Hoe veel kg squatte je? Ik kreeg ook toen ik ruim 100 kg ging squatten wat meer last van het gewicht van de bar zelf.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
Donderdag voor het eerst wezen squatten en heb nog steeds spierpijn in m'n bovenbenen.En volgens mij heb ik toch niet helemaal de juiste techniek want ik heb ook pijn in m'n traps en dit is geen spierpijn.
Mag prima, het is alleen een beetje hetzelfde als aan Michael Schumacher uitleggen hoe die moet racenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:32 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
ooh dus dan mag ik ook mn mening niet geven ofzo?
70 kg totaal ongeveer.. Maar waar leggen jullie die bar dan? Als je hem te laag legt glijd ie er toch makkelijk af als je je armen niet gebruikt om de boel te controleren?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoe veel kg squatte je? Ik kreeg ook toen ik ruim 100 kg ging squatten wat meer last van het gewicht van de bar zelf.
Wat 16meter zegt had ik ook, tinteling in m'n handen (en ook onderarmen :p), stang iets meer naar achter gelegd en problem solved.
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:52 schreef fathank het volgende:
Slechte houding met bukken wsl.
VoortAan niet meer in de tuin werken.
Als ie op youtube staat de URL kopieren en daarna even googelen op video 2 mp3.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:53 schreef honda1990 het volgende:
Nergens de mp3 van pumping iron song te downloaden trouwens
Probeer eerst het fitness topic zou ik zeggenquote:Op maandag 4 juli 2011 23:30 schreef Tinos85 het volgende:
Morgen voor het eerst in 2,5 maar weer eens trainen. Ben benieuwd wat het effect van m'n vakantie is
Als ik 1 week niet train heb ik nekklachten :pquote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef Diabox het volgende:
Ik hoop aan het einde van de week weer 'n training te kunnen neerzetten. Overbelaste linkerarm al 1 1/2 week, ik voel me haast depressief dat ik niet kan trainen.
Beef Jerky. Heb ik net gekregen van t vrouwtje. Was in USA geweest: 41.5 gram eiwit per 100 gram Beef.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:29 schreef mtchel112 het volgende:
Wat zijn nog is eiwitrijk voedsel?
Wil niet meer dan 1-2 shakes per dag drinken, liefst 1. Tonijn, magere kwark, brood met pindakaas en melk heb ik op mn lijstje staan. Wie weet er nog meer?
Wow, da's hele goeie. Ik kan hier niet meer dan 30 gram/100 gram vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Beef Jerky. Heb ik net gekregen van t vrouwtje. Was in USA geweest: 41.5 gram eiwit per 100 gram Beef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |