulk" lichaam ambiëren en sommigen liever meer atletisch. Ik vind dat lichaam er ook prima uitzien.
pi_99057992
Een fysiek dat niet juist geproportioneerd is, is per definitie niet mooi, lijkt me?

Dat hij niet veel massa heeft doet er verder niet toe.
pi_99058028
Vind je die armen serieus te klein ? Volgens mij valt het allemaal wel mee. Ben wel met je eens dat het in verhouding moet zijn.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:28:42 #279
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_99058097
Hem ecto vinden. :') Zijn armen kunnen misschien iets groter maarja grote armen vind ik niet echt mooi ofzo.
pi_99058239
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:30 schreef 16meter het volgende:
Fitness topic
Wat een kansloze opmerking.....
pi_99058263
Dat was geen opmerking, maar een link naar een ander topic.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:33:34 #283
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_99058278

Ff doorspuiten dan.
pi_99058409
Mijn doel is meer zoiets:
pi_99058562
Dat is prima toch ?
pi_99058579
110703_97351_conan.jpg

_O-
pi_99058625
Ja, snap ook niet waar jullie vandaan halen dat niet iedereen z'n eigen doelstellingen kan hebben. Dat beweer ik niet.

Die kerel hierboven van Jahr00n heeft het esthetisch imo gewoon niet zo goed voor elkaar, ongeacht de hoeveelheid massa. (geldt zowel voor die acteur als Cutler imo). Maar hij al groot is dan wordt het meer fitness.
pi_99058709
Ik vind bij die acteur (Bradley Cooper toch?) ook zijn armen te dun voor zijn bovenlichaam.. die hadden dikker ge(moeten)mogen imo.
pi_99058801
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:42 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind bij die acteur (Bradley Cooper toch?) ook zijn armen te dun voor zijn bovenlichaam.. die hadden dikker ge(moeten)mogen imo.
maybe, maar ik persoonlijk vind schouder/core een stuk belangrijker. Dat is inderdaad Bradley Cooper
pi_99058842
Ben ik zeker met je eens.

Maar je core wordt juist sterker door bijv. deadlifts, die hij duidelijk niet gedaan heeft.
pi_99058935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef 16meter het volgende:
Ben ik zeker met je eens.
Ging jij nou je post aanpassen van dat hij nooit deadlifts heeft gedaan naar "Ben ik zeker met je eens". Vanwaar de gedachtewisseling ?

Edit: ik lees nu pas je edit, Ben ik zeker met je eens ! Ik moet ook echt weer gaan deadliften
pi_99058956
Moest het even anders verwoorden, nuanceren.
pi_99059766
Dag 2 vd cut. Heb totaal geen moeite ermee. Eet in vast patroon en zorg dat ik genoeg eiwit en water inneem.

Ook groene thee met extra ecgc capsules, sesamin gels en omega 3 gels helpen me:p
pi_99059857
Mmm ik wil graag deadliften vandaag maar ben beetje bang omdat het al lang geleden is en het (schijnbaar) een heel blessure gevoelige oefening is ?

Waar moet ik vooral op letten ?
pi_99059913
Pak gewoon lekker weinig gewicht? Lichaam zal wel laten merken of je het aankan
pi_99059964
Dat lijkt me goed idee inderdaad, lekker rustig beginnen. Blessures aan je rug zijn verschrikkelijk
pi_99060013
Top filmpjes 16meter ! Ga ze aandachtig kijken, bedankt alvast !
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:28:08 #299
253447 Ethanolic
pi_99060568
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:19 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is zijn vetpercentage ongeveer? Dit is mijn doel ongeveer, niet te overdreven maar gewoon leuk gespierd.
Hij heeft wel een goeie chest voor z'n lichaam!

125kg squat niet gehit :'(
Deathlift or Die.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:30:20 #300
253447 Ethanolic
pi_99060655
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 11:36 schreef 16meter het volgende:
Mijn doel is meer zoiets:
[ afbeelding ]
Hij heeft echt een streeffysiek. Die gast zit op DBB toch?
Deathlift or Die.
pi_99060666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:28 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Hij heeft wel een goeie chest voor z'n lichaam!

125kg squat niet gehit :'(
jeetje, 125kg ? jammer dat je niet hebt gehit maar ik doe het je niet na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')